Ga naar inhoud

guppie : 24 april 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis *hersteloperatie*


Aanbevolen berichten

* Verslag van de eerste operatie terug te vinden via de volgende link :

http://www.borstenforum.com/topic/6625-guppie-16-januari-2013-dr-danau-mediclinic-ziekenhuis/

__________________________________________________________________________________

Op 24 april ga ik voor een hersteloperatie.

Ze halen er bij 1 borst nog een spie tussenuit.
Verwisselen de protheses.
En maken de pockets naar onder toe iets groter waardoor de protheses dan wel kunnen zakken als het goed is.

Het enige waar ik niet super gerust op ben is dat ik hoop dat hij de pocket naar onder toe niet te ver zal maken zodat ze er onder uit gaan zakken maar laten we er van uit gaan dat dat niet gaat gebeuren en dan gewoon alles goed komt.

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Gup,

Wilde plannen lees ik ;) Nou fijn dat je eindelijk je her krijgt hoor!!

Super, hoe eerder.... hoe beter denk ik dan.. dan ben je er ook weer sneller vanaf!

Zuur hè, dat je nu al die tijd 'voor niks' het moeten herstellen.. grrr!! :93:

Ik heb je titel aangepast, en je topic bij je oude operatieverslag gevoegd :64:

En nu aftellen naar de 24e.. wat overigens een prachtige dag is.. want dan ben ik jarig :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi piepke,

Ik zag het ja...jij bent ook al zo'n snelle.

Ik vond hem eigenlijk wel prettig als nieuw onderwerp maar begrijp nu dat dat niet de bedoeling is.

Wat de plannen betreft, ja...mijn intuïtie heeft me toch niet bedondert...gelukkig.

Ik kijk er niet tegen op...ben juist blij dat de pc het erkende en het met me eens is.

En die 24 moet dan zeker goed komen..voor het geval ik dan weer niet wakker wordt en ik het anders vergeet...lekker op tijd...nu alvast gefeliciteerd...hihi

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi piepke, Ik zag het ja...jij bent ook al zo'n snelle. Ik vond hem eigenlijk wel prettig als nieuw onderwerp maar begrijp nu dat dat niet de bedoeling is.

Uhm.. sja.. wat jij wil hoor :45: Ik heb de hele zooi ook in 1 topic staan omdat mensen anders denken "Huh.... hoe is het nu afgelopen?!?!!"

Die hebben dan niet door hoe ze meer topics van je kunnen vinden :17:

Maar de ene heeft 4 topics, de ander 1...

En als jij het apart wil, dan plaats ik het met liefde en plezier weer terug :35: Dus zeg het maar, kost geen moeite!!

Maar je hebt gelijk, je intuïtie zat zeker niet verkeerd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: tietenbakker, die is leuk!! :P

Oh...ik zoek nog een hele goeie tietenbakken...iemand een idee voor me? hihi...

Gup...heel veel succes en denk met je mee! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gup,

echt, al in bikini buiten gezeten?? Jij dacht, die eerste kans laat ik me niet ontlopen :45:

Groot gelijk heb je, het was ook heerlijk vandaag.

Maar nu weer aftellen naar de 24e april. fijn dat je pc zo meewerkt.

Maar wat bedoel je met een spie er tussen uit halen?? Nog nooit van gehoord :67:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, een spie bedoel ik eigenlijk mee een stukje in de vorm van een taartpunten zeg maar...misschien is een spie wel een woord uit deze regio.

Aan de onderkant van mijn linkerborst haalt hij er nog een stukje extra tussen uit.

En ja heeeeeerlijk dit weer...ben een echt goed weer mens..haha

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank jullie wel lahja en sexymama.

ik hoop ook dat het deze keer helemaal goed komt.

Er is echt nog wel iets waar ik over twijfel maar weet niet goed te kiezen....(wel of niet extra liften)....als het goed komt zo dan zal ik blij zijn komt het niet helemaal goed dan zal ik spijt hebben...maar van te voren kan ik het toch niet weten dus ik zie het wel.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lahja,

De pc zegt dat dit niet nodig is.

Ze gaan uit van 18 tot 22 cm gemeten van het kuiltje onder je nek tot aan de tepel.

Dit is bij mij na de lift 20 cm geworden....op zich tussen de normen dus....vandaar dat hij zegt dat het niet hoeft..zeker omdat ik geen 18 meer ben zegt hij...haha.

Ik heb zelf mijn twijfels daarover of het toch niet mooier zou zijn.

Het moeilijke is dat ze sowieso anders over zullen komen als de protheses op zijn plaats kunnen zakken wat nu niet kan, misschien dus dat ze er dan alsnog zonder lift ook goed genoeg uit zien...ik heb geen idee....time Will tell.

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, een spie bedoel ik eigenlijk mee een stukje in de vorm van een taartpunten zeg maar...misschien is een spie wel een woord uit deze regio. Aan de onderkant van mijn linkerborst haalt hij er nog een stukje extra tussen uit.

Hey gup,

snappie!!! :35: .

Nog 9 dagen meid

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik om te beginnen alvast super blij mee, als ze dan ook nog iets verder van mijn lijf af aan staan ipv er onderaan nog tegen aan hangen ben ik helemaal super blij.

En alles klaar?...haha grapjas,....ik heb de oppas geregeld maar verder nog helemaal niets...haha

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet zo bij stil sta.....klinkt misschien raar voor sommige maar is echt waar....sinds ik zeker weet dat de her er komt vind ik het eigenlijk allemaal al wel prima...zelfs de tijd dat de oppas er moet zijn heb ik nog niet af gesproken.

Eerst van de week nog druk genoeg...hihi...en wat niet klaar is komt later wel.

Inmiddels weten jullie hier wel dat ik de nuchtere gup ben.... :45:

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.