Ga naar inhoud

Nursje : 20 april 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hee meis!

Ik had je geloof ik al een berichtje gestuurd, maar zou ik je foto´s mogen zien?

xx

Hoi hoi,

Ja ik had je gister al geprobeerd mijn ww te sturen wia pb. Maar het lukt me niet om je een pb te sturen:S.

Heel vreemd.

Anders moet je het even via Prinsesje vragen, misschien dat zij je wel een berichtje kan sturen.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeel mooi al hoor Nursje. Je zal er wel helemaal verliefd op zijn hihi :wub: .

Liefs,

Bloem

Leuk dat je hebt gekeken naar mijn foto's, ondanks je omstandigheden.

Hoe gaat het nu verder met je?

Veel sterkte!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het profiel van je rechterborst wel eens zien! :1boobs:

Maar zijn ze in het 'echt' groter dan op de foto denk je? Hoeveel groter?? Haha!

Tja, behang'plezier' is wat te positief gezegd. Eerder de behangEllende! Maar goed, vanavond gaan we verder. We zijn op de helft!! :mellow:

Ik zal morgen weer nieuwe foto's maken, en dan maak ik foto's van allebei de kanten goed :3: .

Maar volgens mij is het niet zo hoor, dat ze er op de foto minder groot uitzien, maar dat lijkt maar zo denk ik :4: .

Zit het behang erop?? Lijkt me echt een rotwerkje :12: .

P.s. zou je misschien een berichtje naar Vera willen sturen voor mij? Ik kan haar geen pb sturen, misschien lukt het jou?

Ik ga maar naar binnen, want er vallen hier druppels naar beneden :65: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

PB naar Vera lukt niet. Anders zet je het toch in haar profiel? Daar heb ik ook geschreven (maar niet jou ww doorgegeven daar).

JAAAAAAAAAA behangen is af!!! YIEEHAAAAH!!!! :126:

Ik voel me nu wel :100::122: , maar ik ben zóó blij dat het meeste werk nu klaar is! We moeten alleen nog de onderste plinten doen (zijn al geverft) en nieuwe gordijnen enzo kopen. Maar de rest is gewoon af!!!! Ben erg blij. Ben wel bang dat ik nu al mij (kostbare) energie heb opgesoupeerd. Dus ga vroeg naar bed denk ik! En morgen ook! hihi! Nu maar hopen dat er 'niemand' langs komt om te Risken ofzo. Haha! Vroeg naar bed zit er dan niet in en een potje Risk afslaan lukt me toch niet ;). Ik moet WINNEN :136::115: .

Ben benieuwd naar je foto's dan!

Je borsten zien er van de zijkant (nog) niet zo mega uit. Maar van voren zie je het al beter! En ik denk dat het er over een week of 3/4 van de zijkant heel anders uitziet! Wordt zeker weten mooi! Mag je trots op wezen! Mooi natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PB naar Vera lukt niet. Anders zet je het toch in haar profiel? Daar heb ik ook geschreven (maar niet jou ww doorgegeven daar).

JAAAAAAAAAA behangen is af!!! YIEEHAAAAH!!!! :126:

Ik voel me nu wel :100::122: , maar ik ben zóó blij dat het meeste werk nu klaar is! We moeten alleen nog de onderste plinten doen (zijn al geverft) en nieuwe gordijnen enzo kopen. Maar de rest is gewoon af!!!! Ben erg blij. Ben wel bang dat ik nu al mij (kostbare) energie heb opgesoupeerd. Dus ga vroeg naar bed denk ik! En morgen ook! hihi! Nu maar hopen dat er 'niemand' langs komt om te Risken ofzo. Haha! Vroeg naar bed zit er dan niet in en een potje Risk afslaan lukt me toch niet ;). Ik moet WINNEN :136::115: .

Ben benieuwd naar je foto's dan!

Je borsten zien er van de zijkant (nog) niet zo mega uit. Maar van voren zie je het al beter! En ik denk dat het er over een week of 3/4 van de zijkant heel anders uitziet! Wordt zeker weten mooi! Mag je trots op wezen! Mooi natuurlijk!

Beter dat het behangen af is!!!

Ben benieuwd hoe jullie slaapkamer er uiteindelijk uit komt te zien.

Groot gelijk dat je vanavond vroeg naar bed gaat :106: .

Zou er iemand bij jullie langs kunnen komen dan om te risken, willen mensen dat wel dan :4: .

Morgen komen mijn nieuwe foto's. Dan zul je het allemaal weer zien :1: .

Ben ook erg benieuwd naar het resultaat van jou!

Bij mij is het gevoel in mijn borsten vandaag een beetje vreemd, mja dat zal vanzelf wel weer terug komen :76: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er iemand bij jullie langs kunnen komen dan om te risken, willen mensen dat wel dan :4: .

Nee, inderdaad. Iedereen is bang voor mij; ik ben toch de beste :125::127::109::rolleyes:

Maar nee; het is hier rustig geweest vanavond. Geen schone broertjes die ik de pan in hoef te hakken :121::118:.

Vanavond onze eerste avond weer in onze 'nieuwe' slaapkamer! Haha, moest wel lachen zonet! Ik had de lelijke oude gordijnen gewassen, was echt nodig! We kopen binnenkort wel nieuwe. Maar ze zijn enorm gekrompen :lol::huh:! Komt nu wel zo'n 50 cm van de grond. Hihi! Gelukkig sluiten ze nog wel goed; is het in ieder geval nog een beetje donker...

Ik zal kijken of ik morgen een foto'tje kan maken. Maar het is dus nog niet echt af he?! Alleen de grote klussen zijn gedaan. Afwerking komt nog. De tijd is wel lekker snel gegaan zo! Onwijs!!! Ik hou het haast niet bij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal kijken of ik morgen een foto'tje kan maken. Maar het is dus nog niet echt af he?! Alleen de grote klussen zijn gedaan. Afwerking komt nog. De tijd is wel lekker snel gegaan zo! Onwijs!!! Ik hou het haast niet bij!

Ben wel benieuwd naar een fotootje :131: .

De afwerking komt vanzelf wel toch, nu eerst maar die operatie en rustig gaan opknappen daarna :rolleyes: .

Je kan in ieder geval lekker slapen in je nieuw behangen kamertje :152: .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, ben gewoon alweer bijna een week verder!

Wat gaat de tijd hard.

Vanmorgen heb ik de laatste restjes tape eraf gehaald. Zag er zo tegen op dat de pc dat ging doen, aangezien het erg pijnlijk is!

Enorm rode plekken weer, kan volgens mij echt niet tegen die tape :blink: .

Ook gelijk weer nieuwe foto's gemaakt, ben er nog steeds zo blij mee :126: .

Het gevoel in mijn tepels is bijna helemaal terug, alleen daaronder tot aan het litteken is zo goed als gevoelloos, erg vreemd gevoel. Maar ik lees bij andere dat dat een hele tijd kan duren voordat het terug komt.

Dus we wachten af :76: .

Morgen moet ik voor controle weer naar Boerhaave. Dan worden de knoopjes doorgeknipt van de hechtingen. Ben heel benieuwd hoe de wondjes eruit zien. En wat hij natuurlijk van het resultaat tot nu toe vind :75: .

Nou, ik ga nu de nieuwe foto's in mijn album plaatsen, dus veel kijkplezier :43: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

:wub::123: Oh mooi! Dat wordt echt een plaatje hoor!

Vind vooral die laatste foto een toppertje!

Ach, en je bent nog maar een paar dagen PO. Ben zo benieuwd naar hoe we er allebei over 2 maanden uitzien!! Haha! Vier mooie :1boobs: :1boobs: :rolleyes:

Op vakantie ga ik vast heel veel tegen je zeggen: "Goh, mooie tieten heb je! :wub: " Hahahahahah!!! Dat ik dat nog eens tegen een vrouw zal zeggen, hihi! Nooit gedacht :lol:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag op controle geweest bij Dr. Roddi.

Hij vond het er prachtig uit zien :126: .

De knoopjes van de hechtingen heeft hij eraf geknipt, en de rest moet zelf oplossen.

Ben nu dus helemaal pleister vrij :lol: .

Ben er echt super blij mee!

Over 3 maanden moet ik weer terug komen op controle.

Ben ook nog even bij Prinsesje geweest. Met haar gaat het goed :3: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag weer wezen shoppen. Had aan 1 sportbeha niet genoeg, ook weleens lekker om een schone aan te trekken :lol:.

De sportbeha die ik eerst had was c80, en die zat netjes. Vandaag had ik dezelfde aangepast, maar dan maat c75. Zat in de winkel netjes, maar nu ik hem al eventjes aan heb merk ik dat hij toch behoorlijk strak zit :huh:. Hoop dat hij nog een beetje rekt ofzo, maar dat zal wel niet.

Verder voel ik me hartstikke goed. Als ik loop hobbelt het allemaal wel heen en weer (wat ik niet gewend ben haha), en dat is soms nogal gevoelig.

Soms krijg ik ook nog steken aan de binnenkant van mijn linkerborst, maar dit gaat ook vanzelf weer over.

Ook merk ik dat mijn rechterborst langzaam aan al wat zachter begint te worden, maar mijn linkerborst is nog enorm hard. Maar ben ook pas 1,5 week verder. Dus we wachten langzaam af. Ben er nu in ieder geval al erg blij mee :D .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nursje!

Heel fijn om je ervaringen zo even te lezen zeg! Wat fijn dat je herstel op dag 1 na, goed is verlopen! En dat nog wel met een dual plane methode! Dat stelt mij een beetje gerust :) zou ik je foto's mogen bekijken?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag weer wezen shoppen. Had aan 1 sportbeha niet genoeg, ook weleens lekker om een schone aan te trekken :lol:.

De sportbeha die ik eerst had was c80, en die zat netjes. Vandaag had ik dezelfde aangepast, maar dan maat c75. Zat in de winkel netjes, maar nu ik hem al eventjes aan heb merk ik dat hij toch behoorlijk strak zit :huh:. Hoop dat hij nog een beetje rekt ofzo, maar dat zal wel niet.

Verder voel ik me hartstikke goed. Als ik loop hobbelt het allemaal wel heen en weer (wat ik niet gewend ben haha), en dat is soms nogal gevoelig.

Soms krijg ik ook nog steken aan de binnenkant van mijn linkerborst, maar dit gaat ook vanzelf weer over.

Ook merk ik dat mijn rechterborst langzaam aan al wat zachter begint te worden, maar mijn linkerborst is nog enorm hard. Maar ben ook pas 1,5 week verder. Dus we wachten langzaam af. Ben er nu in ieder geval al erg blij mee :D .

Liefs Nursje

Ben jaloers op je hoor! Ik zou ook wel lekker willen lopen en voelen dat mijn boobs meehobbelen :1bouncingboobs: ! Haha! Maar helaas; voor mij nog even geen gehobbel.

Tjonge, misschien heb je wel een Dcup nu! Zou me niks verbazen hoor; heb toch wel het idee dat de borsten van dr. Roddi's hand wel wat groter uitvallen dan gemiddeld :blush::152: . Die van mij zijn volgensmij ook mínstens een DD.. :blush::excl:. Maar goed, misschien moet je eens een 75D passen. 75 D staat ongeveer gelijk aan 80 C.

Hopelijk gaat je linkerborst gauw je rechterborst achterna! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed, misschien moet je eens een 75D passen. 75 D staat ongeveer gelijk aan 80 C.

Hopelijk gaat je linkerborst gauw je rechterborst achterna! :1big_boobs:

Ja ik had eerst een 70D aan, maar die was te klein. Dus vroeg ik om een 75D maar die was er niet meer.

Dus zei ze dat ik maar een 75C moest passen, en dat dat hetzelfde zou zijn. Maar dat klopt niet helemaal.

Als ik die bh nu uit doe, staat hij gewoon nog in mijn borsten :152: .

Zou het stiekem niet erg vinden hoor als het een 75D is :blush: .

En trouwens, over een tijdje hobbel jij ook weer vrolijk rond :126: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer dag 12!

Het gaat echt super hard.

En ben er tot nu toe nog steeds erg blij mee :lol: .

Waar ik me stiekem wel een klein beetje zorgen over maak is mijn linkerborst.

Die blijft hard aanvoelen, vooral aan de bovenkant. Ook is hij nog steeds enorm gevoelig/pijnlijk.

Vooral bij bepaalde bewegingen krijg ik enorme steken in mijn borst. Mijn rechterborst doet het juist enorm goed. Die kan ik al goed heen en weer bewegen, voelt erg soepel aan en is niet pijnlijk meer.

Hoop dat mijn linkerborst dus mijn rechterborst gaat volgen :unsure: .

Verder heb ik gisteren de eerste bikini gekocht. Kon het echt niet laten whaha.

Zal vandaag weer foto's maken met mijn nieuwe bikini aan :3: .

Ook gaat slapen echt super. Slapen op mijn zij lukt ook eindelijk weer, dit vind voornamelijk mijn rug erg lekker haha.

Nou vanavond ga ik weer nieuwe foto's plaatsen.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag is het alweer dag 12!

Het gaat echt super hard.

En ben er tot nu toe nog steeds erg blij mee :lol: .

Waar ik me stiekem wel een klein beetje zorgen over maak is mijn linkerborst.

Die blijft hard aanvoelen, vooral aan de bovenkant. Ook is hij nog steeds enorm gevoelig/pijnlijk.

Vooral bij bepaalde bewegingen krijg ik enorme steken in mijn borst. Mijn rechterborst doet het juist enorm goed. Die kan ik al goed heen en weer bewegen, voelt erg soepel aan en is niet pijnlijk meer.

Hoop dat mijn linkerborst dus mijn rechterborst gaat volgen :unsure: .

Verder heb ik gisteren de eerste bikini gekocht. Kon het echt niet laten whaha.

Zal vandaag weer foto's maken met mijn nieuwe bikini aan :3: .

Ook gaat slapen echt super. Slapen op mijn zij lukt ook eindelijk weer, dit vind voornamelijk mijn rug erg lekker haha.

Nou vanavond ga ik weer nieuwe foto's plaatsen.

Liefs Nursje

Komt goed hoor, die linker! Geduld! Echt waar! Over 2 weken is het vast al een stuk beter, en nog 2 weken later is links net zo zacht als rechts nu is (of zachter :rolleyes: !).

Ben benieuwd naar nieuwe foto's! En je bikini!!!! WHAAAA! Ik wil ook!!!! :1bouncingboobs::152::excl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:123: :123: :123: :123: :123:

Wat wordt rechts al mooooooi! Als links straks ook ingedaald is (komt echt goed, maak je niet druk, beide borsten genezen op zichzelf heb ik hier geleerd :131:) dan ben je echt een plaatje! Prachtig.

Ennuh... nice bikini! Heb je ook al zo'n zin in de vakantie?? Oh, wij gaan echt samen één dagje naar het strand en lekker topless liggen, haha! Heb je vast nog nooit gedaan!! Nou ik wel (jááren terug op Ibiza) en dat is zóóó lekker! Ben samen met m'n vriendin ook gewoon in de zee gaan zwemmen (alle meiden liepen daar topless dus de mannen keken ook niet eens zo, anders durf ik dat niet hoor :9:). Dat is zó gaaf! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:123: :123: :123: :123: :123:

Wat wordt rechts al mooooooi! Als links straks ook ingedaald is (komt echt goed, maak je niet druk, beide borsten genezen op zichzelf heb ik hier geleerd :131:) dan ben je echt een plaatje! Prachtig.

Ennuh... nice bikini! Heb je ook al zo'n zin in de vakantie?? Oh, wij gaan echt samen één dagje naar het strand en lekker topless liggen, haha! Heb je vast nog nooit gedaan!! Nou ik wel (jááren terug op Ibiza) en dat is zóóó lekker! Ben samen met m'n vriendin ook gewoon in de zee gaan zwemmen (alle meiden liepen daar topless dus de mannen keken ook niet eens zo, anders durf ik dat niet hoor :9:). Dat is zó gaaf! :5:

Ja, rechts vind ik ook al super worden. En links dat kom vanzelf wel ja. Even geduld hebben :rolleyes: .

Ik heb enorm veel zin in de vakantie!! Kan gewoon niet meer wachten. Nog maar 10 weken :101: .

En ik heb nog nooit topless gelegen, dit durfde ik echt niet :11: .

Denk dat ik het nu wel durf haha, heb niks meer om me voor te schamen :14:.

Denk alleen als ik tegen B zeg dat ik topless ga, dat hij ook mee wilt, whhaha :152: .

Maar we gaan zeker samen een keer samen naar het strand, en gaan we topless liggen. Zo'n zin in de vakantie :3::1bouncingboobs: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, rechts vind ik ook al super worden. En links dat kom vanzelf wel ja. Even geduld hebben :rolleyes: .

Ik heb enorm veel zin in de vakantie!! Kan gewoon niet meer wachten. Nog maar 10 weken :101: .

En ik heb nog nooit topless gelegen, dit durfde ik echt niet :11: .

Denk dat ik het nu wel durf haha, heb niks meer om me voor te schamen :14:.

Denk alleen als ik tegen B zeg dat ik topless ga, dat hij ook mee wilt, whhaha :152: .

Maar we gaan zeker samen een keer samen naar het strand, en gaan we topless liggen. Zo'n zin in de vakantie :3::1bouncingboobs: .

Liefs Nursje

Oh, nou B. mag van mij mee hoor <_< . Kan me niet zoveel schelen, 't is m'n broertje maar :152: . Hij is niet zo preuts geloof ik en dat maakt het verschil. :152:

Maar ja, als J. er ook bij is doe ik dat niet hoor! Die is nml wel preuts dus dan voel je jezelf ook direct ongemakkelijk, snappie! Anders zou het me eigenlijk ook geen r**t interesseren, haha! Nou ja, we zien wel. Ik ga ze in ieder geval een keertje de zon laten zien :68::15:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Daar ben ik weer.

Ben afgelopen week weer begonnen met werken. Heb 4 dagen gewerkt van half 8 tot 4 uur.

Heb aangepast werk gekregen, dus ben nu veel bezig op de computer, en dit gaat prima gelukkig!

Dit mag ik de komende 2,5 week nog doen, dus dat is echt super :rolleyes: .

Verder voel ik me echt heel goed.

Heb nog spierpijn onder mijn oksel en bepaalde bewegingen met mijn armen gaan nog moeilijk, maar ik vind het eigenlijk allemaal reuze meegevallen.

Mijn borsten gaan ook steeds iets zachter aanvoelen. Vooral rechts doet het erg goed :131: .

Ik vind de littekens ook netjes genezen. Ben erg benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet :lol: .

Ik zal deze week weer even nieuwe foto's maken. Dan kan ik zelf ook gelijk zien of er al verschil te zien is.

Oja, waar ik wel erge last van heb is jeuk! Om gek van te worden. Allebei de borsten jeuken overal. Heeft iemand anders hier ook ervaring mee?

En op mijn linkerborst zit een heel klein streepje striae. Maar dit zie je gelukkig bijna niet, dan moet je er echt met je hoofd bovenop zitten :141: . En er zit toch altijd een bikini of beha overheen :75: .

Hoop dat ik van andere ook iets hoor over die jeuk..

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé...

Wat super dat het op je werk goed gaat zo. En nog zo lang aangepast werk; helemaal super!!!

jeuk is volgensmij gewoon een teken dat het aan het genezen is! Super dus!!!

Ik heb (nog) geen jeuk.... Hoop dat het bij mij zonder jeuk geneest :P:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.