Ga naar inhoud

Vlietje : 7 juli 2014 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 652
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag girls, hoe gaat het met de meiden die hun boobies al hebben? Nog pijn ervaren blij met het resultaat? ik tel de dagen al wat af.. 2sept is het zover.. Het concult ! Eindelijk weten hoeveel cc ik kan krijgen en hoe Verdonck eruit ziet en vriendelijk is enz :) ben erg benieuwd! Ga meteen datum en voorschot betalen voor operatie.. Alles is bekeken als er plaats vrij is wil ik het graag 15dec laten uitvoeren.. Ik kan al niet wachten! Mag ik foto's nemen tijdens het passen? Of is dit belachelijk? En als ik bv toch meer cc wil dan hij aangeeft doet die da dan? Of weigerd hij zoiets? Stel nu hij zegt 300cc is Max maar ik zou toch 360cc willen.. Ik kijk er echt naar uit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy CupAtje!

Met mij gaat het prima!
Nog 1,5 week en dan eindelijk gewone bh's dragen en alle kleding weer aan kunnen, joehoeee! Ik heb weinig pijn gehad verder, af en toe een steek hier en daar, maar valt me erg mee gelukkig. Ik vind ze wat te klein zoals je weet, maar in sommig kleding denk ik toch weer wauw! Als ik me dan bedenk waar ik vandaan kwam! Sowieso als ik m'n sport bh even uit doe, dan ben ik echt blij, normaal ging mijn maximizer uit en hup alles weg :45: (ja, nu kan ik er om lachen hihi) Ik denk dat ik het straks nog beter kan beoordelen en er wat stabieler over ga denken als ik gewone bh's aan mag... enne ik hoop nog wel op een lekker nazomertje :6:

Ik denk dat je je erg op je gemak gaat voelen bij Verdonck!
Ja, natuurlijk mag je foto's nemen tijdens het passen! Ik had alleen vd maat die ik het mooiste vind, maar zou zeker van meerdere maten foto's maken zodat je het later nog eens goed kan bekijken en beoordelen, zeker ook de grootste, ook al vind je die op dat moment te groot!, Ga je daarna misschien nog anders over denken en heb je toch een beetje beeld!
Hij heeft bij mij alleen een max. gegeven voor nog een enigszins een natuurlijk resultaat, geen idee of hij daarboven zou doen, was bij mij niet aan de orde.
Ik denk dat als je meer wil dan zijn advies dat hij dat wel doet hoor! Het zijn jou wensen en niet die van hem!
Tenzij hij denkt dat het echt niet mooi gaat worden of dat het er niet inpast. Kan me voorstellen als hij er echt niet achter staat dat hij dan misschien weigert..
Als dat zo zou zijn dan zou ik altijd nog ergens anders op consult gaan voor een second opinion.

Maar gaat vast goed komen!
Consult komt al dichtbij! Binnenkort weet je meer...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cup atje, joepie afsoraak voor consult gepland top!

Vlietje fijn dat t goed gaat meid, jou herstel gaat echt voorspoedig! Houden zo.

380 was ook mijn max. Gaf hij aan, maar denk dat ik van de eigenwijze generatie ben;)

Jeehaaa bijna leuke bhs shoppen, ben benieuwd op welke maat jij uit gaat komen, nog heel effies geduld. Ik duim met je mee voor t zonnetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, eigenwijs en wijzer door dit forum misschien...
425cc gaat het nu worden toch? Was dat al besproken met Verdonck of gaat dat nog op de dag zelf gebeuren?
Komt nu ook al dichtbij!!!

Hihi, heb al 3 leuke bh's en een bikini geshopt :1: Zo leuk nu om te doen nu!!!
De maat is nu 80D! Maar nog wel even geduld voor ik ze echt mag dragen...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijzer door t forum en ook door jou Thanks!

Ik heb t per mail gevraagd te verhogen en kreeg 'n mail terug dat ze overlegd had met de pc. En ik op de dag zelf nog aan kon passen, fijn!

Op de pas dag lag er alleen tm de 380 klaar.... En vindt dit toen een super maat, naar hey wil geen spijt krijgen had ik maar groter genomen.

Gaaf lekker geshopt, er zijn nu ook zo'n goeie aanbiedingen! Loopt er soms al zwijmelend langs;)

Alle eerste xren weer speciaal zoals zwemmen ed. Kopje onder ga je niet gauw meer hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, je mag zelfs nog passen op de dag zelf! Dat is heel fijn!
Als je alsnog zou gaan twijfelen houd er dan ook in gedachten dat ze in werkelijkheid vaak wat kleiner uitvallen dan met pas prothesen hè?

Ik heb zelf altijd een hekel aan zwemmen gehad, maar weet ondertussen zelfs niet meer of dat echt zo is of dat het door m'n oude borsten komt haha..

Dat ga ik maar eens uittesten binnenkort. Aan m'n borsten zal het nu iig niet meer liggen!

M'n kids vinden het iig heerlijk! Die zullen ongetwijfeld blij zijn dat mama een keer mee gaat hihi

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cupatje!

Nog steeds erg blij met de borstvergroting,

Weinig pijn ervaren, meer irritant gevoel zeg maar.

Resultaat ben ik ook erg tevreden over, alleen blijf ik erbij dat het passen een vertekend beeld geeft! (oogt groter dan resultaat)

Fotos nemen tijdens het passen moet je echt doen!

Ik had dat niet gedaan, en had daar echt spijt van aangezien na het consult toch de twijfels wel een beetje toeslaan qua keuzen aantal cc's.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames,

Ik ben ook super blij met mijn boobies, maar zoals jullie zeker vaker lezen mag je evht wel altijd de grootste maat pakken dan dat wat wordt aangeraden bij Dr. Verdonck. Je went heel snel aan je borsten. Vandaag ben ik de eerste keer gaan werken. Ik ben lerares. Veel kinderen besprongen me omdat ze blij waren om me te zien, dit was wel wat belastend. Verder prima gegaan. Ik kijk erna uit om bh's te gaan kopen :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, dinsdag is het zover.. Ik heb er al lang naar uit gekeken mijn gesprek met Verdonck! Eindelijk weten hoeveel cc ik kan en de operatie vastleggen! Zalige gedachten .. :) ergens rond 15dec zou mijn vriend weekje verlof nemen en dzn hebben de kids kerstvakantie en mijn vriend ook is hij 3weken thuis bij mij waarvan de laatste 2weken met kids erbij:) ik ga er vanuit dat de eerste week de zwaarste zal zijn.. Ik kijk er naar uit! Cash geld voorschot meenemen dinsdag? Heb nog eens een vraagje heb mijne lijst al gemaakt en zou ik dit wel vragen : ben ik zeker dat ik wordt geopeerd door jou en niet door iemand anders? Zo ja heeft die voldoende ervaring als het een stagaire is.. Of is dat persies tonen of je hebt geen vertrouwen in hem? Verder is mijn lijst klaar en foto's staan op Ipad in aparte map.. Ik ben er klaar voor! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ cupAtje

Leuk voor je dat het nu ook bijna zover is ikzelf ben er vorige dinsdag langsgegaan .

Had redelijk de zenuwen onder controle .

Dr verdonck is een heel aangename man.

Ik voelde me er direct op men gemak.

Had ook een vragenlijst bij en toch nog enkele dingen vergeten waarna ik dan via mail contact heb opgenomen en ook meteen werden men overige vragen beantwoord.

Ikzelf had de aanbetaling niet bij en heb dzze dan bij thuiskomst overgemaakt natuurlijk is het daar ook mogelijk.

Mijn datum word 20 oktober.dus nog een goeie 7 weken en het is zover :)

Ik was uitgekomen op 330cc wat ik persoonlijk mooi vond maar denk dat ik toch voor 350cc zal gaan dat kon nog probleemloos aangepast worden

Ik wens je heel veel succes dinsdag

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi cup à.

Leuk de. Pas datum;)

Ik heb t anders gebracht door de recensies die ik gelezen heb over hem wil ik alleen door hem geopereerd worden. Dr. Verdonck gaf aan dat mocht hij om de een of andere reden uitvallen ze dan bellen en je zelf mag bepalen of je toch door de ander geopereerd wil worden of het kosteloos verzet.

Wil je de datum direct vastzetten dan moet je 500€ aanbetalen. Dit kan per pin maar kom je uit Ndl. Dan is het Mac bedrag 500€ pinopname per dag ... Dus van te voren niets pinnen bij een winkel oid.

Veel suc6 dinsdag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames nu het pas moment er bijna aankomt en ik sta te springen van blijdschap begint mijn vriend alles in twijfel te trekken.. Of het wel een goed idee is? Het eerste punt is vooral omdat het zo duur is en niet alleen nu maar voor heel uw leven. Om de 10jaar vervangen rekent dat eens uit das een dure luxe grap nog maar te zwijgen over de finacielen kant, ik ben er volop voor aan het bijwerken en sparen ik werk op zondagen feestdagen alles voor er maar te komen.. En nu stelt hij alles in vraag :( ik wordt er heel ongelukkig van hij zegt voor mij hoeft het echt niet! Ik wil liever niet dzt je het doet.. Wie zegt dat ze mooier worden? Het gevoel zal anders zijn vindt ik dit nog aantrekkelijk? Pfff we hadden dit maanden geleden besproken en alles was oké en nu alles dichterbij komt krijg ik dit over me heen :( wat vinden jullie? Oké het is duur en het is luxe en over 10j heb je een wissel nodig maar hoe sta je dan finacieel.. Dat weet je niet en dzt maakt hem ook bang denk ik. En ook hij is een jaloers type denk dat dat ook meespeelt. En nog maar te zwijgen over zijn mama die dat te weten zal komen.. Het wordt oorlog weet ik nu al! Ze kan me niet hebben .. Heb al vanalles te horen gekregen dat ik een hoer ben terwijl ik hondstrouw ben en alles doe voor mijn gezin .. Wat gaat dat geven met nieuwe boobies .. Ook het herstel ziet hij tegenop omdat hij moet bijspringen .. Pffff :( help!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij snapt persies niet dat ik dit echt wil.. Hij wil het mij niet afpakken maar hij vindt het gewoon echt heel duur.. Er zijn andere dingen wat we met dzt geld kunnen doen zoals badkamer vernieuwen den boven etc .. Waar maar als ik daarop moet wachten .. Tegen dat alles gebeurd is zijn we 10j verder en dan is het meer uitstellen en hopen dat ik dzn zeg het hoeft niet meer.. Maar ik wil het zo graag! Ik vrees dat hij deze keer mij ni kan ompraten .. Maar het geeft me een heel slecht gevoel schuldgevoelens.. Zoveel dure luxe stel je alles in vraag is het dat wel waard.. Maar ik wil het! Liever dit dan een nieuwe badkamer .. Dit gaat even voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat hij hier op het laatste moment zo mee komt!

Hij stond toch helemaal achter je?

Wel een beetje lullig dat hij hier nu mee komt, nu jij aan het aftellen bent!!

Het is waar dat je je geld maar 1x uit kan geven, dan moet je prioriteiten stellen, maar dat is al eerder besproken neem ik aan?

Ik begrijp dat jullie het van gezamenlijk geld zouden gaan betalen?

Heb je het hier van te voren wel allemaal goed met hem over gehad? En stond hij er toen wel helemaal achter?

Zo ja vind ik het echt belachelijk dat hij nu tegen gaat stribbelen. Hij weet ook hoe belangrijk het voor je is, en je nu aan het aftellen bent! En al die punten die hij nu aankaart zijn dan vast toch ook al besproken. Ik vind echt dat hij nu niet meer kan maken om dit van je af te pakken!

Wat je schoonmoeder betreft moet je sowieso lak aan hebben, wat maakt het uit, laat ze lekker denken! Het is toch al niet veel goeds wat ze denkt begrijp ik, zei gaat toch zeker niet jou geluk bepalen!

Voor je vriend dan misschien wat lastiger, maar dat is geen reden om het daarvoor te laten!

Jammer voor je meid, balen!

Wanneer is je consult? Gaat hij nog wel mee?

succes! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben alles besproken eerder toen we het besliste. Het komt niet van onze rekening en ben er zelf voor aan het bijwerken.. Woensdag na mijn werk extra werk aangenomen vrijdag was ik altijd thuis nu niet meer extra aan het werken en op zondag en feestdagen durf ik ook eens te werken allemaal voor alles bij elkaar te krijgen dus ik betaal het volledig zelf! Hij stond achter mij maar nu ineens niet persies niet meer.. Ik heb er echt slecht door geslapen. Hij zegt ik wil het u niet afpakken maar ff mij slecht doen voelen en zeggen dat ik aan mezelf denk vindt ik niet bepaald leuk. Ik ga er extra voor bijwerken oké aan dat geld kom ik niet aan! Dus alle andere kosten zijn gezamenlijk wat ook logisch is. Dus ik snap het probleem niet. Oké finacieel is het niet altijd gemakkelijk maar we hadden dit allemaal besproken.. Dinsdag heb ik afspraak en dat gaat gewoon door en hij gaat nog steeds mee. Hopelijk draaid hij bij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt rot voor je Cup Atje!

Als het jou keus is en dan van je eigen geld waar je zo hard voor aan het werken bent dan snap ik zijn punt echt niet!!!

En tuurlijk in dit opzicht denk je aan jezelf! Maar wat is daar mis mee, dat moet ook, wie doet het anders voor je? Je moet je dromen volgen.

Zijn jullie al lang samen?

Hij weet toch vast hoe belangrijk dit voor je is? Als hij echt van je houd dan moet hij achter je staan, zeker als jullie alles al eens besproken hebben en hij toen wel achter je stond!

Ik vraag me dan af wie er dan voornamelijk aan zichzelf denkt??? Vind dat hij het niet kan maken nu je zo dichtbij bent om je zo rot te laten voelen over een keus die eigenlijk al gemaakt was door jullie beide!!

Zorgt het ook voor extra spanningen tussen jullie, of alleen als het over dit punt gaat?

Beseft hij ook dat jij je er zo rot door voelt en slecht ervan slaapt?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn al meer als 11j samen en hebben een goede relatie. Ik heb altijd gezegd dat ik ooit een borstvergroting laat doen. Niet dat ik me schaam over men borsten maar ik vindt ze te klein nu zeker na 2zwangerschzppen en borstvoeding. Hij weet dat maar tis niet dat het vaak gezegd wordt. Ik heb er jaren mee leren leven en we hebbe normale seks en ik bedek ze niet. Maar als het anders kan wil ik dat! Ze zijn zeker niet meer zo stevig en kort na de borstvoeding was ik heel teleurgesteld in de maat ervan. Tijdens de borstvoeding had ik enorme boobies waar ik superblij mee was. Die periode was er weinig actie tussen de lakens wegens geen doorslapende baby. Hij zegt altijd toen had je er mooie en heb ik er ook ni veel aan gehad. Dus ik zie niet in waarom je dan nu perser een borstvergroting wilt, het had toen ook geen invloed op ons seksleven. Nee toen niet maar ik was net bevallen ook:) op dzt punt snapt hij me soms niet. We zoude een beter seksleven krijgen door de borstvergroting maar dat gelooft hij niet. Maar als een vrouw zich goed in haar vel voelt.. Hij vindt dat het veel geld is dzt ik voor mezelf uitgeef. Hij zegt ik zal nooit zoveel geld uitgeven voor mezelf. Maar hij is een man ik denk dat dat anders is .. Het zorgt voor spanningen en we moeten dit nog uitpraten voor dinsdag! Ik wil zekerheid.. Dat hij me steunt! Sowieso ga ik het laten doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij toch wel enorm stoort is dat iedereen het zelfde zeg als ik zeg dat ik een borstvergroting ga laten doen telkens opnieuw : je hebt dat toch niet nodig! En wat zegt je vriend ervan? Oké hij zegt nee voor mij hoeft dat echt niet zowel waarom zou je het dan doen.. Grrrr omdat het voor mezelf is ! Er is toch echt nog heel veel taboe rond borstvergroting amai..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve cupAtje, mijn vriend en ik hadden ook twijfels en vragen ovwr de borstvergroting en die vragen die je vriend stelt komen mij bekend voor zoals en wat als ik ze niet meer mooi vind. Maar mijn vriend is nu dik tevreden. Mijn vriend heeft het voor me betaald en wij hebben er ook lang overgepraat en tot de dag zelf nog vragen erover gehad. Uiteindelijk zijn wr allebei heel blij met deze keuze. Denk aan jezelf en zet eens punten op een blaadje waarom jij het positief vindt en bespreek dit nog met je vriend.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meisje toch...

Sowieso als jij dit graag wilt moet jij dit gewoon doen.

Dat mensen vragen wat vindt je vriend ervan, kom op zeg!

Dit is je eigen lichaam, je vriend mag best een mening hebben, maar beslissen doe je nog altijd zelf.

Mijn vriend zei altijd ik vindt je zo mooi, van mij hoeft het echt niet.

Hij was er ook in het begin een beetje op tegen, maar zei wel: als jij dit graag wilt dan sta ik toch achter je.

Nu we wat verder zijn en hij merkt hoe blij ik hier van wordt, kijkt hij zelfs naar de operatie uit.

Misschien is jou vriend gewoon bang dat je te zeker van jezelf gaat worden en er met iemand anders van door gaat ( mannelijke gedachtegang )..

Ze zijn vaak bang dat je in eens anders gaat doen en gaat pronken.

Maak hem gewoon duidelijk dat er verder niets gaat veranderen en dat jullie seksleven er inderdaad op vooruit zal gaan..

Ook begrijp ik het van zijn kant, als jullie in een slechte financiële situatie zitten dan is het ook gewoon een flinke uitgave. Het zou oneerlijk zijn als jullie haast niet rondkomen elke maand en jij zo een dure operatie zou doen.

Heel veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard komen we elke maand rond.. Dus dat is zeker geen probleem. We hebben er nog eens over gepraat het enige waar hij moeite mee heeft is het feit dat een zo een dure ingreep is en niet eenmalig is. En dat de rust nadien moeilijk is voor hem om mij te helpen hij heeft ook een eigen zaak en kan niet zomaar even alles stil leggen voor mij..en hij vindt als het nu een noodzakelijke operatie is kan dat eventueel wel maar voor deze luxe operatie heeft hij een ander gedacht. Wat ik vrije egotich vindt. Ik snap dat uiteraard wel hij hoeft niet mijn hand vast te houden maar er gewoon zijn en wat taken overnemen zoals kids naar school brengen, afhalen ze naar hun sport brengen en weer afhalen wat huishoudelijke taken.. Is Mss veel maar het is ook tijdelijk. Als ik daar zijn steun niet in krijg ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed dat je sowieso voor jezelf gaat kiezen, dat verdien je en moet je ook doen, je werkt er nu bovendien zelf hard genoeg voor!

Hoop heel erg voor je dat je er uitkomt met je vriend en dat hij weer achter je komt te staan!

Want om het samen te doen is wel heel fijn!

Misschien kunnen jullie ook nog hulp krijgen van anderen? vriendinnen, familie (als ze bijv. toch om boodschappen gaan dat ze ook jou lijstje meepakken, ouders van vriendjes/vriendinnetjes van je kids, voor de sport of school?

Bovendien hoef je niet altijd om de 10 jaar te wisselen, het zelfs zijn dat je nooit meer hoeft... Al is het natuurlijk wel goed om er rekening mee te houden en wat achter de hand te hebben als het idd wel nodig is!

Maar misschien scheelt die gedachten nog wat voor hem?

En ik ben ervan overtuigd dat je sex leven er idd beter van gaat worden, je zal jezelf aantrekkelijker voelen en ben ervan overtuigd dat dit hierin zijn uitwerking zal hebben.

Uiteraard kun je het niet te vergelijken met je mooie borsten tijdens je borstvoeding, je hebt dan ook ineens allerlei andere dingen aan je hooft. Pff maar mannen, af en toe.... Ze snappen soms gewoon helemaal niks van vrouwen (is andersom natuurlijk ook, al zijn wij vrouwen wel veel beter in om hun te begrijpen :P )

Sterkte meid, hoop dat jullie er samen uitkomen en hij gaat beseffen hoe belangrijk dit voor jou is en je hierin daarom wilt steunen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cupa tje. Sjonge meid wat vervelend.

Ik denk dat je door moet zetten...maar snap dat dit zo niet leuk is.

Ga iig naar het consult en kijk dan wat jullie ervan vinden.

Wisselen hoeft niet meer is mij verteld.

Suc6 en een virituele Hug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.