Ga naar inhoud

chi chi : 15 december 2009 : Dr. Plovier : Beaucare


Gast chi chi

Aanbevolen berichten

hoi chichi gefeliciteerd lieverd met je nieuwe tweeling ik hoop dat je er tevreden over bent,ik ben nu ook geopereerd heb ernstige spierpijn al mijn ribben doen zeer. Ik hoop dat je snel hersteld en het belangrijkste dat je er gelukkig mee bent liefs wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

heb je me ww gestuurt chichi :blush:

Ik heb gekeken meis, wat een verschil a he? Ze worden echt steeds mooier, vind je zelf zeker ook wel? Je ziet echt verandering optreden!

Ik vroeg me alleen af, je schreef dat je BH's allemaal te strak waren, waar zit dan bijv. die triumph te strak? In omvang of???

Spreek je snel weer,

straks als mijn vriend alle boodschapjes enzo heeft dan ga ik EIN-DE-LIJK lekker douchen.....ZUCHT, wat kan je uitkijken naar zoiets simpels he....

en dan trek ik uit protest :131: lekker een rokje aan en een legging en GEEN joggingbroek, haha! Ik zie wel....

Liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Diaan!

Thanks!

Ja, het gaat nu beter, vanmiddag had ik een pijn piek denk ik, na een lange ruk geslapen te hebben net als jou voelde ik minder pijn. Het is enkel nog zeurderig, neem nog wel braaf de pijnstillers. Slapen ging deze nacht al beter dan de vorige nacht, alleen had onze kleinste last van de griepprik, koorts, dus die lag uiteindelijk naast me om een uur of 3 kerstliedjes te zingen! Maar gelukkig kunnen we overdag ook een beetje rusten! En jij? Tevreden? Hoe is het met de pijn enz?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh oeps had er nog wat bij moeten zetten....

Nou bij deze... Gaat erg goed met me. Merk dat de proteses echt aan het zakken zijn. Voel soms een beetje druk op de hechtingen. Maar verder voel ik weinig. Heb wel een griepje onder de leden de laatste dagen....tjha de weerstand is toch erg laag geworden na de operatie. Maar ben alweer aan de betere hand gelukkig.

Het slapen gaat vrij goed, maar ben echt zooooo blij als ik weer lekker kan slapen hoe IK dat wil!. Lekker tegen m'n mannetje aankruipen enzo. Maar ja. Nu lig ik nog braaf op m'n rug voorlopig ahhahahaha

Maar wat goed dat het met jou ook zo goed gaat zeg!!! Het is toch best eng als je al die verhalen leest hè. Gelukkig maar dat het toch ook mee kan vallen!!!

Ben echt heel tevreden met het resultaat. Het past gewoon helemaal bij de rest van m'n lichaa,. Niet te groot niet te klein. Hoop dat ze qua formaat zo blijven als nu :-) Toen ik net wakker werd.....whow wat een kanonnen!! Gelukkig is dat iets minder geworden hahahaha

En jij? Ook happy en tevreden? Heb je foto's die ik mag zien? Ben erg benieuwd naar jou nieuwe prachten!

Liefs,

Diaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi chi chi,ja klopt,me bh,s zitten nu onderhand allen te strak,blijf verdorie kopen joh,baal ervan

ja omvang is krap,wat ik niet snap want heb al jaren die onderomvang,en dat niet alleen,het lijkt of me borsten ineens enorm naar voren komen,want de cups zitten nu ook te strak,zo strak dat me borsten zeer doen van plat drukken,je hebt plat drukken en plat drukken he,als je begrijpt??

ik ga vd week weer is een nieuwere proberen,heb nu dit weekend een 80D aan,en die zit me ook niet fijn, :unsure:

en?lekker je rokje en legging aan gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai die Chi chi,

leuk,bedankt voor je ww,en ik heb je me mening al gegeven,en terecht helemaal uit me hart gemeend!

meid,ze zijn prachtig,en top van vorm,en dat nu al,moet je nagaan over tal weken.

jeetje,ben haast net zo blij als jij met ze bent,je was zo zenuwachtig en blij,en ik ben het ook voor jou,blij :43::43::43:

ik ga zekers morgen toch even navraga doen over de maten bh,s bij hema,komt goed,laat ik je ook meteen ff weten zodra ik thuis ben.

zit de 75C je niet lekker ook? te krap?

en hoezit de 75D triumph je?

afijn,ik hoor het wel van je hoor,je hebt ook me mailadres he als je dat sneller of fijner vind mailen.

beterschap en je leest me gauw weer,rustig aan,hou je taai :62::116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai die Chi chi,

leuk,bedankt voor je ww,en ik heb je me mening al gegeven,en terecht helemaal uit me hart gemeend!

meid,ze zijn prachtig,en top van vorm,en dat nu al,moet je nagaan over tal weken.

jeetje,ben haast net zo blij als jij met ze bent,je was zo zenuwachtig en blij,en ik ben het ook voor jou,blij :43::43::43:

ik ga zekers morgen toch even navraga doen over de maten bh,s bij hema,komt goed,laat ik je ook meteen ff weten zodra ik thuis ben.

zit de 75C je niet lekker ook? te krap?

en hoezit de 75D triumph je?

afijn,ik hoor het wel van je hoor,je hebt ook me mailadres he als je dat sneller of fijner vind mailen.

beterschap en je leest me gauw weer,rustig aan,hou je taai :62::116:

Hai Moontje,

Dank voor je compliment :blush:

Ik was direct toen ik het zag eigenlijk al tevreden, maar wist nog niet welke kant het op zou gaan, maar het zag er netjes en niet gehavend uit, geen blauwe plekken enz. Ik heb nu al het idee dat de protheses inderdaad dalen al gaat dat niet per dag zo snel natuurlijk hihi.

Ik vind het nog lastig wbt de BH's omdat ik ze ook nog niet volledig dragen zal weet je. Ik moet deze van de kliniek nog ruim 3 weken aan.

Daarna zal ik overstappen op een sportbh, om af te kicken van het stevige harnas. En die BH's heb ik allemaal alleen even aangehad voor de foto, dus kan nog niets echt zeggen over welke favoriet is, alleen hoor ik altijd veel positiefs over die van de HEMA. Nu weet ik dat ze een drietal soorten hebben, misschien die wel in die maat? Ik ga morgen of overmorgen denk ik zelf ook even kijken, de kinderen gaan een nachtje logeren, dan hoef ik nog niet met zijn drietjes op pad. Die van de Hema, 75C zat nu nog wel even goed, maar als ik nog 'verander'dan is deze straks misschien weer te klein? Net als jouw BH's... Vandaag mijn eerste dag met de kindjes alleen. Misschien komt mijn moeder nog even helpen...

Liefs en we spreken elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn mooooiii.. en GROOT!! ooohh wat baal ik nu, dat ik me er zo nodig mee moest bemoeien hoeveel cc erin ging..

Ik wil ze ook zo groot!! Wijffie, ze zijn super.. echt groot en mooi rond, die gaan vast en zeker nog mooier worden!! Wat heeft Plovier gouden handjes he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn mooooiii.. en GROOT!! ooohh wat baal ik nu, dat ik me er zo nodig mee moest bemoeien hoeveel cc erin ging..

Ik wil ze ook zo groot!! Wijffie, ze zijn super.. echt groot en mooi rond, die gaan vast en zeker nog mooier worden!! Wat heeft Plovier gouden handjes he!

:109: dank je wel meid.

Ja, ik ben er zelf ook zeer tevreden mee en hopelijk wordt het alleen maar nog mooier, want dan zakken de protheses nog meer we zullen het gaan zien, idd, gouden handjes ( nu de littekens nog zien he? :141: )

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk toch meis,zulke reacties! :D

en ze worden idd alleen maar mooier.

je ziet dat ze nog hoog zitten en dat gaat allemaal goedkomen!

daar heb ik wel ervaring mee haha. :38:

liefs Patries

nou zekers, en ja, tijd is het magische woord he!

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja geduld is met een bv een heel naar waar woord haha...

slapen vind ik alleen knap waardeloos, maarja, morgen pas een weekje PO..

maar heb wel eens lekkerder geslapen :angry:

Val wel razendsnel in slaap, wat me al verbaast zo op mijn rug, maar dan word ik wakker en ben ik me toch verkrampt.... :wacko: Maarja, vannacht was voor mijn gevoel wel weer ietsie minder dan gister....

tijd....tijd....tijd. :141:

vanmiddag gaat het weer sneeuwen, ga straks maar lekker met de kids de tuin in, mogen zij zich uitleven op een sneeuwpop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja,idd das zwaar k*t! ik mocht na 2 weken proberen voorzichtig op mijn zij te gaan slapen. en toch ga ik op mijn rug slapen. maar draai dan snachts wel door naar mijn zij. en das fijn. ff andere houding, al ga ik dan als ik wakker wordt toch weer op mijn rug liggen haha. hoezo dwars :38:

blijven gewoon 2 zware weken meis en dan gaat het heel snel vind ik!

jaaaaaa,leuk voor de kids,minder voor de mensen die moeten werken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi lieverd

Super dat alles zo goed gaat!!

Zie die meiden hier hun ogen uitkijken op je pics mag ik ook jaloers worden?

haha bedoel mag ik ook je ww

liefs Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi chi chi,

sorry maar ben de stad niet meer ingeweest vandaag

lag te veel sneeuw en dat is met mijn auto niet te doen,heb een verlaagde automatische sportcoupe met achterwielaandrijving,dus dat ging niet op,

ga morgen een nieuwe poging doen met navraag,oke?

greetzzz moontje

je bent een schat... alleen als je er zelf bent joh, heeft geen haast hoor... :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.