Ga naar inhoud

Moniqueje : 1 maart 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Honorata,

Ik had dit naar aanleiding vam wat jij zei ook aan mijn baas gevraagd, maar alles wat niet door de ziekenfonds word vergoed (wat je zelf geld kost moet je in je eigen tijd doen)dus het kost mijn vrije dagen je mag je werkgever wel extra bedanken dus. We hebben niet allemaal zoeen goeie.

Knuf Moniqueje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi hoi

zo das een eindje rijden dan maar oke dan heb je wel wat he whaaaaaaaaaaaa

ik moet ook donderdag voor het laatst werken en dan ben ik 3 weken vrij ik ben kapster en wil het wel rustig aan doen hoor stel je voor dat ik kapsel voorming krijg moet er niet aan denken dus vandaar 3 wekjes en mijn man verzorg mij 2 weken en daarna 1 week alleen doen nou als of mijn kinderen gaan me wel helpen hoor zijn al 18 en 12 dus moet lukken he

nou doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi leeg,

ja als je kapster bent dan werkt je veel met je armen hoog en dat moet je zien te vermijden dan kun je idd beter 3 weken opnemen.

O maar die kids van jou kunnen zich zelf al aardig redden dacht ik zo.

Die van mij zijn 12 en 7 en die van 12 maak ik me niet zo een zorgen over aar die van 7 heeft haar tot de billen en die moeten wel gekamd worden. Ik ben wel van plan om een boel kleine vlechtjes erin te doen zodat ze tenminste een dag of 3,4 zonder dat ze gekamd moet worden.

vandaag de afspr. bevestiging gekregen wat een beschrijving hoop dat we het makkelijk kunnen vinden. tomtom doet namelijk niet precies neutorplatz maar een straat ervoor aanwijzen, weer meer stress erbij :wacko:. moet jij ver rijden?

Gr. Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo zo haar tot op de kont kan je ind beter vlechtjes maken wel makkelijker en met vlechtjes in kan je haar haar ook gewoon wassen nou ja je man of wie dan ook jij natuurlijk niet hiihih

ja hoop dat je het alemaal kan vinden maar tom tom brengt je in ieder geval ver dus dat scheeld

ik ga in haalem en woon zelf in almere dus ruim half uur ik moet er om 12.15 zijn dus mag smorgen voor 7 uur nog thee en 2 beschuitjes met jam jamie jamie

en jij ook nog wat eten weet je dat

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja met de kids, dat zal niet makkelijk worden.

Heb een zoontje van 2,5 en een dochter van 5.

En ze zijn het zo gewoon dat mama bijna alles doet. Zal even doorbijten worden.

Zowel voor de kids als voor jezelf is het niet makkelijk om alles uit handen te geven hé.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeg,

Nee ik mag niets meer eten na 05:00 uur en na 09:00 uur ook niet meer drinken. Maar van de zenuwen zal ik toech niets meer door mijn keel krijgen denk ik.

@ Poes,

Ja die van 7 heeft zo dr kuren en wil dan aangekleed worden en zo dus dat moet ze echt maar zelf gaan doen. En wat de haren betreft laat ik een nichtje van mij dan maar kamen na de vlechtjes. Zo is het dan toch opgelost. Nu alleen hopen dat ik goed kan slapen op mijn rug.

dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik denk dat ik ook geen hap door me keel krijg maar het idee dat ik voor 7 uur nog wat mag eten en drinken ga het wel proberen hoor wat eten

slaap jij nu ook al slechter ik in ieder geval wel bah baal ik van wil juist met rust hebben maar helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik denk dat ik ook geen hap door me keel krijg maar het idee dat ik voor 7 uur nog wat mag eten en drinken ga het wel proberen hoor wat eten

slaap jij nu ook al slechter ik in ieder geval wel bah baal ik van wil juist met rust hebben maar helaas

OO praat me er niet van, ik word wel 10 keer op een nacht wakker. En dat op de rug slapen na de op word al helemaal een ramp.

knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi ben dus niet de enige

balen he maar ja het is voor een goed doel moeten we maar denken he en ja rug slaper ben ik ook zeker niet

ik heb een groot uvormig kussen gekocht een soort voedings kussen en hoop dat die me gaat helpen met rug slapen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil jullie nog even een goeie tip geven, ik weet niet precies tot hoe lang voor de operatie je dat mag doen, dus heb zelf een marge van 2 uur aangehouden. ik ben in december en 8 februari onder narcose geweest en heb tot voor 2 uur voor opname ranja gedronken. dit schijnt goed te zijn voor de spieren, die krijgen door het nuchter blijven (zonder suikers dus) anders een grote optater. ik ben niet misselijk geweest of iets dergelijks, suiker wordt snel opgenomen, dus wordt je er niet misselijk door. omdat ik voor mijn bv erg lang moest wachten (4 uur, operatie voor mij liep erg uit) heb ik vlak voor de operatie nog druivensuiker gekregen, 1 tabletje.

voor alle veiligheid omtrent nuchter blijven zou ik wel die marge van 2 uur aanhouden

succes met de zenuwen!!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi kaat

maar moet je de ranja wel met water verdunnen toch of niet en hoeveel mag je hebben dan

gr leeg

hoi leeg, ik heb de tip gekregen van de anaestesist tijdens preoperatief onderzoek. ik heb 8 februari sochtends 2 glazen (verdunde) ranja gedronken, verdunnen zoals je gewend bent, om 11 uur de laatste, moest me om 12.15 melden, uiteindelijk was ik dus pas rond 4 aan de beurt, heb laatste half uur nog die druivensuiker gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heoi Leeg,

Vraag anders aan mijn man een grote hamer :152: dat help altijd.

gr. Moniqueje

Hoi Kaat,

tnx voor de tip. Ik mag idd na 9:00 uur niets meer drinken moet 11:00 uur binnen zijn en om 12:00 uur staat de op gepland.

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniqueje

zorg dan in ieder geval voor genoeg suikers van tevoren, jam op je beschuitje en dat soort dingen

het is mij in ieder geval goed bevallen, en denk idd dat het goed is voor je spiertjes

gr. Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi moniqueje

zorg dan in ieder geval voor genoeg suikers van tevoren, jam op je beschuitje en dat soort dingen

het is mij in ieder geval goed bevallen, en denk idd dat het goed is voor je spiertjes

gr. Kaatje

Hoi Kaat,

Ik mag na 05:00uur niets meer eten dus beschuitje moet ik om 4:30 opstaan. Dan hoop ik me toch nog eens om te draaien.

Maak gewoon de ranja extra zoet dan komt het wel goed.

grtzzz moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb die dag ook niets gegeten, en was uiteindelijk pas om 4 aan de beurt, vreselijk vond ik het, had zo'n spijt dat ik sochtends niet gewoon een boterham had gepakt, maar goed, je kunt niet alles plannen, en als je honger nodig hebt voor grotere borsten dan moet het maar zo zijn. het lijkt wel of je neus beter werkt op een nuchtere maag, alles, vooral eten ruikt dan heerlijk! savonds om een uur of 8? heb ik eindelijk 2 boterhammetjes en een soepje gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan heb je goed honger geleden. Ik moet zeggen dat ik daar soms heel goed tegen kan. maar als ik echt zoeen dag heb dat ik heel veel eten kan dan is dat wel afzien. Ik laat het maar op me afkomen en zie wel wat er van komt. Ik hoop wel dat mijn op niet word vertraagt, lijkt me vreselijk word je helemaal zenuwachtig van.

dikke knuf Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht op een gegeven moment dat het nooit meer zou gaan gebeuren, kon me niet meer voorstellen dat ik nog geopereerd zou worden, mijn zenuwen waren ook weg toen ik opgehaald werd, pas toen de pc bij me kwam drong het tot me door dat het nu echt zover was, maar het is idd zonde van de tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

he moniqueje,

hoe is het ermee? nog een paar dagen zie ik, spannend hoor.

hoe voel je je?

ik moest er smorgens om 8h zijn. ivm de afstand hebben wij een hotelletje gepakt daar in de buurt, wakker worden aankleden en toen naar de kliniek. Mijn man heeft nog wel ontbeten maar buiten het feit dat ik niets meer mocht kon k ook geen hap door mijn keel krijgen van de spanning.

Om 8h45 werd ik binnen geroepen dus het ging allemaal heel snel.

wat tomtom betreft het laatste stukje is heel goed op de routebeschrijving die je hebt gekregen te rijden, hebben wij ook gedaan.

Heel veel succes en sterkte, ze zijn allemaal heel lief daar voor je het weet is het weer voorbij en kan je lekker bijkomen en aansterken.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trinitykids,

Ja superr zenuachtig aan t worden, moet om 11:00 uur daar zijn is 2 uur rijden bij ons vandaan. fijn dat die routebeschrijving goed te doen is.

En verder hoop ik dat het goed gaat allemaal.

Grtzzz. Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

Hey Trinitykids,

Ja superr zenuachtig aan t worden, moet om 11:00 uur daar zijn is 2 uur rijden bij ons vandaan. fijn dat die routebeschrijving goed te doen is.

En verder hoop ik dat het goed gaat allemaal.

Grtzzz. Moniqueje

hi

ja voor ons ook bijna 2 uur rijden vandaar dat hotelletje ;0

maar 11h is te doen ik zat toen met die sneeuwbuien en om er dan zo vroeg te zijn dat ging niet lukken dacht ik, maar mijn kamer genootje kom took hier uit de buurt en die was wel smorgens gaan rijden en dat was goed gegaan zei ze.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Trinitykids,

Sorry voor late reactie heb wat probs met mijn laptop, hij is gecracht.

Met die sneeuwbuien van toen kun je ook t best een hotel in de buurt pakken wel zo veilig.

nou het is aftellen geblazen ga nu weer verder met poetsen zo dat de mannen niet zo veel hoeven te doen.maar toch een leuke kans om ze en keer met de :130: achter hun veren aan te zitten normaal doe ik altijd alles voor hun.

dikke knuf moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Trinitykids,

Sorry voor late reactie heb wat probs met mijn laptop, hij is gecracht.

Met die sneeuwbuien van toen kun je ook t best een hotel in de buurt pakken wel zo veilig.

nou het is aftellen geblazen ga nu weer verder met poetsen zo dat de mannen niet zo veel hoeven te doen.maar toch een leuke kans om ze en keer met de :130: achter hun veren aan te zitten normaal doe ik altijd alles voor hun.

dikke knuf moniqueje

Hello

Het begint serieus te korten, jij krijgt maandag je bv en bij mij mag dan de band af en de draadjes eruit. :101:

Veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou het is aftellen geblazen ga nu weer verder met poetsen zo dat de mannen niet zo veel hoeven te doen.maar toch een leuke kans om ze en keer met de :130: achter hun veren aan te zitten normaal doe ik altijd alles voor hun.

dikke knuf moniqueje

ha die niekske

ik las deze zin, en ben benieuwd hoe jij dit straks gaat ervaren. ik moet werkelijk alles (huishouden) tot vervelens toe voorkauwen, ik moet me af en toe inhouden om het zelf niet te doen. hij doet minder dan de helft wat ik normaal doe, maar dan gaat het bijvoorbeeld zo: ik vraag vanochtend om 9 uur of hij vandaag de benedenverdieping wil stofzuigen. Ja, dat doe ik vandaag, zei hij. "vandaag" is dan uiteindelijk een zeer rekbaar begrip. Uiteindelijk heeft hij vanavond om negen uur de stofzuiger gepakt, nadat ik het 3 x opnieuw heb gevraagd en op het laatst geirriteerd was, omdat hij het alweer tot morgen wilde uitstellen. en zo zijn er tal van voorbeelden, die ik je zal besparen :)

he meid, tis bijna zover.... nog 2 nachtjes slapen en dan....

liefs en sterkte je laatste dagje

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.