Ga naar inhoud

guppie : 24 april 2013 : Dr. Danau : Mediclinic ziekenhuis *hersteloperatie*


Aanbevolen berichten

heey guppie,

ik heb even mee zitten lezen en ik heb er geen woorden verder voor. alles is al gezegt hierboven.

Ik wil je wel heel veel sterkte wensen en ik hoop voor je dat het allemaal goed komt zonder een her.

sterke en knuff!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 134
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Gup,

Weer even bijgelezen hier.

Sjee.. het wordt nog een serieuze zaak zo hè. Ik snap niet waarom hij niet meewerkt op financieel gebied zonder tussenkomst van zijn verzekering.

Waarschijnlijk omdat hij ook "maar medewerker" is, en dit niet kan besluiten op eigen houtje?! Geen idee...

Misschien werkt dat heel 'simpel' met zo een verzekering? Is het een kwestie van indienen en uitbetalen maar? Waarschijnlijk ben ik te optimistisch :18::70::ph34r:

Wat zijn de dingen die je nu 'anders' zou willen zien aan je boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke,

Hij staat voor zichzelf dus wat dat betreft was het idd slimmer geweest als hij akkoord was gegaan.

Het is geen snelle proceduren en kan maanden zo niet jaren in beslag nemen helaas.

Wat ik anders zou willen zien is dat ze ten eerste op zijn plaats zouden komen.

Ten tweede dat er niet meer platte kanten aan zitten maar dat ze rond zijn (geen etages zeg maar...erg lastig vast te leggen op foto omdat dat 2d is en niet 3d)

Ten derde dat ik mijn armen tegen mijn lijf kan houden zonder dat de prothesen ze opzij duwen en ik niet mevrouw wijdbeens maar wijarmen ben. (overdrijven mag soms he)

Maar in ieder geval dat ze er uit zien als borsten en niet als een stuk vlees rollade waar iemand die nog voor slager aan het leren is in gesneden heeft maar iemand die al kan fileren...haha

Ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen...ik zal van de week nog wel eens foto's nemen en pogen om het probleem beter vast te leggen.

We zullen wel zien wat het gaat worden...nu en in de toekomst.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Guppie

Heel knap hoe jij je hoofd zo koel houdt en positief blijft. Daar kan ik wat van leren.

Ben (ongewild) dagelijks met een (hopelijk) hersteloperatie bezig in mijn hoofd (consult duurt nog paar weken) en word echt helemaal gek van mezelf. En stom ook, want ik heb alleen mezelf ermee.

Ondanks dat zal je zeker uitzien naar je gewenste borsten en geen gezeur meer over financiën etc.

Sterkte daarmee, ik blijf het volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi moeke, Ik heb gezocht op je onderwerp maar kan alleen je beschrijving bij je naam vinden...misschien heb ik niet goed gezocht...hihi Ik kan me voorstellen als ik het zo lees bij je dat je gaat voor een her. En meestal is het na een 'her' ook gewoon goed, dus houd geen rekening met mijn verhaal wat dat betreft...ga uit van het beste. Het schiet idd niet op om er steeds aan te denken...ik snap wel dat je dat doet...maar de dagen gaan er niet sneller mee en er verandert niets....misschien kun je eerder op consult komen als je het vraagt...dan heb je in ieder geval uitsluitsel...en misschien dan ook meer gemoedsrust. Natuurlijk zijn er momenten dat ik gebaald heb of baal maar meestal niet te lang....nogmaals ...heb er toch niks aan....liefst zou ik morgen naar een ander gaan en zeggen maak het maar in orde....maar dat gaat jammer genoeg niet...dus doen we het er zo mee en zie ik wel hoe het loopt. Het kan kort en het kan lang duren maar uiteindelijk zal alles wel goed komen!...houd dat in je achterhoofd en dan zal alles er beter en vrolijker uit zien! Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

We leven allemaal met je mee! Ben benieuwd hoe het gegaan is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Nah hier komt dan...

Het voorstel van de pc is:

We doen een her operatie met de juiste prothesen.

Zelfs nog met een ander merk (Motiva) omdat die nog beter zouden moeten zijn...(waarom heb je me die dan niet gelijk aan geraden????)

De operatie zal hij dan doen en de leverancier vergoed de nieuwe prothesen.

Ik had hier eigenlijk best een lang verslag kunnen schrijven maar wat ik ook schrijf het komt op het bovenstaande neer.

Wil ik dit?????....nee...en ja

Wil ik dat het in orde komt?...ja natuurlijk....wil ik dat hij dit doet?....nee natuurlijk niet.....heb ik een keuze?...ik heb nog geen idee.

Over 4 weken moet ik terug komen op controle omdat hij zegt dat het nog wel ietsje bij zou kunnen trekken.....NOT...is daarop mijn gedachte maar ik ga braaf 24 juni weer op controle.

Dan zal hij zelf kunnen zien dat een double bubble niet vanzelf over gaat....haha...het is geen hoofdpijn ofzo wat wel weg trekt.

Ik ben vandaag voor een second opinion bij een andere plastisch chirurg geweest.

Deze beaamd dat dit zo niet goed gaat komen.

Hij is bereid om dit voor mij op papier te zetten....of ik dat kan en wil gebruiken weet ik nog niet maar beter mee verlegen dan om verlegen.

Tot dusver wat we eigenlijk allemaal al wisten....goed komt het zo niet...en hoe wel dat weten we nog niet...haha

Wederom...vadertje tijd zal het leren...(eer het bij mij goed is of ik een oplossing heb is mijn vadertje tijd stokoud volgens mij...haha)

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

(eer het bij mij goed is of ik een oplossing heb is mijn vadertje tijd stokoud volgens mij...haha)

óf jij?

Nou gup, het is me een situatie he...

En dus toch die double bubble.. wat we allemaal al wel wisten, behalve 'hoe kan Da nau' .....

Goed dat je een second opinion gedaan hebt :35: en dus bevestiging gehad hebt van je vermoedens. Je weet nu tenminste zeker, dat wat je al dacht te weten, ook echt waar is...

Je schiet er in die zin niks mee op, dat het iets verandert aan je situatie, maar..... je hebt wel zekerheid.... Zoveel zekerheid dat je Danau nog een keertje bij zijn stropdas kan grijpen ;)

Ik weet verder niks zinnigs te schrijven eigenlijk.. Het enige dat ik je kan wensen is:

Heeeeeeeeeeeeel veel succes!

Nog meeeeeeeeeeeeeer geduld...... :wacko:

En doorzettingsvermogen :53:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lucky71

Hey Gup,

jeetje..pfff...lastig allemaal he meid??

Wel raar dat hij nu dan opeens met die Motiva protheses komt. Ik dacht gelijk hetzelfde als jij...waarom dan niet eerder?

Maar ik begrijp nu uit jouw verhaaltje dat die "eventuele" her kosteloos voor jou is?

En dan blijven die vragen weer door je hoofd malen, wil ik het nog een keer?? En nogmaals bij hem??

Wel fijn dat je een goed gesprek vandaag gehad hebt en dat deze pc jou wil helpen eventueel...

Nou, maar weer op naar de volgende controle. Nog een paar weken stof om over na te denken over hoe en wat..

Dikke kus,

Luck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff....inderdaad stof om over na te denken. Fijn dat je een pc hebt gevonden die het een en ander op papier wil zetten. Ik kan me voorstellen dat je het vertrouwen een beetje kwijt bent.

Heel veel sterkte de komende tijd met het maken van een beslissing!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Gup. Wat een boel info weer en wat een keuzes. Misschien de rechtsbijstand nog eens om raad vragen? Tja ik weet het ook niet hoor. Het gaat toch over iets anders dan een bedorven pakje boter,dus iig niet over een nacht ijs gaan (al denk ik niet dat je dat doet hoor)

Ik wens je heel veel sterkte,en hoop dat het snel toch goed komt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Even snel een korte update na een heeeeeeeele lange tijd.

De verzekering van Dr danau erkent aansprakelijkheid en ik mag op zoek naar een arts die het kan herstellen.

Dit is heel kort door de bocht verteld wat uiteraard een veeeel langer verhaal is maar goed.

Nu die meneer of mevrouw nog zien te vinden.

Op Hoop van zege!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.