Ga naar inhoud

Dena:pechvogel, van alles ging mis bij mij....


dena

Aanbevolen berichten

ikke81 bedankt voor je reeactie.

ik denk totaal niet aan wat andere denken... dat heb je helemaal verkeerd :)

ik denk juist aan mezelf... dat is ook de reden dat ik eerder geholpen wil worden... andere zeggen wachten ik zeg IK wil niet wachten. (logisch als je in mijn situatie zit)

dit forum is ervoor om erover te praten, ervaringen te horen..

daarmee bekijk ik alles van alle kanten...

dat jij nu al zegt dat het straks na een herstel operatie niet goed zal zijn weer,, dat is wat JIJ denkt.. en meerdere die dat denken misschien, maar ik denk dat niet.

ik ga ervanuit dat het dit keer helemaal word wat ik wilde hebben... maarrrrrrr logisch dat ik toch ergens bang ben, en dan niet voor de pc, dat schrijf ik niet...

al doet een ander het... die angst is er gewoon... ik voel me echt niet leuk hoor hoe dit er nu uitziet.... libido nul. ik schaam me niet snel, tot niet maar hier zou ik me voor schamen...

ik heb er wel vertrouwen in dat het nu goed zal gaan... het is nu zo goed besproken en die arts die ik heb is echt heel erg goed en heeft een zeer goede naam

de fout ligt bij diana, die heeft het op papier gezet en daar heeft hij zich aan te houden en gehouden...

voor de pc ook een leer geweest!

ik zou niet eens door een andere geopereerd willen worden.

en ik kan wel naar een andere pc gaan voor second opinion.. maar wat zegt die,? en die..? en die.... iedere arts heeft zijn visie..

ik weet wat ik wil, heel simpel... voor de spier, en volledig vullen.

makkelijker kan niet toch ;)

en ik werp niets van tafel... ik heb ook gezegd dat ik het fijn vind om alles te horen.. ik heb er veel van op gestoken.

maar het zal altijd zo blijven,, de een vind dit en de ander dat...

misschien afgaand op jou reactie ikke81 moet ik maar niet meer op t forum verder gaan.

je spreekt voor meerdere en is eigenlijk wel duidelijk wat je van mijn reactie's vind... heb eerder iemand gehad die het allemaal maar stom vind, misschien is het ook wel stom.

wat heeft het immers voor nut om op dit forum te zitten en het te bespreken?

misshcien beter om alleen mensen te hebben die hun mooie borsten te kunnen showen...

voor de mensen die me gesteund hebben, thanx!!

kom allemaal wel goed met mij,, ik ga ervoor (moet wel) en worden zeker dikke grote boobs!!

liefs Dena,,

Lieve Dena,

het was totaaaal niet mijn bedoeling om je te kwetsen of wat dan ook. Ik heb juist ontzettend met je te doen.

Ik ben blij voor je dat je zeker van je zaak bent en over je arts. En ik gun jou niets meer of minder dan je droomboobs.

Sorry dat het er ongenuanceerd uitkwam, maar ik wilde enkel goed doen.

En nee het forum heeft juist ook dit soort verhalen nodig! Als alles alleen maar goed was kon niemand een weloverwogen keuze maken he.

Nogmaals mijn excuses.

Knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste Reactie

:35: Lief,, thanx voor de lieve reactie's..

het is voor mij ook gewoon heel moeilijk, je bekijkt zoveel optie's... ervaringen...

en zie vrijwel alleen mensen die geen gekkigheid hebben, wat natuurlijk heel fijn is.

ik heb gelukkig nu een positief vooruitzicht, de datum staat nu vast, en is zelfs een week eerder..

ik word met 10 weken po geopereerd :1bouncingboobs: dus over drie weken... !! ben ik blij mee. kan nu aftellen!

nogmaals aan de ene kant is het eng, ik ben nu natuurlijk nog meer benieuwd naar het resultaat,, nog meer dan toen ik voor deze tieten ging.

maar 99% geeft gewoon een zeker gevoel, een gevoel dat het goed gaat nu, dat ik die dikke boobs krijg.... dat het niet weer mislukt.. lijkt me ook eigenlijk niet kunnen, tis nu fout en die fout gebeurt niet nog eens. en het is zo goed besproken!

ik vind wel de narcose erg eng. :102:

heb nog steeds trombofilitus... heb nu nog bloedverdunners en zalf ervoor, maar is nog niets veranderd.

straks dus mee stoppen. en hopen dat het alsnog een keer weggaat.

dus narcose maar in mijn linkerarm.

ik mag niet meer rechts geprikt worden.

ik ga gewoon weer in alle rust en blijheid opnieuw.... overwin mijn eigen angst!

thanx iedereen die me zo lief steunen... doet me wel goed :55:

Liefs.... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja we duimen voor jou,branden een kaarsje erbij en hopen op een hele mooie goede afloop. :1big_boobs:

Misschien is het goed om je niet vooral (ik weet dat dat lastig is hoor hihi) niet te focussen op de grootte ,maar vooral op hoe mooi het straks is.

Dat het goed voelt en dat het mooi oogt is misschien iets belangrijker nu dan de grootte,toch?

Dan kan het altyd nog mee vallen :101:

Ja lekker snel al je herstel zeg,ongelooflijk,had niet gedacht dat je zo snel al onder t mes zou gaan ,whoehooei :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lief Vlinder :119:

ja het is ook zo, ik vind opzich de maat nu ook mooi hoor, maar is kleiner dan voorgesteld.. en nog niet goed gevuld.

ik denk wel dat 650 voor de spier en dan high profile groot genoeg doet voor te vullen...

hoe zou het zijn als er voor de spier niet 100%gevuld word? is dat dan lelijk of, hangt het dan gewoon iets meer?

maar zal wel goed komen, hij besteld maar de 600 650 en 700, dan moet het goed komen!!!

hij wilde alleen niet aan die high profile eigenlijk, hij zei dat die juist dan ook breder word en niet bij mij past dacht hij.

maar ik lees dat die juist smaller is!!

en de moderate plus die ik nu heb is echt veel te breed!!! de spier drukt m ook wel, maar ik ben heel smal! dus mag smal en wil graag smallere borsten dan brede...

zet die tieten maar naar voren hahaha :1big_boobs:

pff kan niet meer wachten!

echt nogmaals super lief allemaal,, en ik hou jullie op de hoogte...

door de depressie zit ik er ook wel vaak doorheen... maar komt goed.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dena,

Lees nu pas jouw verhaal. Heftig hoor! Hopelijk krijg je over 3 weken de borsten die je graag zou willen. En begrijp je angst maar probeer positief de operatie in te gaan. Dat is veel beter voor je herstel.

Wat betreft die high profile....ik kreeg (helaas) geen high profile omdat die te smal waren voor mijn borsten. Ik heb daarom moderate plus. Ik zou dat toch even checken als ik jou was.

Heel veel succes met de hersteloperatie! Gaat helemaal goed komen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Jeetje wat een heftig verhaal... Soms denk je er niet aan dat het ook zo kan lopen en maar goed ook want dan durft niemand meer!!

Ik ben blij voor je dat er een oplossing komt en hopelijk krijg jij snel je droomboobs!!

Heel veel sterkte gewenst en alvast heel veel succes voor de (her)operatie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dana

Ik kom op je topic omdat je opmijn foto vd bloeduitstorting reageerde....dacht ok...ik ga even haar ervaring lezen.

En Oh my god!!! Lieve meid!!! Wat een traumatische ervaring......

Ik kan je foto's. Iet zien, klopt dat? Ook niet meer bovenaan je topic, alleen in je album vd prachtige boobs hoe je ze wilde hebben.

Heel fijn dat je een hersteloperatie krijgt! Heeeel veel succes en ga je volgen. Je hebt nu meer dan recht op jouw droomboobs

Xx

Sorry, Dena heet je....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dena,

wat fijn dat je zo snel al kunt voor de herstel operatie.Ik gun je ook die mooie boobies die wij allemaal willen!!!

En toch wil ik even kwijt dat het goed is dat je dit ook op het forum zet. Niet alles is rozengeur en maneschijn!! Ik denk dat iedereen die een BV overweegt ook de risico"s moet kennen en complicaties.

Mij werd door de pc gezegd dat ik er waarschijnlijk helemaal geen last van zal hebben, terwijl ik op dit forum wel anders had gelezen. Nou het was ook geen pretje. En ik wist dus ook dat het erg pijnlijk zou kunnen zijn. Daar was ik heel blij, ik wist dat dit er ook bij kon horen.

Maar natuurlijk hoop ik dat je over 3 wk ons kunt verblijden met het mooie nieuws dat je eindelijk je gewenste boobies hebt.

We beginnen gewoon weer met aftellen hoor!!

Sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx All!!

Nou de chirurg doet ook graag die moderate plus,, en dat snap ik gewoon echt niet!

hij ging wel ok de high bestellen en kijken maar dacht dat die t niet zou worden.

ik echter wil geen moderate plus meer..

de breedte die ik nu heb met 550cc zal met 650cc hetzelfde zijn met high,, dus dan moet dat zowiezo wel gaan....

en als ik 700cc moet, word de high zelfs al breder dan ik nu heb.

en wat ik nu heb is de moderate plus en is te breedt voor me.

ik heb echt mega brede borsten nu... en ben van mezelf zo smal en had ook smallere borsten hangen.

ik wil niet wakker worden en na verloop van tijd zien dat ik hele brede borsten heb die weer niet bij mij passen :(

hij stopt de high er maar in :P

heb het helemaal uitgezocht... moet de juiste keuze zijn.

de chirurg wil denk ik te netjes,te natuurlijk... ik wil juist wel vooruitkijkers hebben... geen hange zakken meer hihiih en als je mij vult met een moderate zal het weer hang worden. wel voller natuurlijk.. maar ik wil kijkers hahahah,, geen slapers ;)

jullie snappen me vast wel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor we snappen het helemaal!

Ik zou ook voor de high profile gaan en denk ook dat dat het beste is.

Mijn hangers zijn gevuld met ultra high omdat ik smalle borsten schijn te hebben :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou je bent er bijna Dena,even nog die high profile regelen en klaar ! Als jij dat graag wilt zou hij toch jou die moeten kunnen geven ,en even de 2 protheses naast elkaar leggen en zien wat de verschillen zijn lijkt me geen overbodige info toch?

Gelukkig heb je nog heel even de tijd.

Hij zal toch ook echt jouw wensen moeten willen nakomen vind ik,jij moet er mee leven ,hij niet.

Afijn wij slepen je er wel doorheen hoor,komt goed. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

pfff nou ik knijp m wel zeg! :22:

ik ben toch zo bang dat ze weer zo breedt worden.... dat ik echt wamsers heb die gewoon niet staan!

ik zag namelijk gister een foto die iemand van mij gemaakt had, met gewoon de sport bh c cup, en een strak vestje aan..... nou ik schaam me dood! :102:

zo breedt!!!!!!

lijk lolo ferrarie wel!!! voetballen, nou echt zo lijkt het niet gewoon, en groot zijn ze niet eens.... maar op de foto o help!

echt niet goed, zo breedt, klopt gewoon niet ...

Nu ben ik dus erg geschrokken en verdrietiger weer.. :help:

Ik ben weer gaan speuren... en denk toch weer aan zelfs een ultra high profile...

zo zie ik esmiralda,, met haar mooie borsten, voor de spier en 535cc ultra high.!

zij kreeg door haar smalle bouw de ultra .... nou ik ben ook echt smal... ik draag zelfs kinderkleding!

ik zie ook eigenlijk nooit een vrouw die zo smal is als mij,, de meeste vrouwen zijn breder ...

dus ik snap gewoon niets van die moderate plus nu! ...

ik zocht contact met de arts.. via de kliniek via mail.. maar krijg er weer geen reactie op.

ik wil er morgen heen en wil de chirurg weer spreken, en hier toch nog weer over hebben.

Ben zo bang dat het niet goed word.

ik wil ehct niet nog een keer...

Ik ga echt flippen anders! dan zit ik liever in de bak.... dan met niet mooie passende borsten rond te lopen... :81:

maar idd het aftellen is begonne en dus ook de nodige spanning... angst....

ik heb wel vertrouwen in de arts dat wel, maar niet in de keuze van profile.... klopt niet met wat ik allemaal ervaar op internet.

Ik kan trouwens bijna niks he.... ben nu 7 weken... maar krijg alleen maar last als ik wat meer doe.

de borstspier kan niets hebben.. en ik wil wel voorzichtig zijn nu ik straks oopnieuw moet.

nog even doorzetten en niet teveel doen kwa doen dingen, en dan straks nog twee maand niks doen.. en dan me leven weer oppakken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dena, waarom neem je geen foto's mee naar de arts? Foto's waarop borsten staan die je wel en niet graag ziet. Zodat hij

echt een goed beeld heeft van wat je precies wilt. Zeg hem ook uitdrukkelijk wat je wilt en dat je geen brede wilt. Hij weet

ook dat het de tweede operatie is, hij zal wel uiterst zijn best doen denk ik.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult altijd twijfels houden,dat is ook menselijk,maar probeer je arts erin te vertrouwen dat het goed komt/gaat.

Neem idd fotos mee wat je niet en wel wilt,en het belangrijkste is ook denk ik dat je geen pijn meer hebt straks en dat je geen hangborsten meer hebt,probeer je daarop te focussen anders word je letterlijk gek van onzekerheid.

Sterkte meid.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, nou ik heb dus de laatste x ook weer foto's laten dus welke ik wil... hoe het had moeten worden!!

en zelfs een foto van een pinup, ronde borsten.. dat als dat het zou worden ik dat ook mooi vind..

maar gewoon gevuld mooi rond en naar voren...

hij had ernaar gekeken, hij weet wat ik wil. hij vond het groot. maar ik denk dat dat wel meevalt.

hij ziet denk ik echt erg veel kleine borsten die mensen groter willen en dan is het altijd nog wat anders natuurlijk dan die hanglellen van mij vullen..

Maar ja, ik had ook liever geen hanglellen die ik vullen moet.. :( ben een van de vrouwen die echt leeg liep na een zwangerschap..

Maar hoor... ik ben nu nog verdrietiger....

Ik heb net Bh's gepast, maat D cup.

Ik kan geen eens een beugel bh aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :20:

Mijn borsten zijn zo breedt ik krijg niet eens beide borsten erin tegelijk. en als ik een erin doe, dan zit die beugel halvewege aan de zijkant van me tiet omhoog...

en als ik dan de andere erin wil doen, nou vergeet het maar komt niet eens in de buurt :102:

kwa maat kwa cup past de D er wel mooi omheen zoals ik kan zie nu... mits mijn borst straks niet meer zo stijf is en smaller... zacht en los..

maar dat word anders als ik natuurlijk geen dual plane meer heb maar voor de spier.

ik wil dus wel graag deze maat houden, en kwa volume is mijn borst opzich wel mooi gevuld denk ik, als het straks voor de spier zit, heb je al meer volume zeggen ze dus dan heb ik net dat stukje extra..

maar helemaal als ik een high neem of ultra high zit ik dus nu aan te denken!!

als ik de high neem, dan zit ik nog net zo breedt als nu... ben bang dat ik dan dus nog te breedt heb!

de ultra high scheelt dan 2 cm!! per borst...

nou dat mag er zoals het nu is, wel zeker af in de breedte.

maar met de ultra high heb je een enorme boost naar voren he, toch denk ik dat dat zich op een natuurlijke wijze wel vloeit...

wat ik zie bij andere, zie je niet ineens een punt tiet hahah,, maar ook gewoon mooi vervloeid..

ik word gek man.

wat moet ik nou he..

ik snap die chirurg niet met zijn moderate!!! ik word er onzeker van... :16:

Ooooo ze hebben t zo fout gehad bij mij... :(

zo slecht geinformeerd....

ik had denk ik advies moeten hebben voor lften... en dan had ik het niet gedaan!! een bv!

dan was ik die twee maanden nu niet verloren in mijn leven!!!

geen ellende gehad.... en niet zoveel geld verloren...

als ik straks de borsten heb die hebben wilde is alles goed, dan kom ik er wel weer bovenop.... maar krijg ik die?

hoe word het,, dat weet niemand... :24:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zo heel erg twijfelt, waarom ga je toch nog niet eens advies bij een andere arts inwinnen? Leg je probleem voor en luister naar wat die zegt. Je kan maar eens proberen, gewoon eens gaan luisteren, je doet dan nog wat je wilt, maar het stelt je misschien gerust.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zoals ik ultra high zou hebben dan heb je inderdaad dat je borst een stukje meer naar voren komt. Ik heb ultra gekregen zoals ik je al in de pb vertelde gehad omdat de pocket in mijn bosten smal zijn en hij dan toch genoeg cc er in kon stoppen om het op te vullen. Ik ben zelf qua postuur niet heel smal. Ik wist pas wat voor profiel het zou zijn na de operatie omdat ik eerst van binnen werd op gemeten.

Ik denk persoonlijk dat als je hangborsten heb en je ze wil opvullen en ook een beetje een liftend effect wil hebben je dan beter uit komt met high profile en niet met moderate. Dat is toch echt wat ik persoonlijk het mooist vind.

Probeer je zelf niet gek te maken. De perfecte borsten bestaan niet ;) Er is altijd wel iets dat je misschien net even iets anders zou willen. Mijn borsten zijn ook niet perfect, maar dat hoort zo.

Neem inderdaad weer foto's mee en maak goed duidelijk wat je echt wil en zeker wat je niet wil!

Ik hoop echt dat alles straks naar tevredenheid is bij.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is een gedoe, maar dat komt toch ook wel omdat je beter een lift had kunnen doen zoals ik dat al op het begin had aangegeven. Maar dat geef je zelf ook al aan. Ik hoop dat het als nog allemaal goed komt, maar ja het is wel lastig op deze manier. En als je borsten voor jou gevoel te breed zijn voor de bh, dan komt dat niet doordat je te brede borsten hebt of dual plane. Dat betekend dat je een andere geschikte bh maat of merk moet vinden. Daarom zijn er zoveel verschillende vormen en merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is een gedoe, maar dat komt toch ook wel omdat je beter een lift had kunnen doen zoals ik dat al op het begin had aangegeven. Maar dat geef je zelf ook al aan. Ik hoop dat het als nog allemaal goed komt, maar ja het is wel lastig op deze manier. En als je borsten voor jou gevoel te breed zijn voor de bh, dan komt dat niet doordat je te brede borsten hebt of dual plane. Dat betekend dat je een andere geschikte bh maat of merk moet vinden. Daarom zijn er zoveel verschillende vormen en merken.

Ik ben het hier niet helemaal mee eens....

Als je prothesen te breed zijn in verhouding met je projectie, dan klopt het dat je borsten te groot lijken voor de ene beugelbh en te klein voor de andere... (weet ik uit ervaring!!)

Een te brede prothese, is erg onhandig.. Dus Pinkboobie, iets genuanceerder mag.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag meteen even heen geweest en weer een goed gesprek gehad met de pc.

hij had zelf ook al nagedacht over hoe hij het t beste kan gaan doen bij mij,, en er zijn een paar optie's..

Hij gaat straks ter plekken kijken hoe het mooiste kan worden.

klinkt allemaal zeer goed, met echt een zeer goed gevoel nu naar huis gegaan en twijffel nu geen moment meer over hoe zal het worden!

de prothese staat nu onder een enorme druk... mijn spieren zijn zo sterk....

als het kan plaatst hij op de spier, maar als me huid echt te dun is weer dual plane.

wat ik nu heb hoort totaal niet, ik heb nu dus een zeer negatieve ervaring met dual plane... terwijl ook op deze manier mijn wens vervuld kan worden,.

Hij heeft meerdere soorten en maten protheses besteld en gaat ter plekken dus bekijken hoe en wat,.

Het word netjes gemaakt en ik word wakker met nieuwe mooie boobs... en zal na een aantal weken dan het resultaat goed kunnen zien.

( in t begin weten we nog niet echt hoe het ehct gaat zien he,, zwelling..)

Dus ik heb er zin iN!!

ben echt zo benieuwd!

net of ik net als de eerste x heen ga, van ik ga voor mooie boobs! hihhi

deze man is echt top! ben blij met hem, ondanks dat het eerst fout is gegaan..... ( dat lag aan de afspraak op papier vanaf de intake, en iedereen leert altijd nog in zijn leven)

Ik ben echt mega blij dat hij mij zo goed te woord staat en voor me netjes gaat maken en alles regeld...

:)

dat ik de bh niet pas, is omdat het echt veel te breed is....

mijn huid staat zelfs zo onder spanning dat ik op knappen sta aan de onderkant. :s !!

litteken is ook pimpelpaars en staat op springen lijkt t wel... heel eng idee.

Nou ik ga weer slapen.... voor zover ik lekker kan slapen.

gelukkig kan ik de stoel in de bijkeuken laten voorlopig ff... wand liggen gaat gelukkig wel weer aardig.

helaas niet lekker op mijn zijde... door de prothese in mijn oksel/zijde..

slaap lekker iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.