Ga naar inhoud

Mien13 : 7 november 2013 / 7 februari 2014 (Herstel) : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 193
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden

Hier een kort verslagje.

Vanochtend 5.30 vertrokken, we zouden er om half 8 zijn. Maar wauw wat een drama op de weg. Om half 7 al in België maar toen ging het mis file file file. Omrijden TomTom stuurde ons weer de andere kant op, daarna weer de snelweg op poeh drama.

Eindstand ik was er pas om half 10!!! Voelde me zo schuldig want ik was echt op tijd vertrokken.

Anyway het was niet zo een ramp. Gekletst met de anesthesist daarna met De Meyere. Werd goed gerust gesteld alleen had nog wat stress in me van die auto rit.

Nog wat doorgesproken... Hij kon nog niet zeggen of het high profile of moderate plus zou worden, dat was allemaal afhankelijk van de ruimte in mn borst. Ik hoopte op moderate plus en eigenlijk 225 cc. Maar ja niks was zeker, dat vond ik best eng.

Goed toen begon het. Ik werd een beetje emotioneel maar de dokter zag dit meteen en de assistentes waren meteen bij me. Mijn aders waren niet goed te zien, maar na drie keer prikken was het toch gelukt in mn hand.

Goed weg was ik. En wakker werd ik.

Kan me niet herinneren dat ik van de operatiekamer naar mn bed ben gelopen, maar dag zal wel.

Ik werd heerlijk wakker lekker gedroomd. Wist niet meer waarover precies helaas.

Mijn tante kwam al snel bij me, super fijn.

Ik voelde me eigenlijk super goed, helemaal niet duf. Alleen had ik een ontzettende pijn aan mn rug, bovenkant. Wat best wel raar was, dat hadden ze nog niet eerder gehoord.

Ik kreeg een prikje met pijnstilling. Een tweede wilden ze niet geven want dan kon ik misselijk worden. Na een tijdje was de pijn in mn rug gezakt en ging het wel prima eigenlijk.

Ik voelde een beetje en dacht... Hmmm moderate plus?

De Meyere kwam even kletsen en inderdaad moderate plus en 225cc YESSSSSSSSSSSSS

Mijn tante vertelde dat ze was gaan kijken en er 250cc in zat maar dat De Meyere al zelf zei: 'ik denk dat ze dit te bol vind' mijn tante dacht dat ook dus kreeg ik de 225

Zoooooo blij! Ik hoefde niet eens te kijken. Dit was wat ik precies wilde dus er kan niks fout meer gaan. Het is nu zoals het is klaar.

Na anderhalf uur ongeveer eerste poging om op te staan.

Mislukt. Ik trok helemaal wit weg en werd misselijk. Snel weer liggen. Ik kreeg cola dat hielp goed. Daarna kwam de anesthesist en die gaf me nog een pilletje tegen het misselijk zijn. Super man is dat trouwens ook!!!

Na een half uurtje poging 2. Dat ging wel. Cola meegenomen voor onderweg.

Medicijnen uitgelegd gekregen. Tramadol kreeg ik mee, want de vorige keer was die nog niet voorgeschreven. Tramadol is krachtig dus ik moet het alleen echt nemen als de pijn ondraaglijk wordt. Ik ben ook bang dat ik er dus misselijk van zal worden.

Ze waren allemaal erg kundig en hebben goed voor me gezorgd. Ben daar echt heel blij mee. Ze gaven me ook volle aandacht. Ik kon merken dat ze zich zorgen maakten om me.

Terugreis was veel beter 2,5 uur ipv 4 uur!!!!

Onderweg wel nog wat cola moeten drinken, soms trok ik een beetje weg maar niet meer zo erg als de eerste keer.

Ik zit nu rustig op de bank. Als ik zo zit en nauwelijks beweeg met mijn armen heb ik eigenlijk niet zoveel pijn. Ik heb alleen nog maar paracetamol genomen. Ik hoef die tramadol dus niet te nemen of het moet echt ondraaglijk worden, maar ik heb niet het idee dat het nog erger wordt dan dit. Valt me mee dus eigenlijk.

Ik word goed verzorgd door mn tante. Lekker drinken met een rietje en beetje lichte dingen eten. Net couscous gehad met wat boontjes en broccoli jummmiee. Prima voor deze toestand.

Vanavond nog wel de celebrex nemen en extra paracetamol voor het slapen gaan. Oja en de antibiotica nog.

Voel me helemaal prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

whaaaa proficiat meid met je boobies!!! ik ben al benieuwd naar je foto :3:

wat goed dat je jezelf zo goed voelt en dat je helemaal blij bent met je boobies!!

neem maar lekker de rust die je nodig hebt meid en ik moet zeggen, ik heb die tramadol vooral snachts vandoen gehad :unsure: ik wil je geen schrik doen krijgen maar overdag viel de pijn goed mee maar snachts begon die spier stijf te worden zeg maar en begon de ellende pas :blink: en nu nog eigenlijk! overdag voel ik helemaal niets, ik kan alles (vandaag zelfs het hele huis gestofzuigd en gedweild) zonder dat ik iets voel en vannacht heb ik het weer vlaggen :mad:

laat je maar lekker verwennen daar met je pootjes omhoog!

ben echt blij voor je :35:

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

whaaaa proficiat meid met je boobies!!! ik ben al benieuwd naar je foto :3:

wat goed dat je jezelf zo goed voelt en dat je helemaal blij bent met je boobies!!

neem maar lekker de rust die je nodig hebt meid en ik moet zeggen, ik heb die tramadol vooral snachts vandoen gehad :unsure: ik wil je geen schrik doen krijgen maar overdag viel de pijn goed mee maar snachts begon die spier stijf te worden zeg maar en begon de ellende pas :blink: en nu nog eigenlijk! overdag voel ik helemaal niets, ik kan alles (vandaag zelfs het hele huis gestofzuigd en gedweild) zonder dat ik iets voel en vannacht heb ik het weer vlaggen :mad:

laat je maar lekker verwennen daar met je pootjes omhoog!

ben echt blij voor je :35:

liefs x

Dankjewel lief berichtje!

Vanochtend tramadol genomen eentje. Opstaan was zwaar vanochtend. Nu zit ik weer lekker op de bank.

Begon wel een beetje te spacen van die tramadol. Niet fijn. Stel het dus zo veel mogelijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

proficiat met je boobies en fijn dat het is geworden wat je in gedachte had

ben erg benieuwd naar je foto's

laat je maar lekker verwennen en geniet ervan

Dankjewel

Ik heb ze zelf ook nog niet gezien.

Ik hou die band en alles voorlopig nog om. Vind het een veilig gevoel en het zit gewoon goed nu.

Foto's laten dus ook nog een tijdje op zich wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!!

Ik ben zelf 5 nov geopereerd en ik kreeg ook tramadol voorgeschreven.

Ik ging hier ook erg van spacen en begon zelfs even wat depressie achtige signalen te krijgen dus ben er meteen mee gestopt.

Het is ff pittig maar hou vol want ik ben nu op dag 3 en voel me super in eens! Ben al lekker de deur uit geweest enz.

Heel veel succes met je herstel! Ben benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een schattig beertje gekregen van een vriendin.

Vind het zo lief. Werd helemaal emotioneel, door alle omstandigheden denk ik.. Pijn enzo.

En ik heb gewoon altijd gezeik gehad met vriendinnen die me naaiden.

Zo lief. Ligt nu de hele tijd bij me op bed dat beertje, voel me net een klein kind haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb af en toe ineens last van brandende ogen. Ze branden echt super erg van binnenuit dan. Je ziet niks roods ofzo van de buitenkant en ik kan ze nauwelijks open houden.

Ik dacht eerst dat het van de tramadol kwam, maar deze heb ik vandaag niet genomen en net kreeg ik ook zo'n een aanval.

Morgen de kliniek maar even bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezeik met vriendinnen dat ken ik helaas maar al te goed. Fijn dat er iemand is die wel echt om je geeft. Kan het niet zijn dat je heel moe bent? Mijn ogen branden dan ook altijd vreselijk. Wat voor aanval heb je gehad? Als je het niet vertrouwd dan moet je morgen gewoon bellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.