Ga naar inhoud

Mien13 : 7 november 2013 / 7 februari 2014 (Herstel) : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Zooo vandaag eindelijk het perfecte voorbeeld van Boobs gevonden wat ik mee ga nemen naar Demeyere. Hoppa zo wil ik het.

mijn voorsituatie is ietsje anders. Toch wel 'wat huid' om het zo te noemen.

Dus ik denk dat ik met mijn gedachte van 225 cc moderate plus best wel hierop uit kan komen.

Ik zal even wat foto's plaatsen van mijn voorsituatie. (zijn wel van de zomer -> lees lelijke bikini witte lijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Ja, spannend he? Ik moet precies een week later, en merk ook dat het nu dichter bij begint te komen. Ik volg je wel hoor.Ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat.

groetjes Inge

Bedankt Inge!

ja ik vind het gewoon vooral spannend dat je geen idee hebt hoe het er uit komt te zien bij je. Iedereen is anders en bij iedereen kunnen de cc's anders uitvallen.

zo benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niks over maten zeggen, maar projectie is in hoeverre je borst naar voren komt. Daarbij hangt de maat dan ook weer af van wat je borsten nu voor maat enzo hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

net nog even de kliniek gebeld

die assistentes hebben zo een lief stemmetje met dat vlaams accentje :4:

ik had een antibiotica voorgeschreven gekregen

maar ik wist niet meer zo goed wanneer ik die moest slikken. Iets stond me bij met van te voren al.

Ik moet er vandaag dus al eentje nemen.

Ben er bijna klaar voor. Mn hele dekbed nu nog in de was gedaan, lekker fris erin straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het al zover!!!

Je krijgt een lekkere dikke badjes aan en sokjes :D

Na het aftekenen ga je de ok in en daar ga je in je onderbroek heen. Is maar 1 deur verder ;)

Daarbinnen is het fris, maar als je op de tafel gaat liggen dan krijg je een deken over je heen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

net nog even de kliniek gebeld

die assistentes hebben zo een lief stemmetje met dat vlaams accentje :4:

ik had een antibiotica voorgeschreven gekregen

maar ik wist niet meer zo goed wanneer ik die moest slikken. Iets stond me bij met van te voren al.

Ik moet er vandaag dus al eentje nemen.

Ben er bijna klaar voor. Mn hele dekbed nu nog in de was gedaan, lekker fris erin straks

Vandaag, morgen en overmorgen ;) ...

Nou meis, ik wens jou alvast heel veel succes morgen

Gaat helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis! heel veel succes morgen en je bent echt in goede handen bij hem hoor ;)

wat de kledij betreft, je mag je omkleden, je onderbroek aanhouden en je krijgt een badjas en sokken ter beschikking

heel even doe je de badjas uit om op de operatietafel te liggen en dan dekken ze je toe totdat je in slaap valt :1:

ik denk aan je morgen!! toi toi toi

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een super lieve berichtjes allemaal!

ik heb net nog een boterham gegeten en ga zo mn bed maar in. Assistente belde nog dat ik na 12 uur niet meer mocht eten en of ik er ietsje eerder kon zijn omdat ik nog het een en ander extra wilde doorspreken

dus mijn wekker gaat om 05.00 uur woehoeee en dan minimaal 2,5 uur in de auto als alles goed gaat.

ik probeer morgenavond al een verslag te posten, maar zou kunnen dat dit nog niet lukt

iig zsm!!

dankjewel allemaal liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Je hebt jouw BOOBIES! Nu misschien net wakker of net in de auto onderweg naar huis ;)

Maar in ieder geval gefeliciteerd! :D ... Hoe was t allemaal gegaan?

Ben benieuwd naar jou verslag, hoe jij het allemaal hebt beleefd enzo...

Een goed herstel!

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.