Ga naar inhoud

Moniqueje : 1 maart 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Moniqueje,

Jammer dat het je zo is tegengevallen.... Lijkt me erg schrikken als je bloeddruk ineens zo omlaag keldert en je bent al bijna op weg naar huis. Hopelijk gaat het vanaf nu steeds beter! Ben erg benieuwd naar het resultaat. Hoop dat je vannacht beter slaapt....

Liefs,

Bloempje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi hoi

hoe is het nu met je voel jij de pijn ook naar beneden zakken hhhi heel raar eerst was het heelemaal tot me nek de pijn en nu onder de wond en zijkand

wat jij zegt over dat wondje links heel raar had ik ook zit nu korstje op maar dee wel zeer

rechter kant is bij mij heel stijf links minder en het zijn net 2 bloemkolen hoop dat dat ook beter gaat komen

he waneer mogen bij jou de pleisters er af bij mij morgen maar weet alleen niet of ik er dan nog wel wat over heen moet plakker of zo

morgen even de kliniek bellen weet ik het zeker

wel fijn he als je zelf weer je bedje uit kan komen

nou hoop snel weer wat van je tehoren

gr leeg nou ja VOL

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bloempje,

Nou dat slapen zal een probleem voor me blijven, ik ben namelijk een echt zij slaper maar ik heb een dekbed en een kussen onder mijn matras gelegd en dan nog 2 in mn rug en een onder mijn knieën dan lig je in een soort strandstoel houding en lig je teminste iets comfortable en kun je ook zelf je bed uit, als je bed plat ligt lukt dit helemaal niet, dan moet je een duw van je partner in je rug krijgen. Als je een electrischbed hebt is t helemaal ideaal.

Pijn is nu minder mede door de diclofenac.

@ Leeg,

Nou meis die wond aan de linkse kant zit onder aan mijn buik. Dus ik vraag me af wat daar gebeurd is ook mijn kleine ribjes onder daar doen me super zeer voel ze bij elke ademhaling. Misschien ben ik wat te wild van het ene naar t andere bed gegooid na de op.

verder moet ik zeggen dat t me gelukkig al iets beter gaat.

Alleen poppel ik om zelf weer alles te kunnen gaan doen en helemaal blij zou ik zijn als dit martelwerktuig af zou mogen wat zit dit strak :122: bij mij mogen de pleisters er pas af als ik :122: terug moet de 11de.

Ben jij ook zo benieuw naar de maat?? Ik kan niet w8ten om mooie bh's (geen bhtjesss meer hihihi) te scoren. :116::116: .

Dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Phoeh ik begin me al wat beter te voelen vandaag nog geen pijnstiller ingenomen.

Ik vraag me wel t volgende af wat mag je nu wel doen en wat absoluut niet. Ja hoog reiken en zwaar tillen dat mag niet dat spreekt voor zich mar ik bedoel meer van tafel afvegen haar kammen, daar moet je wel je arm voor omhoog doen, bedden opmaken zelf de autodeur open en dicht maken enz je weet wel die allerdaagse dingen.

Verder ben ik wel super blij met de tweeling al is de een wat groter dan de ander, maar dat was van te voren ook al.

Groetjes kneusje Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi

fijn om te horen dat je de pijnstillers kan laten liggen.

wat betreft het wel en niet doen, luister naar je lichaam en hou voor ogen dat je je bovenarmen langs je lichaam houd als je wat doet maar voorlopig zo min mogelijk hoor.

ik ben creatief geweest met haren kammen en aankleden, het ging ook gewoon niet.

maar na 2wkn merk je wel dat alles per dag een beetje beter gaat.

geniet van de 2ling ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lady's tnx voor de re's hoop dat t idd beter word met haren kammen want moet maandag weer beginnen met werken en bij een notariskantoor kan ik slechts met de haren recht op de kop gaan beginnen.

bloem, misschien wat voor jou om allemaal kleine vlechtjes te zetten hoef je ze een paar weken niet te kammen. Heb ik bij mijn dochter ook gedaan voor de op zij heeft ook haar tot op de billen.

Bij mij zelf staat t niet heb maar haar tot net over mijn schouders en een pony.

dus alle tips zijn welkom.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bloem,

e

Oo je heb al een dochter van 13 ja die kan dat wel toch, ik zelf heb een zoon van 12 en dochter van 7 dus de kleine meid van mij is net nog wat te klein hiervoor maar mijn zoon moet ik zeggen helpt me wel goeed aleen haren kammen tja als ik stekels hab hihihi. Maar goed laat vrijdag effe mijn haar punten en vraag of de kapper iets weet wat makelijk te doen is.

Goetjes, Moniquej

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Vandaag zijn mijn hechtingen eruit gegaan, pc vond ze er heel goed uit zien ondanks dat er nog vocht aan wezig is. heb wel veel pijn moet ik zeggen kids van school gehaald met de auto t veel me toc tegen zeg het schakelen ging niet goed hoe hebben jullie dit opgelost?

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha Moniqueje,

Ja is wel lastig dat schakelen. Heb gewoon wat minder geschakeld. Optrekken in twee gaat ook en doorschakelen naar vier hoeft niet altijd. Dan maar met wat meer herrie door de straat dacht ik.

Verder heb ik de eerste week na operatie een kussentje meegenomen om onder mijn linkerarm te leggen bij het autorijden. Rechts heb ik gelukkig middenconsole.

maar het gaat echt snel beter hoor. heb nu met autorijden echt nergens last meer van.

Groetjes,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Madeleine,

Hoelang vond jij dat auto rijden lastig? ik ben dus nu 11 po en ik zelf vond het echt niet te doen dus maandag brengt mijn man me naar t werk en ik denk de rest van die week ook. maar ja 1,50 voo een liter benzine en dan 4 keer op en neer per dag inplaats van 2 tikt ook door. maar goed er zit niets anders op ik ben anders bang dat ik wat verkeerd doe snap je. En dat het inplataat verschuift of teveel kapselt en dat soort dingen. Hoop dat t snel beter gaat.

Dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hidiho

verstandig om je mannie je te laten rijden, niets forceren. 2 weken po ben ik voor t eerst in de auto gestapt, ging hartstikke goed, maar ik paste ook wel op om grote bochten snel over te pakken, en zo relaxt mogelijk te zitten in de auto, stuur onderhands vast. grrr, wel van die asociale types die bij de school hun auto niet in de parkeervakken zetten waardoor ik soms moest steken. gewoon rustig blijven en niets te veel doen, en in jouw geval gewoon niet doen. over een week nog maar een x proberen.

ga je maandag weer volledig beginnen of heb je een aangepaste werkweek?

groetjes en liefs

kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kaatje,

Ja ik moet helaas weer volledig aan de bak maar ik doe het wel rustig aan en mocht het echt niet gaan dan hoop ik dat ze er een oplossing voor hebben want ik heb er toch nog veel last van vooral onder en aan de zij kanten steekt t veel.

Knffels, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Bloem,

Ja, geen stuur bekrachtiging is idd denk ik een probleem vooral met bochten. Ik ga morgen nog es proberen hoe het gaat, anders laat ik mijn man mij brengen naa mijn werk maar t is wel lastig en duur zo. Pijn begint redelijker te worden ik voel me alleen heel stijf als ik pas ben opgestaan of lang in de stoel gelegen heb, hoop dat t goed komt verder zien ze er goed uit moetik zeggen

dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniqueje

alvast heel veel succes morgen met werken. en meteen al 40 uur, ik geef het je maar te doen.

ik moet je eerlijk bekennen dat het me niet helemaal is gelukt om 6 weken geen zware dingen te doen. ik probeer het nog wel binnen de perken te houden, maar mijn zoontje optillen en af en toe een emmer water en wat spullen optillen (geen kasten etc, maar toch)

in dat opzicht is 6 weken echt lang, als je weer de volledige zorg voor de kids hebt, er wordt volop geknoeid, tegengestribbeld en anders vies gemaakt.

veel liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Kaatje,

Ja ik ken t probleem ben nu al instaat om flink te gaan boenen en soppen met die vieze knoeiers van mij ze laten ook alles achter hun kont liggen, het gaat de heledag van; ruim dit op pak die speelgoed terug in de doos zet dat weg enz. word er moe van. Ik heb ze echt teveel verwend die kinderen en mijn man ook. Zwaar tillen ga ik me echt niet aan wagen ik hougd me wat dat betr. wel in maar je is ook pas 2 weken po als ik zover als jij bent denk ik er waarschijnlijk net zo over.

Kun je trouwens al gewone bh's aan of niet?

Ik schrijf je nog wel,

Knuffels Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lukt me trouwens niet, ik moet toch nog steeds telkens opnieuw inloggen

ik heb het redelijk lang kunnen volhouden, maar de laatste week toch de draad van het huishouden weer op (moeten) pakken, omdat ik ook er van baal om alles telkens tot 10 x te moeten vragen, en merken dat dingen niet of met grote tegenzin gebeuren (klaag, klaag)

nog geen normale bh, ik heb er trouwens nog geen. heb bovendien het idee dat rechts een beetje aan het krimpen is, krijg meer ruimte in mijn bh. ik vind bovendien dat er nog vrijveel projectie is naar voren, heb het idee dat er nog het een en ander gaat of moet veranderen, dat protheses nog verder moeten zakken. als ik bikini aan heb dan vind ik de bolling nog erg onnatuurlijk. ik wil het dus nog echt zeker een maand aankijken voor ik me in het nieuw ga steken wat bh's betreft

liefs en knufs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moniqueje,

Wou reageren met quote van een eerder postje van je, maar na 3 x proberen en telkens een foutmelding doe ik het maar zonder quote.

Je moet voor haar kammen je armen inderdaad wat omhoog doen, maar denk niet dat het echt kwaad kan, heb het vlug weer zelf gedaan, en daarbij m’n hoofd wat voorover gebogen zodat ik niet te hoog moest met m’n arm. Ook haarwassen heb ik spoedig weer zelf gedaan, in de douche en weer met hoofd voorover gebogen en de bovenarmen zo dicht mogelijk tegen het lichaam gehouden. Tafel afvegen ook trager dan normaal en in plaats van te ver reiken, meer rond de tafel lopen. Autodeuren open en dicht doen, ook beetje houterig met de armen dicht bij ’t lichaam, beetje gek zicht misschien, maar dat moet je je maar niet aantrekken. :4:

Veel succes bij het herstellen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Madeleine

Ha Moniqueje,

Autorijden ging bij mij na twee weken weer prima hoor (dus zonder kussens). Ik moest toen de hechtingen laten verwijderen. Was een uurtje rijden heen en dus ook weer terug. Heb wel stuurbekrachtiging, zal wel wat schelen.

En ik ben ook al duidelijk meer aan het doen. Tillen nog niet, maar wel stofzuigen, wassen, vouwen, stoffen, nou ja, eigenlijk alles wat er verder zoal moet gebeuren. Gaat ook prima. Ben vanmorgen weer naar de sportschool gegaan, heb voorzichtig gespind (niet gestaan, maar ben in het zadel blijven zitten). Gewone beha's kan ik wel aan, maar hou het toch vooral op de sportbeha's, volgens het advies van de kliniek.

Met werken merk je vanzelf wel wat er kan en niet. Goed naar je lichaam luisteren. Ik had vooral in het begin last van wat concentratieproblemen. Dat is nu gelukkig weer over en ik loop inmiddels ook weer op vol tempo. In begin echt een beetje houterig. Net of ik giga last van m'n rug had. Nu was dat ook wel een beetje zo, want op mijn rug slapen viel me echt wel tegen. Nu draai ik vanzelf weer op mijn zij.

Liefs,

Madeleine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi girls,

Tnx voor de tips tja t allemaal behelpen he, moet nog effe gaan proberen of autorijden me wel of niet gaat lukken nu, is 3 dagen geleden dat ik t geprobeerd hab en misschien is t weer iets verbeterd, vind t anders ook zo lastig voor mijn man. In en uit de auto lukt ook en de rest gaat ook wel maar allemaal houterig en mijn man noemt me af en toe slome, maar dan zeg nee, ik moet het rustig aan doen wil het niet verknoeien en dan zeg ik of wil je weer dat ik terug ge voor een nieuwe op? Dan neemt hij het terug want nog es naar Bocholt hij zegt ik heb genoeg meegemaakt daat, jij heb geen uren moeten rondlopen om de tijd door tekomen hij vond dat t ergst het wachten.

Wat de quote knop betreft die werkt idd niet je word dan uitgelogd of zo ik weet het niet maat t is wel lastig maar ach we vinden mekaar wel al dan niet met een omweg,

veel liefs, Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ja rot dingen zijn het he moet zeggen heb geen rug pijn maar soms denk ik wel wil er van af maar ja we mogen nog effe

hiihih

ik heb er 1 van de hema en zit erg lekker wel hoor en 1 van de kliiek zit ook primma dus mag eigenlijk niet klagen maar doe het toch wand ik ben het ook wel zat en wat ik ook zat ben ik het rug slapen heb jij dat ook

zo is er ook weer uit hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.