Ga naar inhoud

guppie : 24 april 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis *hersteloperatie*


Aanbevolen berichten

Hoi Guppie,

Volg zo af en toe je verhaal en wilde even zeggen: er is wel een grens aan optimisme he en het is heel erg terecht dat je nu boos bent. Zou het hier echt niet bij laten als ik jou was! Belachelijk. Dit staat natuurlijk los van het feit dat ze alsnog heel mooi kunnen worden.

Liefs Niceday

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

ik vind dat niet kunnen.

Los van het feit dat het jou niet gaat helpen om heel boos, opgefokt en ellendig te worden...

Kijk, je hebt nu al tweemaal van hun diensten gebruik gemaakt, die zij niet tot jouw tevredenheid hebben verleend.

Hoe zit dit verhaal financieel in elkaar? Heb jij voor je herstel moeten betalen?

Want ik vind dat zij met een tegemoetkoming moeten komen. Als jij geen 3e (!!!!!) operatie wilt dan zullen ze je financieel tegemoet moeten komen.

Dit KAN toch zo gewoon niet????

Ik schrik echt enorm van de verhalen waar het mis gaat en de chirurg de handen omhoog doet en 'jeh, hier kunnen wij toch niks aan doen', roept en zegt betaal maar zelf of zoek het je maar uit!!

Het wordt vast heel mooi?! Ja, rood is heel mooi, maar als ik betaal voor groen wil ik vrdmm GROEN!

Sorry meid, maar ik word hier helemaal %##$%^^^^!!!! van...

Ik zou trouwens wel degelijk contact zoeken, maar pas op dat je je communicatie kort, bondig, duidelijk en vooral zakelijk houdt. Dat wat ik hierboven heb neergeknald gaat bij je PC denk ik niet veel uithalen... Daarnaast zou ik je adviseren om een dossier bij te houden als je hier verder mee gaat en je goed te laten adviseren... Bewaar brieven, mails en noteer (telefoon) gesprekken. (kopieer die van jezelf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Verooo,

Je hebt hierin helemaal gelijk.

De her heb ik 600 euro voor de protheses moeten betalen, de andere kosten waren voor hem.

Ik heb een mapje aangemaakt met mail en heb daarstraks een email naar hem gestuurd met daarin nog dat hij met een voor stel komt.

Mocht hem dat niet lukken dat ik een voorstel zal doen en dat een derde operatie geen optie is.

Ik ben erg benieuwd wat en hoe hij gaat reageren.

Bedankt voor je tips en het mee leven van jullie aalemaal, ik neem ze mee.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gup...

Ik wil trouwens niet belerend overkomen hoor! Ik weet natuurlijk niet in hoeverre jezelf al weet hoe dit soort zaken aan te pakken. Ik ben ook geen pro, maar ik weet wel dat verzamelen van alles altijd een pré is. Ik zou de € 600,- voor de protheses sowieso terugeisen.

Je hebt betaald voor anderen. Eerlijk gezegd denk ik dat de kliniek dezelfde claim kan indienen bij de fabrikant, aangezien zij verkeerd geleverd hebben.

Kijk... Zij zullen waarschijnlijk niet akkoord gaan met je eis, want jij ook eist. Dus ik zou gewoon al het geld terugeisen. Dat klinkt misschien belachelijk, maar zij gaan jou altijd een tegenbod doen om er beter uit te komen. Probeer in ieder geval niet de mindere te zijn in dit hele verhaal en hun teveel de leiding laten nemen. Als ze antwoorden dmv je het bos in te sturen, zou ik echt antwoorden met eisen dat je financieel wordt tegemoet gekomen.

Ach meis... Ik kan je wel gaan zeggen wat je allemaal kunt doen, maar je zult je toch enorm klote voelen dat het gewoon niet geworden is wat je verwachtte... 600 euro gaat je leed niet verzachten natuurlijk... Ik hoop echt dat je er goed vanaf komt en je boobs gewoon geweldig prachtig gaan worden ondanks het verschil tussen deze protheses en die wat jij graag wou hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Verooo,

Alle tips zijn altijd welkom.

Alleen al het feit dat jullie mee denken is super.

Ik heb een aardig idee van hoe het allemaal aan te pakken en mocht ik er echt niet aan uit komen hebben we altijd nog een rechtsbijstand verzekering maar ik hoop dat dat niet nodig zal zijn.

Ik denk ook dat hij ze gewoon terug kan vragen bij de distributeur, hoewel hun zullen zeggen...dan had u beter moeten controleren.

Ik hoop dat ik vandaag nog een antwoord ga krijgen van hem maar ik ben er bang voor.

En natuurlijk hoop ik ook dat ze uiteindelijk wel mooi worden maar ongeacht dat voel je je bedondert, en ik geloof echt dat het geen kwaadwil is geweest en nooit zijn bedoeling maar ik baal er inderdaad wel van....ook dat zakt vast weer wel....maar nu ff niet....haha

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Guppie,

Ik heb me tot nu toe op de achtergrond gehouden en vooral meegelezen.

Ook ik heb mijn mening hierover en tips wat je wel- of vooral niet moet doen, maar of je daar heel veel mee gaat opschieten weet ik niet.

Ben je tevreden met 600,- terug? Je kunt het namelijk ook opgooien dat je je nu niet meer zeker voelt, en dat je je opgelicht voelt. Dit uiteraard alleen wanneer je er een échte zaak van gaat maken.

Tot nu moet je vooral dus jezelf afvragen: ben ik tevreden met 600,-

Zo nee, wat zou je dan nog wel extra willen?

Wij zijn hier allemaal om jou te helpen en te steunen! :54:

Liefs Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

Dat is inderdaad precies het gene ik me nu af vraag.

Ben ik hiermee tevreden of niet.

Ik ben ook van mening dat wie het onderste uit de kan wil de deksel op zijn neus krijgt.

Tevens ben ik er ook nog steeds van overtuigd dat het geen kwaadwil is geweest maar echt een vergissing.

Van de andere kant zal ik me altijd af blijven vragen hoe het geworden zou zijn als er wel het juiste in was gegaan.

Vind dit een heel moeilijk iets.

Ik heb wel een rechtsbijstand verzekering maar ik wil het eigenlijk niet zo ver laten komen.

We zijn allemaal mensen en zo ben ik simpelweg niet als het niet echt hoeft.

Eenmaal mij tot het uiterste gedreven ga ik tot het uiterste hoor...begrijp me niet verkeerd en dan heb je een erg slechte aan me...haha...maar liefst wil ik alles gewoon samen oplossen.

Ik vind het echt super dat jullie me steunen.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gup,

jeetje meid...niet te geloven...

Snap zo dat je boos bent.. wat een dilemma's..

geld terug of toch een her??

Ik vind het een hele moeilijke beslissing..en hoop dat, wat je ook besluit, je er tevreden mee bent.

DAT is het allerbelangrijkste..

Succes

XX

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh Gup, wat vervelend dat het toch de verkeerde protheses blijken te zijn!

Helemaal te begrijpen en TERECHT dat je boos bent. De pc kan zeggen dat het de fout van de fabrikant is ( dat kan ook wel zo zijn ) maar de eind verantwoordelijkheid vind ik bij de pc zelf liggen. Hij had ze moeten controleren voordat hij ze plaatste!

Hoop desondanks dat je blij zult zijn met je nieuwe boobs en dat het maar een mooi resultaat mag worden!

Veel succes met de beslissing die je eventueel gaat nemen/maken.

Kus masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Guppie,



Mocht het resultaat inderdaad prachtig zijn (Wat ik ontzettend hard voor jou hoop), dan kun je met iets minder inderdaad ook genoegen nemen.


Maar ondanks dat jij een ontzettende optimist bent en het ziet als een menselijke fout, het is wel een menselijke fout geweest in JOUW lichaam. Jij moet daar mee omgaan, hun niet.


En het is absoluut menselijk om een vergissing te maken, want mensen doen dat iedere dag. Maar niet als het ten kosten gaat van een lichaam van een ander. Het is ontzettend slordig geweest!! Daar is geen goed woord voor.


Ook heeft het, indien je er aan gedacht hebt, weinig zin om iets extra's vast te leggen voor over een aantal jaren, want wie weet is de kliniek er dan niet meer. Ik noem maar iets..


Hetgeen waar jullie beiden mee in kunnen stemmen, heeft dus eigenlijk iets wat op de korte termijn geregeld kan worden. Dus geen jarenplan.....Snap je?



Ik hoop gewoon van harte dat jullie het samen tot een goed overleg en afspraak kunnen maken. Waar vooral JIJ tevreden en een goed gevoel aan over kunt houden.


Je zult alleen voor jezelf moeten afvragen wat dat precies zou kunnen zijn. Echter.....Alleen JIJ kan dat beslissen. Hoe hard wij ook met je mee willen denken.



Ondanks dit alles, hoop ik wel dat je tussendoor nog goed kunt rusten. Daar is je herstel alleen maar bij gebaat B) :38:



Hou ons op de hoogte :)



Liefs Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gup,

Moeilijk hoor! Ik zou er even goed over nadenken en eerst het resultaat afwachten. Als je tevreden bent met het resultaat kun je het bod eventueel accepteren, maar wat als je eigenlijk niet tevreden bent??? Je wilt geen 2e heroperatie zeg je, maar blijf je dan altijd naar je borsten kijken en balen? Ik denk persoonlijk dat het te snel na de operatie is om daar nu een goede keuze in te kunnen maken. Misschien kun je dit bod laten staan en zeggen dat je hier goed over na gaat denken, maar je nu eerst wil richten op je herstelperiode. Lastige situatie hoor meid, sterkte!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi allemaal,

het rusten staat idd even op een laag pitje nu Kelly en ben het helemaal met je eens dat het heel erg slordig is geweest.

Lange termijn afspraken wil ik inderdaad niet maken, ik wil het liefst vandaag allemaal nog opgelost hebben maar weet niet of dat haalbaar is.

Ik heb een voorstel gedaan om de totale kosten te middelen...dan heeft de pc geen verlies en ik niet het beoogde resultaat maar wel een verbetering.

Ik wacht zijn reactie hierop weer af.

Ik houd jullie zeker op de hoogte!

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi andrea,

je hebt wel een punt

helaas hoe optimistisch ik ook altijd ben heb ik het geduld van een mug...haha

Ik wil graag zo snel mogelijk een overeenkomst bereiken zodat ik het af kan sluiten en weer vooruit kan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje guppie wat lees ik nu toch allemaal! pff wat een ellende!! :147:

Goed hoe je zo positief, rustig, reëel naar de situatie kijkt! ongelovelijk!! meeste is hierboven verder eigenlijk ook al wel gezegd.

Ik wil je heel veel succes wensen met je herstel, hoop dat je borsten zo onwijs mooi gaan worden, dat heb je wel verdiend!

Verder hoop ik dat het ziekenhuis/fabrikant je goed tegemoet komt waar jij tevreden mee bent!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat een dilemma's. Voor hetzelfde geldt worden ze nu ook prachtig en krijg je die 600 terug, kun je mooie nieuwe lingerie setjes voor kopen. Maar aan de andere kant, stel dat je niet tevreden ben, dan is het die 600 euro niet waard en heb je liever mooie borsten. Maar goed, zou je voor een derde herstel willen gaan, ook al wordt alles betaald? Phoe jij heb heel wat om over na te denken. Wat en slordigheid daar zeg! Dat zo n pc dat niet even heb gecontroleerd zeg!

Mss kun je gewoon toch even een paar weken wachten hoe het er uit gaat zien en dan pas een beslissing maken.

Heel veel succes en sterkte met je herstel!

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier nog even sterkte gewenst!!

We hebben het er al uitgebreid over gehad en zie dat anderen er ook zo over denken!

Doe het wel rustig aan, overdenk alles goed.... Een voorbereid iemand komt het verst!

Sla die mail in de juiste map op ;)

Ik hoop echt voor je dat alles goed komt!! Heb alles er al over gezegd. Dat geduld dat zul je nu even moeten hebben en probeer toch echt te rusten, zodat die prothesen kunnen zakken!!! Lichamelijk rusten bedoel ik dan he!! Geestelijk is het wel een wirwar nu, wat logisch is.. Ik weet dat je dan de hele tijd aan het zoeken bent naar wat je nog zou kunnen doen....

Ben benieuwd wat hij op je laatste mail gaat zeggen!! Fingers crossed!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Wat een gedoe meis... Ik denk dat ik zowiezo die 600 euro wel zou aanpakken daar heb je gewoon zowiezo recht op lijkt me, maar daarnaast zou ik toch ook misschien iets opstellen dat als dit niet mooi uitpakt hun ook verantwoordelijk zijn voor een eventuele heroperatie. Ik weet dat je er nu nog niet aan moet denken, maar je moet ook wel wat vooruit kijken en als je je erg eraan stoort zal je waarschijnlijk toch aan een her moeten, en zou fijn zijn dat dan zwart op wit staat dat je daar dan geen kosten aan hebt.

Sterkte meis, en hopelijk valt het allemaal erg mee en worden ze nu supermooi!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Guppie,

Ik let even niet op en zo zijn er vier pagina's bij geschreven in je topic. Het lijkt wel Murphy's law, de omgekeerde boterham met pindakaas! Wel fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan. Ik duim voor je dat ze net zo mooi worden als dat je voor ogen had.

En die nuchterheid en optimisme van jou, petje af hoor. Daar kan deze piepert (d?) nog wat van leren! Goed herstel.

Weet je wat wellicht ter afleiding helpt, MAKKELIJKE woordjes keggen bij wordfeud... (Hint).

Ennuh ook al wil je de rechtsbijstand niet inschakelen, denk dat een melding wel goed is, je moet ze namelijk in het begin van het geschil laten weten dat t speelt, als je wacht en het loopt onverhoopt op, dan zegt de verzekering ja dat had u eerder moeten melden bij ons nu kunnen we niet meer zo of zo doen.

Xx

Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gup,

Hopelijk is de eerste golf van emotie een beetje bedaard en kun je helder nadenken. Knap dat je in ieder geval zo rustig bent en positief blijft. Natuurlijk gaan we ervan uit dat de pc deze fout niet met opzet heeft gemaakt, maar gezien zijn functie is hij wel degene die hiervoor de verantwoordelijkheid moet nemen.

Ik vind het in ieder geval al een goede zet dat ze al aanbieden de 600 euro terug te betalen.

Moeilijk wel hoor. Veel succes met ales. Ik ben benieuwd wat het resultaat gaat zijn. Van deze kwestie en natuurlijk ook van de hersteloperatie. We gaan er gewoon nog steeds vanuit dat je boobies iig heel mooi gaan worden :)

Knuffel Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik heb vanmorgen inderdaad de rechtsbijstand verzekering gebeld omdat hij met mijn voorstel van middeling niet akkoord wil gaan.

Zij vroegen me alle stukken toe te zenden, voor alsnog heb ik die boot even af gehouden en nog een email gestuurd naar de pc. en hem met klem verzocht wel akkoord te gaan zodat er verder geen stappen ondernomen hoeven worden.

Ik wacht wederom op zijn reactie.

wel leuk dat jullie mij nog steeds optimistisch vinden.

En Anma, zal mijn best doen...haha

groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.