Ga naar inhoud

chi chi : 15 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast chi chi

Aanbevolen berichten

hoi chichi

we hadden nog niet echt kennis gemaakt, heel erg leuk dat je op dezelfde dag mag als ik! ik heb zeer woelige tijden achter de rug, de tijd vliegt dus voorbij en ben weinig met bv bezig geweest afgelopen weken. hopelijk kan ik de voorpret de komende week weer een beetje hervatten, want het is al zo!! ben er dus helemaal niet zenuwachtig voor, kan me er gewoon niets bij voorstellen, een sprong in het diepe en ik zie wel waar het schip strandt, dat is een beetje mijn instelling.

we zijn even groot, 1,77 alleen ben ik 8 kilootjes zwaarder. ik dacht vooraf nog niet zo in cupmaten, maar richting bv en sportbh die ik moet gaan kopen ben ik er toch iets meer mee bezig, ik hoop dat het bij mij niet groter gaat worden dan D, een volle C zou voor mij het allerleukste zijn, ik gok dan maar met de sportbh op een C. Bij mij gaat er een prothese van 395 cc anatomisch in van Mcghan. Wanneer is jouw 2e consult, heb je al enig idee wat jij precies zou willen? qua cc, projectie etc? of laat je dit ook allemaal over aan de deskundigheid van de pc?

liefs

Kaatje

Hoi Kaat! (ik had je al op 6 december geantwoord, maar niet als quote, dus je hebt er vast geen melding van gekregen???)

Ja, zeker leuk nu toch ook even 'kennis te maken'! Ook ik mag dus aanstaande 15 december, heb er ook nog steeds helemaal zin in, kan wel af en toe een vlindertje in mijn buik voelen als ik er aan denk, maar zenuwachtig nee. Meer van: ik ga er voor en heb er zin in en oh my god, het gaat er EINDELIJK van komen en nu ook nog ZO SNEL!

Ik heb altijd geroepen zou wel een volle C willen, maar nooit echt bij nagedacht wat ik riep denk ik. Want daarna ben ik (&vriendlief ook) toch meer gaan denken aan een volle C, kleine D, of zelfs een volle D. Ik krijg iig mentor, geruwd, cohesief achter de spier, ronde protheses. Ik krijg vanuit de kliniek een BH, daarna (als ik ook mijn maat weet) stuur ik mijn vriend wel langs de winkels voor een paar sportbh's.

Ik heb mijn 2e consult voorafgaand aan mijn operatie. Ik heb tijdens het eerste consult plaatjes meegebracht en gezegd dit wil ik, dit is geloof ik een cup D. Ik ga het nog def. bespreken met de chirurg dus de 15e.

Die heeft de ervaring, dus die mag me helpen met wat er ook daadwerkelijk mogelijk is en bij me past, groot mag, maar niet ordi, zo van veel te groot voor mijn postuurtje....gewoon natuurlijk!

Maarre, wat las ik nou? 1 minuut gratis shoppen in een lingerie winkel??? Vertel...vertel,.... want de sint was hier gister ook, maarre, ik heb NIETS gekregen hoor ;) Ik heb hier wel al een soort van nesteldrang, daarstraks de garage flink opgeruimd, want straks wil ik lekker opgeruimd gaan bijkomen zegmaar, ook de bankhoezen nog even wassen..enz enz. Het draait wel continu op de achtergrond mee hoor...

Maarre, Kaat, mag ik je foto's ook misschien zien? Dank je alvast en nu maar op naar de 15e he, ik denk telkens, sjo, nu nog maar 9 dagen....

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey Chichi,

daar krijgen we ook gewoon antwoord van/op hoor. als je geabonneerd bent op een topic krijg je dat. alleen sommige maar 1 x per dag en als je dat veranderd kan dat bij iedere reactie.. is maar net hoe je dat instelt,vandaar dat sommige laat kunnen reageren.

en Kaat is hier nu niet zo veel nu,zoals je kunt zien aan topicnaam en handtekening.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey chi chi!

jij ook al bijna meid... spannend! nog ff volhouden!

liefs minime

Hai Minime!

Ja het gaat nu echt opschieten! Ik heb er zin in! Aankomende dagen nog lekker even in huis rommelen, zodat alles er straks klaar voor is. (Ik vind het net een soort nesteldrang) Jij hebt pas je eerste consult gehad he? Weet je al helemaal wat het allemaal gaat worden?

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog heeeel even en dan is 't zover!!! :D

Ik lees net bij Poppy dat je last van je nek hebt :(, ik hoop dat het snel overgaat

want ik had daar na mijn BV erg veel last van. Kwam ook een beetje door een

verkrampte houding, dus wees daar straks voorzichtig mee!!!

Veel succes met je voorbereidingen!!!!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog heeeel even en dan is 't zover!!! :D

Ik lees net bij Poppy dat je last van je nek hebt :(, ik hoop dat het snel overgaat

want ik had daar na mijn BV erg veel last van. Kwam ook een beetje door een

verkrampte houding, dus wees daar straks voorzichtig mee!!!

Veel succes met je voorbereidingen!!!!

Liefs Nina

Hai Nina!

Met mijn nek gaat het gelukkig beter!!! Ben nog bij de masseur geweest van de week, dag erna was helemaal erg maar daarna heb ik er gelukkig toch baat bij gehad. Vandaag lekker het huis in kerstsfeer omgetoverd, morgen nog bedden verschonen en al dat soort dingen en maandag, laatste puntje op de i, en dan is het zover. Ik vind het heel erg spannend, maar heb er echt zo'n zin in, kan me nog geen voorstelling van maken hoe het mij zal staan... gek he?

Bedankt in ieder geval meis,

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

je laaste dagje chi chi!

ooh spannend zeg,leef met je mee hoor.

heb je al kriebels,of heb je meer last van angstzweet? :101:

nee grapje hoor,het is al spannend genoeg,duszal je niet plagen ermee.

wil je enorm veel sterkte wensen en kijk uit naar je verslagje hoor,hoop dat alles spoedig verloopt en dat je tevreden wakker word,op de pijntjes na uiteraard,maar zelfs die komen helemaal goed.

knuff greetzzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel allemaal! nee, tot op dit moment nog nul komma nul last van zenuwen! Ik ben er echt helemaal klaar voor. Weet nog niet of ik zal slapen vannacht, maar dat merken we dan wel vanzelf! Ik heb er echt zo'n zin in! Het voelt eerder zo onwerkelijk, goh, morgen gaat het ECHT gebeuren, morgen heb ik gewoon borsten...Ik hou jullie zeker op de hoogte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen meis!!! Ik zal aan je denken!! Komt allemaal goed.

Hoop dat je je net zo top voelt erna als ik.

Probeer nog ff lekker te slapen vannacht. Lekker op je buik mmmmm ben jarloers hahahahahaha

Slaap lekker en misschien tot morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

heeeeeeeeeeeeeel veel succes en strekte morgen,hoop je snel weer te lezen :38:

liefs Patries

thanks tries,

heb er helemaal zin in, alhoewel, geloof ik het eigenlijk wel? Morgen al.....zo onwerkelijk, eindelijk!

Je leest me snel hoor!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverd

zei het je toch gaat heel snel hahah zeker nu je zo positief bent gebleven heb je toch iemands

plek mogen vullen zie je en het gebeurt ook bij jOu!!

Ik wens je heel veel suc6 morgen en alvast heel veel beterschap

slaap lekker en geniet alvast van je nieuwe boobs!!

Dikke Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

Had ik je al succes gewenst? Ik weet t echt niet meer... dus bij deze!! :71::71: Heeeeeeel veel succes morgen, ik ga aan je denken! Jij wordt wakker met mooie boobs :-) Lekker slapen vannacht, ik ben benieuwd naar je verhaal!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi lieverd

zei het je toch gaat heel snel hahah zeker nu je zo positief bent gebleven heb je toch iemands

plek mogen vullen zie je en het gebeurt ook bij jOu!!

Ik wens je heel veel suc6 morgen en alvast heel veel beterschap

slaap lekker en geniet alvast van je nieuwe boobs!!

Dikke Kus

thanks meis,

ben er helemaal klaar voor hoor, ben niet zenuwachtig eigenlijk, hopelijk slaap ik straks nog wat! Ik zal proberen ook snel verslag uit te brengen!

Ga zo nog maar even snel iets eten, haha!

Alles ook goed met jou meis?

Liefs Chi Chi!

PS, ik ga nu direct van het forum weg, morgen loopt de wekker om 5 uur af...

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.