Ga naar inhoud

Moniqueje : 1 maart 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Moniqueje,

Zo je hebt je eindcontrole ook al achter de rug! Alles in orde en iedereen tevreden, super toch! :35:

Je hebt me je link voor je album doorgestuurd, maar die blijkt niet te werken, ik kom op een algemene pagina terecht en niet op een pagina waar ik je ww kan invullen. Ben dus nog steeds benieuwd om ze eens te kunnen bewonderen! :125:

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

:) Hi Moniqueje

tja puberende zoon,hiiiii whaaaa help,ken erover meepraten

bijdehandjes :rolleyes:

ennuhh,ik ben stik benieuwd naar je foto,s hoor

kan me niet goed meer herinderen of ik die al gezien heb,dus ik denk van niet,want vaak heb ik een beeld bij de naam,en ik heb bij jou nog geen beeld :blush:

dus je snapt vast me hint....... :1bouncingboobs:

greetzzz moontje

fijn dat het zo enorm goed gaat en dat je dik tevreden bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mniqueje,

Ik moest nog even wennen aan het forum, maar begin het nu te begrijpen...

Heb je verslagen gelezen. Heftig zeg. ( ben zelf regelijk pijngevoelig....en mijn bevallingen waren ook een drama, waarvan ook een met een keizersnede....mijnzon was 10 pond)

Maar krijg wel een goed beeld van wat me te wachten staat als ik er voor kies.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik, besloot het niet te doen bij AZZC toen ik hoorde dat het gedaan werd in Duitsland. Maar toen ik jou toen daar buiten sprak kreeg ik er toch wel een goed gevoel over. Je was namelijk zo blij, je straalde echt. Ik ben heel blij dat ik je toen sprak, want het heeft het voor mij wel in een ander licht gezet.

Ik ga maandag AZZC nog maar eens bellen,met wat vragen..Ook heb ik een afspraak gemaakt met de Haaglanden Kliniek (even gaan vergelijken)

In ieder geval, ik ben blij dat het bij jou zo goed gelukt is!

En heel veel sterkte met de rest..

Veel liefs Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ al the lady's ik zet zo dadelijk de foto's in de gallerij als je vriendin van me bent kun je ze zien een stuk makkelijker want het lukt me anders niet begrijp niet wat ik fout doe.

@ Nathalie,

Heftig he van die zware baby's ik heb er twee die waren 8 en 9 pond bji de geboorte en de laatste zat echt klem ze hebben haar met de keizersnee moeten halen en mijn baarmoeder was aan t scheuren. de eerste had ik een totaal ruptuur waar ik maar heel langzaam van herstelde. Dus pijn ja kan ik over mee praten. Ja zo als ik zei ik ben zeer tevreden over accz maar ja de keuze is ieder persoonlijk.

Welkom op t forum en ik zou zeggen snuffel goed rond je vind hier veel antwoorden op je vragen.

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeg,

Dank je dank je, :11: en ja die bh is van de hunkemoller volgens mij heeft iedereen op t forum hem maar je hij is ook heel mooi.

wat een snelle reactie. Heb jij ook een album?? en mag ik je ww

tot schrijf moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

nee ik heb nog geen ww en album moet even vragen aan me zoon of ie me een keer wil helpen

maar de mijne zijn nog niet helemaal goed de rechtse is nog niet goed links wel dus moet even afwachten wat het is

maar de jouwe zijn in ieder geval erg mooi

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lesilia, Dank je voor het compliment.

@ Leeg, He wat vervelend dat het nog niet zo opschiet met de booies wat is t probleem met de rechter boobie?? Zal vast god komen hoor de ene heeft gewoon meer tijd nodig als de andre borst.

Komt goed meis,

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje,

Ik heb net even je foto's bekeken en ik vind het er erg goed uitzien :) Echt heel mooi! En stom he, dat ze er op foto's toch altijd iets minder uitzien dan in het echt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

Ik heb net even je foto's bekeken en ik vind het er erg goed uitzien :) Echt heel mooi! En stom he, dat ze er op foto's toch altijd iets minder uitzien dan in het echt!

Dank je jen,

Mag ik die van jou ook bewonderen??

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Monique

Ik heb net je foto's gezien en vind het mooi geworden, weet niet of het een groot verschil is met hoe het was? Met bh aan zien ze er behoorlijk groot uit :D Mooi hoor!

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Dank je, voor de complimenten.

@ Excella,

Ik had van te voren 75 a daarom wilde ik ook w8ten tot ik de foto's van accz had maar dat kan nog een paar maanden duren want ze doen per persoon de voor en na foto's toe sturen en daarna worden ze als je dat wilt naar jou gemailt. Dus zodra ik die heb zet ik ze erbij.

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

de rechter borst is wat dikker aan de bovenkant en is harder daar en doet soms wel wat pijn aan de onderkant voel ik een bultje dus baal er wel van en hoop dat het ind goed komt

ik moet de 31 ste mei op comtrole dus even afwachten

nou gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Monique,

Mooie foto's! Echt heel goed gelukt! Wees er maar trots op!

Ben heel blij met je, voel me zo veel zekerder achte mijn keuze!

Tja, bevallen....ik weet precies wat je bedoelt

Mijn zoon 10 pond, na 50 uur een keizersnede

mijn dochter bijna 9 pond, natuurlijk.....maar voor mij eigelijk onnatuurlijk! Ik had meer hechtingen dan bij mijn keizersnede en kon 4 weken niet meer lopen, letterlij :angry:

Maar goed, heb het overleeft en heb nu het besluit genomen ook eens voor mezelf te kiezen en mezelf een paar mooie borsten te gunnen.

Al denk ik er nu wel bijna dag en nacht aan :blink:

Meis, heel erg bedankt normaals en geluk.

Liefs Nathalie ( wil ook :1bouncingboobs: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moniqueje

alles goed?

vroeg me af of ik ook je vriendin mocht zijn

ben wel erg benieuwd naar jou foto's

zelf krijg ik ze volgende week maandag en het zelfde als jou alleen dan half onder de spier

ben dus benieuwd wat ik kan verwachten

en hadden ze bij jou gezecht dat je een E zou krijgen of een D dat hebben ze mij eigenlijk gezecht

even kijken wat het wordt he

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie,

Tjeetje ja das heftig, wat wij vrouwen wel niet moeten door staan he. Mooi dat je je zelf dit gunt, veel suc6, heb je al een keuze gemaakt waneer je geopereerd wilt worden?

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moniqueje

alles goed?

vroeg me af of ik ook je vriendin mocht zijn

ben wel erg benieuwd naar jou foto's

zelf krijg ik ze volgende week maandag en het zelfde als jou alleen dan half onder de spier

ben dus benieuwd wat ik kan verwachten

en hadden ze bij jou gezecht dat je een E zou krijgen of een D dat hebben ze mij eigenlijk gezecht

even kijken wat het wordt he

Groetjes Rebecca

Hoi Rebecca,

tuurlijk je moet gewoon op de knop toevoegen als vriend meer niet volgens mij kun je dat doen als je in mijn profiel zit.

Ik denk zelf dat je een E cup krijgt gezien je een kleine b hebt. en 380 cc erbij krijgt.

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke bedant

jah ik ben benieuwd wil eigenlijk niet echt te groot ben zelf ook maar een kleintje 1.56 dus anders wordt het starks de borsten en dan het meisje :D moeten we ook niet hebben

maar heb wel besloten om niet met de cc te wisselen anders wordt ik denk ik beetje onzeker over zal ik no minder doen of niet dus hou het gewoon zo en als ik een E krijg dan gaat me dat vast ook wel staan

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moniqueje

dat ziet er wel heel goed uit daar za ik wel mee kunnen leven als ik ze zo kreeg

echt supper

nou maar af wachten tot maandag en dan zal ik het zien wat het allemaal is geworden

en met de pijn :S waar ik beetje bang voor ben maar komt wel goed kan ook drie kinderen krijgen dus dit lukt me ook wel

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Pfff Nathalie, wat een bevallingen! Jouw kinderen moeten wel extra lief gaan doen op moederdag vind ik :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje, waar heb jij die gave bh vandaan? Hij is echt super leuk! Heb gister even snel wat oude bh's aangetrokken, met geen mogelijkheid past dat nog :5::3::4: geweldig vind ik dat! Weg met die kleine, opgevulde dingen!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.