Ga naar inhoud

Dena:pechvogel, van alles ging mis bij mij....


dena

Aanbevolen berichten

Hoi. Vervelend allemaal voor je. Gelukkig weet je nu dat (als band niet helpt) er wat aan gedaan gaat worden. Je kan een berichtje sturen naar 1 van de administrators/moderators (?) om je titel te laten aanpassen. Misschien lukt het ook wel via de knop Contacteer ons. Veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Dena,

Fijn dat het je een beetje heeft opgelucht. En fijn dat je toch je Boobs zal krijgen wat je wilt.

En ik hoop van harte dat de band echt zal helpen...

Begrijpelijk dat je zijn naam niet wilt noemen want denk dat 99% die door hem zijn geholpen behoorlijk tevreden zijn geweest.

Je had al aangegeven een dunne huid te hebben en waarschijnlijk niet genoeg weefsel om de prothese voor de spier te plaatsen. Enige optie was dan ook dual plane. Want zeg nou zelf je wilt geen rimpels te zien krijgen. Jij bent, net zoals ik, een fanatieke sporter en gespierd is en waarschijnlijk ook een behoorlijke borstspier?

Hoop iig dat alles goed komt

Hoe gaat t met je keel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd javaantje,, behoorlijke borstspier... ben erg sterk ook daar door mijn sport en fitness.

ik wil in de toekomst nog meer fitness doen op kracht training bovenlijf...

ik ben nu wel bang dat dat problemen gaat geven ?

mijn keel lijkt vandaag dat t toch gaat genezen... ik roep niet te hard hahaha, maar t is beter te doen vandaag.

gelukkig,.,.

ik vraag me gewoon echt af als je zo die foto's van mij ziet, of het genoeg vollume krijgt van wat eronder die spier nu zit?

wat denken jullie? kan er zoveeeeeeeel meer boobies komen, en dan dus geen hang dikke boob. waand ik wil niet dat alles dan straks als een bol eraan hangt..

pfff...

heb er toch wel nog stress van, wand ik heb nu zoweizo een week onzekerheid met weer helse pijn van dat ding.

drama dit.. denk je door die erge pijn heen te zijn van benauwdheid en niet kunnen bewegen echtt... kom je net zelf je stoel weer uit...

rugpijn veeeeel minder en nu weer opnieuw..

blijf er toch depri van,

mijn man word er ook depri van... di weet zich geen raad.... en is ook bang at t niet word zoals we wilde..

dus hopelijk ziet ze het over week, dat t in mijn ogen iig niet gaat worden zo.

ik zet maar even door met die band, maar nogmaals heb er een hard hoofd in omdat het bij mij nu al niks is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd krachttraining gedaan, bovenlijf en bankdrukken en heb geaccepteerd dat ik waarschijnlijk niet meer kan bankdrukken omdat dit eea zal belemmeren. Hopelijk wel me bovenlijf.

En ik denk dat je voor jezelf een keus moet maken: voor de spier en mssn een grote kans dat de rimpels te zien zijn of dual plane, minder kans op rimpels maar mssn wel een kans dat krachttraining eea belemmerd?

Als de prothese teveel onder de spier is gepropt, en jij een getrainde borstspier hebt, dan zal het mssn wel een tijdje duren voordat eea gezakt is en alles op zn plek staat.

Wacht maar ff af wat de band doet en wat Diana volgende week te zeggen heeft.

Probeer de band anders een tikje losser te maken of zet de band anders rondom je.

Je moet je echt niet zo depri voelen meis. Is wel begrijpelijk maar schiet je nergens mee op, noch jou noch jouw manlief. Het is er nu eenmaal en enige wat je nu kan doen is die band om en checken wat t nog doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff meidddd wat een verhaal heb even alles zitten lezen en ik leef echt verschrikkelijk met je mee hoor.

Als ik echt eerlijk ben denk ik niet dat je door die band echt de boobs gaat krijgen die je graag wilt ookal zal de 550 cc zakken dan komt het zoals je zegt onderaan te zitten in het hangende gedeelte denk ik en krijg je geen volume bovenop zoals mij mij

een prothese kruipt niet zelf weer omhoog denk ik snap je wat ik bedoel

Dit is gewoon een hele grote fout geweest van de pc die jou geopereerd heeft

en grote inschattingsfout denk ik

Plus ik blijf erbij dat er nooooooit geen 550 cc in kan zitten bij jou heb je mijn voor foto's gezien ??? Hoeveel hang en vel ik had en kijk nu zo vol en rond !!!

Ik vind dit echt zwaar schandalig van de kliniek waar je geholpen bent

Meid heel veel succes kusjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

F Straten opereert alleen maar in het UCCZ Dekkerswald, dus dat kan helemaal niet!

En wat betreft Diana, die heeft dan wel prachtig mooie praatjes over de plastisch chirurg maar zij kan helemaal niet weten hoe de protheses geplaatst zijn zonder dit zelf van binnen gezien te hebben, Diana is zelf nota bene geen plastisch chirurg.

Ja die borstband kan verschil maken, maar dat is nog even afwachten...

Ik zie de 550 cc wel, het is maar hoe dat je er naar kijkt! Ik zie het zeker wel zitten, maar je eigen weefsel verbergt het. Dus het aantal cc is gewoon echt onvoldoende.

De titel kun je even doorgeven aan een moderator, of die dat even aan kan passen want dit kan natuurlijk niet.

Trouwens als je een heroperatie laat doen via Diana dan is Straten misschien wel een optie, die maakt echt prachtige boobies en ik snap het als je het vertrouwen in je huidige pc verloren bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx all!

ja Loulou, idd... ik ben daar dus wel bang voor. nu dan toch weer een zekere week die band, en dus klote voelen en toch ook stress hebben van of....

en als ik hier iedereen zie en vergelijk... dan snap ik niet waarom ik geen high profile heb?

wat moderate dan? wat is het verschil...

is het puur t verschil van meer vollume bovenop naar voren toe, tiet vollume?

wand dan hoe dan ook met of zonder band blijven t dus flatsers...

geef mij liever nog een E cup! als het maar vol is! mooi rond vol lekker kneed boobs... dat was mijn wens.

de kliniek is echt super, maar alleen de arts heeft t totaal niet goed ingeschat... en dus nu een ervaring rijker...

daarom zei hij vast aan mijn bed , dat ik t zeker een jaar moest geven.

die is gek. het moet nu al goed lijken en dan alleen nog maar mooier worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil tussen high profile en moderate/medium profile is het aantal centimeters naar voren toe, dus het volume naar voren toe. Maar dat is maar de vraag of dit geholpen zou hebben.

Misschien heb je hele nadere maten nodig, ook een prothese die misschien wat langer is van boven naar onder zodat hij alles mooi vult.

Ik heb een E cup en die is echt niet mega hoor ;) kijk maar bij mn foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad dena die kerel is zeker niet goed wijs met ze geef het een jaar hij spoort niet joh luister meis als ik jou was ik zou dit echt niet pikken dat ze je nu wijs maken dat het allemaal goed moet komen door die band hoor ze zijn zwaar gek daar.

Maandag terug bellen en zeggen dat je het eigelijk absoluut niet mee eens bent of wat je ook kan doen is even een consult bij een andere pc inplannen zo snel mogelijk even kijken wat hun als advies geven zeggen dat je ten einde raad bent want die kliniek waar je nu loopt lult er natuurlijk alleen maar een punt aan om jou rustig te houden!!!

Kus meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap t van die band ook niet... hoe kan er nou zoooooooveel vollume onder vandaan gaan komen?

ik zou nu zelf eerder denken dat t gewoon idd compleet mislukt is en andere soort moet en anders gezet...

tevens snap ik niet dat ik dan medium heb. wand ik wilde echt dikke bolle boobs hebben! gevuld zoveel als erin kan en dat ze daardoor helemaal ooi rond gevuld zouden zijn

dat kan nooit gebeuren

maar ja, ik moet die band wel even blijven dragen denk ik?

dat hebben we af gesproken.....

ik weet gewoon niet wat ik moet eigenlijk... ik vidn het moeilijk omdat ik t gewoon niet kan geloven dat deze hel van een nieuwe pijnen ineens pamela tieten maakt

als je topch echt zo mijn foto ziet, kan der toch nooit zoveel vandaan komen? dat t zoveel gaat bijbollen?

zit ik dan weer pijn te hebben...

en is het idd nog eens weekend ook!

man je wil niet weten hoe zeer het weer doet, en dat dus terwijl echt bijna die hele ding onder mijn spier zit dus zoals gezegd, dit is nog erger dan mensen die gewoon iets moeten zakken.....

pfff tis wat.

maar goed... niet tevreden was een hersteloperatie.. dus dat voelt wel weer goed.

alleen vind ik dat ook wel weer eng.

en mijn rechter arm doet nog zeer jho!!! niet normaal, vanaf mijn hand waar t infuus inzat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

High profile kan volgens mij alleen bij de anatomische en met een cohesive gel, dat had dus gekunnen bij jou. De arts had dan misschien daar beter voor kunnen kiezen, maar dan is het maar de vraag of het probleem daarmee opgelost is. Er had sowieso meer cc in gemoeten, maar ik heb geen idee of dit bij jou erin had gepast.

En toch meid een borstband kan een mega verschil maken, dus maak je niet druk misschien komt het toch nog goed, geef de hoop niet op he! :) Het komt hoe dan ook goed als ik Diana mag geloven!

Ik begrijp je verdriet, veel sterkte ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je misschien duidelijker fotos plaatsen ? Van voor en dan meer van een afstand ? Ik vond het al vreemd dat er Straten bij stond omdat ie inderdaad daar niet opereert. (Ben zelf wel door hem geopereerd namelijk. Ben benieuwd wat Diana bij het volgend gesprek gaat zeggen , en misschien nog beter bij haar EN een arts (zoals) Straten , hij zit daar meestal op woensdag, je borsten te laten zien. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben ook benieuwd... en ben benieuwd of het er dan anders uit is gaan zien door die band...

ik hoop natuurlijk dat er ineens straks al een duidelijk verschil is en dan alsnog alles goed komt zo... maar ik vraag me dat wel echt af... of die band het zoveel kan veranderen.

ik zet maar even door... die band doet echt zo zeer ... vooral links.

zaterdag moet ik naar barendrecht... ik weet niet of er een arts bij komt.. denk het niet.

diana was ook meteen heel eerlijk,, en als t niet lijkt zaterdag dan word t herstel operatie..

hopelijk gaat de pijn straks weer weg... of minder.. ik kan nu mijn linker arm niets mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de band echt weinig zal doen.. maja wie ben ik ;)

Waar doet het pijn?... Onder je oksels...? dan kan je mssn een wattenschijfje tussen de band en je oksels leggen

Ik kon de eerste 5-6 weken ook niks met mijn linkerarm... Mede door de band en zenuwpijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK kan nu de band en dus de bh nietafdoen...

het doet nog zeerder als ik die band nu los doe! pfff

ik kan vertellen van voren ziet het er heel ander uit, je ziet dan in d breedte wat gevulder, en van bovenaf wat ik zie zo naar beneden, lijkt het best mooi...

dat komt omdat er dus nu wel bovenaan wat voller is van die protese die dus zo hoog eronder zit, maar in mijn eigen niet te hoog ofzo wand dat leek juist mooi gelukt.

met bh lijkt het veel meer,... natuurlijk ook de zwelling die je dan erbij ziet in een verpakking, maar dan zie je wel meer dan ik had zeg maar.

kan ook niet anders natuurlijk.

hetgeen waar het om gaat dat ik dus niet tevreden ben is, dat ik zoals die ene foto's die onder hang kwab nog heb... die zie je van opzij dat die een misvormd dingetje lijkt/is en je ziet dan ook dus dat de borst geen rond vollume heeft, maar plat gevuld vanaf bovenaan.

ik zal zeker nog nieuwe foto's maken, zodra het weer kan.

zoals ik nu nog kan zien tussen het spiekkiertje onder band en bh, hangt dat kwabje er nog steeds hetzelfde bij, maar zit met veel pijn van die band.

ik denk idd dat het niet genoeg kan doen, en zoals Diana zelf ook zei en zag meteen, zijn het hoe je het ook went of keert nu nog steeds halve pannenkoeken...

we gaan t zien zaterdag...

ik slaap nu veel, wand de pijn is nog hoger dan na mijn operatie.

mentaal ben ik zo moe ....

mijn keel gaat met de dag nu iets beter... de zweer lijkt iets minder te worden.scheelt al een stuk iig kwa pijn inme keel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Dena ,

Wat een vreselijk verhaal zeg echt zielig voor jou dat het zo gelopen is terwijl je zo op mooi resultaat verheugd ..

Is het zo dat je nu een paar maanden moet herstellen voordat je weer geholpen kan worden ? Heb je je geld terug gekregen want ik kan me voorstellen dat je nu een andere chirurg het werk laat doen.

hou je sterk meid & veel sterkte voor voor als je je borsten weer opnieuw laat doen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.