Ga naar inhoud

guppie : 24 april 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis *hersteloperatie*


Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Even een kort verslagje,

Vanmorgen vroeg vertrokken en een uur te vroeg aanwezig.

Het was heerlijk weer dus hebben we in een nabij gelegen natuurgebied eerst nog lekker een rondje gelopen en in het zonnetje gezeten.

Om haf 11 moest ik binnen zijn, de anestesiste wist me al te melden dat ze niet hetzelfde goedje ging gebruiken als laatste keer omdat ik toen niet wakker werd.

Alles is voorspoedig verlopen, wederom weinig bloedverlies.

Om kwart voor was ik schijnbaar terug op de kamer maar dat kan ik me niet herinneren...haha

Ze hebben me een aantal keer terug moeten draaien omdat ik steeds op mijn buik wilde draaien...ook daar kan ik me niets van herinneren.

Rond de klok van half 3 zijn we weer huiswaarts gereden, het gaat op zich super goed....in vergelijking met vorige keer kan dat ook niet anders.

Pijn is zeker aanwezig maar neem op tijd pijnstilling en dan komt alles vast goed.

Enige jammer is dat ik onderweg al twijfelde over de prothese die hij er in heeft gedaan.

Nagekeken op de sticker zijn dit ook niet de protheses die we afgesproken hebben.

Direct gebeld en hij gaat het controleren....in zijn overtuiging zijn er wel de juiste in gegaan nl.

Mocht dat zo zijn dan heb ik niet de juiste stickers ontvangen wat mij erg onwaarschijnlijk lijkt.

Het aantal cc klopt nl wel...echter de projectie en diameter kloppen niet.

De diameter is bijna een cm per prothese groter en de projectie is een halve cm kleiner.

Ik ben de eeuwige optimistische nuchtere Guppie maar nu baal ik als een stekker.

Het kan best zijn dat als je ze er in zou kunnen doen en vergelijken dat je misschien geen verschil ziet (ik denk van wel maar goed)

Het had ook nog zo kunnen zijn dat er tijdens de operatie bleek dat dit beter zou zijn (terwijl ik een uitgesproken mening had) maar dan hadden ze mij dat daar direct moeten laten weten.

Ik wacht de reactie nog even af betreffende de onjuiste stickers OF de onjuiste protheses, ik wil niet op de zaken vooruit lopen maar moest het gewoon ff kwijt.

Nu weer op naar het geduld voor genezing en vorming van de boobs.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kort verslagje,

Vanmorgen vroeg vertrokken en een uur te vroeg aanwezig.

Het was heerlijk weer dus hebben we in een nabij gelegen natuurgebied eerst nog lekker een rondje gelopen en in het zonnetje gezeten.

Om haf 11 moest ik binnen zijn, de anestesiste wist me al te melden dat ze niet hetzelfde goedje ging gebruiken als laatste keer omdat ik toen niet wakker werd.

Alles is voorspoedig verlopen, wederom weinig bloedverlies.

Om kwart voor was ik schijnbaar terug op de kamer maar dat kan ik me niet herinneren...haha

Ze hebben me een aantal keer terug moeten draaien omdat ik steeds op mijn buik wilde draaien...ook daar kan ik me niets van herinneren.

Rond de klok van half 3 zijn we weer huiswaarts gereden, het gaat op zich super goed....in vergelijking met vorige keer kan dat ook niet anders.

Pijn is zeker aanwezig maar neem op tijd pijnstilling en dan komt alles vast goed.

Enige jammer is dat ik onderweg al twijfelde over de prothese die hij er in heeft gedaan.

Nagekeken op de sticker zijn dit ook niet de protheses die we afgesproken hebben.

Direct gebeld en hij gaat het controleren....in zijn overtuiging zijn er wel de juiste in gegaan nl.

Mocht dat zo zijn dan heb ik niet de juiste stickers ontvangen wat mij erg onwaarschijnlijk lijkt.

Het aantal cc klopt nl wel...echter de projectie en diameter kloppen niet.

De diameter is bijna een cm per prothese groter en de projectie is een halve cm kleiner.

Ik ben de eeuwige optimistische nuchtere Guppie maar nu baal ik als een stekker.

Het kan best zijn dat als je ze er in zou kunnen doen en vergelijken dat je misschien geen verschil ziet (ik denk van wel maar goed)

Het had ook nog zo kunnen zijn dat er tijdens de operatie bleek dat dit beter zou zijn (terwijl ik een uitgesproken mening had) maar dan hadden ze mij dat daar direct moeten laten weten.

Ik wacht de reactie nog even af betreffende de onjuiste stickers OF de onjuiste protheses, ik wil niet op de zaken vooruit lopen maar moest het gewoon ff kwijt.

Nu weer op naar het geduld voor genezing en vorming van de boobs.

Groetjes Ik

Hoi Guppie,

Fijn dat de anesthesisten het narcose goedje aangepast hebben zeg.

Vind het wel een vreemd verhaal van die onjuiste protheses of stickers.. Als hij wat anders geplaatst zou hebben vind ik dat hij jou dat zelf had moeten melden!

Begrijp dat je daarom wel baalt als een stekker, ook vooral omdat dit om een (herstel operatie) gaat!

Wel knap van je dat je zo optimistisch kan blijven.

Wens je toch een voorspoedig herstel, en hoop dat je gauw een antwoordt krijgt!

X MAsrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent echt optimistisch, fijn om te lezen. Ik hoop dat je snel antwoord hebt over deze onduidelijkheid want het is wel een beetje vreemd. En misschien valt het allemaal mee en zie je het niet. Daar weet ik eigenlijk heel weinig vanaf. Ik begrijp je onzekerheid wel hoor en zeker omdat het om een hersteloperatie gaat. Maar die heb je nu wel lekker achter de rug:) Fijn en goed hertel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gup,

en het is weer achter de rug :35:

Nu afwachten met die stickers...vreemd zeg..

Maar ik blijf optimistisch, net als jij altijd!!

Dikke kus

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel allemaal.

Mijn Pc heeft zeer adequaat gereageerd en direct de pakbon gescand en gemaild.

Nu kan er ook een fout op de pakbon staan uiteraard maar het gevoel van de pc zelf dat hij nagenoeg zeker wist een juiste prothese in de hand te hebben tijdens de operatie, wel dezelfde serienummers op pakbon en sticker (alleen niet het juiste serienummer) en de mogelijkheid om te verifiëren zegt mij dat ik hem vertrouw en er toch de juiste in zitten.

GELUKKIG!

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gup!

Gefeliciteerd meid!! Fijn ook dat alles in principe goed gegaan is!

Maar wat een knulligheid weer met die prothesen...... Je zou er haast van gaan twijfelen.....

Echter.. stel dat die bredere erin gegaan zijn, de 802N.... dan zou je dat moeten zien! En ik heb net je foto's bekeken en volgens mij is dat niet het geval... Van de zijkant vind ik net dat je al een hoop projectie hebt!

Raar is het echter wel.... Je gaat er niet vanuit dat er een verkeerde sticker op de doos zat.... Of wel te verstaan, twee verkeerde stickers op twee verschillende dozen....

Wie maakt wie iets wijs?

Ik hoop dat hij goed gekeken heeft bij het plaatsen en dat hij toch die 805N geplaatst heeft, maar dit soort 'fouten' zijn heel slordig...

Hij zou het gemerkt moeten hebben, denk ik, als hij de bredere erin had willen stoppen... Ik bedoel.. de pocket zal toch niet standaard bijna een cm breder zijn, zodat hij het niet gemerkt heeft of zo?

Nou ja.... Positiviteit is wel het beste wat je kunt doen, want je kunt er toch niets anders mee, toch?

Gewoon lekker gaan herstellen! Rustig aan doen! En braaf zijn ;)

Liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat MEEN je niet!!!!! Mijn god nog... Meis hoe voel je je?

Wel gewoon nog optimistisch?

Ik bedoel het belangrijkste is dat je boobs mooi zijn en dat je er super blij mee bent, maar ik kan me heel goed voorstellen als je nu zoiets hebt van ik rij es effe terug en vertel mr de PC es effe waar ie nou helemaal mee bezig is! Als je de tent daar nog net niet aan gort wilt slaan... :104:

Pffff wat een gedoe allemaal... Hoop echt dat je je een beetje oke voelt... Ik denk dat ik een combi zou hebben van van alles tegelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi allemaal,

ik voel nu even alles door elkaar...haha

ik heb een brief klaar staan maar weet nog niet of ik hem zal verzenden.

de leverancier heeft de verkeerde protheses af gestuurd en de pc of zijn assistent(en) heeft/hebben niet goed gecontroleerd.

Voor mij is de pc het aanspreekpunt.

Heb hem daarstraks aan de telefoon gehad en hij zegt dat het wel erg mooi zal worden...ja wat verwacht je anders dat hij zal zeggen.

Het gaat me nu om het principe....in sommige vakgebieden mag je simpelweg sommige fouten niet maken.

Als een nagelstyliste de verkeerde kleur nagellak op doet kan ie er af...en nieuwe prothese is wat lastiger.

Ik heb geen zin in nog een operatie...het was al een her.

positief probeer ik altijd te blijven en in de loop van de uren en dagen zal het vast allemaal wel afzwakken maar nu ben ik boos.

nog steeds optimistisch...maar boos

gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.