Ga naar inhoud

Moniqueje : 1 maart 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Heey Moniqueje,

Ik zag net je berichtje in het topic van Jennifer.

Het klopt wat je zegt qua sportbh. Ik wil ook wel een stevige kopen en er goed voor zorgen. Je betaald immers een hele hoop geld voor de operatie en je hebt een hele hoop pijn, en ik wil dus niet dan een slappe sportbh mijn nieuwe borsten "vernield". Ik ben alleen niet van plan een sportbh te kopen (van 40 euro) vóór de operatie omdat ik nog niet zeker weet welke maat het straks wordt. Daarom wil ik eerst een goedkopere kopen voor de eerste 2 dagen maximaal. Daarna bestel ik meteen een goede BH! Of desnoods stuur ik mijn moeder naar de Hunkermoller :105: Ik verwacht ook niet echt dat ik zelf naar de winkel kan strompelen <_< Lastig dat je ineens nergens meer naartoe kunt!

Gaat alles goed met jouw borsten? Zijn ze mooi geworden?

Welke maat had je eerst eigenlijk en welke maat is het geworden?

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heey Moniqueje,

Ik zag net je berichtje in het topic van Jennifer.

Het klopt wat je zegt qua sportbh. Ik wil ook wel een stevige kopen en er goed voor zorgen. Je betaald immers een hele hoop geld voor de operatie en je hebt een hele hoop pijn, en ik wil dus niet dan een slappe sportbh mijn nieuwe borsten "vernield". Ik ben alleen niet van plan een sportbh te kopen (van 40 euro) vóór de operatie omdat ik nog niet zeker weet welke maat het straks wordt. Daarom wil ik eerst een goedkopere kopen voor de eerste 2 dagen maximaal. Daarna bestel ik meteen een goede BH! Of desnoods stuur ik mijn moeder naar de Hunkermoller :105: Ik verwacht ook niet echt dat ik zelf naar de winkel kan strompelen <_< Lastig dat je ineens nergens meer naartoe kunt!

Gaat alles goed met jouw borsten? Zijn ze mooi geworden?

Welke maat had je eerst eigenlijk en welke maat is het geworden?

Groetjes,

Nicole

Nou dan heb ik een heeel goede tip! Ik heb net een sportbh besteld via de volgende website. Ze rekenen geen verzendkosten en je mag tot 2 weken NA DE OPERATIE ruilen net zolang je tevreden bent ZONDER verzendkosten. Prima service toch? En ik heb hem eergisteravond besteld en vandaag al binnen!

http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index.php?page=beha-s-na-borstoperatie

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de goede tip!

Ik heb meteen even gekeken, maar vind ze toch wel erg duur :blush: De Tri-action van Triumph zijn zelfs nog minimaal 20 euro goedkoper (en die vond ik al behoorlijk prijzig).

Ik ga vandeweek eens even naar de Livera bij ons in het dorp en leg daar eerlijk het probleem op tafel. Misschien kunnen zij het probleem ook wel indenken en mag je hm misschien ook wel terug komen brengen na de operatie.

Toch bedankt voor de tip!

Tips zijn altijd welkom!

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn inderdaad wat duurdere bh's, maar ze zijn wel speciaal geschikt voor na operaties (zgn compressiebh's). Ik heb diegene besteld die geen rugsluiting heeft en een soort gaas. Lijkt me wat comfortabeler liggen en de bandjes kunnen niet afzakken. En op het bedrag van zo'n dure operatie maakt het me ook niet meer zoveel uit.

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Is dat de stabilizer waar jij het over hebt? Die lijkt me ook wel het beste! Ik geloof dat ik er één krijg van t ACCZ maar dan neem ik die ene er wel bij... wel handig dat je ze kunt blijven terugsturen als ze niet goed zijn en dan ook nog zonder verzendkosten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat de stabilizer waar jij het over hebt? Die lijkt me ook wel het beste! Ik geloof dat ik er één krijg van t ACCZ maar dan neem ik die ene er wel bij... wel handig dat je ze kunt blijven terugsturen als ze niet goed zijn en dan ook nog zonder verzendkosten!

Nee, de Support.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

hoe is het nu met je is de pijn al weer minder hoop het wel voor je

heel veel knuf van mij hoop dat het helpt

leeg

Hoi leeg,

Ja gaat redelijk alleen nog veel last van mijn rug

en jij?

fijn zoeen lekkere knuffel op zijn tijd, en de zelfde knuffels terug.

Wat een weertje he hier is het 20 graden geweldig alleen jammer dat ik moet werken

knuffie,

moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

Ben benieuwd hoe het gaat met je!

Liefs Jen

Hey Jennifer,

Ja nog last van mijn rug maar verder gaat het goed.

Van de borsten niet veel last meer.

Ben benieuwd hou je het zelf gaat ervaren dadelijk, het schiet al op he.

knuffie,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moniqueje,

Ik zag net je berichtje in het topic van Jennifer.

Het klopt wat je zegt qua sportbh. Ik wil ook wel een stevige kopen en er goed voor zorgen. Je betaald immers een hele hoop geld voor de operatie en je hebt een hele hoop pijn, en ik wil dus niet dan een slappe sportbh mijn nieuwe borsten "vernield". Ik ben alleen niet van plan een sportbh te kopen (van 40 euro) vóór de operatie omdat ik nog niet zeker weet welke maat het straks wordt. Daarom wil ik eerst een goedkopere kopen voor de eerste 2 dagen maximaal. Daarna bestel ik meteen een goede BH! Of desnoods stuur ik mijn moeder naar de Hunkermoller :105: Ik verwacht ook niet echt dat ik zelf naar de winkel kan strompelen <_< Lastig dat je ineens nergens meer naartoe kunt!

Gaat alles goed met jouw borsten? Zijn ze mooi geworden?

Welke maat had je eerst eigenlijk en welke maat is het geworden?

Groetjes,

Nicole

hoi Nicole,

Ja mijn borsten zijn al echt mooi geworden, en ik denk dat het tegen de 75 d aan zit superrrr maat ik had een 75 a van te voren ik heb trouwens een bh van t accz gekregen maar daar vragen ze 200 euro voor het is een compressie bh met band voor boven de buste om ze naar beneden te drukken, zo krijgen de borsten die achter de spier worden geplaatst een mooie vorm.

Kun je in het ziekenhuis of kliniek waar jij gaat geen bh krijgen?

Phoe het was een gekkehuis bij ons op t werk vandaag en de rest van de week zit knoepie vol met afspraken, en die telefoon blijft ook als een gek rinkelen. voor ik op vakentie ging was t niet zo druk maar nu!!! niet normaal, ik d8 ik kom lekker relaxed terug van mijn 2 weken herstel en ga rustig beginnen, ja ballen vol aan de bak maar ik let wel op dat ik niet hoog reik zwaar til en de deur doe ik met 2 handen open en dan loop ik naar achter toe zo dat ik er niet met mijn armen zwaar aan moettrekken.

Als de bh uit is gaat t toppie met me heb ik hem om doet mijn rug pijn en trekt aan de linker kant t litteken een beetje.

En jij al een beetje gewend aan t iedee dat je dadelijk half gehandicapt bent?

Knuffels,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniqueje

ik las je bij moontje en lees hier dat je erge rugpijn hebt, door je sportbh. heb je evt. al een andere geprobeerd? ik herken het niet. ik heb wel rugpijn sochtendsvroeg vanwege het rugslapen, en kom als een oud vrouwtje uit bed, maar de rest van de dag heb ik er helemaal geen hinder van, ook niet gehad afgelopen weken.

lijkt wel of je bh een zenuw bekneld, kan ie niet losser, of schouderbandjes iets anders afstellen?

bleh, volop aan de bak dus (maar misschien vind jij dit juist wel leuk), rustig aan en relaxt zou wel wat lekkerder zijn zo net na de ingreep. ik ben inmiddels ook weer vol aan de bak, en kan het ook allemaal weer prima aan. vanmiddag thuis hadden kids zandbak vol laten lopen met water. net nieuw zand erin. grrr. ik was knap pissig, en heb de hele bak 75 kg plus water opgetild om het water eruit laten lopen. als ik boos ben kan ik dat het beste uitleven op een zandbak blijkbaar, heb er nog geen centje pijn van gehad :)

even terugkomend op bovenstaand:ik zou echt op zoek gaan naar een andere sportbh! klinkt niet gezond

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey!

Haha! Half gehandicapt!

Ik weet eigenlijk niet of ik daar ook een BH kan krijgen/kopen. Ik zal ze eens bellen om dat te vragen.

Ik maak me nu al druk over het werk :blink: En eigenlijk moet ik meer aan mezelf denken dan aan het werk, maar toch ben ik bang dat ik niet "op tijd" terug ben. Ik wordt namelijk op 12 april geopereerd maar op 3 mei gaat mijn collega met vakantie (voor een maand) en ik moet haar taken overnemen. Dit betekend dus ook dat ik ook wat overdraag-tijd nodig heb. 30 april is natuurlijk iedereen vrij, en bovendien heb ik op dinsdag mijn parttime dag. Ik "moet" dus eigenlijk 28 en 29 april weer aan het werk zijn.

Pffff ik maak me daar nu al druk over, maar eigenlijk moet ik eens meer aan mezelf gaan denken. Ik moet goed herstellen....en zo niet, dan kan ik ook nog niet gaan werken!

Tja, heb altijd al een beetje moeite gehad om op mezelf te letten....maar ik heb altijd meer over voor anderen.

Het is al heel wat dat ik het zelf eindelijk eens onder ogen zie!....nu nog daar naar acteren!

Verder doe ik net alsof ik aftel naar mijn verjaardag (10 mei). Hierdoor ben ik een beetje afgeleid van de datum 12 april. Het help wel een beetje! Maar iedere keer als ik in een reclamefolder paasartikelen zie staan....denk ik toch meteen aan de operatie en krijg ik meteen kriebels in mijn buik.

Dit komt omdat ik heel erg goed weet dat, wanneer het pasen is, het nog maar 7 dagen duurt! :104:

Groetjes,

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniqueje

ik las je bij moontje en lees hier dat je erge rugpijn hebt, door je sportbh. heb je evt. al een andere geprobeerd? ik herken het niet. ik heb wel rugpijn sochtendsvroeg vanwege het rugslapen, en kom als een oud vrouwtje uit bed, maar de rest van de dag heb ik er helemaal geen hinder van, ook niet gehad afgelopen weken.

lijkt wel of je bh een zenuw bekneld, kan ie niet losser, of schouderbandjes iets anders afstellen?

bleh, volop aan de bak dus (maar misschien vind jij dit juist wel leuk), rustig aan en relaxt zou wel wat lekkerder zijn zo net na de ingreep. ik ben inmiddels ook weer vol aan de bak, en kan het ook allemaal weer prima aan. vanmiddag thuis hadden kids zandbak vol laten lopen met water. net nieuw zand erin. grrr. ik was knap pissig, en heb de hele bak 75 kg plus water opgetild om het water eruit laten lopen. als ik boos ben kan ik dat het beste uitleven op een zandbak blijkbaar, heb er nog geen centje pijn van gehad :)

even terugkomend op bovenstaand:ik zou echt op zoek gaan naar een andere sportbh! klinkt niet gezond

liefs

Kaatje

Hoi Kaatje,

Het is een compressie bh van de kliniek en ik mag geen andere aan helaas is het dus afzien, verder heeft ie een rits waardoor ik hem niet losser kan maken alleen in de schouderbanden kan ik hem verstellen en de band die ik boven mijn borsten moet dragen werkt hier ook aan mee. ach even door bijten maar, ga gauw door werken want t is heel druk en ben alleen

knuf, moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

Vandaag 5 weken po nog 1 week te gaan yess het einde komt inzicht.

Alleen nu veel pijn in mijn rug linker kant in t midden vooral met ademhalen dit is echt afzien zeg kan ook slecht slapen op mijn rug, en ja met mij denk ik nog heeeel veeel andere meiden.

Binnenkort maar es gaan shoppen welke bh's kan je t beste aanschaffen nu??

veel liefs Moniqueje (klaagdoos)hihihihi :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi moniqueje,

geeft niets hoor dat geklaag, het is ook allemaal best wel vervelend, er gebeuren dingen met je lichaam die je niet kent en daar kan een lichaam raar op reageren.

Maar het gaat over hoor :38:

ik heb zelf bij de livere 2 bh's gekocht een sport bh van triumph en een eigen merk sport bh van de livera.

naderhand heb ik 2 beugel bhs gekocht bij livera (eigen merk en sapph)

wat je rug betreft probeer anders eens een warme douche voor het slapen gaan of als je wakker word.

Even de spieren ontspannen.

Ik ben blij dat ik weer op mijn zij kan liggen dat scheel ook al.

veel sterkte nog dit weekje.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik klaagde dus al over pijn aan mijn linkerkant he, t is onverwacht toch een nare nasleep van de op uit gekomen ik lag in het ziekenhuis met een longembolie nu moet ik 1 keer perdag een trombosespuit zetten en bloedverdunners innemen voor een half jaar :122: ik kreeg 2de paas dag ineenkeer sochtens pijn en met de dag werd het erger tot t om 20:00 uur niet meer te keren was kon niet meer ademhalen met inademen was t net of ze een mes in me staken en toen naar de huisartsenpost geweest en die vermoede al een longembolie.

Bij het ziekenhuis aangekomen bloedafname en longfoto's gehad, werd ik ook nog eens als mrsa verdacht beschouwd vanwege de op in duitsland, dus zuster en dokters kwamen allemaal binnen met speciale jassen en kapje en muts met handschoenen, vervolgens in quarantaine gezet kweekjes afgenomen van me en toen die op woensdag negatief waren werd de quarantaine opgeheven. op dinsdag kreeg ik een ct waar ze de bloedproppen dus zagen.

en vandaag met spuiten (moet zelf de spuiten in mijn buik zetten) :103: en pillen naar huis gestuurd en moet ik maandag melden bij trombose dienst voor controle. Verder ben ik erg moe als ik iets doe ben ik uitgeput.

Ben nu thuis aan t herstellen maar moe moe moe.

knuffies Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Jemig! :blink: Wow dat is heftig zeg!!! En helemaal klote! Dus nu moet je een half jaar antistolling gebruiken en dan hopen dat het weggaat en dat er geen nieuwe stolsels ontstaan??

Ben je al een klein beetje van de schrik bekomen?

Veel sterkte,

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

Das wel effe schrikken zeg!!! Wens je alvast een goed herstel en hopelijk verloopt verder alles zoals het hoort. :147: Hoop dat de vermoeidheid ook snel weer betert, das misschien nog het lastigst om mee om te gaan als je constant een uitgeput gevoel hebt! Veel sterkte!

Liefs, :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee, dat is schrikken Mo!!! Toevallig heb ik net het hele proces met m'n moeder meegemaakt. Eind jan. geopereerd omdat ze een tumor in haar baarmoeder had en de hele boel weggenomen. Ze bleef echter zo moe en buiten adem. 2 Weken geleden opnieuw opgenomen omdat ze (waarschijnlijk door de operatie) aan beiden longen een longembolie had. Ze moet nu ook 6 weken zelf prikken....

Ontzettend balen voor je!

Heeeel veel sterkte meid!

Liefs,

BLoem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moniqueje,

ik las je bericht en ik vind het heel erg voor je! Ik wens je veel sterkte, ik hoop dat je er snel bovenop bent. Rust goed uit, vervelend dat je jezelf moet prikken, lukt dat wel? Ik leef echt met je mee,

Knuffs,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames erg bedankt voor de support en medeleven doet me echt goed. :rolleyes: Vandaag wel even naar hunkemoller geweest want maandag is mijn bevrijdingsdag en kan ik meteen mijn nieuwe bh aan heb super mooie gekocht schrok wel van de maat 75 E :1big_boobs: dus zit echt als gegoten echt fijne bh's en vandaag nog 3 halen 2 betalen.

Vandaag nog t zelfde erg moe en net of ik te weing zuurstof krijg. Ik moest om 18:00 uur mijn spuit zetten kreeg hem echt slecht erin geprikt net of die bot was of zo het zweet op mijn hoofd staan, ik hoop dat ik snel van de spuiten af ben.

liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi meis

lekker hoor nieuwe bhs lees net dat we op dezelfde maat zijn uitgekomen.

bij de hunkemoller kon ik toen niet slagen ben bij livera geweest maar ga zeker nog even kijken nu.

succes met het spuiten, hopelijk gaat het snel beter en over natuurlijk

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.