Ga naar inhoud

Mien13 : 7 november 2013 / 7 februari 2014 (Herstel) : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

EINDELIJK gaat het dan voor mij hopelijk gebeuren. Ik krijg boobies!!

Vorig jaar al een keer op consult geweest in een kliniek in Veldhoven, maar vanwege financiële redenen en nog een aantal andere redenen heb ik het uitgesteld.

Na alle positieve verhalen hier gelezen te hebben over De Meyere heb ik besloten het nu toch eindelijk te gaan doen!

Ik ben 21, 165 cm lang en heb cup AA. Daar kwam ik net pas achter nadat ik het helemaal had opgemeten etc, altijd een 70B gedragen. Wist niet dat het zo erg was...

Maargoed, ik zit daar echt al jaren mee. Ik heb gewoon geen borsten.

Ik wil graag naar een volle B gaan. Ik denk dat dat het meest natuurlijk eruit gaat zien, aangezien mijn lengte en ik ben erg dun.

Ik wil eigenlijk heel graag ronde. 1 omdat die anatomische veel duurder zijn en ik het allemaal zelf gaan financieren van mijn bijbaan. 2 omdat ik een beetje bang ben voor dat stuggere en/of verschuiven van zo'n anatomische prothese. Maar het moet er wel heel natuurlijk uitzien, niet zo'n bol erop geplakt zegmaar.

Nou ik heb er super veel zin in, wie weet loop ik binnenkort ook met Bruno'tjes rond :)

liefs, N

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum!!

Laat je maar goed adviseren door hem. Het ligt aan de hoeveelheid weefsel of rond mogelijk is voor de spier :) Maar dat kan dr. de Meyere je allemaal prima uitleggen in het consult :)

Heel veel succes alvast!!

xx BB

Hey BB,

Ik heb jou al vaak voorbij zien komen en alles meegelezen hihi!

Klopt dat had ik idd al begrepen dat je wat weefsel moet hebben, geloof wel dat ik wat heb, maar hij kan dat beter beoordelen natuurlijk.

En dual plane eventueel doet hij ook wel toch als dat een optie zou zijn?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha super hoor, al die Bruno klantjes hier. Het wordt steeds gezellig op het forum. Heel veel lees plezier hier!

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Mien, ik denk dat je zowat dezelfde uitgangspositie als ik had hebt en ik ben 163cm, dus dat is ook ongeveer gelijk. Je moet mijn voor situatie ook maar een keer bekijken dan.

Heb het gezien Yuna! echt heel mooi geworden bij je. Ik onthoud wat jij hebt gekregen 250 cc Mod+. Ik ben benieuwd wat Bruno bij mij gaat zeggen woensdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn er nog bepaalde dingen die ik ECHT NIET moet vergeten te vragen?

en waar halen jullie je voorbeeldplaatjes vandaan. Ik heb al wat gezocht op blogs enzo, maar je komt meestal snel uit op de verkeerde sites.. als je begrijpt wat ik bedoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op het forum, of via Google ...( en proberen de juiste sites te filteren haha)

Ik heb pas foto's laten zien de dag van de operatie. Tijdens mijn consult zei hij dat hij wel wist wat ik bedoelde. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi

Nou ik kom net van Bruno vandaan.

Ten eerste wat een super aardige man. Echt top. Rustig en goed al mijn vragen kunnen stellen. Hij liet mooi de protheses zien. Ik was helemaal onder de indruk van die rond dat die zo flexibel en zachtjes is.

Nou toen ging hij maar even naar mijn borsten kijken. En mijn wereld stortte in.

Nee onmogelijk die ronde voor de spier. Ik heb bovenop helemaal geen borstweefsel alleen maar een goed ontwikkelde spier. De randen zou je dus sowieso zien. De natrelle met de dunne rand was dan een optie of de ronde achter de spier.

Nou de natrelle is eigenlijk niet betaalbaar voor mij. Die is maarliefst 1500 euro duurder. En ja ik ben gewoon student.

Maargoed even los van de prijs ging mijn eerste gevoel naar de ronde uit. Hij voelt zo fijn aan echt helemaal geweldig. De anatomische is iets stugger en omdat ik dus nul borstweefsel heb aan de bovenkant ben ik bang dat die rand misschien ook nog te zien zal zijn.

De maat die er maximaal in kan is 250cc. Hij zou tijdens de operatie drie verschillende maten kijken. 225cc 250cc en nog een tussenin ofzo.

Maar dit is prima voor mij ik wilde sowieso op een B uitkomen. En dit is ook dan het maximale haalbare voor mij.

Ik moet er heel goed over na gaan denken want ik wilde eigenlijk natuurlijk rond voor de spier. Maar dit is onmogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de knoop is doorgehakt.

Na heel wat nadenken heb ik toch gekozen voor de ronde achter de spier.

Waarom? omdat ik ten eerste al erg onder de indruk was van deze prothese. Ik vond deze veel mooier en soepeler ogen.

Ook was De Meyere zijn eerste reactie toen hij naar mij keek: 'onmogelijk voor de spier'.

Daarom ben ik bang mocht ik nog 3 kilo afvallen (mijn gewicht schommelt veel) dat dan alsnog de randen te zien zouden zijn van de anatomische prothese met dunne rand.

Dus toch maar achter de spier en even doorbikkelen van de pijn.

Datum staat: vrijdag 18 oktober 09.00 uur. Spannendddd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.