Ga naar inhoud

Dena:pechvogel, van alles ging mis bij mij....


dena

Aanbevolen berichten

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dena,

Wat een naar verhaal zeg echt kl*te begrijp echt dat je hier heel verdrietig over bent.!

Ik ben het wel met de meeste eens en denk ook niet dat je het gewenste resultaat zal gaan krijgen met die borstband lijkt me echt sterk maar goed dat moet je dus nog even afwachten.

Ik zie de 550cc ook niet echt zitten maar dat zal dan wel omdat ze dual geplaatst zijn denk ik en je dan nog moderate hebt denk dat ze bij jou idd beter high of misschien nog wel exta high hadden mogen plaatsen.

Laat je in elk geval niet afschepen meid ik ben gister zelf ook opnieuw geholpen en me resultaat tot nu toe is wel wat ik wenste doordat ik gewoon me mond heb open gedaan dus kop op hoop voor je dat alles goed komt en je de boobs krijgt die je zo graag wenste.

Succes xje

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanx all!!

IK moet zaterdag voor weer controle .... dan kijkt ze of ze ziet dat het nut heeft de band,,.,

ik heb nieuwe foto's gemaakt zojuist...

zie alleen niet hoe ik ze in de gallerie moet zetten... kan gee bijlages in mijn gallerie zetten.....

ik snap de rand niet wat ik heb, mijn borsten staan op een harde rand, waar dehechting en de pleister zitten.

dat is hard en daar staan mijn borsten dus op. doordat zze eigenlijk dus opp een verhoging staan, lijkt het voor mij van bovenaf nog wel echte borsten, en helemaal aangezien ik plat plat was bovenaan, door de hangborsten.

van voren aanzicht lijkt het ook nog wel wat... door dus die vehoging, kome ze meer naar voren.

maar als je dus ziet van opzij, zieje nog pannenkoeken!

ze zijn wel wat dikker dan ik vanmezelf had... kan natuurlijk ook niet anders.... maar ze zijn plat, lellen.... en lelijk dus met die verdikking waar dus mijn borst overheen hangt.

ik betwijffel of dat weg gaat.!!! ik zie niemand die dit heeft de eerste weken!?

ik zie overa mooie ronde bolle vooruitkijkende borsten!

en als ik mijn borsten een maat moet geven is het ook zeker niet wat ik bij intake had... als voorbeeld.

dus ik ben nog steeds depri... ik ga dwars door t pilletje heen.

en o wat doet die band zeer!!!! ik heb stekende pijnen tussen mijn borste in. vreselijk..

heb al vaak gehuild vandaag...

ik zet door met die band, omdat ik dat moet van de kliniek, maar ik heb er zo een slecht gevoel bij en doet zo zeer

als t noumooie borsten waren doe je het nog ergens voor

pfff het is wat.

ik kan niet wachten tot zaterdag, mijn rug is ook hel zo.... slapen wil niet meer goed ook.. teveel pijnsteken tussen mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag ben ik op gesprek geweest en we hebben nu de arts zelf heel goed gesproken. moet zeggen idd een toparts!

het ligt niet aan de arts,, wat Diana heeft geschat en doorgegeven op papier van de intake.... dat is gewoon niet goed geweest.

zowiezo is de 550 cc dus te klein! en dat maakt nu dat mijn eigen borst eroverheen hangt.

aangezien een arts niet zonder toestemming wat anders mag doen, en dan strafbaar is, moest hij het doen met de 550cc

toen ik lag leek het nog wel aardig goed te kunnen komen, maar ja, later staand thuis bleek anders.

de pc was er verder ook nog niet van op de hoogte!

hij vind het natuurlijk niet leuk als zijn patient niet tevreden is, wand hij wil graag juist dat hij patienten helpt en blij maakt.

hij heeft ons goed te woord gestaan en goed uitleg gegeven en wij hem ook van wat wij/ ik wilde en dus wil!

het kan zijn dat op de spier die 550 wel al kan voldoen maar dat moet hij zien als hij dat dan gaat passen.

anders zal er dus meer in moeten.

als je het nu ziet zie je geen 550 bij mij.... dus het klinkt wel groot maar ik ben nu voor mijn gevoel plat.

de pc neemt contact met diana over dit gebeuren en waar we het over gehad hebben...

en dat ik dus zowiezo wil dat het opnieuw gebeurd en de boobies krijg die ik besteld had!

hhaha, dat klinkt... die ik besteld had,, tja zo is het wel ;) heb al betaald ook :P

heb juist ellende nu ervan, zou voor die ellende nog geld toe willen. ... helaas is het gebeurd en moet ik opnieuw.

nou is het beter om eerst te herstellen.... ivm zwelling nu en infectie gevaar.

ik ga nog even goed na of dat als je van onder spier een wissel doet naar boven de spier, of dat misschien wel eerder kan.

liever z.s.m. natuurlijk.

anders pas over 6 weken.

Diana had gezegd vorige x dat als het niet naar wens nu na de week de band ook gedragen te hebben, die ik nu gelukkig niet meer om hoef van de pc!!

eindelijk trekt de pijn weg nu.... kan ik weer lekker slapen hoop ik...

drama ...

maar dat dan een heroperatie gedaan werd.

dus we moeten nu nog weer een afsrpaak maken om het juiste even nog wer goed door te nemen, en de hechtingen kunnne dan meteen eruit, als ik over een week weer heen ga.

als het goed is gaat dit allemaal dus heel netjes.

ik voel me nu net een robot, met plakken ijzer tegen me aan.

ik voel me nu geen vrouw :(

voel me plat en voel niet eens dat er 1,1kilo extra voor me hangt... totaal niet.

dus ja, dit is mijn update...

de arts waar ik door geholpen ben, is dus niet de boosdoener...

vandaar dat ik ook geen naam wilde noemen in dt verhaal van de pc, aangezien ik gene goede naam slechte wil geven ... en ik nog niets wist van hoe dit nou kon?

nu dus wel...

en ik vertrouw mijn pc nog volkomen!!

achteraf had ik een afspraak intake moeten hebben met de pc erbij voor er verder wat ging gebeuren..

dan was dit wwaarschijnlijk niet gebeurt.

maar ja, je komt je ben iemand... klinkt allemaal zo mooi en goed.. je denkt ja dat zal het wel zijn!

zo zal dat wel gaan allemaal...

en het ging ook allemaal heel mooi.

maar in mijn geval is het dus niet goed gegaan voor wat ik wil.

en de verkeerde maten in dit dual plane geval....

als ik had geweten over op de spier hoe en wat dat zat en ik dat ook kon en misschien zelfs beter voor mij zou kunnen zijn aangezien ik dus erg gespierd ben in die spieren.. krachtig en daar altijd veel kracht mee ga uitoefenen nog... dan ha dik voor die op de spier gekozen, ondanks ze zeggen je kan dan de overgang zien van prothse

maar dat vind ik niet lelijk...

ik weet nu hoe da eruit ziet,,, en dat is zelfs ook mooi.. het heb beide wat.

dus al met al lijkt het helemaal netjes te gaan ...

nu kijken hoe en wat verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je serieus genomen wordt en dat de pc je netjes wilt helpen! Wat ik alleen echt heel vreemd vind is dat een pc een patiënt gaat opereren puur op advies van een consulente zonder dat hij de patiënt van tevoren heeft gezien ( zo begrijp ik het uit jou verhaal). Maar goed, belangrijkste is dat je uiteindelijk de borsten krijgt waar je om gevraagd hebt! Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@wiske1 nee ik heb intake gehad met Diana Gabriels..... en dat was rozengeur en manenschijn... klonk allemaal zo logisch en goed....

maar nu achteraf .... denk ik jé.. had ik eerst maar eens op dit forum gekomen, maar ja, ik las wat dingen en dan kom je daar en dan is het muziek in je oren en logisch allemaal dan denk je die zullen t wel weten!

de pc zag ik vlak voor ik onder t mes ging, met aftekenen.. ik heb toen wel gezegd vullen maar dikke boobies!! absoluut geen hang meer!!

t werd zeker wel die 550 zei hij... ik zei nog, je stopt ze maar vol, ik vertrouw jou er volkomen op!! maak er maar dikke tieten van!

idd vreemd ook wel (ook achteraf denk je dat) dat ik idd geen gesprek heb gehad met de pc.

ik wist toaal niet hoe alles zou gaan... en ja ik kwam daar.. werd door een ander klaar gemaakt voor operatie.... mijn man moest ik toen al afscheid van nemen...

ik wist er niets van verder hoe en wat...

en als je daar dan zo bent en alles word in gang gezet, dan denk je niet van he, ik moet nog een gesprek met mijn man samen met de pc erbij...

ik ben er wel achter dat ik het voor de spier ga laten zetten, en ga goed doornemen dat ik mijn borsten wil laten opvullen naar het vel wat ik heb wat leeg is!!!

dus niet dat ze er extra in doen dat ze NOG groter worden.

daar ben ik ook wel een beetje bang voor nu. ik wil ze vol hebben... klaar. that's it!

niet halfvol.... niet voller dan,,, nee gewoon vullen die lellen.

als ik het nu zo zie, met de 550cc dual plane wat ik heb, is dus de prothese te klein en dus die doublebubble...

maar opzich is mijn borst best al gevuld, alleen dus dat onderstedeel was dan nu de prothese te klein.

maar boven de spier zal die hele prothese zich kunnen vullen... geen spier die het dan tegen houd...

hij zegt wel 700 cc erin te moeten doen, maar dat vraag ik me af.

maar goed, misschien lijkt een 700cc bij mij wel heelmaal niet zo groot.

hij zei wel al, dat als hij mij nu duzo zag dat het nu ook niet zo groot lijkt met 550. dus zal wel goed komen!

helaas nu dus wel nog een maand zeker nog wachten

ik wil eigenlijk wel over 4 weken heroperatie's niet nog later... kom ik toch echt met de training van mijn paarden in de knoop, en dan e kampioenchappen van het winter.!

voel me sinds het bezoek aan e pc een stuk beter.... geen band meer om... veeeel beter.

mijn borsten zijn wel heeeeeel gevoelig!! bah, wat hou ik daar niet van! hahaha

maar het voelt nog wel heel onnatuurlijk.

niet vrouwelijk. :(

dat dual plane ligt mij iig niet goed....

ik hoop de borsten te krijgen zoals mijn vatar aangeeft! :D wauwie boobie's!! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Dena,

wat een verhaal joh!! Maar ben blij te horen dat je er nu weer vertrouwen in hebt gekregen.

Hoewel ik snap dat andere meiden graaf de naam van je PC willen weten, vindt ik het bewonderings waardig hoe integer je hiermee omgaat.

dikke knuffel en nu hopelijk snel Wauwie Boobie's!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst wil ik zeggen dat ik ontzettend met je meeleef en het heel rot voor je vind dat je dit zo allemaal mee moet maken.

Ik wil geen zout in de wonde strooien maar net wat Andrea zegt, ik vind het onvoorstelbaar dat deze pc je geopereerd heeft puur op advies van deze Diana (ik heb al heel wat kritische noten omtrent haar persoon voorbij zien komen op dit forum)

Als hij je eerder op consult had gehad, had hij je dus als ik het goed begrijp een ander advies gegeven en had je dus niet twee keer geopereerd hoeven worden!?

Ik vind het ook bewonderings waardig dat je nog zoveel vertrouwen in deze arts hebt. Echter, hij werkt wel via deze wijze dus staat er wel achter!?

Ik kan er met mijn pet niet bij. Hoorde vanmorgen op het nieuws dat de regels omtrent cosmetische ingrepen worden aangescherpt. Ik hoop dat dit er ook onder gaat vallen.

Heel veel sterkte, succes met alles en lieve groet,

saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik weet niet of je het gaat redden met 700CC hoor,het klinkt als heel veel maar het is eigenlijk maar 150CC meer!!

Ik zou echt voor MINIMAAL 200CC meer gaan ,anders zie je amper het verschil .

En zeker bij jou vallen de ccs erg weg ,dat heb je wel gemerkt,je hebt zoveel ruimte over dat ik echt denk dat die 150 CC veel te weinig zal zijn.

Ik zou zeker nog ergens anders een extra consult plannen al is het maar even om een ander zijn verhaal te horen ,en hoeveel CC diegene zou gaan voorstellen.

Anders ben je straks weer niet tevreden en ben je nog verder van huis.

Gr Vlinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens met Vlinder. Ik zou voor de zekerheid misschien ook nog ergens anders een consult plannen.. het is altijd goed om meerdere (deskundige) meningen te horen. Al lijkt mij dat 700 cc aardig veel is dus je zou zeggen dat dat de boel mooi gaat opvullen..

Vind het overigens héel bizar dat deze pc inderdaad is afgegaan op de mening van Diana. Ik schrijf hier nu al een tijdje en naar mijn mening is het belachelijk dat deze vrouw adviezen geeft over prothesen terwijl ze er niet eens een gedegen opleiding voor gevolgd heeft. Maargoed, daar heb jij nu niets aan ;)

Ik wens je heel veel sterkte met de situatie en jij krijgt sowieso mooie boobs! Komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het ook eens met Vlinder, misschien is het zelfs niet zo verkeerd om met Frans Straten een afspraak te maken, hij werkt ook via Diana en dat is in ieder geval een uitstekende plastisch chirurg. Dan hoor je eens wat hij er van vind, want 150 cc meer is niet zo heel veel. (doe maar eens 150 ml/gr water of rijst in een boterhammenzakje, dat is wat je erbij krijgt in je borsten)

Ook kan je voor de zekerheid nog naar een totaal andere kliniek gaan zoals Infinity al aangaf, je kan nu beter het zekere voor het onzekere nemen.

Daarbij denk ik wel nog steeds dat je hele grote borsten gaat krijgen bij veel meer cc en ben ik nog steeds van mening dat ze bij jou beter een lift i.c.m. protheses kunnen doen als je niet té grote borsten wil gaan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx allemaal!

ja het is moeilijk allemaal in te schatten ook...

de pc moet wel een inzcht hebben lijkt mij van hoe groot het ongeveer zou kunnen worden bij mij en bijvoorbeel dan niet groter dan.... om een idee te krijgen van wat kies je!

idd word het zoooo GROOT dat het geen borsten meer zijn...

of worden ze wel groot maar is nog wel te doen alleen wel groot... hahaha...

met een lift ben ik weer bang dat ze me te klein worden...

ik wil best big boobs hebben voor 20 jaar ofzo hahah en dan een lift ;)

maar ik heb gewoon geen idee wat groot groot worden is... eruit zziet..

wat ik nu heb, welliswaar in een dual plane, dus de spier drukt nu die maat enorm terug... vind ik gewoonweg absoluut niet wat ik wilde en wat de intake liet zien zeg maar...

dus wat dat betreft als ik dan nu mijn borsten zie is er ook weer niet zoVEEL vel nog wat geveuld moet worden dat het uit de hand zou lopen zoals het dus eruit ziet... lijkt...

ik heb zaterdag een afspraak met een andere pc voor mijn hechtingen.

ik ga deze ook vragen naar advies/meing/ervaring..... ben benieuwd!!!

Ook ga ik kijken of ik over 3 weken geopereerd kan worden wand het is dan al 5 weken po voor mij en dan weer opnieuw...

ben dat slapen zo ook zo zat.

kreeg vannacht zoveel pijn in me rug weer... en je kan niet zo anders liggen.. pfff tis wat

maar goed,, we gaan ervoor en door...

idd hahaha 150 ml water ;) grapig eigenlijk kwa vollume als je t zo bekijkt.

denk idd dan msschien 700 wel mooi is lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zaterdag een afspraak met een andere pc voor mijn hechtingen.

ik ga deze ook vragen naar advies/meing/ervaring..... ben benieuwd!!!

heel goed ! Maar dat zou dan in een andere kliniek moeten zijn,want diegene weet van je operatie en zal altyd achter jouw pc staan....snap je??

Het is echt verstandig om een hele andere pc te bezoeken ,en niet over het verhaal van je eigen pc te beginnen,gewoon zeggen dat je nu niet happy bent en wat voor optie hij/zij zal aanbieden,geloof me,het is echt verstandig dit te doen!

Er zijn geen verplichtingen verder!!

En je pc hoeft er niet vanaf te weten...

je denkt echt dat die 700CC genoeg is ,maar ik betwijfel het ....je moet ze over een half jaar eens zien,niet net als je een week po bent he....ik zou vragen te krijgen wat past,dan weet je zkr dat je niet te weinig hebt gekregen.

Maar goed,dat is alleen een tip van mij,dit omdat ik zo bang ben dat je straks niet happy bent.

Wat wel in je voordeel zal zijn is dat je ze vd spier gaat krijgen,dat scheelt al wel een boel :)

gr Vlinder x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Ook ik ben het met alle bovenstaande reacties eens....

Ga echt op meerder consults meid!

Ik hoop echt voor je dat je arts het nu bij het rechte eind heeft maar hey, better safe then sorry!!!!

Wetend wat ik nu weet: ALTIJD een second opinion nemen.

Verder is het verhaal van die 'consulente' of hoe ze ook heet echt te belachelijk voor woorden.

Hier op het forum lees je meer dan eens de waarschuwing, maar ik snap best dat iemand die hier nog niet aanwezig geweest is klakkeloos gelooft wat ze verteld. En terecht, weten wij veel bij een eerste consult.....

Maar dit zou echt moeten verboden worden naar mijn bescheiden mening!

Soit, sorry voor de topicvervuiling :)

Ik wens je in elk geval het allerbest toe, wat je ook beslist!

En ik wens je natuurlijk ook je droomboobs toe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hij zei toch minstens 700 cc ? dus er zou misschien meer in moeten!?

Id dit is niet heel erg netjes verlopen, en dan nog denk ik dit moet hij toch al op de operatie tafel gezien hebben bij het aftekenen ? En had dan alsnog moeten of kunnen zeggen dat dit niet genoeg zal zijn of iets.

Maar ok! In ieder geval fijn dat er verder niet moeilijk over gedaan word. Misschien optie om andere pc via Diana advies te vragen! Maar zaterdag moet je heen toch! Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane drukt niet het volume terug en zou dat wel het geval zijn dan zou dit maar heel lichtelijk aanwezig zijn, de spier vormt zich namelijk naar de prothese want binnen in is er gewoon weg geen ruimte... Daaronder zitten je ribben, dus zoveel kan er niet ''wegvallen''.

In jou geval lijken de borsten zo klein omdat je nog overtollig weefsel hebt, zou je dit weg gehaald worden tijdens een lift dan lijken de borsten ineens een stuk groter. Met 550 cc zit je namelijk al op een behoorlijke cupmaat, een lift zorgt er dan alleen voor dat het volume zichtbaar wordt.

Je laat ze straks voor de spier plaatsen, dus dat zal wel schelen! Ik ben alleen bang dat het volume veel te veel naar onder gaat hangen en je straks ook weer niet tevreden zal zijn met het resultaat.

Ik denk dat met 700 cc je het probleem misschien niet opgelost krijgt, mocht je toch beslissen het wel te doen en mocht het zo zijn dat je na de operatie weer niet tevreden bent... dan heb ik het in ieder geval gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie reactie's helpen mij goed...

hierdoor kan ik goed denken en leren ervan..

het is en blijft idd een moeilijke situatie.

aan de ene kant zou je idd zeggen, voor de spier, 650 cc bijvoorbeel, wand dit is me echt TE klein!

voor de spier zal die cc meer vollume geven, maar denk wel dat ik zoals ik veel lees, dan toch dat high profile moet, en dan dus meteen wat meer en dan een lift erbij, dat ik hele mooie boobs zal hebben.

het nadeel van een lift ben ik dus bang voor de littekens...

ik ben namelijk al eerder ook gevraagd voor naakt foto shoots,, maar wilde eerst aangezien ik dat toevallig al aan het overwegen was echt, mijn boobs vullen!

wand zonder bh met die hangers ging m niet worden!!

ik ben dan dus bang voor die littekens... met fotoshop kan je ze weghalen en zie je er niets meer van, maar voor mij zijn ze op elke moment wel aanwezig..

dat is dus mede mijn angst voor liften..

Tevens ben ik bang met liften dat ze niet gelijk komen,... :s ze gaan toch snijden... en iedere borst apart... kans op verschillen is dan groter dan gewoon vullen nu.

Ik wil best BIG boobs, dat ze wat groter worden dan ik bijvoorbeeld nu zou denken, maar ben ook wel een beetje bang geworden ahahha, door de pc..hi is bang dat ze TE groot worden.

Toch denk ik zelf dat het wel mee zal vallen... als ik het nu zo zie en dus mijn vel nu verder zie...

aan de ene kant denk ik, vullen maar! al is het 800 hahaha, en worden ze iets wat te boobie groot hahaha,, tja dan behoor ik anders tot de mensen die dat juist willen en van maat naar maat naar maat gaan hahaha

Weten jullie hoe groot die samatha barbie nu heeft?

dat lijken me wel nu heeeeeel grote borsten. ze had steeds een truitje aan dat je het niet goed kan plaatsen en erg groot lijkt.

vraag me ook wel af hoe groot die dan zijn geworden.

wel vreemd dat ze ze zo verbergde in de tv serie...wil je grote tieten,... heb je ze! doe je geen bikini aan!! hihi

Ik ga wel ook even goed bekijken wanneer ik nou geholpen kan worden wand het hoort juist beter te gaan toch ....? ik ben donderdag 3 weken po maar heb weer last als dag 1 en 2....

pfff weet gewoon niet te zitten met mijn rug zo. komt echt van die borsten weer vandaan naar me rug toe.

wat ik wel heb uitgevonden/gelezen... meerdere keren, ook amerika... dat als je dus heel erg sterk bent in je borstspieren, dat ze de protheses hard terug duwen, en dus ook opzij... dat heb ik heel erg.

ik heb me een bobbels opzij! en het voelt als prothese...

en idd dat ze op je ribben zitten kan ik ook erg goed ervaren! pfff drama dit.

als ik een stukje loop ben ik ook meteen buiten adem!,, krijg dan niet goed adem meer.

Naar een andere kliniek voor second opinion,, ja ik snap het wel... maar ik denk die ook niet echt zitten te wachten op iemand die bij een andere kliniek loopt...

tevens denk ik dat vele zullen zeggen , ik zou een lift doen.

Ik heb op die tv programma's die liften ook gezien, maar dat werden zulke kleine borsten. ( niet verkeerd bedoeld, maar ik wil juist wel grote borsten... en heb zelf het uitgerekte vel al,ligt anders dan van een kleine mooie borst naar ene grotere nog mooiere borst :) )

ik vind het maar wat. anders maar gewoon vullen en accepteren wat het word ! als het maar geen rare vormen meer heeft!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vlinder dat is idd waar ik aan denk... als ik dus zou liften worden ze ben ik bang te klein :(

en moet idd wel vol vol.... misschien klinken de cc's eng en groot, maar zie je dat straks helemaal niet op die manier terug bij mij..

:1big_boobs::1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vlinder dat is idd waar ik aan denk... als ik dus zou liften worden ze ben ik bang te klein :(

en moet idd wel vol vol.... misschien klinken de cc's eng en groot, maar zie je dat straks helemaal niet op die manier terug bij mij..

:1big_boobs::1big_boobs:

Eng en groot?? Zei juist dat het te weinig zal zijn bij jou.........

Je hebt nog steeds een ander beeld ,want die barbie had kleine borsten ,dus absoluut geen vergelijking met jou,omdat jij heel veel ruimte hebt en al van een d cup af kwam..

En van geen enkele arts zou jij iets negatiefs te horen krijgen als je op een consult komt hoor,je mag altyd je mening en vragen wat hij er zelf van vind en of er in zijn ogen opties zijn en zo ja welke dan...niet zeggende dat je meteen bij hem ook een afspraak moet maken hoor.

het is heel normaal(en een pc zal dat waarderen zelfs) dat je voor een 2de gesprek ergens anders gaat .

Dat je geen lift wilt weten we ...dus daar geen zorgen over(by the way ,Piepke heeft met een lift toch een cup tig hoor)

Afijn,wens je het allerbeste ,en we horen wel wat het gaat worden en hoop dat je heel blij ermee mag zijn .x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dena,

Ik heb dat probleem eigenlijk ook een beetje gehad met die lift als ik ze echt mooi wilde krijgen zou ik de befaamde lift ook moeten, net zoals jij zag ik er erg tegen op ivm de littekens die je dan gaat krijgen en ik vind de liften die ik gezien heb op het internet google enz niet zo heel erg mooi.

Ik ben de eerste wissel zo'n 8 weken terug voor 480 cc hp (wel hydrogel) gegaan, heb hier hele erge spijt van gehad was al sowieso veel te weinig cc me borsten waren nog niet opgevuld en ik kreeg plooien in de protheses echt lelijk.

Vorige week ben ik opnieuw geholpen ben weer terug gegaan naar de siliconen variant en dan de 700cc xp.

Ben tot nu toe hee erg blij met het resultaat ze staan wel niet zo hoog als bij andere die niet zo erg hang hebben maar ze zijn mooi opgevuld, groot en zit die mooie bolling in.

Met een lift zou het er misschien nog mooier hebben uitgezien maar ik wilde absoluut niet de littekens die een lift mee brengt en ik vind me borsten nu weer prima zo...\

Misschien dat het je een beetje helpt :1:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het helpt idd te horen AmC wat je verteld...

iedereen die reageerd helpt... het doet me goed :)

Ik heb al een aantal keren naar mezelf gekeken naar mijn borsten, en als ik dan bekijk indenk, hoeveel er nog in zou kunnen en hoe groot t dan word, worden ze precies wat ik zou willen denk ik.

Wat ik nu heb is van bovenaf al best flink... ik ben immers plat naar beneden gewend met een hangzak eraan hahahah...

en als ik dus een grotere cc krijg, met high profile, wat hun zeggen niet bij mij past... ( vind ik vreemd wand ben er wel achter dat high profiel veel meer projectie opvulling geeft en ik juiost wit en nodig heb, en de gewone moderate plus dan, die is echt veel vlakker dan die high profile.)

Ik vind mij borsten nu ondanks die 550cc totaal niet vol genoeg .. kwa vollume met kleding al helemaal niet.

dus krijg wel al een geruster gevoel dat dat kwa maat met mijn eigen borstvel... wel goed komt.

Hij moet het alleen niet extra gaan vullen en oprekken... maar dat zal ik wel even eerst goed bespreken.

ik ga even kijken bij jou foto's AmC thanx.

Ja Vlinder,, het is een heel andere situatie dan van klein naar....

de boel moet gewoon opgevuld worden... ben er zeker van, op de spier en VOL!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.