Ga naar inhoud

Eva2013: 13 mei 2013: Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

Heey

Ik lees jullie verhalen op de voet hoor. Super stoer hoe jullie deze stap hebben durven te nemen.

Hoe gaat het nu met de pijn? En hoe voelt zo'n pijn? Brand het of steekt het of hoe?

Hoop dat het in middels iets beter te doen is voor jullie!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee!

De pijn viel vannacht mee, heb voor het eerst weer 6 uurtjes geslapen. Alleen drukt het heel erg en heb ik nu regelmatig steken, die doen wel veel pijn, alsof er van binnen uit met een mes wordt gestoken.

Bij mij is het soms ook een brandende pijn, vooral bij de hechtingen.

En dan komt er nog bij dat de bh en band heel strak zitten waardoor ik diepe striemen in mijn huid heb die ook branden en snijden en jeuken.

Ik heb ook regelmatig het gevoel alsof er allemaal kleine mieren onder mijn huid lopen en alsof er luchtbelletjes onder mijn huid zitten, heel vervelend en vreemd gevoel.

Ik kan nu heel langzaam weer wat dingen zelf, naar het toilet gaan kan ik nu met moeite zelf en vanuit zitten opstaan gaat iets makkelijker. Stukjes lopen doet nog veel pijn en ik hou dit nog niet lang vol.

De eerste dagen had ik veel spijt omdat het simpelweg zo'n pijn deed. Ik werd echt gek en kon niks zelf.

Nu heb ik nog steeds af en toe spijt en vraag ik me af of dit het echt allemaal waard is.

Ik hoop dat ik over een weekje kan zeggen dat ik er ook heel blij mee ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help! Ik kan al de hele nacht niet slapen. Mijn bh zit zo strak dat de striemen in mijn rug staan en onder mijn oksels, dit brand en jeukt zo ontzettend dat ik er heeeeelemaal gek van wordt, dit is nog erger dan de pijn aan mijn borsten. Kan ik hier iets tegen doen?

En kan het dat de bh echt te klein is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eva ik heb er één hempje onder gedaan en onder mijn oksels heb ik een stukje stof (scheur linne ) dat zijn van die witte lakens en kussenovertrekken die ze vroeger hadden. Dat heb

Ik dubbel gevouwen en tussen de rand van de band en mijn oksels. Scheelt echt één stuk.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eva, wat vervelend voor je allemaal. Hoop echt dat het snel beter met je gaat. Wat jij omschrijft met je strakke bh heb ik ook, echt striemen. Mijn bh is 80D, afgelopen vrijdag naar hunkemoller geweest en daar is 70E als maat uitgekomen. Morgen ben ik 6 weken po dus heb ik geen nieuwe gekocht. Sinds donderdag draag ik de borstband 75% word helemaal gek! En na morgen verbrand ik m'n bh. Ben er helemaal klaarmee!! Het komt echt goed, echter kan ik me je gevoelens helemaal voorstellen. Pijn waar je niet bij kan is het ergste. Blijf toch positief en pijn gaat langzamerhand weg en ben jij snel weer de oude. Toi toi X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een hempje eronder, en watten waar het zo knelt, maar dat helpt niks...

Ik heb het idee dat de omvang ook gewoon echt te klein is. Het vervelendste is inderdaad op de plekken waar ik niet bij kan, mijn rug dus.

Het liefst koop ik zelf een sport bh maar volgens mij is dit echt niet de bedoeling. Ik moet er echt niet aan denken om nog 5 weken dit rot ding te moeten dragen.

Druppeltje wat fijn dat jij al klaar bent! Gefeliciteerd! Heb je helemaal geen pijn meer en kan je alles weer?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eva,

Waarom zou je niet zelf een goede sportbeha erbj kopen? Als je maar zorgt dat het een goede is. Level 4 moet je dan nemen. Ik wissel de kliniek bh ook af met de sport bh. Ik hou het ook niet vol om de kliniek bh dag in dag uit te dragen. Ook bij mij knelt die aan alle kanten. Het drukt voor mijn gevoel mijn implantaten ook omhoog. Lijkt mij ook niet echt de bedoeling, toch? Ik had er ook een hempje onder en overal wattenschijfjes tussen gedaan. Is echt geen doen! Had de kliniek ook al gebelt hierover, maar die reageerde nogal laks.

Ik kan nu ook gewoon de oefeningen doen. Lukte me eerst ook niet eens. Zelfs rechtop lopen lukt niet!

In de kliniek zeiden ze vorige week, dat ik wel rechtop moest gaan lopen. Gaat nogal lekker met die kliniek bh om dacht ik toen. Dat ding knelt zo, dat heel mn bloedtoevoer stopt bij mijn schouders pff.

Ook ik lag de nachten wakker van de pijn. Lag echt naar de klok te kijken en had al angst om te gaan slapen, voor wat er komen zou gaan.

Heb nu een goede schock absorber level 4 bh gekocht. En ja deze zit ook zeker strak! maar dat moet ook. Anders heeft het geen enkele zin. De band is ook strakker aangetrokken in de kliniek vorige week. Maar deze bh zit wel veel comfortabeler als de kliniek bh. En zo probeer ik de komende 3 wkn zo goed als het kan door te komen. Maar, zal blij zijn als ze om zijn pfffff.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haar man is naar de perry sport gegaan en heeft een C en een D gekocht... Die heeft Odie thuis gepast en de C was te klein. De D zat prima. Toen is die man van Odie, die zo graag stofzuigt en zo... weer terug gegaan naar de Perry sport en toen heeft ie die C terug gebracht :)

Dus eva, je weet wat je te doen staat ;)

Een compressiebh is goed, maar het moet niet alles afsnijden! Dan werkt het averechts. Dan kunnen ze lullen als brugman in de kliniek ;)

Er was er nog eens een.. die mocht absoluut geen andere sportbh aan van accz.. en die heeft het toch gedaan. Is daar ook mee op controle gegaan en toen was die bh opeens wel goed.. VOlgens mij was dat ook een shockabsorber level 4.. Dat ding is sowieso goed. Sluit hoog aan en als hij goed strak zit, maar niet knelt, dan is hij goed. Dan houdt hij het zaakje wel bij elkaar ;)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Odie heeft maar geluk met zo'n man!

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga nu maar eens uitzoeken waar ik die bh ga kopen.

Zijn wel duur zeg! Ik zie ze bijna alleen maar vanaf 40 euro.

Nouja alles om maar van die vervelende pijn af te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Eva,

Wat naar dat je zo'n pijn hebt! Ik zou idd goed luisteren naar de adviezen van de meiden die jou voor zijn gegaan.

En dat die andere BH een paar tientjes kost, ik zou het zeker doen als je daardoor een stuk minder pijn/jeuk hebt en beter slaapt!

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eva, en andere:-) ben blij dat het wat beter gaat, met mij gaat het gelukkig ook iets beter, ik heb ook veel last van die klere bh, alles kneld, heb moeite met slapen half zittend pff iemand tips, wanneer mag je weer gewoon op je rug slapen?

Ik hoor het elke keer borrelen en als ik op sta voel ik dat ze loszitten en dan gaat het weer terug zoo raar, heb ze bewonderd ze zijn echt mooi, vind het wel eng zonder bh, mijn rechter borst is groter als mijn linker, hoop dat het bijtrek.. maar ik heb ze deze week echt vervloekt, zoveel pijn, gelukkig voel het niet meer zoals de eerste dagen, heel veel sterkte allemaal, de eerste week zit erop!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa zo blij dat die eerste week voorbij is!

Gelukkig gaat het beter met je Whitney! Ik voel het ook steeds borrelen, heeeel vervelend.

Ga je er nog foto's op zetten? Ben benieuwd hoe mooi ze zijn geworden.

Ik vind het ook heel eng zonder bh, voel het onderaan dan echt drukken enzo.

Ik hoop dat het slapen vanavond een beetje lukt! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi.

Hoe is het hier?? Je hebt de ergste dagen gehad eva. Ik herken me erg in je verhaal. De steken had ik ook enorm. Maar die worden wel steeds minder. Ik voel me sinds een weekje weer aardig ok en ga er voorzichtig van genieten.

Ik dacht eerst net als jou wat een ellende voor een paar grotere boobs. Maar nu kijk ik enorm uit lekker te kunnen shoppen. Donderdag ga ik een bh kopen voor als die van de kliniek af mag. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal staan.

Nog 8 dagen doorbijten met die bh en band van de kliniek. Ik denk dat ik um verbrand, zo'n hekel heb ik er inmiddels aan gekregen. Hihi.

En ik kijk er ook wel naar uit weer wat meer in huis te kunnen doen.

Liefs sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je er steeds meer van kan genieten!

Gelukkig hoef je nog maar heel kort, ik kan ook niet wachten.

Ik kan ook niet wachten tot ik meer zelf kan...

Ik heb net een sport bh gekocht. 80 D past goed! Ik hoop dat dit ook mijn uiteindelijke maat is.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraagje, ik heb nu een paar dagen heel veel pijn onder mijn oksels. Het voelt als ik mijn jas bijvoorbeeld aandoe alsof er een steen onder zit. Herkennen jullie dit en is dit normaal? Ben een beetje ongerust omdat ik bij niemand lees dat ze dit ook hebben.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen twee dingen zijn....

1. een spier... Heb vaker gehoord dat er een bepaalde spier is die tegen kan stribbelen na een bv.. Probeer die plek wat te masseren, dat kan helpen. Wel zachtjes masseren (en niet je boob ;) )

2.. lymfeklieren die het zwaar hebben met afvoeren van vocht...

Ik geloof dat ik het zelf ook gehad heb.. Wat vergeet je dingen snel.. maar weet nog dat ik zo een zwaar en vermoeid gevoel had onder mijn oksel... Zachtjes drukken en masseren kan helpen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.