Ga naar inhoud

guppie : 24 april 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis *hersteloperatie*


Aanbevolen berichten

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Naar alle waarschijnlijkheid is Dr Demeyere degene die zich er aan gaat wagen het te herstellen.

Nu nog wachten op de offerte, deze dan naar de verzekering sturen, die moet hem naar de geneesheer doorsturen, deze moet hem goed keuren en dan mag ik een afspraak maken.

Gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes! Ik hoop dat hier snel een einde aan komt voor jou en dat je dit jaar nog mag genieten van je mooie borsten!

Einde aan deze ellende.

Verzekering duurt vaak wel 1 à 2 mnd.

Hoop datje snel actie krijgt

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal,..succes verder.

maar toch een vraagje...is het verstandig om door dr. Danau geholpen te worden? want de kliniek waar ik waarschijnlijk naartoe ga is hij de pc.

gr Jill

Hoi hoi,

Ik kan niet voor jou bepalen waar je heen gaat.

Het enige wat ik kan doen is zeggen lees mijn verhaal van de vorige operatie en de eerste her en trek je conclusie hier uit.

Voor specifieke vragen en specifieke eerlijke antwoorden mag je me altijd een pb sturen.

Dan kan ik je best iets meer vertellen...als je begrijpt wat ik bedoel.

Gr Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Pascalle45,

Tnx...ik blijf ook hopen....het zal een operatie worden van 5 uur dus ik denk dat hij er nogal wat werk aan zal hebben.

Bij jou is het intussen ook allemaal goed gekomen begrijp ik....super....ben blij dat het allemaal gelukt is bij je...jij hebt ook mega afgezien.

Gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.