Ga naar inhoud

Dena:pechvogel, van alles ging mis bij mij....


dena

Aanbevolen berichten

Ik ben een moeder van een dochter van bijna 10 jaar.

al jaren dacht ik aan een borstvergroting, omdat ik na de zwangerschap zeer erge hangborsten had en dat wil je als 20 nu 30 tiger niet.

ik durfde alleen nooit de stap te zetten, aangezien ik een trauma heb van een spoed keizersnede met nare gevolgen en veel en langdurige pijn.

aangezien ik elke dag ermee geconfronteerd word, ben ik op t punt gekome dat ik t toch ben gaan doen.

ik ben een fanatieke sporter en met mijn sport was/is het ook eigenlijk heel lastig aangezien je lang niets mag en dan voorzichtig aan weer beginnen kan.

ik had vroeger een B cup, tenminste ik nam altijd B maar denk dat ze soms wel iets klein waren.. maar je wilt graag wat vol hebben dus altijd B gedragen.

na de zwangerschap kreeg ik Cup DD / E borsten, borstvoeding gegeven maanden, en later zakte het dan weer af naar hangborsten...

borsten waarvan het vollume onderin hing aan lang stukken vel.

Ik ben weer B cup gaan dragen, Push up, om een mooie volle borst te zien.

soms kwam mijn borst er wat uitdrillen, maar het leek zo wel mooi vol en rond.

ik ben voor intake geweest, en werd mij verteld hoe en wat en het klonk allemaal heel mooi, ook zoals ik gelezen had erover... en het klonk logisch allemaal.

ik kreeg een voorbeeld sport bh aan met siliconen D cup. Ik scheen kwa vel omvang, een D cup te hebben van mezelf. Nou dat kon idd wel kloppen na een DD / E maat haha...

En een mooie volle D cup was ook wel mijn wens dan.

Het stond echt perfect ! heel mooi vol en rond, echt sexy ! het stond zoveel anders....zo mooi !!!

ik kon al niet meer wachten, ondanks dat ik zo een trauma heb van vroeger, keek ik er blij naar uit !!!

Alles begon goed, super aardige arts die mij klaar maakte voor de narcose/operatie...

ik dacht zo mooi dat t allemaal ging.. ik was rustig en echt gewoon zo blij natuurlijk dat ik van die platzakkers af zou zijn na een aantal minuten voor altijd !!!

de arts die mij ging opereren kwam en tekende mij nog af en nam de wens door.

Ik zei al dat er 3 maten waren opgeschreven, 450 - 500- 550

Hij zei al meteen dat daar wel heel wat in moet, dat die 450 het zeker niet zou zijn wand dan hangen ze nog.

ik zeg, het mag echt niet meer hangen !! dus vul ze maar goed op!

hij zegt ik denk zelfs dat het wel al zeker de 550 moet zijn., waarop ik weer zeg, ik wil grote boobies, dus helemaal vullen, ik vertrouw u er helemaal op dat u dat zelf goed weet wat erin kan en moet.

ik werd wakker van operatie, en had me een pijn.....

t werd steeds erger.... mijn borsten hingen ook heel erg naar de buitenkant, wat ook zo hangend zeer deed.

de arts kwam ook langs en zei , terwijl ik nog maar net wakker werd, dat het moeilijk was ofzo ,, ik het de tijd moet geven ... dat zou wel een jaar duren... zoiets, maar echt verder weet ik t niet meer, ik wist ook niet wat ik daarmee moest.(nu achteraf denk je, o ja ik snap het, het is mislukt??)

Na even bleek ook dat ik een pechvogel was, ik had een bloeding, wat bijna nooit gebeurt, ik was dus degene van de 1 op zoveel... :(

daar ging mijn goede ervaring.... weer ellende.

de ok was alweer bezet, dus ik moest wachten...

mijn hartslag ging omlaag, ik werd achterover gelegd en met een extra pomp werd mijn infuus aangewerkt... mijn arm deed ook zo zeer. (nu nog )

na een uur of wat... naar de ok opnieuw onder het mes.

ik kwam de ok tafel niet op, mijn lichaam had zoveel pijn, dat mijn hersens niets meer mee wilde werken, behalve mijn onderkant lichaam.

tillend door 3 artsen en zelf een noodkreet en schreeuw toch gelukt... en al snel maakte ze mij onder narcose opnieuw.

weer wakker wordend, was de pijn minder,

tja je kan niets als je zo ligt, je moet wel proberen te rusten, herstellen... hopen... en doorgaan...

na een hele dag, bijna avond, ging het wat beterder, en tegen de avond kon ik naar huis.

Nou van bovenaf en van voren gezien en met bh lijkt het wel aardig, ik durfde nog niet te douchen dus pas na een paar dagen ging ik het beter bekijken.

Ik ben 3oktober geholpen, nu dus een week geleden, ik kijk elke keer nu, en heb veel gesurfd op internet naa voorbeelden, wand ik vind mijn borsten niet zoals ik wilde, en zoals je ziet bij andere.

ze hangen nog steeds! alleen zijn ze wat gevulder vanaf bovenaan...

ze steunen nu zelfs nog op de pleister van de snede, dus straks hangen ze nog meer...

er is geen vollume naar voren toe, geen ronde borst effect...

het voeld wel of ik grote borsten heb, en zo met bh lijkt t heel wat... maar dan kijk ik van opzij, en in de spiegel en zie ik heel wat anders.

ik ben nu heel verdrietig !

ik zal dus nog een keer onder het mes moeten.

ik heb nog steeds heel erg veel last mijn keel ook, waar maar niets tegen helpt..... twee x narcose pijp schijnt de boosdoener te zijn.

ik ben gewoon bang nu al voor nog een keer.

het is onverdraagzaam die keel. slikken, slapen, praten, eten... wil allemaal niet goed, ja met helse pijn.

en dan heb ik een bortsvergroting laten doen!

dus mijn boobie's waar zijn ze ?

ik heb 550 cc mentor a;s het goed is dual plane, maar hij noemde het onder de borstspier, dus snap er ook niets meer van.

ik heb geen ronde protese, dit kon niet werd mij verteld bij de intake, omdat mijn borsten zo erg hangen, en ik geen vet heb, alleen vel en onderin dan mijn eigen weefsel.borst.

morgen heb ik controle, en gaan we het er natuurlijk even goed over hebben....

dat word nog wat wand ik ben zo emotioneel, en als ik moet huilen , krijg ik t alleen maar benauwder!

en mijn keel word dan ook erger.

mijn man is nu kijken voor andere pijnstillers dan de diplofamac ofziets, wand ik krijg daar een dichtgeknepen keel van laatste dagen.

ik zie op dit forum veel mensen met mooie borsten, en ook vergelijkbare borsten, waarbij het resultaat erg mooi is, en zoals ik t ook voor ogen had dat mijnes zouden gworden zijn.

ervoor

erna

erna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste Reactie

wat vervelend dat je niet te vrede bent. Ze zeggen hier altijd het heeft geduld nodig borsten vormen nog.

Echter als ik jou foto's zie kan ik me ook echt indenken dat je verdrietig bent....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dena,

Wat een nare ervaring zeg pff.. ik snap dat je zo verdrietig ben, ik ben benieuwd wat je pc morgen zegt want ik kan ook bijna niet geloven dat er 550 cc in zit, misschien dat het nog veel moet zakken en vormen ofzo ik weet het niet.

Alvast heel veel succes morgen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vervelend dat je niet te vrede bent. Ze zeggen hier altijd het heeft geduld nodig borsten vormen nog.

Echter als ik jou foto's zie kan ik me ook echt indenken dat je verdrietig bent....

dank je voor je bericht...

ik heb op moment ook last van hyperfentilatie gekregen, teveel verdriet en de pijnen en druk van de borsten, alles bij elkaar is me weer teveel geworden.

ik baal zo dat ik en de pechvogel was en nu dus ook geen volle borsten heb....

ik wilde juist van die zakken af... en juist borsten naar voren hebben.

verheugde mij er zo op.

thuis heb ik ook een heel druk bestaan, en baal nu dus nog erger ook dat het dus nog langer zal gaan duren voor ik weer beter ben.

Ik heb heel wat dieren en mis het knuffelen nu al enorm!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal zeg!!! Ik weet eigenlijk niet veel te zeggen maar ik leef echt met je mee..

Ik hoop echt voor je dat het uiteindelijk goed komt en daar moet je denk vanuit gaan!!

Ik kan mezelf ook niet vergelijken omdat mijn borsten ervoor anders eruit zagen..

Ik blijf je topic volgen en succes bij je controle

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfffff jeetje zeg! Die protheses zijn veel te klein voor jou,al je zou denken 550CC is toch aardig wat!

maar daar had zeker veel meer in gekunt,je ziet gewoon dat er nog veel ruimte over is.

Wel heb je een beetje dezelfde voor situatie als ik,en ik heb met 500CC toch aardig gevulde borsten nu.

normaal gesproken zou ik zeggen ,meid je bent kort po,wacht nog 6 wkn en kijk dan nog eens goed hoeveel er veranderd kan zijn!

maar bij jou is het over duidelijk,dat het niet echt zal gaan veranderen.

Misschien had je ook toch een lift gemoeten?

Maar zowiezo vind ik dat er te weinig CC in zit ,want een beetje hangende borsten is niet erg als ze maar goed gevuld zijn toch?

Dual plane is voor de helft onder de spier ,onderste helft is vd spier.

Zou kunnen dat jij dat hebt dus.

Als hij dan ineens zegt achter de spier ja dan moet hij zelf wel aangeven waarom dat ineens zo is gegaan....

Je moet toch precies weten wat de plaatsing is die je gehad hebt?

Ik zou je voorbereiden op een goed gesprek met een oplossing van zijn kant,want da ze nog niet goed gevuld zijn moge duidelijk zijn!

Sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee

Wat vervelend zeg!

Ik zou me inderdaad goed voorbereiden op het gesprek en maak een briefje met wat je allemaal wilt zeggen of vragen.

Want als je daar bent en emotioneel word kan het zijn dat je wat dingen vergeet .

Succes meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kliniek is zo aardig, daar word ik zeker wel weer emotioneel....

ik snap het gwoon niet,, ik wil dikke tieten!! heb als voorbeeld echt wamsers gepast... zo mooi.. en dan nu... 550 cc klinkt idd groot, ik heb er geen verstand van verder, maar ik heb gewoon totaal geen vollume, maar juist nog hang tieten... :(

Ik snap t gewoonweg niet....

en waarom zelf na pech met opereren ook nog eens deze pech... hoeveel pech kan je hebben , snik snik...

En ja, het is zeker dat ik opnieuw geopereerd moet, wand met dit kan ik niet leven!

maar hoe ga ik dat doen meiden? mijn arm is nog erg pijnlijk, ik ben zo bang als wat nu, dus ontspannen word ik niet dit keer...

ik zal eerst al een roesje moeten en dan mega pijnstillers zodat ik goed wakker kan worden.... geen extra trauma meer...

ik had t ook zo koud met wakker worden, ik lag te stuiteren en klappertanden in bed.... ik kreeg wel een kachel in bed, maar ja, je moet er wel eerst weer doorheen.

ik ben bang dat ik t niet meer aan kan...

ik heb trouwens staat op t kaartje, 550 cc mentor round moderate plus profile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dena ,

Heb wel even moeten slikken toen ik je verhaal las.

Wat erg dat je je nu zo verdrietig voelt terwijl je je eigenlijk blij hoort te voelen..

Wel vind ik het ontzettend dapper van je dat je toch de stap hebt durven nemen om een bv te doen , zeker na wat je hebt meegemaakt met je spoedkeizersnee... Dus mijn complimenten daarvoor.

Maargoed hier heb je nu niks aan , daarom wil ik je heel veel sterkte wensen voor morgen! Blijf je volgen!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Dena

Van mij ook veel succes en veel sterkte. Kan je helemaal begrijpen. Je borsten zien er nu helemaal niet lelijk of raar uit, maar ze hangen wel. Het lijken volle borsten die hangen nu. Maar lelijk zijn ze zeker niet, dat moet je geloven. Kan niet begrijpen dat daar 550 cc inzit. Vind het heel erg voor je en zeker omdat je al zoveel angst hebt! Ik ga toch duimen dat ze een hersteloperatie aanbieden die minder kost, want hier heb je niet voor betaald en dat had die chirurg ook moeten zien.

Dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dena,

Ik zit nu net je foto's te kijken en ben het met mijn voorgangers eens. Waar zit die 550cc ? Ik heb 10 dagen terug 535cc rond gekregen en ik kan toch echt niet om mijn boobies heen? Dat je met hangende borsten geen rond zou kunnen nemen vind ik niet helemaal kloppen. Ik zie genoeg meiden (incl mezelf) die hangende borsten hebben/hadden en het opvullen met ronde protheses. Hoe het zit met je vetweefsel daar kan ik niks over zeggen. Ik denk dat je met hangende borsten je juist die bovenkant moet opvullen voor een mooi resultaat. Er blijft natuurlijk altijd wel wat hang, maar ik vind dit er zelf dan juist heel natuurlijk uit zien. Wil je dat niet dan zou je een lift + prothese moeten doen. Ik denk ook dat het niet het resultaat gaat geven van wat je wil. Ook niet na een paar weken wachten.

Sterkte x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

jeetje wat een heftig verhaal!! Dat gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten!! Ik begrijp heel goed dat jij ontzettend verdrietig en boos bent!! Ook ik ben het met mijn voorgangers eens dat ik echt niet snap waar die 550 cc gebleven is..

Ik ben heel benieuwd hoe je gesprek gaat morgen en met wat voor oplossing je pc gaat komen want dit kan niet zo, ga zeker je topic volgen..


heel veel sterkte morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik heb enorme zwelling aan de zijkant, bij mijn oksels.

dat is wel iets minder geworden maar is nog heel dik, nu je dat zo zegt pinkboobie, zou ik haast gaan denken dat mijn protese half onder mijn oksels armen zit.

ik heb ook moeite met tikken, om mijn armen naar voren opzij te bewegen, die dikheid zit in de weg.

ik zie bij niemand eigenlijk op de foto's dikke bulten aan de zijkanten van hun nieuwe borsten, maar ik heb dat wel. :(

het is en blijft vreemd.

mijn man zegt al het gaat goed komen, via welke weg dan ook, je word opnieuw geopereerd en krijgt mooie borsten.

kijk tuurlijk, je kan altijd voor een prijs weer opnieuw... maar ja, ik kan zo iig niet lang meer lopen.

al die klachten, mijn gezondheid is niks meer :'(

had zo graag mooie boobies in me mijn handen willen hebben...

de vorm is wel echt heell raar zo ook... onbegrijpelijk!

de arts kwam na de eerste operatie toen ik net wakker was langs mijn bed, en zei dus wat over de operatie... ik snap dat ook niet ik ben net wakker! vertel t dan aan mijn man die er ook is, of kom nader nog even praten en leg t uit.

wand t is duidelijk dat t niet mooi is en dat wist hij waarschijnlijk toen dus ook al!

bedankt voor al jullie lieve reactie's, moet zeggen dat het ook wel goed doet om jullie mening ook te horen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag altijd nog een mail sturen met de vraag om verduidelijking. Wat er nu precies gedaan is, ook heb je altijd recht om je operatieverslag op te vragen. Daarin staat volgens wettelijke medische richtlijnen vast gelegd wat er tijdens de operatie allemaal gedaan is, wat er werkelijk in zit etc.

Ik heb je foto's niet kunnen zien, als je die al hebt. Dan kan ik je een beter inzicht geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de foto's nog niet kunnen bekijken, maar het aantal cc's kan wegvallen doordat de projectie onvoldoende is en het aantal cc meer in de breedte ligt,

Ja idd, dan worden ze dus niet omhoog gelift... meestal wordt bij borsten met wat hang ook een high profile genomen ipv medium toch? Naja zoveel verstand heb ik er ook niet van, maar snap ook niet waar de 550 cc is gebleven :o

Dena heel veel succes morgen! Hoop dat de arts met een goede oplossing komt, daar heb je recht op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je hebt dus anatomisch gekregen, ik (als leek) zou ook zeggen er had 550 cc rond , high profile geplaatst moeten worden en misschien nog wel iets meer cc ook. Lijkt wel of hij de juiste protheses niet voor handen had of zo. Flink balen voor je zeg!! Hoop dat er een goede oplossing komt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dena,

Ik wil ook graag even reageren. Ik vind het heel naar voor je dat je zo rot voelt nu. Ik heb je foto's eens bekeken en ik ben van mening dat je protheses nog heel erg hoog zitten, wanneer ze naar beneden zakken zullen je borsten er veel gevulder uitzien. Ik ben toch een klein beetje bang dat je geduld moet hebben en dat je plastisch chirurg dit ook gaat zeggen. Na een week kun je echt nog niks zeggen over het uiteindelijke resultaat. Ik begrijp je verdriet en frustratie echt, maar ik denk dat je echt nog even geduld moet hebben. Het is wel erg fijn dat je morgen op controle mag en dat je je angst en onzekerheid met je plastisch chirurg kan bespreken.

Ik herken je onzekerheid wel hoor. Na mijn eerste borstvergroting zagen mijn borsten er de eerste week ook heel raar uit, het leek net of mijn tepels geen vulling hadden. Ik zal eens kijken of ik een foto ervan kan vinden. Gelukkig trok dit na verloop van tijd bij. Na 18 dagen zag het er al heel anders uit en was het uiteindelijke resultaat al veel zichtbaarder. Zelf heb ik nu 600 cc en ik had nog ergere theezakjes als jij van tevoren. Wel heb ik een high profile, dus misschien wat meer projectie naar voren.

Ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je chirurg je morgen kan helpen!

Xx Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.