Ga naar inhoud

Nursje : 20 april 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Phantasia

Jeetje, wat een ellende zeg! Ben je mooi klaar mee. Wel fijn dat je eventueel zo snel al bij Boerhaave terecht kunt! ;) Ben benieuwd wat het wordt. :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaa, ben super blij :126: .

Vanmiddag om half 5 had ik een consult bij Dr. Roddi, omdat de operatie bij BeauCare niet doorgaat en het is ook niet zeker of de operatie daar deze week nog plaats zal vinden.

Dus vanmiddag om half 5 had ik consult.

Hij heeft alles (nou ja er zit niet veel) bekeken, en kwam met het volgende:

Een anatomische prothese, dual plane en er gaat 270 cc in.

Een ronde prothese wilde hij absoluut niet doen, terwijl BeauCare dat wel wilde, omdat ik te weinig 'borst' heb en daardoor krijg je de randen te zien van de prothese. Hij zei dat het dan heel lelijk zou worden. Hij liet ook foto's zien met de verschillen, en ik snap ook waarom hij liever een anatomische prothese wil en half onder de spier.

Dus ik vroeg aan hem, wanneer is er dan plek. Want ik kan geen weken meer wachten i.v.m. mijn werk.

Zegt hij doodleuk: Morgen!

Ik ben helemaal happy. Morgen was er toevallig plek, dus word ik morgen om half 1 geopereerd. Door Dr. Roddi in Boerhaave.

Heb er echt mega veel zin in!

Morgen gaat het uiteindelijk dus toch gebeuren. Dan heb ik eindelijk mijn mooie :1boobs: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee meid, gefeliciteerd, wat spannend! Nou toch op de valreep nog heel snel dus!

Maarre, dat van die randen is echt onzin wat mij betreft. Ik had ook zo goed als geen eigen borstweefsel, maar ronde protheses dual plane gekregen en je ziet of voelt echt geen randen hoor. Dat is alleen als ze op de spier geplaatst worden, heeft niets met de vorm vd protheses te maken.

Nou heeeel veel sterkte meid, ik kijk nu al uit naar je verslagje! Slaap nog even een nachtje lekker in je favo houding, want dat kun je de komende tijd wel vergeten hihi.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha volgens mij zegt tie dat tegen iedereen als ik dat zo wel eens hoor. Tegen mij ook or maar ik wilde perse rond hebben maar heb ze uiteindelijk ook or :)

Ik zeg, ja ik wil een D ofzo, toen kwam die met 400cc aanzetten wat uiteindelijk 450cc is geworden. Met echt geen D maar een stuk groter en ik ben er super blij mee hoor haha ze hadden eigenlijk nog wel groter gemogen

En je bent in goede handen or :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee meid, gefeliciteerd, wat spannend! Nou toch op de valreep nog heel snel dus!

Maarre, dat van die randen is echt onzin wat mij betreft. Ik had ook zo goed als geen eigen borstweefsel, maar ronde protheses dual plane gekregen en je ziet of voelt echt geen randen hoor. Dat is alleen als ze op de spier geplaatst worden, heeft niets met de vorm vd protheses te maken.

Nou heeeel veel sterkte meid, ik kijk nu al uit naar je verslagje! Slaap nog even een nachtje lekker in je favo houding, want dat kun je de komende tijd wel vergeten hihi.

Liefs,

Bloem

Ja, ik vroeg ook aan die arts of hij een ronde prothese dual plane kon doen. Maar dat doet hij niet. Hij doet een ronde prothese dan boven de spier, of een anatomische prothese dual plane.

Maar ben in ieder geval allang blij dat het toch gaat gebeuren!

Zou ik misschien jou ww mogen om je foto's te bekijken??

Ik ga vannacht heerlijk op mijn buik slapen, want inderdaad nu kan het nog 1 nachtje haha.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hee Nursje!!

Succes morgen! Lekker slapen vannacht!

Je bent bij de Boerhaave echt in goede handen. Ik lag er vrijdag nog! Oh, als er een anesthesist rondloopt (jonge gozer) die Ilja heet.. Die is écht leuk ;). Ik heb even extra lang zijn hand vastgehouden toen ik onder narcose ging.

Ik wacht je verslag af! Spannend allemaal!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Nursje!!

Succes morgen! Lekker slapen vannacht!

Je bent bij de Boerhaave echt in goede handen. Ik lag er vrijdag nog! Oh, als er een anesthesist rondloopt (jonge gozer) die Ilja heet.. Die is écht leuk ;). Ik heb even extra lang zijn hand vastgehouden toen ik onder narcose ging.

Ik wacht je verslag af! Spannend allemaal!!

:116:

Ik zal morgen even goed kijken haha.

Wel leuk als je in slaap mag vallen met een leuke gozer aan je hand haha.

Zodra ik thuis ben, en de kracht er voor heb:P, zal ik mijn verslag plaatsen:D.

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die nursje

ik hoop dat alles goed gegaan is. alvast VAN HARTE! :71: met je nieuwe boobies, hopelijk word je er net zo gelukkig van als ik!

veel sterkte de komende daagjes

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat Nursje niet meer online is gekomen. Vandaag per sms contact gehad. Direct na de operatie sms'te ze dat ze wel echt pijn had en ze kreeg pijnstilling. Maar het zag er al wel mooi uit! :D

Ik hoop morgen meer te horen.

SUPER Meid!!

Ik heb vanochtend ook naar Boerhaave gebeld en mag vanmiddag op consult (ook bij dr roddi)

Can't wait!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer met mijn nieuwe :1boobs: .

Ik zal over de hele dag vertellen.

Gistermorgen ben ik om 7 uur opgestaan, want ik mocht namelijk nog een lichtontbijtje nemen.

Heb er heerlijk van genoten. Daarna heb ik nog een uurtje op de bank geslapen, want had 's nachts niet echt veel geslapen, door de spanningen denk ik haha.

Daarna heb ik nog even gauw het huis geboend beneden, dacht dan is dat ook weer even gedaan.

Rond 11:15 zijn we in de auto gestapt, richting Boerhaave.

Toen we daar waren om 12:00 werden we vriendelijk ontvangen. Ik kreeg 2 formulieren die ik moest invullen.

Daarna werd ik gehaald door een mannelijke verpleegkundige die me de rest van de dag ook zou verzorgen. Was een erg lieve man :rolleyes:.

Ik mocht me omkleden en kreeg een prachtig blauw jasje aan en een blauwe muts op, het zag er niet uit :152: . Rond 13:15 kwam Dr. Roddi en die heeft alles afgetekend en foto's gemaakt van mijn mini boobies.

Om 13:25 werd ik opgehaald door een jonge verpleegkundige/anesthesist wat het ook was. Ilco ofzo was zijn naam. Hij was ook erg vriendelijk.

Ik mocht op een tafel gaan liggen, had het echt enorm kou (ben nogal een kou kleumpje :131: ).

Ik kreeg een heerlijk warm dekentje over me heen, infuus werd geprikt, overal werden plakkers geplakt om alles in de gaten te houden. Daarna werd gevraagd of ik al een vakantie had geboekt en waar ik heen ging, allemaal hartstikke aardig en lief. Ik kreeg ook nog een kapje voor, en voor ik het wist werd ik alweer wakker gemaakt. Het was al gebeurt werd me verteld :blink: .

Heb er echt helemaal niks van gemerkt!

Toen ik wakker werd had ik erg veel pijn, vooral in mijn linkerborst. Ik kreeg een pilletje en ik kreeg pijnstillers via het infuus.

Daarna sliep ik weer even verder.

Om 15:15 werd ik naar een andere kamer gereden, daar lagen nog 2 andere mensen.

Later kwam mijn mannetje ook, dat was erg fijn.

Op een gegeven moment werd ik niet lekker. Begon erg te transpireren, werd erg bleek en werd duizelig. Ik werd gelijk plat gelegd om een beetje bij te komen, en het raam werd opengezet. Heerlijk frisse lucht naar binnen.

Vanaf de operatie tot 16:30 kon in mijn linkerarm steeds niet bewegen, dat deed echt heel pijn. Dus heb ik nagevraagd of dat normaal was. Maar dit hoort helemaal niet zo te zijn. Die verpleegkundige ging dus alles even onderzoeken, mijn arm optillen maar verging echt van de pijn. Dus toen heeft hij het verband eraf gehaald. Mijn man zat echt vor bewondering te kijken naar mijn borsten :33: . Hij vond ze prachtig.

Maar goed, die verpleegkundige begon wat te kijken naar mijn borsten, bleek dat mijn linkerborst veel groter was dan mijn rechterborst. Dus hij dacht van misschien zit er veel vocht in en dat probeerde hij er via de drain eruit te drukken. Dit deed alleen zo'n pijn dat ik door de pijn flink moest overgeven. Het kwam helemaal tot aan mijn voeteneind, de verpleegkundige zat er helemaal onder en mijn man kon net optijd wegduiken haha.

Door dat ik ging overgeven ging die druk ook van mij borst af, en liep er ineens veel vocht de drain in. Maar na een half uur kwam die hevige pijn weer terug. Mijn linkerborst was nu alleen wat minder dik. Dus de verpleegkundige heeft weer gekeken, en die zei dat ik maar even niks meer moest eten of drinken, misschien had ik namelijk een kleine nabloeding waardoor ik dus weer terug naar de operatiekamer zou moeten. Dr. Roddi gebeld en die kwam ook even kijken. Hij zei dat het vooral de spieren waren die ik voelde, dus kreeg in Sufenta, een middeltje om de spieren te laten ontspannen. Werd hier heel suf van, maar het hielp erg goed. Na dit middeltje was de pijn zo goed als weg, had alleen nog een beetje last van spierpijn, maar dat viel reuze mee.

Het was eigenlijk de bedoeling dat ik om 18:30 naar huis zou gaan, maar vanwege de misselijkheid door de narcose mocht ik niet weg. Ik kreeg allerlei middeltjes tegen de misselijkheid. Eindelijk na een uur hielpen de middeltjes.

Om kwart voor 8 mocht ik naar huis toe. De terugreis ging prima.

Thuis nog lekker een crackertje gegeten, mijn ma kwam nog even langs. En ben om 21:45 naar bed gegaan.

Vannacht heb ik heerlijk geslapen gelukkig.

Verder ben ik vandaag nog een beetje duizelig, en ga elke half uur even op bed liggen. Denk dat dit door de tramadol komt.

Heb daarom ook bijna 2,5 uur over dit verslag gedaan haha.

De eerste foto;s zijn vanmorgen door mijn man gemaakt, en die heb ik gelijk in mijn album gezet.

Het is nog erg wennen, maar vind ze al erg mooi:).

Zo dit was een behoorlijk verslag.

Nou ik zou zeggen, veel succes met lezen :46: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.