Ga naar inhoud

chi chi : 15 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast chi chi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Alweer 2 weken PO!

Zo vandaag heb ik ook weer voor t eerst gewerkt...

Niemand die wat zag :blink: , maarre, heb het bijna wel moeten vertellen (alhoewel ik nog niets verplicht was, wat een collega van me ook gelijk zei)omdat het einde jaar is wordt er lekker overal geruimd, dus het magazijn moest geruimd worden, iedereen had moeten helpen, ook ik. Ik zei, ik mag pertinent niet sjouwen! :106: Later heb ik het dus verteld, ze reageerden erg positief. Maar ik ga niet ieders bureau af verders. Op een gegeven moment in de zomer zullen meerdere het vast vanzelf zien, en of ze wat zeggen is up theirs! :rolleyes: Ik voel me verder toppie, ben nog steeds erg trots. Slapen vind ik nog steeds niet je van het. Ik slaap wel, maar wordt nog steeds minstens een x per nacht wakker. Ik werd een paar dagen geleden wel wakker op mijn zij... en dat lag wel goed. Ik dacht echt; huhh, ik lig op mijn zij :107:. Ik lig nog telkens in mijn boomerangkussen, zo lig ik nog het lekkerst.

Morgen gaan mijn hechtingen er al weer uit! Zo ben je aan t aftellen.... en zo heb je ze alweer 2 weken! :120: :120: Zo HAPPY! Heb nog wat nieuwe foto's geplaatst... en ja, de maat went zo snel, vind ze in het echt nog altijd groter dan op de foto, mijn lief vind dat ook. Hij vind ze prachtig!!! :43: Sommige bikini topjes kunnen nu echt niet meer, sommige staan nu ineens super!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chichi!

Ja wat gata het snel allemaal hè!! En het gata ineens met sprongen vooruit hé, het herstel. Ik heb vanaf maandag nacht op m'n zij geslapen, en mag zelf op m'n buik zei de PC. Op m'n buik durf ik nog niet, maar op m'n zij wel, dat ligt toch een stuk fijner dan op je rug! En....heerlijk zonder bh slapen! Doe jij dat ook al of durf je dat nog niet zo goed. Nog 1,5 week en dan mag ie voor goed uit! Overdag heb ik er niet zo'n last van, maar die banden zijn zo breed dat ik veel kleding niet ana kan omdat je die banden met dat klitteband gewoon goed ziet dan. Daarom ben ik blij als ik er helemaal vanaf ben!

Verder gata het ook lekker met je hè. Goed hoor!!! Zou je misschien je WW in een PB naar me kunnen sturen?? Ben erg benieuwd hoe ze er nu uit zien!

Je zal wel super trots zijn ja. Ik ken het geveol :-) hahaha Heerlijk toch!

Ik ben maandag ook weer begonnen met werken, en ook hier zag niemand het die het niet wist! Nou heb ik ook altijd wel een gevulde push-up bh aan. Dus het verschil is er wel maar als je het niet weet valt het niet op denk ik. En dat vind ik ook wel fijn eigenlijk. Als al die ogen op je boobies gericht staan is het ook niet leuk hahaha

Nou meid, doe lekker rustig aan en luister naar je lijf!~

Werkse!

Liefs Diaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chichi!

Ja wat gata het snel allemaal hè!! En het gata ineens met sprongen vooruit hé, het herstel. Ik heb vanaf maandag nacht op m'n zij geslapen, en mag zelf op m'n buik zei de PC. Op m'n buik durf ik nog niet, maar op m'n zij wel, dat ligt toch een stuk fijner dan op je rug! En....heerlijk zonder bh slapen! Doe jij dat ook al of durf je dat nog niet zo goed. Nog 1,5 week en dan mag ie voor goed uit! Overdag heb ik er niet zo'n last van, maar die banden zijn zo breed dat ik veel kleding niet ana kan omdat je die banden met dat klitteband gewoon goed ziet dan. Daarom ben ik blij als ik er helemaal vanaf ben!

Verder gata het ook lekker met je hè. Goed hoor!!! Zou je misschien je WW in een PB naar me kunnen sturen?? Ben erg benieuwd hoe ze er nu uit zien!

Je zal wel super trots zijn ja. Ik ken het geveol :-) hahaha Heerlijk toch!

Ik ben maandag ook weer begonnen met werken, en ook hier zag niemand het die het niet wist! Nou heb ik ook altijd wel een gevulde push-up bh aan. Dus het verschil is er wel maar als je het niet weet valt het niet op denk ik. En dat vind ik ook wel fijn eigenlijk. Als al die ogen op je boobies gericht staan is het ook niet leuk hahaha

Nou meid, doe lekker rustig aan en luister naar je lijf!~

Werkse!

Liefs Diaan

Hai Diaan,

Nou het gaat echt snel allemaal, de hechtingen zijn er nu al weer uit, de dokter zei dat het er erg netjes uitzag. Het deed ook helemaal geen zeer, voelde er amper iets van! Nu snel littekenzalf gaan halen straks! Ja, ik ben al vanaf dacg 1 tevreden, maar vindt het ook steeds mooier worden! Ze zijn al echt zacht en ik vind het ook echt een verschil met het begin, toen voelde het hard (bakstenen) en trekkend, nu voelt het gewoon als van mezelf en steeds zachter.

Over twee weken mag ik ook weer eens wat gaan hardlopen, zal me benieuwen hoe ik dat ervaar.

Ik denk dat het trouwens per kliniek verschillend is wat ze aanraden. Ik moet bijvoorbeeld mijn BH met band echt 4 weken dag en nacht aan hebben! Slapen met BH stoort me totaal niet, het geeft wel iets veiligs haha. Ik lees van meerdere dames dat ze ondanks dat ze niet meer hoeven toch nog telkens een bh dragen snachts. Ja die band irriteert me ook onder mijn kleding, maar het had nog erger gekund! Szomers in een spaghettitopje bijvoorbeeld! :131: Ik doe gewoon een aantal laagjes aan, topje, blousje vestje/jasje, dan zie je het eigenlijk amper. En we zijn al op de helft. Thuis boeit het me ook niet zo en ik werk 2 dagen in de week, dus nog een keer of 4 zo werken en daarna kan ik een normale BH gaan dragen :126: yeah! Ik kijk daar wel naar uit, dan te bedenken dat mijn eigenlijke datum pas 22 januari was en dan nu al helemaal happy! :wub:

Liefs Chi Chi

Ik stuur je mijn ww!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chi Chi.. ze zien er geweldig uit!! Ben nog steeds jaloers op je grootte.. tjonge jonge echt super hihi!! En wat zijn ze ook al mooi aan het zakken!

thanks! :68: ben ook nog steeds helemaal happy! hechtingen zijn er ook uit. Helemaal goed! Liefs! tot later!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn mooi!!!!!!!!!! Echt heel erg mooi hoor!

Wat fijn dat de hechtingen eruit zijn hè, het gaat lekekr de goede kant op!. Je hebt ook niet echt erge zwellingen gehad hè! Ik ook niet gelukkit. Maar ja soms ontkom je er niet aan volgens mij...

Hele mooie foto's. Wees er maar trots op!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey chichi,

Diaan maakt me wel erg nieuwschierig :)

Zou ik ook je foto's mogen zien?

Fijn dat de hechtingen er nu uit zijn, kijk je ook niet meer tegen die stomme pleisters aan :P

ben erg benieuwd naar je resultaat!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chi chi!!

ik heb je foto's gekeken en ze zijn echt mooi geworden!

Super fijn voor je, ik kan het snappen dat je zo trots bent :)Ze genezen mooi, hopelijk blijft het de aankomende weken net zo goed gaan maar dat gaat vast goed komen!

Ik moet nog ffies wachten!! :(

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chi chi!!

ik heb je foto's gekeken en ze zijn echt mooi geworden!

Super fijn voor je, ik kan het snappen dat je zo trots bent :)Ze genezen mooi, hopelijk blijft het de aankomende weken net zo goed gaan maar dat gaat vast goed komen!

Ik moet nog ffies wachten!! :(

liefs minime

Dank je wel :blush: enne, een schrale troost maar t is wel echt waar...

de tijd zal echt vliegen!!!!! je zal het zien ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

krijg hem niet verzonden via pb

dus maar even via deze openbare weg

stuur je wel even heel me brichtje

Hi chi

hier nogmaals me ww hihihi :4:

cupjealla2009

greetzzz moontje

p.s jammer dat je er wat minder bent,maar begrijp het wel goed hoor

Hai Moon!

Eerst zat ik hele uren op het forum, maarja, ik heb er inderdaad niet al te veel meer te zoeken, alhoewel ik het nog steeds gezellig vind, te kletsen, te volgen enzo! Maarja, wel een stukje minder als eerst inderdaad. Dank voor je ww, het is wel weer voller geworden, dat zeker wel hoor, weet niet wat voor cupsize je nu hebt en wat je uiteindelijk graag wilt... Maar nogmaals, ook al vind een ander ze 'al groot genoeg" of weet ik wat. JIJ moet doen wat JIJ wilt hoor.

Ik zou het ook gedaan hebben als ik niet tevreden of niet tevreden genoeg was....

Ik spreek je weer meis (enne, je hebt ook altijd nog mijn mailadres gewoon om te kwekken he?)

Liefs! C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer bijna 7 weken PO!

Zit ook niet SUPERveel meer op het forum, in ieder geval niet meer om te typen, maar lees nog wel regelmatig... Maar dat komt gewoon echt doordat alles gewoon goed gaat met mijn BOOBS, Ik ben tevreden, ben er erg gelukkig mee, ben er eigenlijk niet meer veel mee bezig, ze zijn gewoon van MIJ. Ze horen bij me, ze passen bij me, alsof t nooit anders geweest is. Ik slaap inmiddels zonder BH, pas sinds een aantal daagjes. Heb mij keurig aan de weken MET BH gehouden, kliniek raadde 4 weken aan, ik heb zelfs voor mijn eigen veilige gevoel 6 weken met de BH aan geslapen. Maar alles gaat TOP, kan niet anders zeggen.

Draag zonder problemen gewoon een BeugelBH, wissel wel af met sportBH, maar het gaat GOED! Smeer 2 x daags de littekens in. Zie ze zelf niet meer echt veranderen. Maarre, heb weer nieuwe fotootjes geplaatst. Ben gewoon ZO blij!

Liefs van mij.

XX Chi Chi

Bijna 7 weken geleden, & gelukkig ZO Happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chi,heb net even je pic,s gespiekt weer,omdat je nieuwe had geplaats las ik,nou meid,ze zijn echt mooi om te zien,echt goede reden dat je superblij bent joh!

geniet er dan ook maar van :53:

mooie bh ook,leuke kleuren :35:

en super dat het zo goed gaat,houden zo

rustig aan chi,en spreek je vast tussendoor nog is via de mail.

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha die chi

ontvang je mijn berichtjes wel? heb er net 2 gestuurd!

ben benieuwd!

Kaatje

ja ik heb ze ontvangen, sorry, die andere had ik wel ontvangen hoor, iets mis met mijn geheugen, heb ook veel aan mijn hoofd gehad. Ik ga die andere beantwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

chichi, ik heb je laatste picjes weer bekeken. het lijkt me zo fantastisch om een decolleté te hebben in zo'n truitje en dat dan zonder bh! haha, dat is nu voor mij zo'n raar idee

goh, alweer zes weken, dingen kunnen raar lopen he! het ziet er bij jou allemaal zo ontzettend goed uit in zo'n relatief korte tijd

wat had je precies gekrgen, anatomisch, rond?

slaapze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

chichi, ik heb je laatste picjes weer bekeken. het lijkt me zo fantastisch om een decolleté te hebben in zo'n truitje en dat dan zonder bh! haha, dat is nu voor mij zo'n raar idee

goh, alweer zes weken, dingen kunnen raar lopen he! het ziet er bij jou allemaal zo ontzettend goed uit in zo'n relatief korte tijd

wat had je precies gekrgen, anatomisch, rond?

slaapze!

Hai Kaat,

Gelukkig is het voor jou nou ook nog enorm kort dag, want geloof me, voor je t weet gaat de narcose je lijf in. En ontwaak je weer MET borsten. Je hebt ook kindjes, dus voldoende afleiding om niet al te veel druk te maken, hoop ik voor je. Of ben je niet zenuwachtig? Ik ben nooit 1 sec. zenuwachtig geweest, ik vond het zo gaaf, eindelijk was t zover....

Ik krijg inderdaad wel meer complimenten dat het er goed en ook natuurlijk uitziet. Ben nog maar een aantal weekjes PO, ben zelfs even de tel kwijt, is t nog 7 of alweer 8 vandaag? hihi.

Ik slaap al een tijd lekker in mijn enkel stringetje, gaat allemaal prima, alleen buikslapen doe ik nog niet zo vaak als vroeger, t ligt toch wat hoger, hihi. Ik heb Ronde cohesieve prothesen. 430 CC per borst. Maar dat geldt voor mij hetzelfde hoor Kaat, in een shirtje een decollete hebben zonder BH, geweldig hoor. Daarom moest ik t ook even testen! Ik leef enorm met je mee.

Nog even! Ik spreek je weer!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Inmiddels ben ik straks alweer 4 maandjes PO! (De tijd vliegt ook echt)

Ben de laatste tijd niet zo veel meer hier op t forum geweest maar dit heeft ook andere redenen.

Met mijn borsten op zich gaat het allemaal denk ik wel goed, ze zijn soepel, als ik ze zie als ik bloot ben zijn ze gewoon mooi, groot. In kleding ook mooi, lijkt t al wat minder groot (haha). Kan goed op mijn buik slapen. Ben nog wel altijd op mijn hoede, als 1 van mijn kids wild over me heen kruipt bijvoorbeeld.

Maar.... en nu hoop ik toch op reacties! Ik voelde in het begin al eens mijn silicone zitten in mijn borst. Dit verschilt wel telkens. De ene keer was het dus, de volgende keer weer niet. Ik heb ronde geruwde protheses.

Maar nu vind ik dus dat ik aan de onderkant wel ribbeltjes voel. Maar ik denk ook dat ik er nu weer teveel mee bezig ben en/of me te druk maak... Wie herkent dit? Het lijkt me (ik probeer mezelf ook maar gerust te stellen) ook wel logisch dat je een prothese 'voelt' natuurlijk, hij zit toch IN je borst. Maar nogmaals; het ziet er wel gewoon hartstikke mooi uit! Ook als ik zonder BH voorover hang, dan zie ik het zelfs ook! Heeft dit dan te maken met het feit dat ik ook niet echt veel vlees heb ofzo??? Ik ben dus van een 75B op een 75E terechtgekomen.

Heb verder geen pijntjes enzo.Helemaal niet. Littekens zijn ook nog maar minimaal. Dat dat zo snel gaat! Ik smeer dan ook braaf 2x daags. maar ik maak mezelf dus een beetje gek... straks zitten de siliconen los of hoe ik het moet zien... Zijn ze naar ondergezakt... Ik heb onder de spier.

Of heeft het gewoon te maken met het hele proces van indalen en vormen dat als het goed is wel een jaar kan duren?

Ik hoop op wat geruststellende reacties... :21:

x Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.