Ga naar inhoud

Mien13 : 7 november 2013 / 7 februari 2014 (Herstel) : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

11 dagen PO hersteloperatie. hechtingen eruit.

nieuwe foto's online dames!

ben al wel meer tevreden, denk dat het nu wel goed komt. Je ziet wel dat die linker onderin nog wat moet vullen, rechts wijst wat naar boven. Hoop dat dat naar boven wijzen/puntige nog bij trekt.

die hele lelijke bolle bovenkant is iig wel weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goed

5,5 week PO hersteloperatie.

De prothese zitten niet meer hoog in de spier.

Maar nu volgende probleem erbij gekregen.

Mn ene borst zit goed tepel kijkt wat omhoog. Bij de andere borst kijkt mn tepel omlaag en is de onderkant niet genoeg gevuld.

Heb Bruno al gemaild. En hij denkt dat ik al asymmetrische borsten had vanaf het begin. Maar als ik mijn voorsituatie foto's bekijk valt dat heus wel mee, en t lijkt gewoon alsof die linker (slechte borst) nog wel wat lager kan.

Echt boos nu. Ik hoop nog dat er wat verandert, gezien ik nog (maar/al) 5,5 week PO ben.

vriendinnetjes kunnen mijn foto's zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, jij had totaal geen asymmetrische borsten. Duidelijk te zien!

Ik hoop echt voor jou dat dit nog bijtrekt hoor!

Bij mij hetzelfde geval. Verschil in tepels en k weet dat dit vroeger mooi op een rechte lijn zat.

Is de ene probleem weg. Komt er een ander probleem voor in de plaats!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, jij had totaal geen asymmetrische borsten. Duidelijk te zien!

Ik hoop echt voor jou dat dit nog bijtrekt hoor!

Bij mij hetzelfde geval. Verschil in tepels en k weet dat dit vroeger mooi op een rechte lijn zat.

Is de ene probleem weg. Komt er een ander probleem voor in de plaats!!!

hij is gewoon scheef geplaatst hoor. De ene lager dan de andere. Ben ook niet scheel. Hij zo te zien wel.

hahaha sorry maar wat een grap.

Ik laat het iig nu lekker rusten allemaal en over 3 maanden controle, maar als ik weer onder het mes moet, dan echt pas aan het einde van de zomer. het is wel even goed geweest zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij is gewoon scheef geplaatst hoor. De ene lager dan de andere. Ben ook niet scheel. Hij zo te zien wel.

hahaha sorry maar wat een grap.

Ik laat het iig nu lekker rusten allemaal en over 3 maanden controle, maar als ik weer onder het mes moet, dan echt pas aan het einde van de zomer. het is wel even goed geweest zo.

:45:

Maar laat het idd rusten. Mssn trekt t wel bij.

Ik trek me er ook niet van aan, ik laat t gwn lekker zo en wacht wel tot de 3 mnd controle anders gaat er in mijn koppie niet zo best aan toe :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

na heel veel hoofdpijn, zwoegen, zweten en heel veel tranen.

ben ik er eindelijk achter wat het probleem precies is.

de gewichtsverdeling van mijn linkerprothese gaat niet goed. Het gewicht hoort naar beneden te gaan (zwaartekracht), maar door niet genoeg elasticiteit gebeurd dit op een of andere manier niet. Hierdoor heb ik steeds bovenop een bult heb en onderop geen vulling.

Dit schijnt vaker voor te komen en ik heb een kliniek gevonden die hier ervaring mee heeft.

Ik ga morgen deze kliniek bellen om te vragen hoe ze dit soort zaken oplossen, evt zal ik daar langs gaan.

Dan kan ik 5 mei op mn controle met bruno alles bespreken. Hopelijk valt dit dan alsnog op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat je daar een duidelijk antwoord op gaat krijgen, maar dat betekend eigenlijk gewoon dan toch dat de spier de prothese niet genoeg laat zakken ( misschien zit ik er naast hoor, kan best, ben natuurlijk geen dokter) maar zo komt het toch op mij over, want het lijkt me zo dat zwaartekracht uiteindelijk zou moeten winnen.

Ik volg dit even, ben best nieuwsgierig wat ze maandag gaan zeggen als je belt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat je daar een duidelijk antwoord op gaat krijgen, maar dat betekend eigenlijk gewoon dan toch dat de spier de prothese niet genoeg laat zakken ( misschien zit ik er naast hoor, kan best, ben natuurlijk geen dokter) maar zo komt het toch op mij over, want het lijkt me zo dat zwaartekracht uiteindelijk zou moeten winnen.

Ik volg dit even, ben best nieuwsgierig wat ze maandag gaan zeggen als je belt.

nee bovenin in de spier zit ie nu goed. inderdaad de eerst keer was dit wel zo, toen zat ie ook te hoog in de spier, doordat die prothese niet snel genoeg zakte was ie boven in de spier vastgegroeid.

Het ligt aan de elasticiteit van de huid. Ik kan zien dan die 'bult' niet in de spier zit maar bovenin mijn borst, in het weefsel dus gewoon.

En ik denk nu (ben ook geen arts maargoed), doordat de prothese zijn vorm niet heeft aan kunnen nemen. is de ruimte die gemaakt werd al dichtgegroeid. Dus blijft die nu in een verkeerde bolle vorm hangen en kan die sowieso niet meer gaan hangen naar beneden, omdat er geen plek is om te gaan hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ja nu snap ik wat je bedoeld

daar zou dan idd een deskundige zich over moeten buigen, hoop echt voor je dat er een oplossing gaat komen, je hebt al genoeg gehad laatste tijd, gaat tijd worden dat je gewoon kan gaan genieten toch ?

succes meid( hopelijk snel een consult daar)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm Dit is weer wat anders. Heb je al gebeld meis? Ben benieuwd naar dit... Mssn dat het ook voor mij geldt?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De arts die ik eigenlijk wilde spreken bleek op een zwarte lijst te staan.

maargoed het enige wat ik wijzer ben geworden tot nu toe is dat het mar lager plaatsen opgelost zou moeten zijn. Bij mij nog niet hoor.

ps: maandag voelde ik opeens vanalles in mijn borst gebeuren en heb nu t idee alsof die een beetje gekantelt is in de goede richting. raar maar waar. maar we zijn er nog steeds niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, jeetje, nou bij zo'n arts kan je dan maar beter niet zijn, ben je dadelijk nog verder van huis. Goed dat je dat toch nog even hebt opgezocht.

zou mooi zijn als die idd gaat kantelen in de goede richting, geduld, ( wat een rot woord) maar hoop echt dat het goed komt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Update.

Eindcontrole gehad bij Demeyere.

In eerste instantie dus nog steeds met een teleurstellend gevoel naartoe gegaan.

Mijn teleurstelling uitgesproken. Hij zag niks. Er was niks vreemds en niks aan te doen.

Oke op een gegeven moment zag die wat ik bedoelde. Maar als hij die linkse prothese nog verder ging verlagen zou ik ver onder m'n eigen borst zitten en een dubbel bubbel krijgen of allemaal andere nare complicaties. Deze borst was gewoon zo.

Ik kon niet geloven dat m'n borst zo was van zichzelf.

Uiteindelijk foto's gevonden van voor mijn borstoperaties.

En alles werd meteen duidelijk. Idd de vorm van m'n borsten was zo. Er is niks aan te doen. Bijna niemand ziet het ook. Er ging eigenlijk meteen een druk van me af.

Ik was opgelucht en rustig. Niet nog een keer onder het mes. Dit is het. En het kan alleen nog maar mooier worden.

Ben happy nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja het komt er op neer dat m'n linkerborst van nature minder ruimte heeft. Ook een kleinere onderplooi. Waardoor dat verschil dus blijft en deze ietsjes aan de bovenkant boller is. Mijn hoop is wel een beetje omdat er links meer druk staat dan rechts alles zich een beetje spreid nog. Dat zei Bruno ook.

Enige oplossing was nog. Links een kleinere prothese om die bovenbolling weg te krijgen maarja dan heb ik ook meteen een minder brede borst dan die andere etc. Ben je veel verder van huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid fijn dat je toch een goed gevoel nu heb. Dat is natuurlijk heel belangrijk!

Nu lekker genieten van je boobies...het mooie weer komt steeds dichterbij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.