Ga naar inhoud

Eva2013: 13 mei 2013: Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

Hey Jennifer,

Super dat je reageert! Ik heb het een tijd lang heel heftig gehad maar sinds een jaar heb ik het eindelijk ( grotendeels) onder controle. Maar erg fijn om te horen dat je er totaal geen last van hebt gehad,. Daar gaan we voor! Ik heb wel een spoedkeizersnede gehad maar met ruggeprik, en toen heb ik ook geen last gehad terwijl ik dat wel verwacht had.

Genieten ga ik zeker :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden,

Dit heb ik net gevonden over van Onselen, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Het BIG-register heeft bij de inschrijving als arts per 16 april 2013 aangetekend dat deze zorgverlener (van Onselen) een berisping is opgelegd. De reden is een uitspraak van het Centraal Tuchtcollege voor de Gezondheidszorg te Den Haag. Het vergrijp dat tot deze aantekening heeft geleid is geen of onvoldoende zorgverlening, onjuiste behandeling/verkeerde diagnose en schending van het beroepsgeheim.

https://www.bigregister.nl//zoeken/zoekenopbignummer/default.aspx?bignummer=19045297501

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe de pijn voelt?? tsja, alsof je onder een vrachtwagen bent gekomen. :-)

nee tis een erg gespannen gevoel. een beetje als stuwing. en ik kon vrijwel niks

de eerste week. opstaan, gaan zitten of liggen kostte erg veel moeite en pijn.

ook omdat je hierbij je handen niet mag gebruiken. probeer het maar eens.

dit gaat wel elke dag iets beter hoor.

verder had ik zo'n beetje met alles hulp nodig. naar de wc gaan lukte wel zelf.

tis ff afzien, maar de tijd dat ik er van mag genieten is veeel langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 15 april geopereerd door van Onselen en ik ben ook heel tevreden. Toen ik de beslissing had gemaakt om

het door hem te laten doen toen las ik ook ineens allemaal negatieve berichten over hem.

Dat maakte me best wel bang en onzeker! Maar ik heb ook zoo veel goede verhalen gelezen

dat ik er toch vertrouwen in had. Ik heb hem nog een keer s'avonds gebeld omdat ik echt

heel veel pijn had. Nou hij reageerde heel rustig en sympathiek. Hij nam alle tijd om mij

gerust te stellen. Echt heel fijn. Morgen worden mijn hechtingen verwijderd.

Ik voel me de laatste dagen echt al weer een heel stuk beter en krijg langzaam mijn

normale leventje weer terug! Heel veel succes met de operatie! En dat je maar hele

mooie borsten zal krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mooi zo Jarmaine!

Ja mij maakt het ook best bang maar het geld is al overgemaakt...

Wel heel fijn dat hij in de avond ook gewoon zijn telefoon opneemt!

Ik ben blij dat je je beter voelt en hoop dat je snel helemaal geen last meer hebt!

Dankjewel, ik hoop dat het bij mij ook goed gaat!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

ik ga ook maar niks meer opzoeken over Van Onselen. Wordt er helemaal nerveus van...

Heb gisterenavond nog wel een filmpje bekeken waar hij in het programma van Paul de Leeuw was. Maar, die uitzending ging over mannen die borsten hebben en dit willen laten verwijderen.

Verders ben ik maar opgehouden met snuffelen op t net over hem.

We kunnen alleen maar hopen dat alles goed gaat .....

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi eva ik moet half 9 aanwezig zijn, dus na jou :-) spannend hoor haha ben erg nerveus, ik krijg 430 cc dual plane amh, heb nu echt niets hoop dat het niet tegenval:-p wat ging jij zetten? Tis nu echt aftellen pff haha groetjess whitney

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor de pijn ook niet ;)

Als je goed en op tijd je pijnstillers inneemt ( stuur best-Boobie anders een berichtje, die kan een schema opstellen voor je) dan heb je echt geen immense pijn.

Heeeel af en toe hebben mensen echt veel pijn, en waarom?! Geen idee.

Maar over het algemeen is het echt geen drama.. is het de eerste 4 dagen ongemakkelijk en wat pijnlijk ( maar zeker wel te doen). :35:

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh bedankt voor je reactie!

Ik moet zeggen dat ik het nu echt even niet meer weet, zenuwen en spanning hebben de overhand en ik slaap ontzettend slecht, droom de hele tijd over de operatie.

Ik vind het echt heel eng en het komt me nu toch wel heel dichtbij... Doe ik hier wel goed aan en krijg ik geen spijt.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dat ook wel hoor...

Althans, ik was overtuigd dat ik het wilde... maar was echt bang om in de narcose ofzo te blijven.

Maargoed, uiteindelijk heb ik de narcose gekregen en zei ik vooraf "je laat me wel weer wakker worden hè, want ik heb nog een aantal kleine kinderen die me nodig hebben" en met een vriendelijke lach werd er gezegd "dat moet zeker lukken" :35:

Ik ben daarna nog een aantal keren onder narcose geweest, en ik moet zeggen dat ik het niet meer eng vind. Het is heel erg rustgevend :45:

Ik heb een vergroting en een lift gehad, en ik heb geen echte pijn gehad. Gewoon spierpijn, en ik vond het slapen ongemakkelijk maar echt pijn? Nee hoor.. heb ik persoonlijk niet gehad.

Adem in, adem uit... en alles komt goed :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.