Ga naar inhoud

Mien13 : 7 november 2013 / 7 februari 2014 (Herstel) : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis,

Nog gefeliciteerd met jouw BOOBS :D ... En yeaaahh DE maat die je graag wilde hebben he ;)

Hoe voel je je nu? Niet meer aan de pijnstilling, toch?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo 16 dagen PO.

Hechtingen eruit, alles gaat goed.

Net mijn oude bikini gepast, die past nog wel, zo'n bandeau. Maar ene BH 70B had ik nog liggen, die kreeg ik echt helemaal niet aan. Ik schrok een beetje! maar ook qua vorm paste het nog niet in een BH.

Moet zeggen dat ik ze echt wel groot vindt. en dat met maar 225 cc moderate plus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gelukkig dat alles goed gaat!! En die grootte wen je denk ik ook wel snel aan.. misschien dat er ook nog wat vocht in zit waardoor ze nog wat gaan slinken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat alles goed gaat!! En die grootte wen je denk ik ook wel snel aan.. misschien dat er ook nog wat vocht in zit waardoor ze nog wat gaan slinken...

ja ik hoop het! of doordat ze zakken wat kleiner lijken omdat bovenin nu nog erg die bolling zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zoals sommigen waarschijnlijk al gelezen hebben in mijn statusupdate gaat het dus niet goed met mijn linkerborst. Hij is nauwelijks gezakt. hij lijkt wel klem te zitten in mn spier. Er zit een soort bobbel bovenop en onderin is niks gevuld. Hij lijkt totaal niet op mn rechterborst, die vind ik wel oke.

Ik moet zeggen dat ik ze sowieso erg groot uitgevallen vind voor maar 225cc en ik soms nu met een 70D bh rondloop. Maar dit komt voornamelijk ook denk ik omdat de bovenkant van de misvormde linkerborst te hoog uitsteekt.

Ik heb nu eindelijk aan mezelf toegegeven dat het gewoon er niet uitziet en dat het niet meer vanzelf gaat veranderen (2 maanden PO).

Vandaag dus ook de kliniek gebeld. Assistente begreep de ernst van het probleem niet genoeg denk ik. Het kon nog wel veranderen tot 3 maand PO. Zie het alleen echt niet gebeuren.

Heb Bruno nu dus gemaild met foto's en hoop dat hij snel reageert.

anders heb ik 10 februari controle.

ik wil niet weer onder het mes :( bang voor narcose, pijn. tijd die ik weer kwijt ben. niet sporten, niet werken, school missen. en de onzekerheid of het nu dan wel zou lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, sneu voor jou. Hoop dat je snel een antwoord krijgt...eentje waar je wat aan hebt. Ik ben drie weken po, ook van de Meyere. Ervoor geen ongelijkheid, sinds ingreep wel. Hoop dat het nog veranderd, voorlopig maak ik me geen zorgen. Slaap je snachts nog met bh? Voeg je me effe toe o' je foto's te zien aub, als je dat ziet zitten? Het beste, komt goed. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis echt balen dit! Ik hoop echt dat de boob nog gaat veranderen/zakken en dat je geen heroperatie hoeft te ondergaan. Ik weet hoe t is om in onzekerheid te zitten zelfs na een her, geen verandering of zelfs slechter, en dat gun ik niemand!

Fingers crossed!!!

Ik heb 10/2 (13.00) ook me controle, wie weet zie ik je wel

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaah javaantje ik ben om 12.30!!!!! Dus jij bent na mij ik zie je sowieso

Lekker dan twee ontevreden mensen achter elkaar daar

90% zeker her denk ik

Lig nu weer in m'n bed met de borstband. Misschien scheelt dat nog wat

Bij jou gaat hij het sowieso ook weer herstellen geen twijfel mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, sneu voor jou. Hoop dat je snel een antwoord krijgt...eentje waar je wat aan hebt. Ik ben drie weken po, ook van de Meyere. Ervoor geen ongelijkheid, sinds ingreep wel. Hoop dat het nog veranderd, voorlopig maak ik me geen zorgen. Slaap je snachts nog met bh? Voeg je me effe toe o' je foto's te zien aub, als je dat ziet zitten? Het beste, komt goed. X

Dankjewel meid!!! Heb je toegevoegd! Reageer maar op de fotootjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat sneu voor je. Jij moet dit natuurlijk uitmaken voor jezelf. Zie wel op foto inderdaad dat ene boob hoger zit. Hopelijk brengt je consult meer duidelijkheid en oplossing. Ik had voor m'n ingreep twee gelijke boobs. Nu sinds dag 1, zijn ze ongelijk. Na drie weken veranderen ze verschillend. Men zegt altijd afwachten, maar ben soms te ongeduldig. Hoop echt voor je dat t goed komt. T beste meid. Zoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt zo ver weg hè februari als je ergens onzeker over bent. Helaas duurt wachten altijd lang. Je zou toch denken dat de prothese toch al redelijk gezakt moet zijn na 2 maanden?!

Ik hoop voor je dat de Meyere met een oplossing komt, dan moet je miscchien weer lang wachten op het gewenste resultaat maar uiteindelijk heb ook jij je droomboobies. Ik weet zeker dat je daar niet over hoeft te twijfelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaaah javaantje ik ben om 12.30!!!!! Dus jij bent na mij ik zie je sowieso

Lekker dan twee ontevreden mensen achter elkaar daar

90% zeker her denk ik

Lig nu weer in m'n bed met de borstband. Misschien scheelt dat nog wat

Bij jou gaat hij het sowieso ook weer herstellen geen twijfel mogelijk.

Jaaa dan zie ik je sowieso! ... 2 ontevreden dames achter elkaar doet zijn reputatie zeker niet deugt!

Ik denk niet dat de borstband zal helpen (geen vertrouwen meer) maar hoop t wel voor je natuurlijk.

En zelf zal ik ook weer voor een 2e herstel moeten. Klote maar moet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dames...... Maar heb er alle vertrouwen in dat Demeyere het goed oplost!!!

Sterkte.

Dankjewel Inge!

inmiddels hier al 2 andere dames tegengekomen die PRECIES hetzelfde probleem hebben. Volgens mij allemaal van een andere PC dus aan Demeyere ligt het niet ofzo.

ik wacht nog maar af tot de controle dan 10 feb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden

net telefonisch contact gehad met Bruno. Het wordt een hersteloperatie.

De prothese is omhoog geschoten in de spier. En nu 2 maanden later is de pocket al dichtgegroeid dus heeft hij geen kans meer op zakken.

Dit betekent dat tijdens de hersteloperatie de prothese naar beneden geduwd gaat worden en ik een hele strakke band ga krijgen. Hopelijk schiet hij dan niet meer omhoog, maarja you never know.

Waarschijnlijk is dit meteen na de operatie gebeurd. Tijdens de operatie zijn de spieren ontspannen en gebeurd er niks, zodra ik wakker wordt spannen de spieren zich aan. Waarschijnlijk is ie toen meteen omhoog geschoten. Zoals je op mijn eerste foto's paar dagen PO kan zien, zit deze prothese al te hoog.

Ik heb gewoon altijd de band gedragen en heel rustig aan gedaan. Dus echt een pechvogel ben ik denk ik gewoon :(

hoop zo dat het nu goed komt :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid fijn dat je de Meyere heb gesproken. Herstel operatie is niet leuk, maar het gaat helemaal goed komen met die boobs van je. Ik denk dat het gewoon vette pech is geweest voor jou. Weet je al wanneer je weer moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.