Ga naar inhoud

chi chi : 15 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast chi chi

Aanbevolen berichten

Hai Allemaal,

Ik bezoek het forum al even en ik zou het nu toch ook wel erg leuk, fijn enz. vinden om met lotgenoten te schrijven en ervaringen enz. te delen, trouwens ik lees alles op het internet wat ik kan vinden wat maar met borstvergrotingen te maken heeft zowat. Ik ben een vrouw van 34 jaar, 2 kindjes, 1 van 5 en 1 van 3. Voor de kindjes had ik een kleine 75B. Na de twee allebei borstvoeding gegeven te hebben is er nog minder van overgebleven...Ik noem het altijd letterlijk leeggezogen. Ik heb met alle liefde borstvoeding gegeven en zou het zo weer doen maargoed.. Een jaar of 7 geleden deed iemand in mijn directe omgeving een borstvergroting en toen dacht ik al wauw, nou, dat zou ik ook wel willen. Maar ik was nooit in een ziekenhuis geweest voor mezelf, dus een narcose leek me helemaal niets. En je schuift het weer even van je weg. Tot het een aantal maanden geleden toch weer in me opkwam, doordat een moeder van mijn dochters vriendinnetje het ook bleek te hebben gedaan. En dat vond ik zo mooi dat ik gewoon twijfelde of het nou 'echt' of niet 'echt' was. Daardoor begon het bij mij toch ook weer te kriebelen. Inmiddels ben ik ook al een aantal keren onder narcose geweest en dat vind ik dus helemaal niet erg. Ondanks dat ik een keer erger aan toe was maar dit had ook met de zwaardere ingreep te maken. Niets houdt me echt nog tegen. Toen ik het thuis tegen mijn lief aanhing zei hij dat ik er dan maar eens werk van moest gaan maken, dus daar ben ik mee begonnen, door er echt veel over te gaan lezen lezen en nog eens lezen. Want ik wilde echt goed voorbereid zijn. Die vriendin is geholpen bij Beaucare, haar borsten zijn zo mooi, ze was er ook zo tevreden over de zorg en de chirurg enz. vandaar dat ik daar ook graag naartoe zou willen en in ieder geval een consult heb over ruim 2 weken. Op 27 november! Ik kan niet wachten, normaal zijn 2 weken ook zo voorbij, nu duurt het net iets langer! Nou tot later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey ChiChi,

welkom op het forum.. Je hebt al redelijk veel gelezen zeg maar het blijft gewoon leuk vertoeven hier. je kan alles kwijt. Ke vragen.twijfels,lek foto's kijken...

Veel plezier hier en succes met consult. Heb je trouwens al een idee wat je zelf wilt? buiten waar je heen wilt..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vraag me dat ook af aangezien je veel las en dan kiest voor een kliniek waar je vriendin geweest is om de duidelijke reden : mooi rezultaat en tevreden .

Weet je of je de incisie onder de borstplooi wil of in je tepel ?

Weet je welk merk prothese ze gebruiken (en vulling bvb) .

Heb je een idee van wat je bvb absoluut niet wil ? Een vb , zelf wou ik geen anatomische prothese of eentje op de spier geplaatst . Als het dat was , zou het niets worden want je weet niet op voorhand of je wensen haalbaar zijn .

Of heb je zoiets van 'pff , wat zou het , als het maar mooi is maakt mij niet uit wat en hoe' , wat natuurlijk ook kan . Geen betere 'reklame' dan iemand die je kent en tevreden is natuurlijk .

Iedereen moet haar eigen keuze maken en we zijn het - uiteraard - niet allemaal met elkaar eens wat dat betreft . Maar het is wel zo dat je hier enkel opbouwende kritiek mag verwachten want we hebben het beste met elkaar voor :rolleyes:

Fijn dat je man zo achter je staat want ook voor hem wordt dat aanpassen . je moet toch ook door een herstel heen en het emotioneel even verwerken (is toch ff wennen vond ik) .

Ben benieuwd naar je consult , jep , dan duurt een week lang :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met de meiden voor mij!

Hartelijk welkom op t forum! :119:

Lees lekker veel en je zult zien dat de tijd dan best snel gaat.

Wij hebben er een gewoonte van gemaakt om 'publiekelijk' af te tellen naar onze afspraken. :rolleyes: Zo lijkt het nog iets sneller te gaan. :blush:

Groetjes, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blush: dat ik al zoveel leuke reacties heb gekregen, erg leuk en fijn dat ik welkom ben :blush: Ja, ik weet wel wat ik graag wil ; ik wil heel graag volle ronde borsten, want wat ik nu heb is leeg van boven en ik wil heel graag gevuld van boven! Ik wil graag ronde implantaten (cohesieve siliconen met ruw oppervlak)En dan achter de spier. Via de borstplooi. Ik ken alleen maar mensen die het via de borstplooi hebben gedaan en dat vind ik gewoon erg mooi,zeker als het zo goed als weg trekt. Het klinkt misschien raar maar mijn vorm borsten verafschuwde ik zeker net na het stoppen van de borstvoedingsperiode, daarna ik het wel wat bijgestrokken, maar ik wil gewoon rond! Een decollete! Want nu draag ik alleen maar mega push up. Eh.. wat kan ik nog meer vertellen....waarom ik er zoveel over gelezen had heeft ook een andere reden. We moesten echt een hoop doen aan ons huis, de buitenkant schilderen, dus ik had als doel gesteld, als het te koud wordt om verder te klussen dan breekt mijn tijd aan! (Klussen tijdens de zomermaanden en dan was ik het toch niet van plan om te gaan doen, het lijkt me beter en ook op aanraden van die vriendin de bv tijdens de wintermaanden te doen!) Hoe denken jullie daarover? Dus vond ik het ook leuk om er ondertussen dan toch alvast op een andere manier mee bezig te zijn. Er veel over te lezen hier bijvoorbeeld bij de operatieverslagen, ervaringen bij verschillende klinieken noem maar op. Soorten implantaten, ik lees ook heel vaak over merken en soorten, maar dat is voor mij nog allemaal een beetje abacadabra merk ik...

Ik wil graag een volle C denk ik, maar als ik dan kijk naar een D, op foto's dan weet ik het allemaal niet meer zo goed.... En dan gaat het over CC's..... Ik hoop gewoon dat ik en hier en dalijk bij de intake wat wijzer wordt.... Oja, ik ben 1.75 bij 60 kg. Die vriendin is ook nog eens een paar koppen langer, dus een D staat haar goed. Ik wil wel groot, maar niet te extreem groot. Maar ik hoor ook een hoop van; ga voor groot want het went snel en anders valt het tegen (of druk ik me nu heel stom uit? :69: Ik hoop dat ik zo een beetje antwoord gegeven heb op de vragen enne ik vind het erg gezellig! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Leuk om je verhaal te lezen.

Je hebt helemaal gelijk,en na een consult zal alles vast wel een stuk duidelijker worden..

Ik kan me inderdaad voorstellen dat het beter is om een bv in de winter dan in de zomer te plannen.

Als het zo warm is, en je kan niet lekker naar strand.. in de winter ishet gewoon heerlijk om lekker op de bank te hangen hahaha en die mooie sportbh kan je wegstoppen onder een trui.

Nog een voordeel :rolleyes:

Heb je al een idee waar je op consult wilt gaan? Of ben je nog aan het rondkijken?

Ben erg benieuwd waar je uiteindelijk op uit gaat komen!

veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heh, ik zou t liefst nog morgen.....(herkennen jullie vast?)

maar nu kreeg ik een mailtje, ze zitten zowiezo vol tot 20-01, nu ben ik in staat om al een afspraak te maken, omdat als ik pas over 2 weken mijn consult heb (en dan kan ik indien gewenst op de wachtlijst...), waar kom ik dan uit qua datum? Oh... ik ben ongeduldig he? Hoelang zat er bij jullie tussen, consult en operatie? Ik snap t ook wel, de feestdagen komen eraan.... groetjes Chi chi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Beertje, Ik heb al een afspraak voor een consult op 27 november, dat is al redelijk snel...

Eh, ik heb me al een redelijk beeld gevormd, maar dit kan misschien best nog veranderen, bijv. Ik roep: ik wil via de borstplooi, dat wil ik denk ik nog wel steeds hoor, maar nu keek ik toevallig gisteren bij een van de dames hier naar de foto's (sorry, ben nog te nieuw om namen uit mijn hoofd te weten :blush:) maar die had een borstvergroting via de tepel, wauw, wat was dat mooi geworden zeg!!! :35: Dus ja, ik kan wel van alles roepen, maar ik kan me ook weer laten beinvloeden zeg maar! Gelukkig heb ik die tijd er ook nog voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heh, ik zou t liefst nog morgen.....(herkennen jullie vast?)

maar nu kreeg ik een mailtje, ze zitten zowiezo vol tot 20-01, nu ben ik in staat om al een afspraak te maken, omdat als ik pas over 2 weken mijn consult heb (en dan kan ik indien gewenst op de wachtlijst...), waar kom ik dan uit qua datum? Oh... ik ben ongeduldig he? Hoelang zat er bij jullie tussen, consult en operatie? Ik snap t ook wel, de feestdagen komen eraan.... groetjes Chi chi!

jaaaaa heel herkenbaar haha..

maar bij mij zat meer dan 2 maanden tussen omdat ik gewoonweg niet eerder kon. maar had in principe bij hem al na 2 weken terecht gekund en anders toch binnen de 3 weken.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaa heel herkenbaar haha..

maar bij mij zat meer dan 2 maanden tussen omdat ik gewoonweg niet eerder kon. maar had in principe bij hem al na 2 weken terecht gekund en anders toch binnen de 3 weken.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, maar je bent inmiddels al wel bijna aan de beurt zie ik! SPANNEND! (en bij welke kliniek als ik vragen mag?) Ja dat zelfde gold bij ons dus ook, daarom heb ik pas een consult staan op vrijdag 27 november... Je moet zelf idd ook maar kunnen! Nou, ik kreeg nog wel reactie van de kliniek vandaag, kan as maandag al op consult komen, maar manlief heeft afspraken voor zijn werk waar hij niet onder uit kan! :102: Helaas zit er dus niet anders op dan verder gaan met wachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat is op zich wel snel maar daarna zitten ze iig vol tot 20-01-09. Als ik maandag nog had gekund dan was het wellicht nog wel eerder voor die tijd mogelijk. Best wel een beetje balen... Hoe ben je terechtgekomen bij deze kliniek? Door anderen die daar zijn geholpen? Door eigen ervaringen? Ben ik wel benieuwd naar. Oja, ik ga namelijk naar Beaucare, in Machelen. Dit mede doordat een vriendin van me daar geweest is.

Liefs!

PS ik weet nog niet zo goed hoe het hier allemaal werkt met quote enz... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maakt allemaal nix uit meid.. je krijgt automatisch bericht. en dan lezen we en als het nodig is antwoorden we haha..

en met quote herhaal je diegene als het ware..

ik ben via daantje77 daar gekomen. was gewoon op zoek en via haar mails en foto's ben ik daar op gesprek gegaan. ik vind haar borsten wow

en ja snap je wel hoor... moet jij speciaal vrij krijgen voor je operatie en daarna? anders zou je je wel op die wachtlijst kunnen laten zetten. als je toch daarheen wilt?!

als je eenmaal een keuze gemaakt hebt wil je graag meteen he?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou inderdaad! Als het morgen nog zou kunnen.... t is zo raar, normaal vliegt de ene na de andere week. En als je dan nu hoort dat ze vol zitten tot iig 20 januari heb je ineens zoiets van :20: ZO LANG nog? Wel gezellig hier hoor! En heb even gekeken, ja, kan me voorstellen dat je daardoor dacht van daar ga ik ook naar toe, dat heb ik ook met mijn vriendin. Dat vind ik ook zo mooi gewoon! Maar je weet geloof ik nog niet voor welke maat je wilt gaan? Ik heb altijd geroepen C! C! Maar Je hoort vaker zeggen, niet te klein gaan want je krijgt spijt, en je zegt misschien wel al automatisch een Ctje omdat je dit veel om je heen hoort, begrijp je wat ik bedoel? Dat je er snel aan gewend bent en dan misschien toch liever iets groter had. Maar dat het ook bij je passen moet en dat je huid enz. er ook wel geschikt moet zijn denk ik. Ik hoop niet dat ik al te onduidelijk overkom? :38:

Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

wahaha nee hoor ChiChi,ik snap je nog wel.. ik ging voor een volle D die ik ooit gehad heb. maar na veel lezen,kijken en nadenken ga ik toch voor een maatje groter. dus DD of E wat je wilt... en dus weet ik nog niet wat erin gaat. de pc weet al wel dat ik groter wil en alles is op voorraad,das wel fijn. en het past ook wel bij me,ben niet de minste ( klein en tenger bedoel ik).

en ja,de meeste zeggen dat grootte went. maar je moet nemen waar jij je prettig bij voeld..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van jou snap ik ook, van dat maatje groter, fijn dat alles op voorraad is in ieder geval! Ja, je moet toch gaan voor het geen het best bij je past, ik ga er dan ook wel van uit dat dat stukje onzekerheid wel wordt weggenomen door de ervaring van de chirurg die ook wel ziet wat je kan hebben en wat niet, plus wat aansluit op je eigen wensen! Ik ben zelf 1.75 dus niet klein zegmaar, bij 60 kg. Vrij tenger als ik dat zo moet omschrijven. Hoe komt het bij jou als ik vragen mag dat je van een D naar een lege C bent gegaan?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is heel fijn moet ik zeggen! scheeld me een consult haha,anders had ik nog een keertje extra moeten gaan en Gent is toch meer dan een uur rijden voor mij.. maar als het moet dan moet het hoor..

ik ben vorig jaar ( wel anderhalf jaar over gedaan hoor) 34 kg afgevallen. en dat is niet zo best voor je borsten haha.

en ik ben vrij grof. ben 1m69 bij 78 kg.

liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chichi

ik moest even reageren op bovenstaand....

wow patriesje, ik wist niet dat je al zoveel was afgevallen.... sta er paf van!

ben je deze week nog wat kwijtgeraakt of ben je nu verstopt van zoveel peperkoek?

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.