Ga naar inhoud

Nursje : 20 april 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Oh, het is echt alleen het topje :blink: .

Dan is het toch wel veel geld ja!

Wat je anders over een paar weken kan doen, is naar een lingeriewinkel gaan, daar passen zodat je je maten weet. En dan kan je altijd nog via MP een bikini van MD kopen.

Zakt het litteken al een beetje??

Nee, litteken zakt niet echt eigenlijk <_<:mellow: . Ben bang dat ik me er maar bij moet neerleggen. Deze zomer nog een hoog broekje aan (heb al wel wat enigszins leuke gezien -_- ) en hopelijk is het litteken volgend jaar zo mooi vervaagd dat ik een iets lager broekje aankan, zodat je alleen een stukje van de zijkanten van het litteken ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik hou dus ook niet van die bandjes over de borsten. Maar deze heeft het alleen op de rug!

Maar ik denk dat het broekje te laag is :angry: . En alleen de top is nog maar € 40,00. Als ik de hele set wil ben ik ver boven de € 100,00 uit en dan heb ik nog maar een 2ehandje waarvan ik niet zeker weet of ik het pas!

Dus: ik die het niet... :( . Zou zeer onverstandig zijn ^_^ .

Tja, dan moet je echt een keer afreizen naar Beverwijk, want daar zijn alle (nieuwe uiteraard) bovenstukjes 40 euro en broekjes 20 euro. Geldt ook voor de bh's en slipjes trouwens. Heb vandaag weer een leuk uitverkoopje daar gekocht met 2 strings, totaalbedrag 45 euro!!! Helemaal blij hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ooooh Nursje, ik volgde jouw topic helemaal niet! :blink: Wat stom, want nu lees ik zoveel herkenbare dingen bij jou! Ik zit nu in die onzekere periode. Momenteel vind ik ze te klein en de vorm staat me ook niet aan. :unsure: Maar het is nog maar zó kort geleden, ik moet gewoon geduld hebben... :unsure:

En als ik dan lees dat jij nu 75D hebt, dan krijg ik wel weer moed! :D Je nieuwe foto's zijn trouwens echt prachtig! Vooral die roze bh, wauw. :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@ Prinsesje: Heb je pollingerie.nl geprobeerd, daar hebben ze ook veel MD in de aanbieding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellootjes,

Vandaag alweer 7 weken verder! :wub:

Het gaat echt mega snel.

Sinds vorige week dinsdag mocht de sportbeha uit, en ben ik gelijk beugelbh's gaan dragen. Aan het begin moest ik even wennen, maar wil nu echt niet meer zonder! :43:

Kan eindelijk weer een mooi en leuk shirtje aan trekken :126: .

Ben echt zo trots als een pauw op mijn nieuwe boobs :131: .

Ben echt zooo blij dat ik de stap heb gezet. :35:

Afgelopen weekend was het ook heel mooi weer, dus zijn we naar het strand geweest. Kon ik eindelijk mijn nieuwe boobs 'showen'. Echt totaal geen onzekerheid nu, ben er nog steeds elke dag echt super blij mee!

Ik ben er zo blij mee, dat ik 's morgens vroeg als ik uit bed kom, het liefst half naakt wil rondlopen. Alleen met een boxershort aan, en verder helemaal niks. Voel me dan zo gelukkig (m'n man trouwens ook haha, die vind het totaal geen probleem).

Ik doe nu eigenlijk weer alles hetzelfde als voor de operatie. Ik ben weer lekker intensief aan het sporten, met mijn armen pas ik nog wel op en ik werk weer volledig, wat ook weer heerlijk is.

O,ja mijn borsten worden ook steeds zachter. Ze bewegen nu ook meer mee als ik bijv. ren of spring. Ik vind ze nog wel behoorlijk gevoelig, en rondom het litteken voelt het nog een beetje doof aan, maar dat word al wel minder.

Ff een vraagje aan jullie, voelen jullie je prothese ook als je bijv. op je zij ligt?

Als ik op mijn zij lig, kan ik in de prothese drukken zou maar zeggen, je ziet het niet, maar voel het wel :46: .

Nou zoals jullie allemaal kunnen lezen. VOEL ME ECHT MEGA GELUKKIG MET MIJN NIEUWE :1bouncingboobs: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Gast MissLey

Hallo Nursje,

Ik heb je verslag gelezen... en pfff ik krijg al een beetje de kriebels. 27 juli a.s. gaat het gebeuren en ik ben als de dood om ziek te worden. heb een hekel aan overgeven namelijk :134:. Ik word overigens ook geopereerd door dokter Roddi te Boerhaave. Super dat je je nu lekker voelt, ben nu wel heel benieuwd naar je foto's, zou ik die mogen bekijken?!

Greetz, MissLey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nursje,

Ik heb je verslag gelezen... en pfff ik krijg al een beetje de kriebels. 27 juli a.s. gaat het gebeuren en ik ben als de dood om ziek te worden. heb een hekel aan overgeven namelijk :134:. Ik word overigens ook geopereerd door dokter Roddi te Boerhaave. Super dat je je nu lekker voelt, ben nu wel heel benieuwd naar je foto's, zou ik die mogen bekijken?!

Greetz, MissLey

Hoi hoi,

Super leuk dat je ook bijna aan de beurt bent. Ik ben echt super blij met de BV. Had het echt veel eerder moeten doen.

Ik was na de operatie behoorlijk beroerd. Erg veel overgegeven. Maar ligt er ook een beetje aan of je tegen dat narcosespulletje kan. Misschien valt het bij jou wel hartstikke mee!

Ik stuur je mn ww via pb.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.