Ga naar inhoud

chi chi : 15 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast chi chi

Aanbevolen berichten

Hoi Chi chi,

Ik heb je topic even doorgelezen, dus ik vraag me af... Hoe is je consult gegaan?? Ben je al veel wijzer geworden? Nou ik ben benieuwd hoor!

Groetjes Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey lieve Chi Chi,

Ik antwoord hier ff op je berichtje wat je in mijn topic geplaatst hebt :-)

Heb jou verhalen ook doorgelezen... vind 't heel leuk voor je dat je er nu voor gaat! Kan me er alles bij voorstellen, na de borstvoeding haha. Zelf heb ik maar 1 kindje, en eigenlijk zijn mijn borsten niet eens veranderd, ze zijn nog even klein als voor de zwangerschap. Maar gevoelsmatig kon ik er niet meer aan wennen, gek he? Ik kon het daarna gewoon niet mooi meer vinden, niet meer accepteren dat het zooooo weinig was.

Spannend allemaal he? Fijn dat er zulke websites bestaan, dat je ECHTE ervaringen kunt lezen (ipv reclame ofzo), en mekaar beetje kan steunen in spannende tijden! Ik heb me ook suf gelezen. Ben ook lang aan het twijfelen geweest moet ik zeggen.

Is je tweede consult nu al geweest? En heb je inmiddels een datum? OF wordt het de wachtlijst? Ik hoop snel voor je natuurlijk, hoe eerder hoe beter, als je de knoop eenmaal doorgehakt hebt!

Ben benieuwd! Morgen is het forum idd 2 paar boobies rijker :106: van Selina en mij.

Dag !!

Liefs, becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohoh, ik was helemaal vergeten op mijn eigen topic te kijken, daarom reageer ik eigenlijk nu pas, haha...

Allemaal onwijs bedankt voor jullie lieve reacties! :blush: Dat is inderdaad zo fijn en bijzonder aan dit forum! WAUW.

Dit was mijn eerste maar ook direct mijn laatste consult, ik wist zowiezo dat ik daar naartoe wilde, vanwege een vriendin van mij, die heeft een paar prachtige borsten overgehouden aan een zeer tevreden verlopen operatie bij beaucare. Helaas zitten ze behoorlijk vol momenteel, dus vond ik het nog snel 22 januari want ik dacht zelf minstens aan februari. En ik sta op de wachtlijst voor als er iemand uitvalt! We zullen het zien!

Nu ga ik nog even iedereen persoonlijk antwoorden.

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chichi,

Gefeliciflapstaart! Is het toch nog gelukt om in december geholpen te worden, zelfs nog halverwege! Super! Dat betekent dat je de Kerst min of meer gewoon kunt meevieren! Super!

Tellen we nu ook voor jou af!

:119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chi Chi lees nu dat je in dec aan de beurt bent?

kan dit nergens terug vinden?

of ik begrijp m verkeerd :blush:

ik wacht even je antwoord af,eerder ik je feliciteer,hahahaha

greetzzz moontje

Hai Moontje!

Ja dat klopt, werd gister gebeld, ik kan eerder terecht!! Nu gaat het 15 december gebeuren!!!!

Gaaf he?? Ik las dat je hechtingen eruit zijn? Hoe gaat het verder????

liefs Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat goed nieuws chi chi!! :43::43::43:

dat is al heel wat eerder zeg,jeetje spannend ineens joh,want voor je het weet,is het zover,zo hard gaan de dagen!

ja het is een hele opluchting nu de hechtingen eruitzijn zeg,heerlijk,gewoon rechtop staan en lopen enzo met rechte rug zonder dat het trekt :35:

greetzzz moontje,ik blijf je volgen :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh wat goed nieuws chi chi!! :43::43::43:

dat is al heel wat eerder zeg,jeetje spannend ineens joh,want voor je het weet,is het zover,zo hard gaan de dagen!

ja het is een hele opluchting nu de hechtingen eruitzijn zeg,heerlijk,gewoon rechtop staan en lopen enzo met rechte rug zonder dat het trekt :35:

greetzzz moontje,ik blijf je volgen :75:

thanks moontje, lief van je!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chichi,

Bedankt voor je lieve berichtje in mijn topic. Ik lees dat je al op 15 December mag, echt super! Dan ben je nog eerder dan mij! Eigenlijk niet eerlijk, maar goed.. voor deze keer kijk ik het door de vingers.. hihi Ben je er al helemaal klaar voor??

Groetjes Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chichi,

Bedankt voor je lieve berichtje in mijn topic. Ik lees dat je al op 15 December mag, echt super! Dan ben je nog eerder dan mij! Eigenlijk niet eerlijk, maar goed.. voor deze keer kijk ik het door de vingers.. hihi Ben je er al helemaal klaar voor??

Groetjes Coco

Hai Coco!

Ja ben er wel echt helemaal klaar voor, heb me nog nooit zo gevoeld als nu, de dagen gaan voorbij, maar je bent er continu in je achterhoofd mee bezig. En je vraagt je af, hoe zal het mij allemaal vergaan? Heb ik dalijk ook zo'n pijn...? Maar je wil het toch ZO graag....! Dat je er alles voor over hebt, haha! :blush: misschien word je ook nog gebeld dat er een uitvaller is????? :blush: hihi.

Veel liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi chichi,

Wat is nu ook alweer uiteindelijk je advies geworden?

Grt. Nina

Hai Nina!

Wat ik zelf wil is een volle C kleine D, of misschien zelfs een volle D! Maar ik heb mijn 2e consult nog voorafgaand aan de operatie, dus dan kan ik duidelijk mijn wensen kenbaar maken en verwacht ik een ervaren advies. Ook heb ik een aantal plaatjes met de maat en de borsten die ik hebben wil!!! Jij heb ook een paar prachtige borsten meid! Heb net nog even je foto's bekeken!!! Mag ik je ook vragen, wat is jouw lengte en je gewicht? :blush: Ik probeer me een beeld te vormen, ik ben zelf 1.76 en 60 kg. Ik wil wel graag grote volle ronde borsten, maar niet EXTREEM snappie?

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

wat fijn dat je eerder mag, 15 december!! DAt is al bijna nu, spannend hoor, die anderhalve week vliegt echt om! Ben je al helemaal klaar voor? Je boodschapjes op voorraad, vitamines, sport-bh, en niet te vergeten tussen je oren helemaal voorbereid? Haha grapje hoor, maar t is niet niks he. Weet je nu al wat je gaat krijgen voor proteses enzo, en waar die geplaatst worden?

Ik lees wel met je topic mee hoor, en las ook je berichtjes aan mij. Alleen breekt het me op om iedereen persoonlijk te antwoorden ... :blush: Dat trek ik gewoon ff niet. Het gaat wel goed hoor met me :-) Maar wachten op de operatie duurt lang.... maar het herstellen ook!

Nou meis spannend voor je, ik leef met je mee. Ben heel benieuwd! STerkte met de zenuwen (of valt t wel mee?)!

Liefs

becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Nina!

Wat ik zelf wil is een volle C kleine D, of misschien zelfs een volle D! Maar ik heb mijn 2e consult nog voorafgaand aan de operatie, dus dan kan ik duidelijk mijn wensen kenbaar maken en verwacht ik een ervaren advies. Ook heb ik een aantal plaatjes met de maat en de borsten die ik hebben wil!!! Jij heb ook een paar prachtige borsten meid! Heb net nog even je foto's bekeken!!! Mag ik je ook vragen, wat is jouw lengte en je gewicht? :blush: Ik probeer me een beeld te vormen, ik ben zelf 1.76 en 60 kg. Ik wil wel graag grote volle ronde borsten, maar niet EXTREEM snappie?

Liefs Chi Chi

Hoi Chi Chi,

Dank je wel voor je compliment! :blush:

Ik ben 1.68 en rond de 55 kg, ik ben met 275 cc van een 75A naar een 75D gegaan, maar de arts

dacht voor de operatie dat ik op een C uit zou komen... Het is ook echt per persoon verschillend!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

Las dat je sneller aan de beurt bent, tof hé, veel succes alvast gewenst! :101:

Liefs, Eefje :119:

Ja dat klopt, ineens gaat t echt nog opschieten ook! Vandaag over 10 dagen heb ik ZE al.... Mijn hoofd loopt er ook van over ook! Bedankt!!!! & voor jou zal het OOK opschieten. Voor je t weet is t alweer januari....

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

wat fijn dat je eerder mag, 15 december!! DAt is al bijna nu, spannend hoor, die anderhalve week vliegt echt om! Ben je al helemaal klaar voor? Je boodschapjes op voorraad, vitamines, sport-bh, en niet te vergeten tussen je oren helemaal voorbereid? Haha grapje hoor, maar t is niet niks he. Weet je nu al wat je gaat krijgen voor proteses enzo, en waar die geplaatst worden?

Ik lees wel met je topic mee hoor, en las ook je berichtjes aan mij. Alleen breekt het me op om iedereen persoonlijk te antwoorden ... :blush: Dat trek ik gewoon ff niet. Het gaat wel goed hoor met me :-) Maar wachten op de operatie duurt lang.... maar het herstellen ook!

Nou meis spannend voor je, ik leef met je mee. Ben heel benieuwd! STerkte met de zenuwen (of valt t wel mee?)!

Liefs

becky.

Hey Beck!

Hoe gaat het allemaal met je??? Heb je nog erg last van de pijn? En slapen?? Meid, maak je geen zorgen, ik herken dat ook wel, vind het ook leuk om met iedereen te kwebbelen, maar soms is t ook niet mogelijk om iedereen te berichten enzo. Ik kan ook geen hele dagen achter dit ding zitten, haha al is t soms wel verleidelijk hihi. Zeker zo rond deze tijd, ik heb er veel aan! Ben nog steeds aan het aftellen, vanaf de dag dat ik hoorde en vastlegde dat ik de 15e ga, ben ik me anders gaan voelen ofzo. Niet zenuwachtig maar anders. Zo van, er gaat iets gebeuren, ik weet dat en maar een heel klein clubje mensen om me heen, de rest, die ziet het vanzelf of misschien ook niet. Dat stukje vind ik ook wel heel spannend, dat ik iets ga doen ECHT voor mezelf! Geeft me een heerlijk gevoel. Maar ben me ook wel telkens aan t afvragen; weet ik wel zeker dat ik dit wil, weet ik de maat wel 100% zeker??? Ik denk t allemaal wel hoor, hihi. tot krabbels!

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chichi

we hadden nog niet echt kennis gemaakt, heel erg leuk dat je op dezelfde dag mag als ik! ik heb zeer woelige tijden achter de rug, de tijd vliegt dus voorbij en ben weinig met bv bezig geweest afgelopen weken. hopelijk kan ik de voorpret de komende week weer een beetje hervatten, want het is al zo!! ben er dus helemaal niet zenuwachtig voor, kan me er gewoon niets bij voorstellen, een sprong in het diepe en ik zie wel waar het schip strandt, dat is een beetje mijn instelling.

we zijn even groot, 1,77 alleen ben ik 8 kilootjes zwaarder. ik dacht vooraf nog niet zo in cupmaten, maar richting bv en sportbh die ik moet gaan kopen ben ik er toch iets meer mee bezig, ik hoop dat het bij mij niet groter gaat worden dan D, een volle C zou voor mij het allerleukste zijn, ik gok dan maar met de sportbh op een C. Bij mij gaat er een prothese van 395 cc anatomisch in van Mcghan. Wanneer is jouw 2e consult, heb je al enig idee wat jij precies zou willen? qua cc, projectie etc? of laat je dit ook allemaal over aan de deskundigheid van de pc?

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat!

Ja, zeker leuk nu toch ook even 'kennis te maken'! Ook ik mag dus aanstaande 15 december, heb er ook nog steeds helemaal zin in, kan wel af en toe een vlindertje in mijn buik voelen als ik er aan denk, maar zenuwachtig nee. Meer van: ik ga er voor en heb er zin in en oh my god, het gaat er EINDELIJK van komen en nu ook nog ZO SNEL!

Ik heb altijd geroepen zou wel een volle C willen, maar nooit echt bij nagedacht wat ik riep denk ik. Want daarna ben ik (&vriendlief ook) toch meer gaan denken aan een volle C, kleine D, of zelfs een volle D. Ik krijg iig mentor, geruwd, cohesief achter de spier, ronde protheses. Ik krijg vanuit de kliniek een BH, daarna (als ik ook mijn maat weet) stuur ik mijn vriend wel langs de winkels voor een paar sportbh's.

Ik heb mijn 2e consult voorafgaand aan mijn operatie. Ik heb tijdens het eerste consult plaatjes meegebracht en gezegd dit wil ik, dit is geloof ik een cup D. Ik ga het nog def. bespreken met de chirurg dus de 15e.

Die heeft de ervaring, dus die mag me helpen met wat er ook daadwerkelijk mogelijk is en bij me past, groot mag, maar niet ordi, zo van veel te groot voor mijn postuurtje....gewoon natuurlijk!

Maarre, wat las ik nou? 1 minuut gratis shoppen in een lingerie winkel??? Vertel...vertel,.... want de sint was hier gister ook, maarre, ik heb NIETS gekregen hoor ;) Ik heb hier wel al een soort van nesteldrang, daarstraks de garage flink opgeruimd, want straks wil ik lekker opgeruimd gaan bijkomen zegmaar, ook de bankhoezen nog even wassen..enz enz. Het draait wel continu op de achtergrond mee hoor...

Maarre, Kaat, mag ik je foto's ook misschien zien? Dank je alvast en nu maar op naar de 15e he, ik denk telkens, sjo, nu nog maar 9 dagen....

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.