Ga naar inhoud

Moniqueje : 1 maart 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi hoi

ja rot dingen zijn het he moet zeggen heb geen rug pijn maar soms denk ik wel wil er van af maar ja we mogen nog effe

hiihih

ik heb er 1 van de hema en zit erg lekker wel hoor en 1 van de kliiek zit ook primma dus mag eigenlijk niet klagen maar doe het toch wand ik ben het ook wel zat en wat ik ook zat ben ik het rug slapen heb jij dat ook

zo is er ook weer uit hahahah

Ja tipisch he, Ik vind de bh opzich wel gaan maar die band phfff. maar ja die heb jij niet. Ja en van t op mijn rug liggen krijg ik ook rugpijn dubbel op zeg maar. Het is voor een goed doel laten we maar zeggen he nog 3weken en 4 dagen volhouden.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Allemaal,

Vraagje Waneer Beginnen de boobies eigenlijk wat zachter te worden?

Zijn nog vrij hard en huid is nog vrij gespannen.

Doe ze elke avond een half uur per borst masseren. ben daar maandag jl mee begonnen.

Groetjes Monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hoi Monique

mijn rechter borst was al vrij zacht, en links komt nu, red het niet om een half uur te masseren maar probeer het wel.

Merk duidelijk verschil als je het doet hoor.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trinitykids,

Alles goed met jou?

Ja ik vind wel dat t de spanning er af haal als je maseerd heb trouwens vandaag bij de wibra van die ouderwetse katoenen onderhemden gekocht maat 38 sluit me mooi aan en zit bij de oxels net wat hoger dan de bh waardoor die iets minder in mijn vel snijd ik stond gisteren in de douche en ik had daar op mijn rug net bij die arms opening de vellen erlangs hangen ik dek dat t zon een cm in diep afgetekend staat is echt irrietand heb echt last van mijn rug door dat pokkeding. Die ik aan heb is trouwens een 95 c terwijl ik altijd 75 a had ik dacht dat de cijfers voor de omvang onder de borst was en de letters voor de cup. Waar ga ik dan in een normale bh op uitkomen?? :blink:

En jij hoe heb jij dat opgelost?

Groetkes monique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

ja hoor alles ok hier.

wat voor bh heb je dat je er zo veel last van hebt?

Ik had een witte bh met klittenband sluiting voor en een witte elastische band er over heen.

Deze kan je zo strak doen als je prettig vind. Had de 1e dag al een streepje gezet om te zien hoe strak de pc hem had gedaan, ik had hem standaard wat losser zitten.

Had hierdoor idd wel af en toe een striem in mijn oksel maar dan trok ik m gewoon wat omlaag en dan was t klaar.

Mijn tepels en tepelhof begonnen wel te vervellen maar daar heb ik gewoon lekker gesmeerd met creme

de cijfers zijn idd de omvang en de letters de cup.

maar bij mij klopt dat ook niet want als ik de centimeter om doe zou ik op een 80 uit moeten komen maar die zijn mij toch echt te wijd, vandaar dat ik nu de 75 heb die sluit mooi aan. Heb er net 2 gekocht 1 van sapph en 1 van livera zelf.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi,

Ik hen een zwarte bh met voor een rits en dan zitten daar lussen doorheen om de band boven door te vemen. zit strak en kan hem niet losser zetten helaas band kan ik wel losser zetten.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

ok das dan weer een andere dan dat ik had idd.

begin ook het idee te krijgen dat ze veel verschillende gebruiken want degene die ik tot nu toe gesproken heb hadden allemaal wat anders hahaha.

weet je zeker dat de bh niet te klein is? ik had eerst een kleine maar die werd meteen omgewisseld voor een grotere

het zal waarschijnlijk over een paar dagen ook wat losser voelen omdat je borsten dan ook wat meer ingedaald zijn.

rustig aan het is idd voor een goed doel en achteraf denk je oh dat viel toch eigenlijk wel mee :38: weet dat het nu nog niet zo voelt.

liefs en sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje,

Ook veel sterkte van mij! En inderdaad: achteraf is het het allemaal waard! Hou je taai!

Liefs Jennifer

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je dames,

dat klopt ook wel ja want ik vind ze echt mega mooi al en ach we zijn al op de helft dus dat schiet toch wel al op. Ik denk niet dat hij te klein is maar dat het de combi bh met band is die bovenaan drukt. Ga zo dadelijk maar weer een uurtje masseeren, dan mag hij even los krijgen ze lekker even lucht.

groetjes dikke knuffie Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniekske

op welke maat zit je nu? had jij bij je consult zelf gekozen voor dit type protheses, dwz high profile?

heb je fotos

allemaal vraagjes, nieuwsgierig, nieuwsgierig.

groetjes en liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kaatje,

Was net bij jou aant posten hihi, Nee de high profile heb ik niet voor gekozen maar van Onselen, hij zij dat dit het mooist bij mij gaat uitkomen omdat het gedeelte van nek naar borsten niet zo groot is en ik ze niet in mijn nek wilde ook de modurate is zijn keuze en de cc heb ik zelf nog aangepast hij adviseerde 335cc en ik wilde toch iets meer en toen zij hij als het een maat meer moest zijn ik op 380 uit zou komen als het paste, en dat ging gelukkig heb hier echt geen spijt van. Op t moment is de compressiebh 95 c Ik vroeg in een lingerie winkel waar ik dan zo op uit zou komen en zei zij een 75D daus dat vind ik wel fijn. Ze zien er ook al mooi uit. Die van jou ook heb net nog gespiekt.

Groetjes en fijne zondag, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi monique

wat is een compressiebh? heeft die gewoon een andere maatvoering, dwz 95C kun je vertalen naar 75D, of komt het omdat je omvang door al het vocht zoveel is geworden? 75D is een prima maat, kun je goed mee uit de voeten, veel lingerie verkrijgbaar etc

klopt idd wat je zegt, afstand bij mij gedeelte nek naar borsten is groot, had van mij nog wel 2 cm hoger opgevuld mogen zijn, die ribben blijf je zien, al zijn de boobjes eronder nu gewoon echt (nep!), ik geloof dat bij mij hoogte protheses 14 cm is

we zijn telepathies meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn we weer,

Een compressie bh is de bh die ik van de pc heb compressie is druk een druk bh net als een druk verband snap je. Mijn prothese is volgens mij 11,5 cm lang.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi niekske

een compressiebh klinkt me dan niet fijn in de oren :124: lijkt me een kwelling. ik heb vnl veel last gehad van de elastieken band van mijn bh, die zat erg strak, tot ik de tussenstukjes ontdekte, inmiddels is de omvang al weer aardig geslonken, de cups zijn elastisch en helemaal naadloos. ik heb ook een sportbh met een stevige bijna niet elastische cup. die heb ik na de bv nog een keer aangehad, vond dat heel eng, voelde erg naar aan mn boobjes. toch wel een verschil denk ik, voor of achter de spier, voor je je spieren een beetje onder controle hebt, ben je toch al weer een tijdje verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi monique,

vervelend die pijn. Als je het niet vertrouwd kan je altijd de kliniek bellen he. Heb ik zelf ook gedaan als ik dingen voelde waarvan ik dacht oh jee wat is dit. Ze konden altijd antwoord geven en gerust stellen.

maar wat voor pijn heb je?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi trinity,

Het is meer een soort van spierpijn en een drukpijn, en ze voelen steeds hard aan wat eerst maar af en toe was zeg maar t zelfde als harde buiken als je zwanger bent. Zou het zo zijn dat ze gaan zakken en dat de spier daar aan moet wennen? Ik ben zo bang als ze zouden kapselen :22: . Ik masseer ze elke dag een half uur per borst heb bio oil en litteken creme. Ik moet zeggen dat ik dit best angstig ving

Liefs, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Hey Moniqueje,

Jemig ik zou wel even bellen als ik jou was! En als je het echt niet vertrouwt langsgaan! Moet je erg ver rijden naar Zevenaar? Sterkte!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennifer,

Ik had gebeld en ze zeiden dat ik het toch echt 6 weken de tijd moet geven en dat er dat bij hoorde maar goed er zijn hier meer dames die het net als wij ondergaan hebben en die dit ook misschien ervaren hebben. Ze zijn er wel echt super vriendelijk en zo maar vandaag niet de dame die ik altijd spreek aan de lijn gehad. Naar zevenaar duurt voor mij zoeen ander half uur.

groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.