Ga naar inhoud

chi chi : 15 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast chi chi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Daar ben ik weer!

& iets meer 'mens' als gister, dus ik ga nu mijn ervaring met jullie delen!

Na een korte nacht (viel wel direct in slaap maar werd wakker toen mijn moeder die blij ons sliep naar het toilet ging en daarna heb ik dus ruim een uur wakker gelegen) stapte ik om 05:00 uit bed, en stapten we om 5:45 in de auto. Op weg naar Machelen, eenmaal voorbij Antwerpen nog in de file gestaan maar we waren er netjes op tijd, 8:00. de dr. stond ook in de file, dus we hebben daar eerst een poos gezeten. Het was er K-K-Koud! Zeker toen ik al in mijn badjas zat, met een dekentje over me heen en de jas van mijn lieverd om me heen werd ik weer warm. De anesthesist kwam al kennis maken, en wat vragen stellen, toen rond 9en dr. Plovier bij me kwam. Gesprekje gehad, wat waren mijn wensen (een D) afgetekend, hij zou dit op de OK beslissen wat er precies nodig was en wat het best op mijn borstkas paste een 380, 400 of 430 CC om dit te bereiken en toen kon ik vlak daarna de OK op. Op een voorverwarmd bedje mocht ik plaatsnemen en iedereen om me heen begon zijn ding te doen, infuus aanleggen, bloeddrukmeter, toen werd de narcose toegediend, ik voelde me tintelen, ik kreeg een zuurstofkapje op, haalde drie keer adem en...werd wakker in de uitslaapkamer, met uitzicht op een prachtige tuin, onder een wit laagje van het vriezen! Weer had ik het koud, en mijn borstbeen deed zeer, verders niets. Toen er een zuster kwam was het eerste wat ik wilde weten wat er ingegaan was natuurlijk! 430 CC heb ik gekregen! Daarna kreeg ik een vlaag van misselijkheid, maar dat ebte ook weer weg. Dit had ik een keer of 3, had ook maar een bakje gevraagd...Toen ik voor de 4e keer misselijk werd ging het wel fout, maarja, een lege maag..dus het was alleen een beetje speeksel (sorry voor de details. Nog voor dit gebeurde lag ik daar op een rij met andere uitslapers, allemaal wel gordijntjes ertussen, maar aan de ene kant van me was er ook eentje misselijk, twee stoelen verder lag een aardige Belgische dame die was bomen al dan niet bergen aan het doorzagen in haar slaap, dacht dat ze erin bleef! Dus ik kon niet slapen! Later werd de pijn was heviger dus kreeg ik nog pijnstilling via mijn infuus. Ook kreeg ik wat tegen de misselijkheid, zodat de reis terug geen drama zou gaan worden! Op een gegeven moment denk dat het tegen half 4 was was ik gewoon fit genoeg en wilde wel graag weg, maarja lief zat boven en er kwam maar geen zuster. toen werd er weer een dame binnengebracht, die ik niet zag maar wel hoorde en die BLEEF in die narcose zeg. Ze lag te bibberen, I'm shaking, I'm shaking. En later begon ze te vragen of daar iemand was, dus ik gaf haar antwoord, maar ze reageerde weer gewoon met Is there anybody? Ze was gewoon nog niet bij ofzo. Maar ze bleef zeuren om van alles en nog wat, ik was dus erg blij toen daar de zuster kwam en vertelde dat ik naar huis wilde, toevallig stond mijn vriend ook achter haar! Naar huis! Even nog naar het toilet, medicatie meegekregen, iedereen gedag gezegd, kan niet anders zeggen dan dat de zorg echt super was, er liepen telkens mensen binnen die kwamen kijken hoe het ging, ging het niet of zo dan regelden ze direct weer wat. Na een lange terugreis (ook weer druk en file) kwamen we om 19:00 thuis. Voorzichtig mijn kleinste ingelicht dat mamma pijn had, was niet zo erg onder de indruk, wel van mijn gaasje van de infuusprik, ha. Onze dochter was meer onder de indruk, alhoewel ik haar niet letterlijk verteld heb dat ik een borstvergroting heb ondergaan hoor. Vragen komen misschien vanzelf. Gister was ik nog best zwak van de narcose, en de pijn werd ook wel erger. Voelde ook mijn rug. Stierf van de dorst. Heb heerlijk 2 koppen verse soep gegeten. Was ook gelukkig helemaal niet meer misselijk! Maar neem bijtijds mijn medicatie en daar wordt de pijn enigszins draaglijk door. Ik sluit me aan bij die kudde olifanten over je borstkas, of die vrachtwagen! De nacht ben ik 'redelijk' doorgekomen. Ik viel direct in slaap, lag lekker in mijn borstvoedingskussen, maar werd om 2:00 wakker, toen had ik een zeurend gevoel in mijn rug, en mijn borsten, die deden ook aan alle kanten zeer, ik voelde echt bij elke beweging, die ik amper maken kon, mijn spier, heel gemeen. Uiteindelijk weer in slaap gevallen, denk dat het gewoon ook even je plekkie en je manier van liggen vinden is... Tot 5:00, toen had ik weer last van m'n rug. Ik ben uit bed gegaan, heb mijn joggingpak aangetrokken en ben op de bank gaan liggen, wat rechterop, heb ik nog liggen slapen.

Gister even over mijn BH heen globaal de omvang gemeten, kwamen op 91 uit. Zal me benieuwen als de BH uit mag. Ik heb dus een hele stevige BH van de kliniek, die moet een maand dag en nacht aan! De chirurg zei, ja en als je met de feestdagen iets feestelijks wilt dragen mag je best 1 dagje iets charmanters aan...Morgen mag ik mijn BH iig uittrekken om te wassen en dan zal ik ook eindelijk het resultaat zien! Ik ga natuurlijk foto's maken!

Veel liefs van Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteeerd chi chi!! 430!! Dat is veel!! Ik stommerd heb gezegd, doe er maar gelijk 360 in! Te veel naar mijn ma en vriend geluisterd, had liever 380 (of zelfs 400) gewilt, zoald dr. Plovier wilde gaan passen, maar met meten kom ik nu ook op 90 uit.. dus dat is wel fijn haha.. Mja, als ik ze volgend jaar nog te klein vind, laat ik ze nog eens doen, dat heb ik al besloten haha.

Heb je gemeten met de band om? Dan zullen ze nog wel wat groter zijn als je hem uit hebt..

Bij mij lagen er ook een paar zo te snurken, werd er gek van haha.. Ben benieuwd naar je foto's!

Het harnas van de kliniek ga je echt verwensen, wat een rot ding is dat..

Ik ben benieuwd naar je volgende berichtje!

Xie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteeerd chi chi!! 430!! Dat is veel!! Ik stommerd heb gezegd, doe er maar gelijk 360 in! Te veel naar mijn ma en vriend geluisterd, had liever 380 (of zelfs 400) gewilt, zoald dr. Plovier wilde gaan passen, maar met meten kom ik nu ook op 90 uit.. dus dat is wel fijn haha.. Mja, als ik ze volgend jaar nog te klein vind, laat ik ze nog eens doen, dat heb ik al besloten haha.

Heb je gemeten met de band om? Dan zullen ze nog wel wat groter zijn als je hem uit hebt..

Bij mij lagen er ook een paar zo te snurken, werd er gek van haha.. Ben benieuwd naar je foto's!

Het harnas van de kliniek ga je echt verwensen, wat een rot ding is dat..

Ik ben benieuwd naar je volgende berichtje!

Xie

Ja ik heb gemeten met die band nog om en ben dan ook zeer nieuwsgierig naar het uiteindelijke resultaat, want ik wilde echt graag een D!

En jij, moet het ook nog de tijd geven (ik ken het, we willen direct het uiteindelijke resultaat zien!) Ik ga nu even liggen, vind het wel gezellig, maar heb hoofdpijn en een beetje koude rillingen. Denk gewoon moe....

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

Gefeliciteerd meid!!! :116: Fijn dat alles wel goed is gegaan (op wat misselijkheid en snurkers na dan...) en dat je weer lekker thuis bent. Ben benieuwd naar je foto's. Geniet van je rust en ik hoop dat je een goed herstel hebt. De 1e nacht zit er vast op!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi hi chi chi

yessss je hebt ze :43::43::43:

eindelijk heb je het achter de rug,

wil je beterschap toewensen en lekker rusten hoor,heb je zekers nodig

je bent een dappere!!! :35:

ben erg benieuwd naar je pic,s

je zult beretrots wezen,je hebt het verdiend ook.

knuffie moontje

thanks meid, lief van je :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

Gefeliciteerd meid!!! :116: Fijn dat alles wel goed is gegaan (op wat misselijkheid en snurkers na dan...) en dat je weer lekker thuis bent. Ben benieuwd naar je foto's. Geniet van je rust en ik hoop dat je een goed herstel hebt. De 1e nacht zit er vast op!

Liefs

Becky

dank je becky! Ik hoop nu wel op een betere nacht, hihi.

ben vandaag ook niet helemaal lekker, af en toe koude rillingen en hoofdpijn, maargoed, zal misschien nog wel door de narcose kunnen komen!

Liefs Chi Chi

PS ga snel foto's maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Chi chi, Gefeliciteerd meis met je booby's!!!

Hoe voel je je nu??

Kun je een beetje slapen? Bij mij gaat het redelijk. Slaap gemiddeld 7 uur en dan overdag nog 2 uurtjes ofzo. Maar kan niet zeggen dat ik lekker slaap. Mis het buikslapen...maar ja...

Nou doe lekke rustig aan hè, je hebt het nodig hoor!!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Chi chi, Gefeliciteerd meis met je booby's!!!

Hoe voel je je nu??

Kun je een beetje slapen? Bij mij gaat het redelijk. Slaap gemiddeld 7 uur en dan overdag nog 2 uurtjes ofzo. Maar kan niet zeggen dat ik lekker slaap. Mis het buikslapen...maar ja...

Nou doe lekke rustig aan hè, je hebt het nodig hoor!!

Liefs!

Hai Diaan!

Thanks!

Ja, het gaat nu beter, vanmiddag had ik een pijn piek denk ik, na een lange ruk geslapen te hebben net als jou voelde ik minder pijn. Het is enkel nog zeurderig, neem nog wel braaf de pijnstillers. Slapen ging deze nacht al beter dan de vorige nacht, alleen had onze kleinste last van de griepprik, koorts, dus die lag uiteindelijk naast me om een uur of 3 kerstliedjes te zingen! Maar gelukkig kunnen we overdag ook een beetje rusten! En jij? Tevreden? Hoe is het met de pijn enz?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverd

sorry ben even van het forum weggeweest.

maar je hebt ze eindelijk!!! wel veel CC dat wordt wel een hele mooie maat!

Super gefeliciteerd meid

Liefs XXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Chi Chi,

om ff met de deur in huis te vallen,en terug te komen op je mailtje

ja ik heb momentele nog geen nieuwe foto,s de laaste was van 10-12

ga dit weekend wel weer nieuwe maken hoor,en als je ze weer wilt zien,kan dat uiteraard,herinder me dan ff in berichtje dat je me ww wilt,anders vergeet ik het vast,ben best druk in me hoofd met van alles dus ja :rolleyes:

hoe ist met je trouwens?

al wat beter geslapen snachtds?

nog erg stijfjes zeker?

hopenlijk slaap je nu beters zonder muziek en liedjes te horen snachtds :107:

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi Chi Chi,

om ff met de deur in huis te vallen,en terug te komen op je mailtje

ja ik heb momentele nog geen nieuwe foto,s de laaste was van 10-12

ga dit weekend wel weer nieuwe maken hoor,en als je ze weer wilt zien,kan dat uiteraard,herinder me dan ff in berichtje dat je me ww wilt,anders vergeet ik het vast,ben best druk in me hoofd met van alles dus ja :rolleyes:

hoe ist met je trouwens?

al wat beter geslapen snachtds?

nog erg stijfjes zeker?

hopenlijk slaap je nu beters zonder muziek en liedjes te horen snachtds :107:

greetzzz moontje

Hai Moontje,

Ja natuurlijk doe ik dat, want ik ben wel zeer benieuwd meid! Zal je een berichtje sturen als knoop in je zakdoek (klinkt zeer herkenbaar hoor)(ik ben af en toe nog een beetje verstrooid, zal het door de narcose komen? :wacko:)

Het gaat steeds beter (is ook wel de bedoeling denk k) (ik kan steeds meer, maar probeer me wel te behoeden en laat me nog steeds waar mogelijk helpen!) Niet van niets naar in 1 x alles! Ik ga morgen eindelijk douchen, heb me wel elke x gewassen hoor, haha, maar met een washandje, ik verlang naar die stralen, lekker geuren, mmmm, en mijn haren wassen!!! Pas daarna zal ik me weer een beetje meer mens voelen, want telkens in een jogging, voel je je toch een beetje alsof je ziek thuis bent he...? Gelukkig is t wel een gezellige tijd om 'ziek' thuis te moeten bankhangen, met de kerstversiering, sneeuwwitte tuin/park om op uit te kijken. Maar slapen geef ik nog steeds een 3-..... Doet zeer om te gaan liggen, ik slaap tot 2:30 dan neem ik nog een pijnstiller en slaap ik wel weer verder, maar je verlangt ernaar om lekker te kunnen BEWEGEN! Maar besef me wel, ik wilde het zelf, haha, dus ja je moet het er gewoon voor over hebben. Morgen gaan we foto's maken! Als ik lekker gedouched heb.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey chi chi..

Ik heb dat ook, toen ik met een jogging broek thuis zat, voelde ik me echt niet lekker.. nu heb ik mezelf gedouched, normaal aangekleed (al passen veel topjes niet meer zo goed vrees ik :lol: ), en opgemaakt, en je voelt je gelijk veel mooier..

Ben echt zoo benieuwd naar je foto's! Ik ga zo ook weer nieuwe foto's plaatsen, vind ze ten opzichte van gisteren weer veranderd haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey chi chi..

Ik heb dat ook, toen ik met een jogging broek thuis zat, voelde ik me echt niet lekker.. nu heb ik mezelf gedouched, normaal aangekleed (al passen veel topjes niet meer zo goed vrees ik :lol: ), en opgemaakt, en je voelt je gelijk veel mooier..

Ben echt zoo benieuwd naar je foto's! Ik ga zo ook weer nieuwe foto's plaatsen, vind ze ten opzichte van gisteren weer veranderd haha..

heb net weer even in coma op de bank gelegen, pas als de kids allebei weg zijn is dit mogelijk... was ineens zo moe! nu hebben ze volgende week vakantie, maar dan zijn we ook weer een aantal dagen verder en anders stuur ik mijn moeder lekker met de kids op pad.. maar heb jij of had je dit ook? Meid, ik heb net je foto's bewonderd en het is echt; ze veranderen inderdaad, ze worden iig steeds mooier: COMPLIMENTEN! Die dokter heeft echt prachtwerk geleverd, mijn foto's komen er ook snel aan, beloofd! Moet ook nog even uitvinden hoe je dit moet doen, maar daar zal ik ook wel uitkomen!

Liefs!

PS, ben je nu niet zelf ook steeds meer tevreden aan het zijn ook over je maat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi lieverd

sorry ben even van het forum weggeweest.

maar je hebt ze eindelijk!!! wel veel CC dat wordt wel een hele mooie maat!

Super gefeliciteerd meid

Liefs XXx

Dank je wel meis, ja ik dacht al, ik hoor niets meer van je.. :102: Alles goed? Hier alles met de dag ietsie beter, al heb ik nog steeds een gemene pijn bij mijn vooral rechterborstspier, maar wie mooi wil zijn... verder verlang ik naar een douche en me gewoon weer mens voelen, make up op, iets anders aan dan enkel jogging en sportkleding, je herkent het vast! Oja, slapen is ook niet echt alles, pijnlijk. Maargoed, het is allemaal draaglijk zegmaar. Maar net als vanmiddag, dan wordt ik me toch ineens MOE, nu waren de kleintjes gelukkig allebei op school, dus ik heb lekker even liggen doezelen op de bank. Ik hoor je weer, lees je!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net weer even in coma op de bank gelegen, pas als de kids allebei weg zijn is dit mogelijk... was ineens zo moe! nu hebben ze volgende week vakantie, maar dan zijn we ook weer een aantal dagen verder en anders stuur ik mijn moeder lekker met de kids op pad.. maar heb jij of had je dit ook? Meid, ik heb net je foto's bewonderd en het is echt; ze veranderen inderdaad, ze worden iig steeds mooier: COMPLIMENTEN! Die dokter heeft echt prachtwerk geleverd, mijn foto's komen er ook snel aan, beloofd! Moet ook nog even uitvinden hoe je dit moet doen, maar daar zal ik ook wel uitkomen!

Liefs!

PS, ben je nu niet zelf ook steeds meer tevreden aan het zijn ook over je maat?

THANKS voor je compliment! Ja qua vorm en zo ben ik echt ontzettend tevreden, maar met de maat nog steeds niet, baal behoorlijk. Denk ook niet dat ik daar tevreden over zal worden.. Had gewoon op mijn gevoel moeten luisteren en niet dat van mijn moeder en vriend.. Denk ook dat ik liever high profile had gehad ipv medium... en op zijn minst 400cc.. Mja, daar ben ik nu te laat mee haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

THANKS voor je compliment! Ja qua vorm en zo ben ik echt ontzettend tevreden, maar met de maat nog steeds niet, baal behoorlijk. Denk ook niet dat ik daar tevreden over zal worden.. Had gewoon op mijn gevoel moeten luisteren en niet dat van mijn moeder en vriend.. Denk ook dat ik liever high profile had gehad ipv medium... en op zijn minst 400cc.. Mja, daar ben ik nu te laat mee haha

Ja dat kan ik helaas ook niet voor je veranderen, als ik naar mezelf kijk, denk ik ook nu van: is dit een D?? Het lijkt nu meer een C.. maarja dat is op t oog dan he, nu moet ik nog meten de omvang en BH's passen, de protheses moeten ook nog zakken en op zijn plaats gaan zitten denk ik? nou meis, wie weet ooit in de toekomst nog een keertje een cuppie groter dan? Je weet nu wat t is....

LIEFS!

PS ik heb ook nog even opgevraagd hoe het bij mij geplaatst is, high of medium, heb jij dit gevraagd of is dat ter sprake gekomen? Ik weet het niet, ja, van te voren had hij het er wel nog over... of was ik al te veel in spanning?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

Wou je eerder al feliciteren, maar geraakte maar niet op 't forum van de week, dus nu eindelijk:

"Gefeliciteerd!" :43: Veel beterschap en een spoedig herstel toegewenst! Doe maar lekker rustig aan en geniet van je nieuwe aanwinsten! Benieuwd naar je foto's!

Veel liefs,

Eefje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chi Chi,

Wou je eerder al feliciteren, maar geraakte maar niet op 't forum van de week, dus nu eindelijk:

"Gefeliciteerd!" :43: Veel beterschap en een spoedig herstel toegewenst! Doe maar lekker rustig aan en geniet van je nieuwe aanwinsten! Benieuwd naar je foto's!

Veel liefs,

Eefje.

Hai Eefje,

Dank je wel meid, ja het forum was van de week heel irri, gelukkig is het nu echt weer supersnel, dacht eerst dat het aan m'n pc lag, maar geullig, alles doet t weer, het is toch wel bijna een verslaving, dit forum.

Morgen ga ik lekker douchen en dan ga ik foto's maken.

Liefs Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan ik helaas ook niet voor je veranderen, als ik naar mezelf kijk, denk ik ook nu van: is dit een D?? Het lijkt nu meer een C.. maarja dat is op t oog dan he, nu moet ik nog meten de omvang en BH's passen, de protheses moeten ook nog zakken en op zijn plaats gaan zitten denk ik? nou meis, wie weet ooit in de toekomst nog een keertje een cuppie groter dan? Je weet nu wat t is....

LIEFS!

PS ik heb ook nog even opgevraagd hoe het bij mij geplaatst is, high of medium, heb jij dit gevraagd of is dat ter sprake gekomen? Ik weet het niet, ja, van te voren had hij het er wel nog over... of was ik al te veel in spanning?

Hier ook, op het oog lijkt het niet zo, en toch had ik echt gisteren 90D aan..

Ik heb het van te voren gevraagd wat het zou worden, medium of high profile, en hij pakte medium, omdat het anders te nep zou gaan uitzien..

Nja, hoofdzaak ze zijn mooi toch? Vrouwen kunnen toch nooit tevreden zijn hahaha (de meeste dan, waaronder ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook, op het oog lijkt het niet zo, en toch had ik echt gisteren 90D aan..

Ik heb het van te voren gevraagd wat het zou worden, medium of high profile, en hij pakte medium, omdat het anders te nep zou gaan uitzien..

Nja, hoofdzaak ze zijn mooi toch? Vrouwen kunnen toch nooit tevreden zijn hahaha (de meeste dan, waaronder ik)

Hai Meis,

Oja, volgens mijn vriend had hij het bij mijn ook gewoon over medium profile...

van de week maakten we al foto's maar die vond ik gewoon niet mooi qua lichtval en op de foto's leek het helemaal niet groot, terwijl in t echt denk ik wat een wereld van verschil met wat ik eerst had. Ik had toen ook geen gevoel in 1 van mijn tepels, die hing, nu is dat alweer over gelukkig, telkens staan ze wel helemaal POING, haha, dat vind ik juist mooi... Zo raar, heb de laatste Tramadol daarstraks gehad maar ineens is ook de pijn stukken minder geworden vergeleken met vanmorgen, ik voel mijn rechterspier nog het meest, maar nogmaals het is echt stukken minder. Fijn. Nu moeten we straks gewoon aan de para's of de ibu's. Wat slik jij dan nu nog? Ik werd de afgelopen 3 nachten telkens 1 x wakker en dan nam ik dus nog een zware, omdat de pijn dan ook t vervelendst was en omdat ik zo uitkwam qua tijd. Ik heb hier ook een bh liggen van mijn vriendin, een D cup, die ga ik morgen eens proberen, hihi! Dan weten we ook gelijk meer... :blush: hope hope, haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha... klinkt herkenbaar, ik zet ook alleen de beste foto's erop hihi..

Ja mijn tepels zijn ook telkens hard, pijnlijk bijna, had er ook nooit zo gek veel gevoel in, maar nu zijn ze overgevoelig.. die steken ken ik, die heb ik in mijn linker borst.. echt zooooo pijnlijk.. vooral als je lang hebt gelegen of geslapen.. En daarbij, als k heb geslapen, word ik ook wakker van de rugpijn, ik kan niet wachten om weer op mijn zij te slapen!

Ben benieuwd wat jij hebt! Zal ook zeker een D zijn, kan niet anders met 430!

Kussie!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.