Ga naar inhoud

Dena:pechvogel, van alles ging mis bij mij....


dena

Aanbevolen berichten

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi luitjes !!!

Sorrrrryyyyyy......... :106:

ik krijg idd geen meldingen van een reactie op dit of iets anders, alleen van een pb.

ik dacht dat alles waar ik mee had gecorespondeerd stil was... en baal gewoon enorm.. op dit forum zie je toch steeds mooie borsten, wat allmeaal gewoon goed eruit ziet en dan denk je wel weer even balen...

Nou ik heb idd wel nieuws, ging ook wel weer even overheen wat dat betreft, wand ik was onderweg erheen en werd gebeld dat de afspraak niet door kon gaan dus ik weer terug naar huis, reed al een uur onderweg ... grr

duurde weer even voor ik een afspraak kreeg en dan welliswaar geen second opinion, maar mijn pc zelf.

ik dach ach ja, hij moet het ook doen dus misschien wel even goed ook.

mijn hechtingen gingen er met 4 weken dus ook pas uit,, oftwel alleen een knoopje ?..

mijn borsten zijn wel iets bijgekomen maar het effect is nog hetzelfde, ik zal mogen eens nieuwe foto's maken en plaatsen.

ik heb gewoon een opzetje onder mijn borst.

mijn (alien) tieten staan op een verhoging.. echt geen libido bij te bedenken!!! :102:

en ik kan me nog niet gewoon bewegen snik snik...

me jas aandoen gaat ook niet alleen, ja met wrikken en wegen...

op mijn zij liggen kan ook niet, dan lig ik op de prothese die in onder mijn oksel in mijn zijde zitten... en daarop liggen dat gaat niet! :118:

een hele nacht op een matras liggen gaat ook niet..... word snachts wakker met helse pijn in mijn rug... kan dan bijna niet eens meer bewegen en rechtop komen...

ik ga dan naar mijn tuinstoel en verder slapen....

maar dat hoef ik ook niet elke dag te proberen die matras wand dan kom ik drastisch slaap tekort...

in de half liggende stoel slaap ik wel zonder pijn..

maar lekker is het ook niet elke zo...

je wilt lekker je benen lang en kroelen... op je zij,... je benen ff zo en zo...

ik ben dus wel bij mijn pc geweest, en we hebben nu een zeer goed gesprek gehad..

hij staat achter me, en we hebben goed besproken over hoe ik het nou wil en had moeten zijn.

hij gaat zelf meerdere maten protheses bestellen en zorgt dat het goed komt.

dus word goed door hem geholpen.

hij wist gewoon niet beter van diana dat hij dus max die 550 mocht doen.... het stond hem op papier en daar heeft hij zich dan aan te houden zegt hij.

achteraf zegt hij ook dat hij ook wil dat iedereen die hij gaat doen eerst ook bij hem op consult komt.. wand dit is een grove communicatie fout zo.

hij ziet nu goed ook dat mijn spieren te sterk zijn, en de prothese erg opzij duwen en strak houden.

het word dus zoals al gezegd voor de spier.

ik voel me vreselijk zo, het zit zo niet lekker, bha.. en lelijk... en ik kan gewoon niet normaal leven/bewegen...

ik zal zo blij zijn als het voorbij is en ik de boobies heb die ik hebben wil.

helaas is het wel echt het beste en dus het mooiste om echt eerst te wachten tot het genezen is..

hij kan dan het kapsel/littenvorimng goed weghalen binnenin en optimaal beoordelen.

de zwelling is wel weg, maar het geneest nog, dus dan maar idd wachten.

ik mag nu wel wat meer probren te doen en de pijn die ik heb ervan als ik wat doe is niet erg zegt de pc

maar ja, als het zo zeer doet wil het ook niet verder... ik kan ook niet goed mijn armen overal heen strekken of doen..

of jeuk op mijn rug of het slapen..

het is ook geen gewone pijn, anders slik je een pijnstiller,, en klaar of hup erdoorheen en gaan met die banaan... nee het lichaam zegt dat gaat doen, die spieren zegge ne dat kan niet...

het is te strak /kort/ tja... niet goed gewoon.draaaaamaaaaa!!! :121:

zonder bh ook vreselijk, dus die zit nog dag en nacht aan ook,,

het lijkt erop dat ik eind december geholpen word, maar de kliniek zelf beld mij dus niet.

ik ga maandag bellen om te horen of ze het wel vast hebben gelegd dat ik eind december wel geholpen word.

het word waarschijnlijk niet heel veel meer, ik wil ook geen opgeblazen jumbo's,, hiihi... gewoon gevuld dan is het mooi zat. (word al flink) :1big_boobs:

iedereen erg bedankt voor het medeleven... echt lief !!!

ik ga zeker ook laten weten en zien als het opnieuw gedaan is..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal meid!

Maar wel fijn dat er wat aan gedaan gaat worden!

Het is indd schandalig dat het door Diana in principe mis is gegaan met het aantal cc's!

Ik hoop voor je dat het door kan gaan eind december!

En dat je dan een stuk tevredener bent dan nu :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij wat van je te horen . Wat erg toch allemaal!! Dat je nu nog steeds zoveel pijn en last ondervindt! Ik hoop echt dat het in december allemaal verleden tijd wordt en dat je dan EINDELIJK kan genieten van de borsten die je graag wilt! Kop op meid, iedere dag is een dag dichterbij de verlossing :-) Veeeel succes en weet dat je niet alleen bent, wij denken allemaal aan je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx allemaal! doet me goed...

ik zit wel elke dag te denken en nu weer te surfen, over wanneer je nou genezen bent binnenin... oftwel, ik wil natuurlijk we eerder dan 20 december al geholpen worden, dan heb ik het achter de rug.

ik heb sinds gisteren heel erg last ervan weer, ik mocht van de pc weer meer doen, meer nog dan ik nu doe....

en ben voorzichtig weer wat dingen gaan doen, en werkelijk voorzichtig!

nu heb ik echt veel last/pijn aan de borstspier, die zeg maar naar je arm/oksel langs loopt..

dus mijn arm/borst voelt vreselijk zo.

Ik moet dus maar weer niks doen.

zitten. arm laten rusten....

grrr

ik ben nu 6 weken po

ik heb zelf het idee dat het allemaal wel goed is kwa genezing van de operatie.. en denk zelf dat het wel al kan opnieuw.

de chirurg zij alleen toen ik daar dus was, dat het beter is zo lang mogelijk te wachten en op zijn vroegst eind december of zelfs januari!!! nou amma!

hij zegt er is anders meer kans op infectie risico.... maar ja, die kans is er altijd toch...

en met mijn bloeding moest ik meteen toen weer de O.K. op en kreeg ik ook antibiotica.

hoe het nu is, met mijn spieren dat ze het niet acceptere, dat het niet geschikt is voor me is dan toch ook niet goed voor me..

en dat is dan buiten het feit dat ik die double bubble heb...

ik ga denk ik maar even bellen, en toch vragen om ander over 2 weken te kunnen ...

dan ben ik 8 weken nou dat lijkt me zat.

Ik ben toch ook wel weer banger geworden,, stel ik heb weer pech... krijg ik dikke kapselvorming... harde tieten,.. bobbels... wat dan!! aaaaah.

als ik een ligt moet doen met mij eigen weefsel heb ik helemaal niets meer :(

ben zo bang ook....

achteraf wil ik mijn borsten weer terug,, dan maar altijd een dikke push up bh aan, ook met bikini in de zomer.. (liep al met bh op t strand ook) ... maar ja, dat gaat m niet meer worden.. ik ben de pineut....

laten we hopen hopen hopen..... :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dena, wat een moeilijke situatie, maar ik denk écht dat het het verstandigste (en waarschijnlijk ook het moeilijkste) om te wachten. Normaal gezien moet je zelfs een jaar wachten tot alles genezen is. Ik kan me al indenken wat gezicht je nu trekt, haha ;-)

In ieder geval : als je je te vroeg laat opereren kan van alles mis gaan. Wat als je weer ontstekingen hebt of als je kapselvorming krijgt of?? Dan moet je nogmaals onder het mes en op de duur krijg je altijd maar littekens bij en moet je uiteindelijk steeds langer wachten op je droomboobs en heb je nog een hoop pijn erbij.

Ik denk dat het het beste is te luisteren naar de arts, te wachten totdat alles min of meer hersteld is. Dan kan je nog zo snel genieten van prachige boobs zonder pijn en mss frustratie omdat het weer niet goed gegaan is.

Ik denk dat je nu al door de hel geweest bent en dat je het niet opnieuw wilt meemaken. Daarom meid, hoe moeilijk het ook is, wacht aub nog een beetje. Het is er sneller dan je denkt.

Veeeel sterkte in deze moeilijke beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik in deze niet begrijp is dat je wel heel verdrietig bent en ontevreden, maar de meeste adviezen van ons, wat in mijn ogen ook de juiste zijn, werp je van tafel met allerlei redenen. Ik snap dat niet goed. Als jij geen second opinion wil dan kun je er rekening mee houden dat het na een hersteloperatie weer niet goed zal zijn. Mij valt op dat je steeds denkt van wat anderen (lees: de pc en diana) van je vind als je een naam noemt of op consult gaat bij een andere. Het gaat er niet om wat hun van je denken, het gaat om jouw lichaam en jouw leven!

ik hoop dat je de juiste keuze maakt en die keuze is enkel juist als je aan jezelf denkt en niet aan wat anderen van je zullen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx nicky,,

ja langer wachten zal zal wel beter zijn inprincipe,,

maar denk dat dat jaar zoals je zegt, voor mensen is die dan een bv hebben en grote willen ? zodat alles ook nog moet oprekken... wennen aan de grote ?

ik heb nu juist nog losse vel over, zit ook te weinig in..

en het gaat achter die spier weg en ervoor nieuwe in,,,

zou dat denk je echt veel uit maken? normaal is 6 weken iemand hersteld zeggen ze.... dan mag je alles weer doen zoals je leefde... dan zou je denken dat dat wel rustig is vanbinnen kwa inkaseling enzo..

de eerste x toen ik het met de pc besprak zei hij 8 weken, maar dat is nu 10 weken of langer wat di ervan maakt...

tis idd moeilijk,, ook de kerst... nieuw jaar....

en heb veel gepland staan in t nieuwe jaar, en kom daar ook mee in de knoop, als ik dan nog niets mag,

wand ik neem dan als me borsten MOOI zijn hihihi,, wel echt die 6wk rust ook weer,.

pfff moeilijk moeilijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikke81 bedankt voor je reeactie.

ik denk totaal niet aan wat andere denken... dat heb je helemaal verkeerd :)

ik denk juist aan mezelf... dat is ook de reden dat ik eerder geholpen wil worden... andere zeggen wachten ik zeg IK wil niet wachten. (logisch als je in mijn situatie zit)

dit forum is ervoor om erover te praten, ervaringen te horen..

daarmee bekijk ik alles van alle kanten...

dat jij nu al zegt dat het straks na een herstel operatie niet goed zal zijn weer,, dat is wat JIJ denkt.. en meerdere die dat denken misschien, maar ik denk dat niet.

ik ga ervanuit dat het dit keer helemaal word wat ik wilde hebben... maarrrrrrr logisch dat ik toch ergens bang ben, en dan niet voor de pc, dat schrijf ik niet...

al doet een ander het... die angst is er gewoon... ik voel me echt niet leuk hoor hoe dit er nu uitziet.... libido nul. ik schaam me niet snel, tot niet maar hier zou ik me voor schamen...

ik heb er wel vertrouwen in dat het nu goed zal gaan... het is nu zo goed besproken en die arts die ik heb is echt heel erg goed en heeft een zeer goede naam

de fout ligt bij diana, die heeft het op papier gezet en daar heeft hij zich aan te houden en gehouden...

voor de pc ook een leer geweest!

ik zou niet eens door een andere geopereerd willen worden.

en ik kan wel naar een andere pc gaan voor second opinion.. maar wat zegt die,? en die..? en die.... iedere arts heeft zijn visie..

ik weet wat ik wil, heel simpel... voor de spier, en volledig vullen.

makkelijker kan niet toch ;)

en ik werp niets van tafel... ik heb ook gezegd dat ik het fijn vind om alles te horen.. ik heb er veel van op gestoken.

maar het zal altijd zo blijven,, de een vind dit en de ander dat...

misschien afgaand op jou reactie ikke81 moet ik maar niet meer op t forum verder gaan.

je spreekt voor meerdere en is eigenlijk wel duidelijk wat je van mijn reactie's vind... heb eerder iemand gehad die het allemaal maar stom vind, misschien is het ook wel stom.

wat heeft het immers voor nut om op dit forum te zitten en het te bespreken?

misshcien beter om alleen mensen te hebben die hun mooie borsten te kunnen showen...

voor de mensen die me gesteund hebben, thanx!!

kom allemaal wel goed met mij,, ik ga ervoor (moet wel) en worden zeker dikke grote boobs!!

liefs Dena,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws hey! :43::43::43:

Wat zul jij blij zijn straks met de voor de spier plaatsing,dat verlicht al heel wat de pijn,en je zult dan ook sneller herstellen.

Ik ken ook iemand die van dual plane naar vd spier is gegaan en zij was heel erg blij met t resultaat!

En je moet je niets aan trekken wat sommigen zeggen,als je voor 1 persoon van t forum zou gaan zou dat zonde zijn toch

Je laat je niet weg jagen hoor,kom op! :93:

Dus stom of niet stom(niets is stom trouwens) gewoon lekker blijven :101:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dena,

natuurlijk moet je op de site blijven. We zijn er om elkaar te helpen en te steunen. Je hebt gezien hoeveel mensen om je vroegen toen je er een tijdje niet was.

Maar we willen niet dat je opnieuw die pijnstrijd moet aangaan. We hopen allemaal dat het allemaal goed komt met je volgende operatie en dat je supergelukkig bent met je boobs!! Dus beter alles goed overdenken voordat je je laat opereren. Succes :-)

Groetjes,

Nicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.