Ga naar inhoud

Moniqueje : 1 maart 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hoi hoi

ik wilde je even alvast heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel sterkte wensen voor morgen he en dat alles mooi zal worden

en hoop dat de pijn erg mee zal vallen

zodra ik op de pc kan zal ik je verslag gaan lezen ben natuurlijk erg nieuw schierig hoe jij het allemaal ervaren heb

nou meid tot gauwwwwwwwwwwwwwwwww

gr rn knuffels van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Hoi allemaal,

idd morgen is het zo ver en allemaal bedankt voor de succes wensen.

Leeg jij ook veeell sterkte morgen en veel succes en weinig pijn.

Kaat je slaat de nagel op zijn kop hoe dat bij jou gaat zo zal t ook bij mij gaan. Alles voor kauwen. hahaha.

Dames BEDANKT VOOR JULLIE STEUN. :116::116: :120:.

En jullie horen snel hoe ik het heb ervaren. weet alleen niet waneer vanwege de pc probl.

Dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi hi

geeft niets hoor.

heel veel sterkte vandaag, als t goed is ben je al klaar nu?

ben heel benieuwd hoe het is gegaan, voor mij is het alweer 4 wkn geleden vandaag.

wat betreft die mannen, ze denken echt niet zoals ons nee.

als ze zeggen vandaag moet je verder niet zeuren over wanneer vandaag want ze doen het op hun eigen manier en tijd natuurlijk....

mannen hahahaha toch houden we wel van ze.....

heel veel sterkte komende dagen, doe rustig aan.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai moniekske

ik kom voor de zekerheid ff bij je spieken, lees nog geen berichtje. ik hoop dat alles goed met je is gegaan en hoop snel iets van je te lezen

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Eindelijk een beetje in de gelegenheid om mijn verslag te maken,

Mijn laptop kwam vandaag pas terug maar eerder zou ik ook niet in de gelegenheid zijn geweest om mijn verslag te maken.

Wat doet dit pijnnnnnnnnnnnnnn :25::25: Ik heb 2 hele zware bevallingen gehad een totaal ruptuur en zonder verdoving en een waar het op het laatste moment tot een keizersnee kwam maar dit sloeg alles.

laat ik beginnen, we gingen om 7;30 weg en kwamen om 10:00 aan 11:00 moest ik binnen zijn dus ruim op tijd, 12:00 werd ik binnen geroepen en wer ik door de anesthestist aan een kruisverhoor onderworpen en een infuus. Daarna kwam dr v. Onselen langs voor foto's en aftekenen en toen was ik onder zeil. toen ik weer bij kwam auwwww. twee zware ballen op mijn borst en kon moeilijk ademhalen nu nog trouwens.

ik vind ook de bh een echt martelwerktuig hij zit supper strak maar ja dat moet dan ook.

nou na een hard droog broodje pasta en een kop koffie en een glas water moest ik nog even blijven en om 17:30 mocht ik eindelijk naar huis.

Altans dat dacht ik ik liep de lift in naar de garage een toen geeee ik werd me een portie duizelig mijn man moest me vast houden en toen ik in de auto zat zag ik alles zwart voor mijn ogen mijn zoon die ook bij me was rende naar boven om hulp te halen er kwamen 3 verpleegsters en de anesthesist naar me toen en hij mete mijn bloeddruk op en die stond toen nog maar 70 (bovendruk) norm 120. dus ik moest terug naar boven voor een infuus met vocht en glucose, de anesthesist zei dat het de combi van de narcose en de andere meds en het vocht tekort de oorzaak moest zijn geweest, maar eindelijk om 18:30 kon ik naar huis. Het personeel in de kliniek is trouwens super vrie

ndelijk en lief echt waar geweldig :109: . thuis gekomen bed in gedoken en vervolgens geen oog dicht gedaan wat ik dit ***** om op je rug te moeten slapen en dan ook nog met die vreselijke bh aan. een hel mag wel vandaag diclofenac in nemen en ik moet zeggen dit scheelt enorm. nu ga ik weer rusten.

dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

Leuk van je te horen, jammer dat je zoveel pijn hebt, hoop dat het spoedig beter met je gaat! Wens je een goed herstel en dat je ook beter zult kunnen slapen! Doe lekker rustig aan en laat je goed verwennen!

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

he meis,

rustig aan hoor.

wat balen die pijn he, hopelijk gaat het snel beter. Dat ademhalen gaat ook steeds beter zo hoor, maar heel herkenbaar.

Was wel even schrikken toen ik last dat je zo dizzie was, ik herken wel het flauwvallen, ik begon al toen de anestesist de naald in mijn hand deed, nog voor van onselen kwam aftekenen :blush: toen de naald er uitgehaald werd en ik naar huis mocht ging ik ook bijna gestrekt.

Ze zijn wat dat betreft idd super lief.

Doe rustig aan meis, ik vond/vind het slapen op mijn rug ook verschrikkelijk, maar we doen het ergens voor :blush:

Ieder dag gaan we een stukje vooruit en word de pijn minder.

hopelijk kan je wat steun vinden hier op t forum omdat de meeste van ons alles wel herkennen

heel veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladys tnx,

voor de support ja ze zeggen ook wel een wie mooooi wil zijn moet pijn lijden. Maar ben er wel super blij mee echt ze zien er nu al mooi uit alleen een beetje hard nog maar dat zal de zwelling wezen denk ik.

Ja en dat dizzie zijn, ik heb normaal ook niet zon hoge bloeddruk nml. 110 (boven druk) ik had voor de op helemaal geen zenuwen meer ik heb het nu des te meer zo van als het maar alemaal goed komt en niet te erg kapseld of draaid weet je.

maar goed moest toch wel laten weten dat ik er wel blij mee ben.

knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

gelukkig is alles goed gegaan bij je en kan je nu lekker verzorgd worden net als ik

balen voor je dat je veel pijn heb hopelijk gaat dat steeds beter denk het wel hoor als ik nu na me zelf kijk kan ik nu weer gelukkig zelf uitbed komen nu 2 dagjes al ik heb ze op de spier dus dat scheelt wel maar bedoel tezeggen dat het met jou dan vanaf nu ook steeds beter zal gaan

ben je er al blij mee zijn ze bij jou ook zo groot nu of niet

ik heb nu 2 bloemkolen pfffffffff hoop dat het wel wat slinkt hoor hiihih

nou meid spreek je snel weer ik ga weer lekker relaxen hhihii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

ja dat hoorde ik ook steeds wie mooi wil zijn, maar nacht 3 lag ik toch echt te huilen van de pijn en frustratie omdat ik niet eens zelf omhoog kon komen dan wel omdraaien :blush:

Nu achteraf denk ik jongens wat gaat het snel allemaal, het viel reuze mee :blush:

Ben heel benieuwd naar je foto's straks. Dat harde verdwijnt vanzelf, zeker als je straks wat mag masseren.

Geniet van je aanwinst

En die zenuwen kom je ook weer overheen hoor :rolleyes: heb ze nu af en toe nog omdat je dingen tegenkomt die je niet kent, gewoon accz bellen dan leggen ze allemaal uit, ik heb ze ook al een paar keer aan de bel gehad.

fijn weekend

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Leeg,

Ja jij heb ze op de spier dat moet idd schelen qua pijn, bij mij ging het niet op de spier dan zou je de prothese zien of voelen. Ik heb wel dat links groter is dan rechts maar ik hoop dat dit nog een grootdeel bij trekt, was van tevoren ook wel wat groter maar nu is het meer zichtbaar.

Zwelling is daar ook meer zij de dok. Weetje wat ik trouwens ook heb een wond aan mijn buik aan de linkerkant net alsof ze een stukje huid geraakt hebben met iets en ik heb heel erg pijn aan mijn linkerkant bij mijn onderste ribben, zou dit met overleggen naar een ander bed zijn gebeurd?

@ Trinity,

Ja echt balen die pijn maar heb een 1 pers. dekbed en een kussen onder mijn matras gedaan en nu kan ik zelf mijn bed teminste uit.

zeg meiden ik ge nu effe genieten van mijn koffie spreek jullie nog wel,

Knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi,

bij mij hing rechts meer dan links, voor de bv en daarna helemaal. kijk maar eens bij mijn foto's

Nu week 5 PO zie je het bijna niet meer.

Die wond zegt me niks, gewoon bellen als je het wilt weten. Ik had wel een flinke blauwe plek onder mijn rechter borst.

Wat je ribben betreft zal dit te maken hebben met de bv op zich denk ik. Had het ook alsof ik gekneusde ribben had, maar ik wil ook niet weten hoe ze zo'n operatie uitvoeren :rolleyes: nee er zal best wat duw en trek werk bij komen kijken om het even grof te zeggen. maar het belangrijkste, het verdwijnt allemaal weer. :116:

slim van je om dat onder je bed te leggen, ik had idd een extra kussen neer gelegd maar ben uiteindelijk op de bank gaan slapen, vond ik het makkelijkste hihihihi

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trinity,

Klopt had ik al gezien op je foto's, en is nu helemaal weg getrokken? dat is dan wel mooi ja ik vond ze er al mooi uit zien en nu zijn ze dus helemaal mooi ja niet te doen dan afwachten nu he hmm mijn punt en komma doen het niet meer ik weet ook niet wat er mee is krijg ipv punt en kmkma die gekke haakjes><

maar goed ik moet elf jan terug voor de hechtingen en dat zal ook een verlichtng zijn als ze er uitzijn het trekt nog al daar onder die borstplooi

ik spreek je nog dikke knuf moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.