Ga naar inhoud

guppie : 24 april 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis *hersteloperatie*


Aanbevolen berichten

Jeejj Gup,

Ik ben een aantal dagen niet online geweest en lees nu pas je verhaal :(

Gefeliciteerd met je 'nieuwe boobs' en dat de operatie verder goed is gegaan, ook het wakker worden enzo :35:

Alleen die andere prothesen :17: Tjonge jonge jonge....

Ik denk dat je veel scenario's aan je gedachten voorbij hebt laten gaan, maar dat dít ging gebeuren is toch echt iets waar niemand op had gerekend.

Het is echt een zootje aan het worden hè.... en je blijft maar positief over je pc ;) Ok.. het zijn geen dingen die hij bewust fout doet,maar dit zijn wel dingen waar je boos om mag worden. Jij denkt heel realistisch, en dat is ook een goede eigenschap. Sommige dames stellen onrealistische eisen, maar jij verplaatst je in iemands positie en snapt dat zulk soort dingen nou eenmaal kunnen gebeuren.

Knap...maar toch vind ik dat je boos mag zijn hier iemand de schuld van mag geven ;) Zijn inlevingsvermogen richting jou is een stuk minder heb ik het idee.

Die 600 euro terug is een leuk begin, maar ik geloof niet dat het in verhouding staat.. die 600 had je in eerste instantie niet eens moeten hoeven betalen ( vind ik ).

Dus 600 euro terug dan sta je "gelijk" en dan moet hij nog wat verzinnen wat in verhouding staat tot het plaatsen van de verkeerde implantaten.

Máár zoals Andrea ook al zegt : ik zou eerst even herstellen de komende 6-12 weken en daarna eens kijken hoe het einderesultaat is geworden. Kloppen de verhoudingen, dan is dat mooi meegenomen.

Maar mocht er geen hout van kloppen, dan zullen er toch hele andere eisen gesteld moeten worden.

Hey Gup, onwijs veeeeeeeel succes !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi Piepke,

Ik moet heel eerlijk zeggen dat het gevoel van realistisch bekijken steeds verder afzwakt....zeker nadat ik nog steeds geen reactie heb gekregen op mijn laatste email....op zich het op die manier bekijken wel maar het me er bij neerleggen niet...dat heb ik naar mijn idee ook niet gedaan.....soms wel getwijfeld want als ik de 600 accepteert doe ik dat natuurlijk wel...maar ook met dat bod ben ik niet akkoord gegaan.

Ik heb me voor genomen om maandag alles over te dragen aan de rechtsbijstand als ik dan nog geen reactie heb ontvangen van hem....wat ik niet verwacht.

Ik weet dat ik dan aleen een weekend de tijd heb gegeven aan hem en het voor hem dan niet makkelijk is om zijn advocaat ofzo te benaderen maar dat zie ik niet als mijn probleem.

Het zal dan wel een lange procedure gaan worden maar helaas...en hoe het er uit komt te zien...ik hoop van alsnog goed.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Guppie, ik hoop echt voor je dat alles snel weer goed komt. Heb net even bijgelezen vanaf het begin. Las trouwnes dat je een tullepetaon bent. Dan wonen we niet ver van elkaar, ik ben sinds kort een Puit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal Guppie, en wat heb jij een pech! Ik kan me voorstellen dat je steeds bozer wordt..

Het is helemaal verkeerd wat er gebeurd is, en ik denk dat het wel meer voor zal komen, niet iedere patient checkt het na. Maar als ik naar je foto's kijk...het ziet er wel heel erg mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jawel we hebben een update.

Na nog geen reactie te hebben gekregen op mijn mail van afgelopen vrijdag heb ik hem vandaag er nog 1 achterop gestuurd.

Hierin stond dat hij tot morgenmiddag 12.00 uur de tijd had om te reageren (tnx BB) en dat het anders naar de rechtsbijstandsverzekering gaat.

Binnen een mum van tijd had ik een reactie....helaas kon hij niet aan mijn eis voldoen waarin ik nog erg redelijk was door te midellen en alleen maar over de kosten van de twee operaties sprak.....als ik meer wil dan de 600 euro spreekt hij zijn beroepsaansprakelijkheidsverzekering aan.

Hij heeft de nazorg erg hoog in het vaandel staan en wil dan ook dat ik wel 20 mei op controle kom in Rotterdam...(daar is hij eens in de drie weken)....ik heb hem gemeld met een slag om de arm dat mij dit zeer onwaarschijnlijk lijkt omdat het dan 2e pinksterdag is....in Nederland denk ik niet dat die praktijk dan open zal zijn maar wie weet.

Ook heb ik nu gezegd dat als hij liever zijn verzekering aanspreekt dan met mij overeen te komen dat ik morgen direct alles zal overdragen aan mijn rechtsbijstand en ik verwacht dat ik binnen afzienbare tijd van zijn verzekering zal horen.

EN....dat ik hem nu volledig aansprakelijk stel.

Tot zover de update.

En Corine...dat kan idd niet ver weg zijn...haha...er is een puitenol en een puitenlaand...maar alle twee in de buurt...haha

gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gup, ik ben echt zooooooooooooooo benieuwd wat je nu gaat terug krijgen!!

En trouwens, hoorde net nog van een Belg dat tweede Pinksterdag ook in Belgie bestaat... Dus misschien zit ie nog fouter dan we al dachten :45:

Als je al geen datum kunt controleren, hoe kun je dan het nummer van een prothese controleren? :wacko:

:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt ongelooflijk!!!!!!

Hij zal nu misschien zeggen dan kom maar naar Dilbeek.

Mijn man zei vandaag....als we ooit nog iemand moeten kiezen als we iets verbouwen...of het nou aan het huis is of aan een lijf....dan laten we een ander kiezen wie we nemen... :45:

Always :44: :44: :44: :44: :44: :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En jawel...bij navraag blijkt....ze zijn inderdaad gewoon dicht....maar u staat ook niet op de afspraken lijst mevrouw...dat klopt meneer het is via Dr Danau....ow...ja die heeft me inderdaad een email bericht verzonden met het verzoek om te verzetten naar 21 mei....ik:...Goh wat toevallig...dat zal dan gisteravond laat of vanmorgen geweest zijn....klopt mevrouw...gisteravond laat.

Ach ja....ik weet ondanks dat ik nog geen reactie heb ontvangen nu in ieder geval wel zeker dat hij mijn email gelezen heeft.

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gup,

wilde je nog een digitale knuffel geven. :54:

Meid wat heb ik respect voor je, hoe je met de situatie omgaat.

Nogmaals, ik kan je geen advies geven hierover en wat te doen, maar ik hoop zo dat alles goed komt voor je.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Durven wel...ik denk niet dat hij het in zijn hoofd zou halen om nog een keer een fout te maken nl....maar omdat ik hem volledig aansprakelijk stel geloof ik niet dat dat een optie is.

Daar ben ik natuurlijk blijer mee als wanneer ik wel weer bij hem zou moeten.

Durven wel...willen liever niet.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik ben weer helemaal bij Guppie. Jeetje wat een verhaal zeg. Echt respect hoe je er mee omgaat. Ik had inderdaad even een paar dagen niet meer op je topic gekeken. Nou heb ff half uurtje zitten lezen. Ik hoop voor je dat alles goed uitpakt, geen operaties meer en een paar prachtige borsten. Ik blijf je volgen! X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Gup want kun je daar rationeel over blijven. Ik duim voor je dat je ál je geld terugkrijgt, zodat, als je het nog een keer wil, je echt voor een her kunt gaan op een plek waar niks misgaat en helemaal naar jouw wensen wordt geluisterd! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Bah, wat een gedoe he. Ik vind het wel knap dat je voet bij stuk houdt en je niet laat afschepen.

Het klinkt alsof je het zeer professioneel aanpakt. Daar heb ik veel respect voor. Zeker gezien het feit dat het natuurlijk een heel emotionele aangelegenheid is. Vrouwen reageren vaker emotioneel ipv rationeel :) Al kan ik me niet voorstellen dat je om deze hele kwestie nog geen traan hebt gelaten.

Ik hoop voor je dat de afloop in ieder geval positief is. Op de allereerste plaats dat je borsten mooi worden en ten tweede dat hij ook daadwerkelijk aansprakelijk wordt gesteld.

Dat je zegt dat je nog een keer onder het mes zou durven bij deze man dat kan ik moeilijk begrijpen eerlijk gezegd. Die man kwam van zn lang zal ze leven niet meer aan mijn lijf!

Succes meid. Knuffel! xx Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi verooo,

Ik probeer het inderdaad zp professioneel mogelijk te doen....en eerlijk gezegd ...nee ik heb er nog geen traan om gelaten.

Waarom niet weet ik niet want blij ben ik er niet mee...maar huilen doe ik er ook niet mee....uiteindelijk komt ooit vast alles goed....met of zonder nog een operatie....ben ik te nuchter voor denk ik.

Zoals ik al zei...willen niet,....durven wel...het is maar net hoe de afloop van de aanklacht gaat zijn denk ik en wat de verzekeringen overeen komen.

De tijd zal het leren.

En Super dat het bij jou allemaal zo goed is gegaan...hoop echt dat je herstel even vlot zal verlopen....en je echt de pijn onder controle kunt houden...alles wat je er nu al mee gewonnen hebt is mooi binnen..hihi

Groetjes ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast yvonnko

Jeetje, wat een verhaal zeg! Knap dat je er zo goed mee omgaat!

Sterkte met alles en ik hoop dat je borsten mooi zullen worden en dat alles op zn pootjes terecht komt! x :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.