Ga naar inhoud

Nursje : 20 april 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Vandaag voel ik me een beetje down/onzeker.

Als ik bijv. in de spiegel kijk denk ik, hmm misschien had ik het liever toch groter. Of denk ik van, nou lijkt wel of links veel kleiner is dan rechts. Zit dan ook gelijk te denken dat ik ze scheef vind. Door steeds hieraan te denken, of mezelf dit aan te praten word ik er alleen maar meer down/onzeker van.

Hebben andere meiden hier ook weleens last van?

Als ik ook naar mijn foto's kijk denk ik van: ziet het er in het echt ook zo uit :blink: . Vind ze er in het echt namelijk mooier uitzien dan op een foto. Net zat ik terug te kijken naar mijn voor-foto's, en dan denk ik wel weer, wat zit ik toch te zeuren. Ook zie ik op mijn voor-foto's dat links al iets kleiner was en dat mijn tepels niet mooi recht zitten. Mja, bij wie zit dat wel denk ik dan maar <_< .

Heb toch maar weer nieuwe foto's in mijn album geplaatst. Ben erg benieuwd naar jullie mening, en graag eerlijke meningen :141: .

BTW als ik een mooi strak shirtje aan heb ben ik wel erg tevreden ^_^ .

Ben trouwens ook erg benieuwd hoe het eruit ziet als ik een mooie beugel bh aan heb. Waarschijnlijk/hopelijk zit het dan allemaal nog mooier :D .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Nursje,

Het komt me allemaal zeer bekend voor! In het echt ziet het er mooier uit dan op foto's, dat sowieso! En dat de één groter is dan de ander, heb ik nu ook. Maar ik denk dat ze nog wat moeten zakken hoor! Jij bent 1 dag na mij geopereerd en ik denk dat we NOG MEER geduld moeten hebben :P

Maak je dus niet gek! :) En kijk gewoon veel naar voor-foto's, je zou ze toch voor geen goud meer terug willen? Ik niet iig....

Mag ik jouw ww? Dan kan ik eens zien waar je het over hebt

Groetjes Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief, lief Nursje.

Mijn EERLIJKE reactie:

Ik denk dat je de komende 3 weken er niet teveel naar moet kijken. Je hebt ze dual plane en dat kost gewoon veel tijd om een mooie vorm te krijgen. Ze zijn nog láng niet helemaal ingedaald! Ze worden nog veel zachter, beweeglijker en groter (dat denk ik echt, want ik heb het idee dat de 'op de spier' geplaatste borsten juist na de operatie slinken, en de 'achter de spier en dual plane' borsten juist groter worden naarmate de tijd verstrijkt. De spier moet helemaal oprekken en meevormen!!

Ik vind je boobs eerlijk waar heel mooi, al denk ik dat ze pas met een maandje ofzo écht heel mooi worden. Nu kan je het al wel zien, maar je ziet dat ze nog niet helemaal 'genezen' zijn en dus nog niet hun uiteindelijke vorm en hang hebben.

Te klein?? No way!! Haha! Komt goed; je spieren rekken nog uit en ze moeten nog dalen!

Leuk dat je foto's met een truitje hebt gemaakt! Ziet er mooi uit hoor. Echt. En nogmaals: geduld, geduld, geduld.

Overigens; ik herken heel veel van wat je zegt hoor. Héél veel!

Vind m'n borsten te groot

vind m'n navel niet mooi (en scheef!)

ben bang dat het allemaal niet mooi geneest omdat de knoopjes van de hechtingen nooit zijn verwijderd en daardoor allemaal korstjes over de hechtingen zijn gaan groeien :unsure:

enz.

Maar ik heb ook tegen mezelf gezegd: GEDULD!

Niet te vaak te kritisch kijken!!

En spijt moet je zéker niet hebben! Je moet hier even doorheen. Je had AA / A, weet je nog!? Die stomme vullingen in je bikini die je moet uitwringen na het zwemmen, die kipfiletjes, enz. dat is nu allemaal verleden tijd! Hieperdepiep.. HOERA!

Nog 2 maanden en dan gaan wij met onze nieuwe :1boobs: naar de Costa Brava!! Wedden dat ze dan mooi zijn!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook bij mij zitten ze niet helemaal op gelijke hoogte hoor! Maar.... dat zaten ze daarvoor ook al niet en alles wat je uitvergroot, vergroot ook de ongelijkheid. Niet teveel over inzitten en wat Prinsesje al zegt, het heeft tijd nodig. Ik heb het idee dat het bij mij ook nog wel eens wat langer kan gaan duren, omdat mijn huid vrij strak zit. Dus rekt het ook minder snel mee. Draag nu nog braaf mijn band. Heb jij die ook? Moet ik echt 6 weken dag en nacht dragen van dr. van Selms om de protheses te laten zakken, zodat ze niet naar boven 'schieten'. En waarschijnlijk ook voor het beste resultaat. Hij zei dat hij het nu een jaar zo doet en dat hij er erg tevreden mee is.

Liefs,

bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie liever reacties :rolleyes: .

Het is gewoon een eigenschap van me dat ik soms onzeker ben. Echt heel flauw gewoon!

Als ik vandaag weer naar mijn borsten kijk denk ik echt: :blink: waar maak ik me druk om, ze zijn prachtig.

En wat prinsesje al zegt: het heeft tijd nodig. Ik weet het maar duurt me allemaal veel te lang :145: .

Ik heb niet zoveel geduld haha.

Maar die opgevulde bh's en opgevulde bikini's heb ik nu GELUKKIG niet meer nodig. Als ik daar over terug denk, dan ben ik helemaal tevreden. Vooral als ik mijn voor en na foto's bekijk, dan ben ik helemaal tevreden!

@ bloempje: bij mij zit de huid ook nog erg strak, denk dat het daardoor ook erg jeukt allemaal.

Vind trouwens mijn littekens er heel mooi uitzien. Je ziet ze nu nog wel duidelijk, maar als alles wat gaat zakken verdwijnen ze denk ik wel :1: .

@ prinsesje: die korstjes waar je het over hebt, die heb ik ook gehad. Dat moet je gewoon laten zitten, en die vallen er vanzelf af. Als je er niet aankomt zal alles heel mooi genezen! Geduld is een schone zaak :P . Moet je dinsdag trouwens weer op je werk beginnen? Of mag je nog een week thuis werken?

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn littekens zien er niet 'dik' uit, maar voelen nog wel hard (of dik, hoe je het maar noemt).

@ Nursje: ja, dinsdag moet ik weer naar m'n werk. Ik denk dat het wel gaat lukken. Zojuist heb ik wat nieuwe kleren binnen gekregen, speciaal zodat m'n corset (en BV!) niet opvalt. Is me goed gelukt al zeg ik het zelf :rolleyes: . Het is dat ik een kantoorbaan heb, anders zou het niet lukken (weer aan 't werk bedoel ik). Ik blijf gewoon lekker achter m'n buro zitten :131: .

Ook direct 's-avonds weer een afspraak, maar ik denk niet dat ik dat ga trekken. Moet ik maar voor ziekmelden (zullen ze niet blij mee zijn, er wordt enorm op me gerekend die avond en er moeten dan heel veel mensen worden afgebeld voor mij... maar goed, jammer dan :blush: ).

Voel je je vandaag al wat beter?

Wat vind BJ tot nu toe van het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn littekens zien er niet 'dik' uit, maar voelen nog wel hard (of dik, hoe je het maar noemt).

@ Nursje: ja, dinsdag moet ik weer naar m'n werk. Ik denk dat het wel gaat lukken. Zojuist heb ik wat nieuwe kleren binnen gekregen, speciaal zodat m'n corset (en BV!) niet opvalt. Is me goed gelukt al zeg ik het zelf :rolleyes: . Het is dat ik een kantoorbaan heb, anders zou het niet lukken (weer aan 't werk bedoel ik). Ik blijf gewoon lekker achter m'n buro zitten :131: .

Ook direct 's-avonds weer een afspraak, maar ik denk niet dat ik dat ga trekken. Moet ik maar voor ziekmelden (zullen ze niet blij mee zijn, er wordt enorm op me gerekend die avond en er moeten dan heel veel mensen worden afgebeld voor mij... maar goed, jammer dan :blush: ).

Voel je je vandaag al wat beter?

Wat vind BJ tot nu toe van het resultaat?

Het scheelt zeker dat je een kantoorbaan hebt. Bij mij zou nooit kunnen als ik niks op mijn werk verteld had. Ben benieuwd wat voor kleding je hebt, zodat het allemaal niet opvalt :141: .

Ik voel me vandaag een stuk beter. Ben in ieder geval niet meer zo down/onzeker. Echt stom dat je er soms zo'n dagje tussen hebt zitten :11: .

En BJ vind het resultaat prachtig! Hij wil er alleen erg graag hard in knijpen, mja dat zie ik nog niet zo zitten :12: haha. Dus hij moet nog even geduld hebben :46: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn littekens zien er wel mooi uit hoor, maar zijn nog zo dik. Nog mensen die dit hebben (gehad)? Hoe lang duurt het voordat ze weer slinken?

Liefs,

Bloem

Bij mij voelt mijn rechter litteken nog dik aan. Maar ik begreep van andere ladies, als je goed smeert en masseerd worden ze vanzelf minder dik en zachter.

Dus nu smeer ik 2x per dag mijn littekens in met littekencreme en masseer ik ze ook gelijk een beetje :rolleyes: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaa! :5:

Vandaag ben ik wezen shoppen. Heb weer een nieuwe bikini gekocht en ook mijn eerste nieuwe bh met beugel.

Ben echt helemaal happy, ben helemaal in mijn hum!!

Ik ging vanmiddag naar de Hunkemöller om daar een nieuwe bikini en bh te kopen. Nou bikini had ik snel uitgekozen, ik had die namelijk ook al in een foldertje gezien.

Maar met een BH ben in nu ineens heel lang aan het zoeken. Wil gewoon het liefst een hele mooie speciale bh, echt belachelijk :152: .

Nou ik daar aan het passen. Dacht neem maar een C75 mee, want die zal wel goed zitten. Had in totaal 3 bh's aangedaan, maar vond ze allemaal heel raar zitten. Had voor de bv altijd meer bh aan dan borst en nu is dat andersom. Heel appart om dat mee te maken haha. Toen ik die C75 aan had dacht ik, toch maar even aan een medewerker vragen of hij netjes zegt. Zegt ze: ik vind hem mooi zitten, maar denk dat we ook maar een D75 moeten passen. Even kijken hoe die zit. Ik een D75 aan doen, zat echt helemaal geweldig :126: . Zegt die dame: nou meid ik denk toch dat je een D75 moet hebben :101: . Ik was echt helemaal blij!!

Uiteindelijk kon ik bij de Hunkemöller geen leuke bh vinden, dus ben maar naar Livera gegaan. Ben nu helemaal blij met mij nieuwe bh. Maat D75 :43: .

Vind alleen wel dat het niet er vanaf te zien is. Het lijkt eerder een maat C75. Maar heb toch iets van 6 of 7 bh's aangehad, en allemaal met maat D75. Hopelijk blijft het zo haha.

Gelijk nieuwe foto's gemaakt, dus kunnen jullie mijn nieuwe bh en bikini ook gelijk zien :33: .

Oja, sinds 2 dagen mag ik officieel zonder sportbeha slapen 's nachts. Ik vond het de eerste nacht wel even wennen, maar afgelopen nacht vond ik het echt heerlijk! Over anderhalve week mag dan eindelijk ook overdag de sportbeha uit :D .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

In één woord: FANTASTISCH!!!!!! :3: :3: :3::55:

Ik kreeg er letterlijk een big smile van als eerste reactie! Zegt dat genoeg?? :3:

Wat een gave bikini!!! Helemaal hip he, die navy stile! Leuk leuk! En mooie BH ook! Leuk kleurtje en mooi decolleté!!! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook heel benieuwd op welke maat je uitkomt :rolleyes: .

Wanneer ga je een nieuwe bh kopen, of wacht je daar nog een tijd mee??

Liefs Nursje

Heb mezelf beloofd dat ik er echt nog even mee moet wachten, net als met bikini's. Moeilijk hoor!!! Maar ik ben bang dat ik nu de maat nog niet goed kan inschatten; straks worden ze nog een maatje groter (of kleiner :1: ) en pas in het niet meer!!! :o

Heb zón gave tweedehands Marlies Dekkers bikini op MP gezien... Hij is alleen zo duur!!! Maar blijf er maar naar kijken... Straks is ie verkocht :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mezelf beloofd dat ik er echt nog even mee moet wachten, net als met bikini's. Moeilijk hoor!!! Maar ik ben bang dat ik nu de maat nog niet goed kan inschatten; straks worden ze nog een maatje groter (of kleiner :1: ) en pas in het niet meer!!! :o

Heb zón gave tweedehands Marlies Dekkers bikini op MP gezien... Hij is alleen zo duur!!! Maar blijf er maar naar kijken... Straks is ie verkocht :wacko:

Ja, ik wilde eerst ook nog langer wachten. Maar kon het echt niet meer laten!

Mag over 1,5 week ook al een andere bh aan, dus dacht koop er nu gewoon 1 :blush: .

Een bh of bikini van Marlies Dekkers zijn echt mega duur :blink: . Ik vind ze opzich wel leuk, maar zou er dan maar 1 van willen. Ze lijken allemaal zoveel op elkaar.

Wat is de link van die bikini? Ben wel erg benieuwd :rolleyes: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat er al boven; sorry; was nogal veel berichtjes achter elkaar aan het schrijven!!! :152:

Ik zie hem al staan haha.

Ik vind het een mooie bikini! Bijna alle bikini's van MD hebben van die bandjes bovenop je borsten. Die vind ik minder mooi.

Maar opzich valt het nog mee 40 euro. Dat betaal je toch al snel voor een bikini.

En misschien krijg je er nog wat geld vanaf :131: .

En als hij toch niet past, kan je hem weer verkopen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou dus ook niet van die bandjes over de borsten. Maar deze heeft het alleen op de rug!

Maar ik denk dat het broekje te laag is :angry: . En alleen de top is nog maar € 40,00. Als ik de hele set wil ben ik ver boven de € 100,00 uit en dan heb ik nog maar een 2ehandje waarvan ik niet zeker weet of ik het pas!

Dus: ik die het niet... :( . Zou zeer onverstandig zijn ^_^ .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou dus ook niet van die bandjes over de borsten. Maar deze heeft het alleen op de rug!

Maar ik denk dat het broekje te laag is :angry: . En alleen de top is nog maar € 40,00. Als ik de hele set wil ben ik ver boven de € 100,00 uit en dan heb ik nog maar een 2ehandje waarvan ik niet zeker weet of ik het pas!

Dus: ik die het niet... :( . Zou zeer onverstandig zijn ^_^ .

Oh, het is echt alleen het topje :blink: .

Dan is het toch wel veel geld ja!

Wat je anders over een paar weken kan doen, is naar een lingeriewinkel gaan, daar passen zodat je je maten weet. En dan kan je altijd nog via MP een bikini van MD kopen.

Zakt het litteken al een beetje??

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.