Ga naar inhoud

Nursje : 20 april 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@ Dees:

Over het algemeen is een operatie een operatie het probleem is dat sommige er anders tegen aan kijken.

op internet is gevonden dat je ervoor in de ziektebed mag dus kijk het eens goed na.

het is inderdaad zonde van al je vrije dagen ook al heb je het er zeker voor over.

Ik mag wel in de ziektebed en dat scheelt me een hele hoop. ik blijf 4 / 4 en een halve week thuis..

@ Nursje

Hoe gaat het, zenuwachtig? ongeduldig? ook in je gedachen al aan het shoppen?

liefs Jacq

Hoi Jacq,

Met mij gaat het goed. Begin er steeds meer zin in te krijgen! Ben niet zenuwachtig, maar waarschijnlijk komt dat nog wel.

In mijn gedachten heb ik de hele lingeriewinkel al leeg geshopt haha. Heb zo'n zin om nieuwe bh's te kopen en nieuwe bikini's!

En jij? Ben jij al zenuwachtig?

Groetjes Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo Meiden.

Ik ben hier nieuw.

Ik ben 28 jaar, altijd al kleine borsten gehad en vrij tenger van postuur (1.69m lang, 53 kilo)

Na de geboorte van mijn dochter in 2008, heb ik 7 maanden met succes borstvoeding gegeven. Prachtige kleine, maar volle borsten had ik toen....

Helaas toen ik stopte waren ze nog kleiner dan voorheen!!!!

Heb vandaag de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakr bij beaucare voor een consult op 29 maart.

Sta stijf vd zenuwen nu!!!

Voorzie ook problemen op het werk. Werk ook op een kinderdgaverblijf en gezien ik van de zomer al 3 weken op vakantie ga. Kan ik hooguit nog 3 weken opnemen.

Wil het ook niet aan 'de grote klok' hangen...

Ben zo zenuwachtig en weet echt niet hoe ik dit aan moet pakken....

Hoi A70,

Balen is dat, dat je borstne na de borstvoeding kleiner zijn geworden!

Maar super goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt.

Misschien is het goed om eerst het consult af te wachten. Dan weet je wat meer, krijg je meer informatie en weet je uiteindelijk of je het ook echt wilt.

En als je het niet aan 'de grote klok' wilt hangen, kan je het ook alleen aan je teamleider vertellen. En dan kan je misschien samen met haar een oplossing vinden.

Groetjes Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Nursje!

Ik heb vandaag nog een derde consult aangevraagd; bij Boerhave kliniek (A'dam). Daar ga ik zaterdag heen. Dus volgende week maandag Beaucare, die zaterdag Boerhave en die maandag erop Bergman :excl::blush:

Ik wil meerdere meningen horen en vergelijken (wel/niet liften? Welke prothese?) en bij Boerhave hebben ze ook geen wachtlijst. Alleen Bergman Clinics zal het wss sowieso niet worden; heb afspraak bij ene dr. Ackermans (mevr.), en daar vind ik helemaal niks over op internet. Daar hou ik niet zo van :unsure: .

Zie je ons trouwens in de vakantie al liggen samen? Haha! Als ik daar aan denk... B):51::38::125:

Liefs,

Prinsesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Nursje!

Ik heb vandaag nog een derde consult aangevraagd; bij Boerhave kliniek (A'dam). Daar ga ik zaterdag heen. Dus volgende week maandag Beaucare, die zaterdag Boerhave en die maandag erop Bergman :excl::blush:

Ik wil meerdere meningen horen en vergelijken (wel/niet liften? Welke prothese?) en bij Boerhave hebben ze ook geen wachtlijst. Alleen Bergman Clinics zal het wss sowieso niet worden; heb afspraak bij ene dr. Ackermans (mevr.), en daar vind ik helemaal niks over op internet. Daar hou ik niet zo van :unsure: .

Zie je ons trouwens in de vakantie al liggen samen? Haha! Als ik daar aan denk... B):51::38::125:

Liefs,

Prinsesje

Ey Prinsesje,

De site doet het weer, dus kan gelukkig weer antwoorden!

Maar goed dat je ook bij Boerhave langs gaat!

Ben benieuwd hoe het zaterdag zal zijn. Ik ga je zaterdagavond er over bellen.

Vond het gister super om met je mee te gaan.

En was helemaal enthousiast na je belletje van vanmorgen.

28 april gewoon al :126: . Ben benieuwd wat het nu precies word!

Spannend!!!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Operatie gaat 20 april niet door :102: .

Werd net gebeld door de kliniek van BeauCare, dat de chirurg in Tokyo is en dat het vliegtuig niet eerder dat maandagavond terug vliegt (hopen ze).

Maandag morgen word ik terug gebeld en dan hoor ik wanneer ik dan geopereerd zal worden.

Had en zo naar uit gekeken, en had er ook zovéél zin in!!

Ben er echt een beetje kapot van. Ook vanwege het feit dat ik een week vakantie had genomen. Ik hoop echt dat het nu eind van de week gaat gebeuren, mja dat ik nu natuurlijk niet zeker.

Hoop maandag meer te weten, en hopelijk kan ik dan wat leuker nieuws dan dit vertellen.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agut, komt dat door die vulkaanuitbarsting in IJsland? Er kunnen nu heel veel vluchten niet doorgaan he? Wat ontzettend waardeloos voor je! Je ziet zo uit naar zo'n operatie en je stelt je er toch helemaal op in. Kun je wel je vakantie verzetten?

Nou hou je taai meis!

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Agut, komt dat door die vulkaanuitbarsting in IJsland? Er kunnen nu heel veel vluchten niet doorgaan he? Wat ontzettend waardeloos voor je! Je ziet zo uit naar zo'n operatie en je stelt je er toch helemaal op in. Kun je wel je vakantie verzetten?

Nou hou je taai meis!

Liefs,

BLoem

Ja, het komt die vulkaanuitbarsting.

Hoop echt dat het eind van de week alsnog gaat gebeuren, hopelijk kan ik dat wat regelen op mijn werk.

Als het pas in mei gaat worden ben ik bang dat dat een probleem gaat worden op mijn werk.

Nu maandag ochtend afwachten en dan weet ik meer:(.

Maar hoe gaat het verder met jou?

Al helemaal gewend aan je nieuwe boobs;).

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nursje wat lees ik nou?!!!

Wat een rot bericht zeg! Ik hoop echt voor je dat je z.s.m aan de beurt bent. Hier zit je niet op te wachten. Wat een spanningen zeg. Sterkte en ik hoop het beste voor je.

Liefs Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je net gesms't. Ik las dit op het forum en zag toen pas je sms'je. Ik leef zo met je mee hier zo! Het is niet eerlijk! Jij moet iig gewoon eerder aan de beurt zijn dan ik, en sowieso déze maand nog!!!! Echt! Eventueel kan je anders nog ergens anders terecht waar ze geen wachttijden hebben? Echt niet normaal hoe balen dit... :74::102: :102: :121: :121: :134: :134: :134::angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je net gesproken. Als je nu op twee paarden gaat wedden moet je wel even zeker weten dat je niet al 'onder contract' staat bij Beaucare. Ik weet niet of je al iets getekend hebt bij Beaucare? Ik ken het Belgisch recht verder niet, maar zou lullig zijn als ze je geld opeisen terwijl je wellicht ergens anders bent geopereerd intussen. :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je net gesproken. Als je nu op twee paarden gaat wedden moet je wel even zeker weten dat je niet al 'onder contract' staat bij Beaucare. Ik weet niet of je al iets getekend hebt bij Beaucare? Ik ken het Belgisch recht verder niet, maar zou lullig zijn als ze je geld opeisen terwijl je wellicht ergens anders bent geopereerd intussen. :blink:

Ik heb net gebeld naar Boerhaave, en er is misschien volgende woensdag of vrijdag nog plek voor een operatie. Die vrouw die ik aan de telefoon had kon er verder niet veel over zeggen omdat de chirurg me zelf moet inplannen. Het verstandigste is om maandag zo vroeg mogelijk terug te bellen, want dat is de assistent er van de plastische chirurg. Als ik die assistent alles goed uitleg kunnen ze kijken of er een plekje voor me is deze week. Ook vanwege de vakantie die ik nu heb gepland voor de operatie.

Dus nu hoor ik maandag van 2 klinieken wanneer ik dus terecht kan. Van boerhaave, en van BeauCare.

Ik heb trouwens niks getekend ofzo, dus als ik wil kan ik gewoon afzeggen. Gelukkig!

Nou het weekend nog even in de stress zitten:P.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gebeld naar Boerhaave, en er is misschien volgende woensdag of vrijdag nog plek voor een operatie. Die vrouw die ik aan de telefoon had kon er verder niet veel over zeggen omdat de chirurg me zelf moet inplannen. Het verstandigste is om maandag zo vroeg mogelijk terug te bellen, want dat is de assistent er van de plastische chirurg. Als ik die assistent alles goed uitleg kunnen ze kijken of er een plekje voor me is deze week. Ook vanwege de vakantie die ik nu heb gepland voor de operatie.

Dus nu hoor ik maandag van 2 klinieken wanneer ik dus terecht kan. Van boerhaave, en van BeauCare.

Ik heb trouwens niks getekend ofzo, dus als ik wil kan ik gewoon afzeggen. Gelukkig!

Nou het weekend nog even in de stress zitten:P.

Liefs Nursje

Goed zeg!! Dat klinkt wel hoopgevend vind ik hoor! Bedoel je a.s. woensdag of vrijdag, of de woensdag/vrijdag in 'mijn' week? In dat laatste geval: die woensdag zou wel erg grappig zijn! Ik ben er dan nog! Haha! Moet natuurlijk een nachtje blijven!

Heb er nu wel meer vertrouwen in hoor! Je hebt nu dubbel zoveel kans dat het gaat lukken.

Duimen maa!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zeg!! Dat klinkt wel hoopgevend vind ik hoor! Bedoel je a.s. woensdag of vrijdag, of de woensdag/vrijdag in 'mijn' week? In dat laatste geval: die woensdag zou wel erg grappig zijn! Ik ben er dan nog! Haha! Moet natuurlijk een nachtje blijven!

Heb er nu wel meer vertrouwen in hoor! Je hebt nu dubbel zoveel kans dat het gaat lukken.

Duimen maa!!!

Nee, bedoel aanstaande woensdag/vrijdag.

Ben echt heel benieuwd wat ik maandag allemaal te horen horen krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat is wel supersnel zeg, dat het eventueel volgende week al kan! Dan doen ze wel hun best voor je zo te horen hoor, want het is natuurlijk erg kortdag!

Dus maandag bel jij direct als je wakker wordt naar Boerhaave (of je wekker zetten ;))?

En daarna wachten op het telefoontje van Beaucare. En daarna beslissen wie je weer gaat afbellen ;). Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een pech zeg, dat je nu zoiets moet tegenkomen! Hoop voor je dat je in ieder geval zo snel mogelijk nog aan de beurt kunt komen, zit je al zo in de stress en stel je je erop in en dan moet je weerom vanalles gaan regelen. Veel sterkte, en hopen op een zo voorspoedig mogelijke afloop!

Liefs, :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de felicitaties en de medeleven van iedereen, erg lief:).

Afgelopen 2 nachten heb ik echt heel slecht geslapen.

Ik zit maar te malen in mijn hoofd hoe het nu verder moet, wanneer het nu gaat gebeuren enz.

Vanmorgen heb ik met de kliniek Boerhaave gebeld.

Daar kan ik vanmiddag om half 5 al op consult bij Dr. Rhoddi.

Omdat ik eerst op consult moet komen, en Dr. Rhoddi zelf de operatie moet plannen is het nog niet helemaal zeker wanneer de operatie dan gaat plaatsvinden.

De assistente zei dat waarschijnlijk volgende ween maandag of dinsdag dan plek is. Opzich nog behoorlijk snel dus.

Ik hoop zo nog een telefoontje te krijgen van BeauCare, zodat ik weet wanneer ik daar dus terecht kan.

Ik blijf nog steeds hopen dat ik toch deze week terecht kan bij BeauCare.

Nu dus maar weer afwachten...

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, minder snel dan ze eerst zeiden dus! Voor jou eigenlijk niet snel genoeg!?! In verband met je opgenomen vakantie enzo... :(

Maaruh, volgende week dinsdag bij dr. Roddi? Haha! Dat ga je niet menen hoor!

Ik hoop echt voor je dat Beaucare nog doorgaat!!! Hebben ze je nog niet gebeld? Anders gewoon zelf gaan bellen hoor!!!

Maar ga je wel vanmiddag op consult dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, minder snel dan ze eerst zeiden dus! Voor jou eigenlijk niet snel genoeg!?! In verband met je opgenomen vakantie enzo... :(

Maaruh, volgende week dinsdag bij dr. Roddi? Haha! Dat ga je niet menen hoor!

Ik hoop echt voor je dat Beaucare nog doorgaat!!! Hebben ze je nog niet gebeld? Anders gewoon zelf gaan bellen hoor!!!

Maar ga je wel vanmiddag op consult dan?

Ja, van mij mag het allemaal wel sneller haha.

Maar ik heb om 10 uur naar BeauCare gebeld. Maar ze konden nog niet veel vertellen.

Ze nemen nog contact op met die chirurg en dan weten ze meer.

Maar waarschijnlijk opereren ze een zaterdag extra, dus ze vroeg of ik dan eventueel ook geopereerd wilde worden. Ik heb gezegd dat ik dat zeker wel wilde!

Maar dat is nog niet helemaal zeker, waarschijnlijk hoor ik vanmiddag meer.

Ik ga denk ik wel naar Boerhaave toe. Ligt eraan wat ze vanmiddag van BeauCare zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.