Ga naar inhoud

Moniqueje : 1 maart 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Tnx voor de steun allemaal, superrr lief van jullie.

hoop dat ik vandaag mijn laatste spuit heb gezet. En allen met de tabletten verder mag.

en leeg morgen hebben we bevrijdingsdag, heb je ook al bh's gekocht en waar ben je op uit gekomen?

Trinity heb je bij de hunkemoller toen niets kunnen vinden? nu wel.

Ik heb alleen beugel gekocht dus zonder padding of pushup die laatste is ook nog niet goed en hoeft natuurlijk ook niet meer he :lol:. ik had een paars zwarte een creme met koraal kleur en een bruin met petrol kleur en dan de bijbehorende slips tuurlijk. deze staan ook op hun site,ik vind ze echt mega mooi. de boobies ook :1big_boobs:

Zo ga mijn haar doen heb er net high licht in laten zetten.

bedankt nog iedereen veel liefs,

Moniqueje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey Moniqueje!

Wow! Wat een verhaal zeg! Dat is ff schrikken!

Succes met het herstel verder! En fijn dat morgen je bevrijdingsdag al is! Helaas begint het hele proces morgen pas voor mij!

Gek genoeg hoef ik maar 4 weken sportbh's te dragen :mellow: en daarna 2 weken geen beugelbh...daarna mag ik alles weer. Gek he! Dat het in ieder ziekenhuis toch soms anders is!

Groetjes en succes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb ook nieuwe bhs en een nieuwe bikkini en mijn maat is nu 85d moet zeggen alles past gewoon gaaf is dat he ben er erg blij mee echt waar

ik had een bikini gepast met gevormde cup nou dan leek ik pammela wel moet ik echt aan wennen hoor dus heb maar 1met beugel en niks er in zeg maar

ze worden nu ook zachter gelukkig dus ben heel blij nu

nou meid alles komt goed met je ik duim voor je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moniqueje!

Wow! Wat een verhaal zeg! Dat is ff schrikken!

Succes met het herstel verder! En fijn dat morgen je bevrijdingsdag al is! Helaas begint het hele proces morgen pas voor mij!

Gek genoeg hoef ik maar 4 weken sportbh's te dragen :mellow: en daarna 2 weken geen beugelbh...daarna mag ik alles weer. Gek he! Dat het in ieder ziekenhuis toch soms anders is!

Groetjes en succes,

Nicole

Hoi Nicole,

Ja is toch raar dan he maar als je 14 dagen geen beugel mag dragen kan je net zo goed 2 weken de sport bh of compressie bh aan houden is net wat je gekregen hebt of moet kopen op advies van pc.

Ik ben in elk geval blij dat ik er nu van af ben, denk dat ik heb weg leg als ik een intensief buitenshuis aan t klussen ben9plaats vegen, hogedruk reiniger enz dat ik dan hem nog aan doe maar zonder de band die doe ik niet meer om.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik heb ook nieuwe bhs en een nieuwe bikkini en mijn maat is nu 85d moet zeggen alles past gewoon gaaf is dat he ben er erg blij mee echt waar

ik had een bikini gepast met gevormde cup nou dan leek ik pammela wel moet ik echt aan wennen hoor dus heb maar 1met beugel en niks er in zeg maar

ze worden nu ook zachter gelukkig dus ben heel blij nu

nou meid alles komt goed met je ik duim voor je

Hoi Leeg,

Fijn he dat we weer normalr bh's aan kunnen, ik moet zeggen voor een bikini heb ik nog niet gekeken en de voor gevormde heb ik helemaal niet gepakt ik had zoiets van je heb ik niet meer nodig nu maar ik niet zeggen dat t misschien handig is als je er een hebt want nu zien ze precies als ik het koud heb of niet snap je :11: een vroutje zij al van o heb je het koud? (was in mijn handen aant wrijven toen zij een ander vroutje ja zie je dat niet ze heb de radio knoppen aan staan. :12: ach ja ik vind ze in ieder geval super mooi en truitjes zitten super sexy.

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Moniqueje, hoe is het nu met de pijn en de benauwdheid? Komen ze bij jou ook controleren van de trombosedienst of je bloedwaarden al weer goed zijn?

liefs,

Bloem

Hoi Bloem,

tnx voor je bezorgdheid, ja vandaag bloed moeten prikken en heb de uitslag om ongeveer 15:30 gehad ik hoef gelukkig geen spuiten meer te zetten maar moet nu alleen nog 2 bloedverdunners innemen per dag.

Dus daar ben ik al blij om want die spuit zetten elke dag vond ik vreselijk. Een keer kreeg ik die spuit niet door mijn vel geprikt, ik had t zweet dik op mijn voorhoofd staan ervan uiteindelijk flink door moeten duwen voor t lukte zeg echt erg.

En hoe is t met jou verder?

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, heb je niemand die dat voor je kan doen?

Lijkt me ook verschrikkelijk om mezelf te moeten prikken

als iemand anders het doet gaat het misschien makkelijker, die voelen je pijn niet en duwen meteen door.

Heb je trouwens enig idee hoe het gekomen is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, gelukkig dan Mo, dat is in ieder geval goed nieuws. Mijn moeder is 77 en moet het ook zelf doen. Haar hele buik ziet blauw en zowiezo veel blauwe plekken door die bloedverdunners.

Ik begin wel wat rusteloos te worden. Als ik er echt bij stil sta, schiet er zo'n schok door m'n buik.... Aan de ene kant zie ik er erg naar uit, maar aan de andere kant vind ik het doodeng. Ach, we zien wel. Jullie zijn me allemaal voorgegaan en ik heb ook 3 kids op de wereld gezet, dus dit moet dan toch ook te doen zijn?

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies Bloem dat dacht ik ook. ik heb echt 2 horror bevallingen achter de rug. een helemaal ingescheurd en 3 zakken bloed bijgehad, en de 2de zat klem en d'r hartslag zakte toen keizersnee en daar zagen ze dat mijn baarmoeder aan t scheuren was, dus mijn portie van bevallen wel gehad dacht ik zo.

Komt goed meid. Bij mee is erfelijkheid de boosdoener moeders familie heeft iedereen t 3 zussen een al dood eraan en 2 moeten levenslang aan de medicijnen

Ik weet niet of jij een multivitamine neemt? zo ja kijk uit want daar zit dan ook xtra vit k in en die zorgt voor de stolling van je bloed.

Ik schrijf je nog Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, heb je niemand die dat voor je kan doen?

Lijkt me ook verschrikkelijk om mezelf te moeten prikken

als iemand anders het doet gaat het misschien makkelijker, die voelen je pijn niet en duwen meteen door.

Heb je trouwens enig idee hoe het gekomen is??

Hoi Sunnygirl,

Ja waarschijnlijk erfelijke factor plus pil en meeroken 9veel mensen in mijn omgeving roken) en het stilliggen na de bv. Ben dus al acuut met de pil gestopt en heb nu dan de bloedverdunners plus spuiten en met de spuiten mag ik vanddaag stoppen, ben ik ech blij mee.

Misschien moest ik na de bv toch trombose spuiten krijgen maar ja dan heb je een grotere kans op bloeding en dat geeft dan weer kapsel dus ik begrijp dat een pc dat niet geeft na een op.

aan de andere kant ik heb het in de 5de week post operatief gekregen dus of het aan de bv heeft gelegen weet ik niet ik heb 2 weken rust gehouden en ben teon weer 40 uur gaan werken plus 2 kids en het was op t werk echt druk dus rustig heb ik het niet gehad de laaste 3 weken.

Maar goed hoop na 6 maanden te stoppen met de bloedverdunners en dan ik alles hopelijk weer normaal.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje!

Gelukkig dat je vandaag mag stoppen met het spuiten! Lijkt me ook echt vervelend om te doen zeg. Hoe voel je je nu? Wel al iets beter?

Vraagje trouwens: hoe zat dat bij jouw bv met drains? Kreeg je die?

Nou veel sterkte/succes toegewenst! Liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje!

Gelukkig dat je vandaag mag stoppen met het spuiten! Lijkt me ook echt vervelend om te doen zeg. Hoe voel je je nu? Wel al iets beter?

Vraagje trouwens: hoe zat dat bij jouw bv met drains? Kreeg je die?

Nou veel sterkte/succes toegewenst! Liefs jen

Hoi Jen,

Ja gaat wel voel me alleen nog moe als ik iets doe vandaar dat ik nog een week thuis blijf om te herstellen, dit ook op advies van de arts want als ik ga rennen en vliegen en mijn bloed is nog niet goed heb ik kans dat de bloedproppen door schieten naar mijn hart en dan ben je nog verder van huis. Dus houd me rustig en doe een beetje wandelen enz.

Ik kreeg geen drains waarom weet ik trouwens niet ligt misschien eraan of t voor of achter de spier is, of welke klieniek ofzo ik weet t niet.

Liefs en toto schrijfs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, dan zou ik dus ivm mijn moeder ook erfelijk belast zijn? Hoop het echt niet.... Misschien nog wel even vermelden vrijdag. Ik slik op dit moment geen multivitamine. Wel vit.C van Solgar in hoge dosering en probiotica van Solgar (schijnt volgens de fabrikant de beste manier te zijn om op korte termijn je weerstand op te krikken). Verder nog Traumeel (oa Arnica).

Nou sterkte meid, doe idd maar even rustig aan.

liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bloem,

Ja dankje jij ook suc6 he nog 2 daagjes en ik zou t idd vertellen van je moeder, zorg ook dat je toch in beweging blijft na de bv misschien heb ik teveel in bed gelegen had veel pijn en kon niet veel dus ja wat doe je dan, je gaat in bed liggen of op de stoel zitten en verder niet veel en dat is misschien ook niet goed geweest plus die erfelijke balasting er bij plus femodeen (zware anticonceptie) waar ik nu mee gestopt ben meteen!! en veel meeroken want zelf rook ik niet maar in mijn omgeving zijn er heel veel die roken. al met al te veel risico. maar t komt goed gelukkig.

Veel liefs en tot schrijfs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniekske

goh, las het van je longembolie. wat een vervelend verhaal. achteraf maar goed dat het niet tijdens of direct na je operatie is gebeurd, lijkt me allemaal nog vervelender en meer risico.

succes alles, hopelijk gaat het weer snel beter!

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniekske

goh, las het van je longembolie. wat een vervelend verhaal. achteraf maar goed dat het niet tijdens of direct na je operatie is gebeurd, lijkt me allemaal nog vervelender en meer risico.

succes alles, hopelijk gaat het weer snel beter!

liefs

Kaatje

Hey Kaatje,

Ja daar ben ik ook blij om, maar het komt hopelijk helemaal goed moet 6 mnd bloeverdunners in nemen en dan niet meer, maar kans bestaat dat ik t terug krijg, bv als ik langdurig in bed kom te liggen met bv griep of iets anders en dan moet ik meteen aan de bel trekken.

Hoe is t met jou ook alles goed? Is dat deukje wat je toen zo vervelend vond al weggetrokken?

Veel liefs, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden,

Hier weer een berichtje van mij, tja lang geleden he, t is razend druk op mijn werk en als ik dan savond thuis kom ben ik blij dat ik kan rusten, mijn conditie is er een beetje op achteruit gegaan na de long embolie en de bv, al dat rusten.

Op 6 mei moet ik terug voor de eind controle om 11:45 moet ik in Zevenaar zijn, ben benieuwd of er meer meiden naar zevenaar gaan die dag?

Daarna ga ik mijn pics online zetten en stuur ik mijn ww naar de gene die ze wilde zien.

Tot schrijfs en veel liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis

Hoe is het nou met je? Ik heb je bericht gelezen, wat schrikken zeg! Wel eng dat ze bloedproppen zagen. Dat is toch ook gevaarlijk (ja sorry ben niet helemaal thuis in die dingen).

Dus het kan terugkomen? Toch niet als je gewoon je pillen blijft nemen? En zet je nog steeds zelf de spuit in je buik? Brrrr wat eng!

Ik hoop dat alles verder goed gaat met je borsten enzo? Binnenkort je eindcontrole, dan ben je er vanaf. Draag je nog steeds je sportbh met band of ligt die al bij het oud vuil :4:

Als je tegen de tijd een album hebt, zou ik je ww mogen? Ben wel benieuwd!

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Excella,

Ja dat was wel effe schrikken, ik hoef wel geen spuiten meer te zetten maar moet een half jaar de bloedverdunners innemen, mocht ik daarna in de toekomst ziek worden zo danig dat ik bed terecht kom moet ik dit melden (zal dan spuiten ter preventie krijgen.)Mijn BH + band heb ik in de la gelegd hoe hem lekker niet meer aan, maar mocht ik iets moeten doen wat lichamelijk inspanning vereist doe ik hem gewoon aan. Ze zijn super mooi geworden en als ik een album heb gemaakt zal ik je mijn ww geven.

Hoe is t met jou het is voor jou al wat langer geleden zijn ze al goed zacht geworden? Mag ik je ww ook hebben of heb ik die al?

Liefs en tot schrijfs Moniqueje

Hey meis

Hoe is het nou met je? Ik heb je bericht gelezen, wat schrikken zeg! Wel eng dat ze bloedproppen zagen. Dat is toch ook gevaarlijk (ja sorry ben niet helemaal thuis in die dingen).

Dus het kan terugkomen? Toch niet als je gewoon je pillen blijft nemen? En zet je nog steeds zelf de spuit in je buik? Brrrr wat eng!

Ik hoop dat alles verder goed gaat met je borsten enzo? Binnenkort je eindcontrole, dan ben je er vanaf. Draag je nog steeds je sportbh met band of ligt die al bij het oud vuil :4:

Als je tegen de tijd een album hebt, zou ik je ww mogen? Ben wel benieuwd!

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

Hoe gaat het lichamelijk nu met je, ben je nog steeds zo moe of is het al wat beter? Gelukkig is alles in orde met je boobies en volgende week krijg je daar dan ook nog eens bevestiging over op je nacontrole, geeft ook wel een gerust gevoel, heb de nacontrole ook al achter de rug! Zou ik ook je ww mogen als je je album hebt geplaatst? Mocht je het mijne nog niet hebben dan vraag je het maar hé!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje,

Ja fijn dat ik terug mag 6 mei en als ik mijn foto's er op heb krijg je zekter mijn ww mag ik die van jou ook?

Ja ik ben de laatste tijd niet zoveel online maar ik heb t zo druk, tja nu mag ik alles zelf weer doen he en dus is t 40 uur werken huishouden en kids verzorgen nou ja een dan want die van 13 (is hij nu geworden 3 mei) verzorgd zich zelf voor het grootste deel. Dus druk druk druk, maar voel me gelukkig weer de oude.

tot schrijfs en liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

Heb je net m'n ww gepbt!

Goed dat je leven zich weer herneemt, en dat je je weer de oude voelt! Al zouden we best wel eens wat meer hulp willen niet?! Maarja, langs de andere kant geven we dan ook weer niet graag iets uit handen, moeilijk hé, ben blij dat je terug beter bent!

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje,

Gefeliciteerd met je zoon! :143: 13, leuke leeftijd! toen begon mn broertje met zn pubergedrag dus bereid je maar voor :P

Goed om te lezen dat je weer de oude bent! :D En hoe bevallen je borsten je? Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de pics!

Liefs Jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

Gefeliciteerd met je zoon! :143: 13, leuke leeftijd! toen begon mn broertje met zn pubergedrag dus bereid je maar voor :P

Goed om te lezen dat je weer de oude bent! :D En hoe bevallen je borsten je? Moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de pics!

Liefs Jen

Hoi Jen,

puber gedrag? breek me de bek niet open. hij is een echte puber die alles beter weet en alles denkt te mogen.

schrijf je morgen verder mijn man wil gaan slapen

Zo daar zijn we weer, vandaag voor de laatste controle dij accz geweest. Van Onselen vond ze er super mooi uit zien en ook zijn collega ik weet haar naam niet maar zij doet ook operaties uitvoeren.

Hij is erg tevreden. Ik ben zelf nog het meest tevreden over t resultaat.

Na een gesprek van ongeveer 20 minuten en foto's gemaakt te hebben bedankte ik de dokters en de ass. en ging weer op weg naar huis.

Hij sprak zijn bezorgdheid ook nog uit over t feit dat ik die long embolie heb gehad, hij vond het heel erg voor me en ook de rest leefde enorm met me mee, mocht ik ooit nog een ingreep ondergaan zou ik weer naar accz gaan. De service en aandacht vind ik echt super.

Een nadeel had voor de op 3 blouses gekocht van La Martina en Burberry en die passen niet meer maar ja we halen wel weer nieuwe. :131: Moet ook nog een bikini kopen maar ja t is ook nog geen zwem weer he.

liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.