Ga naar inhoud

Eva2013: 13 mei 2013: Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

bij mij doen de oefeningen soms pijn maar daarna heb ik er wel baat bij. ik heb ook erg veel pijn als ik omhoog moet of zo maar dat is denk ik normaal. ik ben ook bang om te zien hoe het eruit ziet. ik heb het wel even gezien op de uitslaapkamer maar nu is alles opgezet voor mijn gevoel hahaha. ik wacht nog maar even af. wat zeiden ze gisteren bij accz dat je zoveel pijn had toen ze je hebben gebeld? of hebben ze je nog niet gebeld. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Sterkte!! Hou vol! Probeer lekker tv te kijken, lezen, kletsen zodat je niet zo aan de pijn denkt. Het zal snel beter gaan en denk maar aan het mooie resultaat wat het uiteindelijk zal worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn wordt heel langzaam minder. Het trekt nu ook heel erg naar mijn rug dus dat is minder. De nachten en het wakker worden zijn een ramp nog steeds. Ook irriteert het litteken en voel ik onderhuids luchtbelletjes ofzo. Heel naar.

Mijn borsten zijn nog steen hard helaas maar zitten niet echt hoog, wat ik wel fijn vind.

Het is echt nog doorbijten en ik hoop dat ik er over een paar maanden blij mee ben en geen pijn meer heb!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Eva,

Ik herken heel veel in wat jij verteld. Ik had ook gehoopt dat het vanaf dag 2 ongeveer alleen maar beter zou gaan. Mijn rug, ik wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten, liggen of staan.

Ik begrijp je heel goed hoe jij je nu voelt. Mijn bh zat ook zo strak dat dat ding heel mijn bloedcirculatie verstoorde voor mijn gevoel. Ik kon niet rechtop lopen als ik had gezeten en bij het wakker worden. Voelde me echt een wrak! Dacht ook, waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen.

Maar, echt geloof me het wordt echt beter. Ik wil gewoon eerlijk tegen je zijn en hopelijk loopt het bij anders en sneller maar pas halverwege de 2e week begon ik er een beetje bovenop te komen. Ik kon weer lekker doorslapen en de pijn in de rug was weg.

Dus echt meid, het komt echt goed. Echt waar. Het is even echt drama, ik weet er alles van. Ik zag echt tegen de nacht op en lag heel de tijd naar het plafond te staren of naar de wekker totdat het tijd was om de medicijnen in te nemen.

Ik weet zeker dat je straks echt helemaal blij gaat zijn met je borsten, al geloof je daar zelf op dit moment helemaal niks van. Wij zijn gewoon de pechvogels die echt heel veel last hebben.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel

Liefs van Odie

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eva.

Due rugpijn had ik ook heel erg. Bij mij hielp wandelen. Gewoon ff een blokje om. En als ik zat deed ik een kersenpitzak in mijn rug.

Fijn dat de pijn langzaam minder wordt.

Ik moet nog 12 dagen met band en bh en voel me nu een paar dagen echt goed.

Ik vind het bijna onbegrijpelijk al die verhalen zonder pijn, want ik vond de eerste twee weken echt een hel.

Zet um op he!!

liefs sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Eva, het is echt een hel, herken me in alles, kan nu pas typen, hoop dat het snel een beetje beter ga, ik vind niet normaal zoveel pijn, heb erg last met adem halen en mijn oksels pff en je borstbeen net of die uitelkkaar gerukt word echt een ellende heel veel sterkte meiss xxx whitney

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden jullie zitten er echt flink tussen. Bij mij vandaag weer een stukje beter. Heb mijn boobies gisteren gezien en ben helemaal happy. Ben wel bont en blauw maar ga ervan uit dat dat nu ook langzaam minder wordt. Mijn lieve zus had foto's geknipt maar op de een of andere manier iets mis gegaan want ze waren helemaal zwart. Als ze weer hier is knip ik nieuwe.

Hoop dat jullie je ook snel iets beter voelen Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whitney! Eindelijk een reactie, begon me al zorgen te maken haha.

Jij ook veel sterkte en alles komt goed.

Met mij gaat t vandaag iets beter, heb zelfs even buiten gelopen maar dit was nog iets teveel van het goede.

Mupke fijn dat het weer beter gaat! Ben heel benieuwd naar je foto's! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe je moet douchen? Moeten de hechtingen worden bedekt met een handdoek of mag het nat worden? Ook zie ik bij de onderkant dat er bij de hechtingen wat bloed zit, ik weet niet hoelang dit er al zit... Kan dit kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eva, gisteren belde de boerhave kliniek en heb ik ook gevraagd hoe het douchen moest. Bij mij mogen de pleisters niet nat worden, dus bovenkantje aan de wastafel en voor onderkantje mag ik gewoon onder de douche. En dat bloed onder de pleisters ja dat wil ik ook graag weten, naar mijn idee gaat dat zo broeien? Ieuww.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eva...

Volgens mij mogen de accz-ers gewoon douchen.... Dacht ik....

Wat je wel zou kunnen doen als de pleisters nat worden, is ze droog fohnen met een niet te hete fohn ;)

Zelf ben ik echter voorstander van niet douchen met hechtingen, maar de meningen zijn daar de laatste tijd over verdeeld in de zorg.. Van de een mag het wel, van de ander niet.. In mijn opleiding leerde ik nog dat het niet mocht....

Ik had trouwens watervaste pleisters erover na de operatie, die bleven 10 dagen zitten en dus kon ik gewoon douchen. Na de eerste operatie heb ik ook bovenkant met washandje gedaan en onderkant onder de douche... Toen had ik die watervaste pleisters dus niet...

Dat bloed aan je pleisters.. welke kleur heeft dat?

Bruiniger zit er al langer, en hoef je je sowieso geen zorgen over te maken. Lekker laten zitten ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oud bloed zou ik laten zitten idd.. is toch opgedroogd en doet verder niets.

Maarre, ik las een eerdere opmerking van je waar ik nog op terug wilde komen :45:

wat ik wel raar vond: ze moest om 07.15 aanwezig zijn en ik om 17.30... We zijn allebei door van onselen geopereerd en waren ongeveer tegelijk op de kamer.

Hoe laat moest je aanwezig zijn, en hoe laat werd dat andere meisje verwacht wat ongeveer tegelijk aankwam op de recovery?

7.15 en 17.30 uur schreef je.. kloppen die tijden?

of moet 17.30 uur 7.30 zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.