Ga naar inhoud

Mien13 : 7 november 2013 / 7 februari 2014 (Herstel) : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Gefeliciteerd met je datum!! Moeilijk dat je de keuze moest maken, maar je bent erdoor! Nu volop aftellen!! Wat een super vooruitzicht hé!!

Liefs

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

EINDELIJK gaat het dan voor mij hopelijk gebeuren. Ik krijg boobies!!

Vorig jaar al een keer op consult geweest in een kliniek in Veldhoven, maar vanwege financiële redenen en nog een aantal andere redenen heb ik het uitgesteld.

Na alle positieve verhalen hier gelezen te hebben over De Meyere heb ik besloten het nu toch eindelijk te gaan doen!

Ik ben 21, 165 cm lang en heb cup AA. Daar kwam ik net pas achter nadat ik het helemaal had opgemeten etc, altijd een 70B gedragen. Wist niet dat het zo erg was...

Maargoed, ik zit daar echt al jaren mee. Ik heb gewoon geen borsten.

Ik wil graag naar een volle B gaan. Ik denk dat dat het meest natuurlijk eruit gaat zien, aangezien mijn lengte en ik ben erg dun.

Ik wil eigenlijk heel graag ronde. 1 omdat die anatomische veel duurder zijn en ik het allemaal zelf gaan financieren van mijn bijbaan. 2 omdat ik een beetje bang ben voor dat stuggere en/of verschuiven van zo'n anatomische prothese. Maar het moet er wel heel natuurlijk uitzien, niet zo'n bol erop geplakt zegmaar.

Nou ik heb er super veel zin in, wie weet loop ik binnenkort ook met Bruno'tjes rond :)

liefs, N

Vraagje, waarom heeft hij achter de spier voorgesteld? Is zo niet van zijn gewoonte...

Toen ik het vroeg zei hij, nee dan doen we beter gewoon de natrelle 510 mx (anatomische) voor de spier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij doet enkel achter de spier als het echt niet anders kan, dus als zelfs de style 510 niet mogelijk is, omdat je zelfs daarvan de rand zou zien... zover ik weet :)

xx BB

Vraagje, waarom heeft hij achter de spier voorgesteld? Is zo niet van zijn gewoonte...

Toen ik het vroeg zei hij, nee dan doen we beter gewoon de natrelle 510 mx (anatomische) voor de spier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vraagje, waarom heeft hij achter de spier voorgesteld? Is zo niet van zijn gewoonte...

Toen ik het vroeg zei hij, nee dan doen we beter gewoon de natrelle 510 mx (anatomische) voor de spier!

Hoi Noompje,

Hij zei dat hij natuurlijk altijd voorstander was van voor de spier, maar achter de spier bij mij in dit geval een heel mooi effect zou hebben. Ik heb weinig maar hoef ook niet veel groter. Dus het maakte eigenlijk heel weinig uit of ik voor de natrelle zou kiezen of rond achter de spier. En zelf heb ik uiteindelijk de keuze gemaakt dus voor achter de spier, omdat ik echt totaal geen borstweefsel heb aan de bovenkant en vaak in gewicht schommel. Dus bang ben dat als ik nog iets dunner word dan dat ik nu al ben je die rand gegarandeerd zal zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mien13,

Ik ben een week later aan de beurt bij Bruno. Spannend he?

Op een amerikaanse site van mentor heb ik heeeeeeeeeeeeeel veel voorbeelden gezien. Je kunt precies in typen wat je wilt zien. Misschien heb je er wat aan.

https://www.loveyourlook.com/breast/augmentation/gallery.

groetjes inge vb

Hij pakt de link niet helemaal;

loveyourlook.com/breast/augmentation/gallery moet er staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mien13,

Ik ben een week later aan de beurt bij Bruno. Spannend he?

Op een amerikaanse site van mentor heb ik heeeeeeeeeeeeeel veel voorbeelden gezien. Je kunt precies in typen wat je wilt zien. Misschien heb je er wat aan.

https://www.loveyourlook.com/breast/augmentation/gallery.

groetjes inge vb

Hij pakt de link niet helemaal;

loveyourlook.com/breast/augmentation/gallery moet er staan.

Spannend Inge! gefeliciteerd met je datum.

Bedankt voor de tip, alleen hij werkt niet bij mij :(

krijg steeds deze melding:

404 - File or directory not found. The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoihoi

kan iemand mij even iets uitleggen.

Ik lees veel over die monobloc hydrogel protheses. Dat dat beter voor je zou zijn dan de mentor (siliconen), omdat er zoutoplossing in zit en alleen een siliconen omhulsel heeft. Wat is hiervan precies waar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ben je op het meldpunt klachten siliconen geweest? ;)

Er is niks mis met gewone siliconenprothesen hoor :) Uiteraard zijn er mensen die beweren dat ze er klachten van gekregen hebben, maar dat is nooit bewezen door onderzoek (terwijl er wel onderzoek naar gedaan is!)

De oude prothesen, met de vloeibare silicone, die konden heel gemakkelijk lekken vroeger en ook meer zweten dan de huidige prothesen. De huidige prothesen hebben een vast (cohesive) gel, die niet zomaar kan lekken. :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Noooo nog een maand!

ik twijfel zo over het aantal CC's en moderate plus of moderate of toch high profile? ik weet het allemaal niet.

Toen ik voorbeeldfoto's liet zien aan Demeyere, zei hij dat ik allemaal borsten had uitgekozen met geen hoge bolling. Dus dan valt high profile al af geloof ik?

Moderate plus spreekt me wel aan. ik heb Yuna haar borsten gezien, die zijn echt prachtig geworden.

twijfel twijfel twijfel

Ik wil op een grote B uitkomen als aanzicht. 70C bh maat vind ik niet erg, maar het mag echt niet groter worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik voor MPP gaan meis, ik heb een HP en vergeleken met Yuna heb k best wel een hoge bovenpool.

Gister ben ik even een bh wezen passen en kwam uit op een 75D. Zag er niet uit haahah want de beugels paste niet eens tussen mijn borsten... Weird!

Als je een C wilt dan is mpp beter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik voor MPP gaan meis, ik heb een HP en vergeleken met Yuna heb k best wel een hoge bovenpool.

Gister ben ik even een bh wezen passen en kwam uit op een 75D. Zag er niet uit haahah want de beugels paste niet eens tussen mijn borsten... Weird!

Als je een C wilt dan is mpp beter ;)

thanks Javaantje!

de tijd gaat zo snel al.

Iig dus mmp waarschijnlijk.

Nu nog de CC's. Ik laat mijn tante maar kijken op de dag zelf denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boobs vallen kleiner uit dan "echte" boobs he. Ik kan niet geloven dat ik een maat D heb terwijl het eruit ziet als een grote B/kleine C

Zou echt voor de grote gaan, want je wilt toch geen spijt krijgen (net als ik) Maar je wilt ook geen "grote" dus De Meyere zal hoeveelhein in doen wat er in kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb dus Moderate Plus profile ja :-)

Allemaal moeilijk he Mien... Die twijfels zijn zo normaal.....

Vertrouw Demeyere maar... Hij maakt ze zoals jij ze mooi vindt.

Mijn bh maat is nu 65D, maar ze zien er niet uit als een D hé!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb dus Moderate Plus profile ja :-)

Allemaal moeilijk he Mien... Die twijfels zijn zo normaal.....

Vertrouw Demeyere maar... Hij maakt ze zoals jij ze mooi vindt.

Mijn bh maat is nu 65D, maar ze zien er niet uit als een D hé!

Groetjes

Klopt Yuna! echt lastig

ik ga idd vertrouwen op Demeyere

Ze zien er uit als C ongeveer. Super mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.