Ga naar inhoud

Nursje : 20 april 2010 : Dr. Roddi : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Zo hee, dat ging ff niet helemaal lekker dus!! En m'n broertje die net op tijd wegspringt! Hihi!

Maar je foto's zien er al goed uit zeg! Zeker die van voren!!! Het wordt allemaal nog véél mooier. Ben jaloers dat je het al hebt gehad!!! :s

Jij bent over 6 dagen ook aan beurt.

Voor je het weet is het zover :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent over 6 dagen ook aan beurt.

Voor je het weet is het zover :126:

Ja... Ben nu wel zenuwachtig aan het worden hoor! Zal het wel mooi worden? Krijg ik geen ronde ballen?? :unsure:

Krijg ik wel een mooie buik en mooi laag litteken???

Zucht. Nog 6 dagen inderdaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit hoor, voor zover dat te zien is met je ingepakte cadeautjes :131: . Hoeveel cc is er uiteindelijk ingegaan?

Liefs,

Bloem

Ja, er is nog niet veel te zien. Alleen 2 uitgerekte tepels haha.

Er is 270 cc ingegaan, ben erg benieuwd op welke maat ik straks uitkom.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... Ben nu wel zenuwachtig aan het worden hoor! Zal het wel mooi worden? Krijg ik geen ronde ballen?? :unsure:

Krijg ik wel een mooie buik en mooi laag litteken???

Zucht. Nog 6 dagen inderdaad.

Niet zenuwachtig zijn. Volgens mij is Dr. Roddi echt een goede chirurg en die weet wat hij doet en waaraan hij begint. Dus als hij zegt dat het zo en zo mooi word, dan word dat volgens mij ook echt mooi.

Geloof me maar, volgende week ben je net zo blij als dat ik ben (ondanks dat beroerd zijn dan) :126: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nursje, gefeliciteerd met je nieuwe boobies, stoot je er ook steeds per ongeluk tegen aan? Ik ben maandag geopereerd en moet nog steeds even wennen dat ik van voren wat dikker ben geworden haha!

Groetjes Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nursje,

Van harte met je nieuw boobs :)

Zo maar wat een gedoe zeg, dat is wel klote dan pff. had je niet gelijk al drains? Ik had die nog toen ik uit de ok kwam en ik had ook erg veel wondvocht maar dat ging er natuurlijk bij mij gelijk in de drains en hebben ze ook een paar x leeg moeten maken. Omdat ik dus zoveel wondvocht had moest ik ook wat langer blijven dan normaal.

Geniet maar even van het niets doen en rust maar lekker uit :)

Groetjes

Zou ik ook je ww mogen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja... Ben nu wel zenuwachtig aan het worden hoor! Zal het wel mooi worden? Krijg ik geen ronde ballen?? :unsure:

Krijg ik wel een mooie buik en mooi laag litteken???

Zucht. Nog 6 dagen inderdaad.

nog zes dagen, wisselen hahaha :1bouncingboobs:

Wel minder fijn van dat projectiel braken, maar goed net zoals hoesten helpt druk wel om de drains te laten vloeien.

Hopelijk voel je jou vandaag al veel beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Gefeliciteerd met je boobies! :35: Maar wat een verhaal zeg. Zal geen pretje geweest zijn! :o

Zou ik ook je ww mogen? Ik moet binnenkort ook bij Dr. Roddi, ben benieuwd!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nursje, gefeliciteerd met je nieuwe boobies, stoot je er ook steeds per ongeluk tegen aan? Ik ben maandag geopereerd en moet nog steeds even wennen dat ik van voren wat dikker ben geworden haha!

Groetjes Aerial

Dankjewel, jij ook nog gefeliciteerd;).

Ik heb er gelukkig geen last van dat ik er steeds tegen aan stoot. Wel heb ik er moeite mee om mijn armen langs mijn lichaam te laten hangen. Want dan zitten die boobies ook een beetje in de weg haha.

Hoe voel jij je verder nu??

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nursje,

Van harte met je nieuw boobs :)

Zo maar wat een gedoe zeg, dat is wel klote dan pff. had je niet gelijk al drains? Ik had die nog toen ik uit de ok kwam en ik had ook erg veel wondvocht maar dat ging er natuurlijk bij mij gelijk in de drains en hebben ze ook een paar x leeg moeten maken. Omdat ik dus zoveel wondvocht had moest ik ook wat langer blijven dan normaal.

Geniet maar even van het niets doen en rust maar lekker uit :)

Groetjes

Zou ik ook je ww mogen :)

Ey ey,

Jawel, ik had ook gelijk drains, maar waarschijnlijk zat de drain van mijn linkerborst verstopt. En doordat ik ging braken, kwam er druk op, daardoor ging die ineens lopen. Dat potje is ook een keertje vervangen toen.

Ik stuur mijn ww via pb, goed?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer.

Gisteren voelde ik me de hele dag nog beroerd. Steeds misselijk en duizelig, dus heb veel op bed gelegen.

Gisteravond ben ik heerlijk om 21:30 naar bed gegaan, en heb aan 1 stuk doorgeslapen tot 6:00. Weer heerlijk geslapen dus.

Vandaag voel ik me ietsjes beter. Ben minder misselijk, alleen alles is enorm stijf.

Verder valt het met de pijn reuze mee, het is vooral die spierpijn waar ik veel last van heb.

Vanmorgen heeft mn mannetje heerlijk mijn haren gewassen, dan voel je je ook gelijk weer een heel ander mens.

Vandaag ook maar gewone kleding aangedaan, en ga straks een stukje wandelen. Word het binnen ook een beetje zat.

Ben heel benieuwd naar dinsdag, dan gaat de tape eraf en dan kan ik goed het eindresultaat zien :126: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn dat het al stukken beter gaat,en dat stijfheid word vanzelf minder als je maar de juist zit en loop houding hebt en blijft houden.

en de tape,grrrr snap dat je zo benieuwd ben,nog even doorbijten en dan mag je je nieuwe aanwinsten bewonderen.

greetzzz moontje,beterschap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen nacht beroerd geslapen :100: .

Mijn hele rug en nek zijn stijf door het rugslapen. Mijn hele rug lijkt wel vast te zitten, nou dat slaap echt niet lekker.

Verder gaat het heel goed met de pijn. Neem af en toe nog paracetamol in, en daarmee is het goed te houden.

Waar ik ook gek van word is die tape! Het jeukt zo enorm..

Nog 4 dagen wachten en dan mag het er eindelijk af.

Het gevoel in mijn linkerborst/tepel is ook nog niet helemaal terug. Maar ik lees bij andere dat dat vanzelf weer terug komt, dus daar wacht ik maar op :141: .

Ben echt zo benieuwd naar het resultaat! Kan niet wachten tot dinsdag, dan worden mijn cadeautjes eindelijk uitgepakt :wub: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werd net gebeld door de kliniek. Ze vroegen hoe het met me ging.

Heb gelijk verteld dat de tape zo enorm aan het jeuken is.

Dit kan een allergische reactie zijn, dus mag de tape er afhalen en een sportbeha aantrekken.

Dus ga zo gelijk naar de stad toe om een sportbeha te kopen!!!

Zo'n zin in :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, das een meevaller (ondanks de jeuk dan hihihi), je zult wel reuze benieuwd zijn om je cadeautjes vervroegd uit te pakken! Straks weet je dan ook welke maat je voorlopig hebt! Spannend!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net een sportbeha gekocht.

Maat C80 heb ik nu :126: .

Alleen de tape eraf halen was echt :70::16::84::24::25::18: .

Heb de tape onder de borsten/over de wond laten zitten. Want dat was echt te pijnlijk gewoon.

Hebben andere mensen hier ook last van/gehad??

Maar nu kan ik mn boobies goed zien, ben er wel heeel erg blij mee!!!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Nursje!

Gefeliciteerd met je boobies! En wat zal die sportbeha heerlijk zitten vergeleken met al die tape! Zal het slapen vast ook wel wat comfortabeler worden. Zou ik misschien je foto's mogen zien? Ik ben donderdag aan de beurt, kan echt niet meer wachten!

Succes verder met je herstel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, het is alweer dag 4 na de operatie.

Gaat gelukkig heel goed.

's Morgens ben ik alleen enorm stijf, maar overdag gaat het prima.

Gisteren heb ik de tape eraf gehaald (voor een groot deel). Ik heb onder beide borsten nog een strook laten zitten, omdat dit te pijnlijk was om eraf te halen.

Die sportbeha vind ik echt heerlijk zitten, vind hem ook mooi zitten :lol: .

Ik heb ook nieuwe foto's geplaatst. Die heb ik vanmorgen gemaakt!

Ben er helemaal blij mee :101: .

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOh, Nursje! Mooie tieten! :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs::152:

Ben jaloers...!

Wel groot he?! Hihi!

Rechts is ook al mooi gedaald he!

Ja, ik vind ze ook erg mooi.

Heb alleen het idee dat ze op de foto er kleiner uit zien dan in het echt haha.

En klopt, rechts is al aan het dalen, die 'hangt' al wat meer. Nu moet links de daling nog inzetten :152: . Dat komt vanzelf wel.

Nog een paar dagen, dan heb jij ze ook :43: .

Veel behangplezier vandaag!

Liefs Nursje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil het profiel van je rechterborst wel eens zien! :1boobs:

Maar zijn ze in het 'echt' groter dan op de foto denk je? Hoeveel groter?? Haha!

Tja, behang'plezier' is wat te positief gezegd. Eerder de behangEllende! Maar goed, vanavond gaan we verder. We zijn op de helft!! :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.