Ga naar inhoud

Eva2013: 13 mei 2013: Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eva

Gefeliciteerd je hebt ze... geloof me eerste dagen zijn het ergst... ik heb ze dual plane en na dag 3 was de meeste/ ergste pijn over... en zeker in combinatie met alle pijnstillers.

Ben nu 13 dagen po en helemaal pijnvrij en medicijn vrij...

Sterkte en laat het gewoon over je heen komen en goed de oefening doen...

Liefs Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eva,

Gefeliciteerd! Laat je maar lekker vertroetelen. Ik ben net als nrm vandaag 13 dgn po en moet eerlijk bekennen dat bij mij de eerste week best heftig was, ook de nachten. Bij iedereen verloopt het herstel anders. Rust lekker uit en niks doen. De oefeningen idd goed doen. Alhoewel mij dat ook vreselijk veel moeite koste de eerste dagen.

ik slik nu overdag nog 1 paracetamol en voor het slapen gaan ook.

Veel sterkte!

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eva,

Het zit het erop! Ik heb voor je geduimd vandaag, hoop dat het geholpen heeft.

Gefeliciteerd meid en een een heel goed herstel gewenst.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie reacties doen me zo goed, echt zo lief dat jullie meeleven en me een hart onder de riem steken.

Vanochtend kwam ik aan in Bocholt, tegelijk met de chirurg.

Ik was heel bang en werd binnen meegenomen door Connie. Mijn vriend mocht mee.

We kwamen in een kamertje waar ik de operatie jurk aan mocht doen, hierna kwam de anesthesist die me geruststelde en het infuus erin prikte. Nog even alleen met m'n vriend en ik was toch best paniekerig.

Ik werd opgehaald en moest op de operatietafel gaan liggen. Denken aan vakantie en ik was weg. Dat was een heel raar onbekend gevoel.

Volgende moment werd ik wakker in wat leek op een soort kantoor. Ik had het ijskoud en kreeg wat warme lucht onder de deken. Ook kreeg ik extra medicatie omdat ik veel pijn had. Na een tijdje werd ik naar een andere kamer gereden waar een meisje lag.

Ze had gelukkig veel minder pijn en wat ik wel raar vond: ze moest om 07.15 aanwezig zijn en ik om 17.30... We zijn allebei door van onselen geopereerd en waren ongeveer tegelijk op de kamer.

Op de kamer kwamen mijn moeder en vriend naar me toe, echt heel fijn.

Ik had pijn maar het was goed te doen. Ik was niet misselijk na de narcose.

Nadat ik wat had gegeten, gedronken en geplast mocht ik gaan. Ik werd even heel duizelig dus moest nog heel even blijven.

In de auto ging het wel en nu heb ik het gevoel dat alle medicatie is uitgewerkt...

Het doet heel veel pijn en de oefeningen zijn een drama. Gelukkig mag ik over 20 min weer paracetamol.

Ik hoop dat het vannacht redelijk gaat en ik wat kan slapen.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eva,

Ik hoop dat je vannacht een beetje zal slapen, neem goed je pijnstilling in en doe zo min mogelijk. Ik heb voor de spier en dat is geloof ik toch wel veel minder heftig maar de eerste paar dagen zijn het heftigst lees ik van iedereen en dan wordt het echt beter. En als je straks het resultaat ziet is het het allemaal zo erg waard geweest :D!! Heel veel sterkte en ik ben erg benieuwd naar het resultaat xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auw ik kan alleen maar huilen, wat een hel ik wou dat ik het nooit had gedaan. De pijn is ondraaglijk en vooral als ik moet gaan zitten of opstaan. Ik hoop zo dat het snel beter gaat want ik heb nog nooit zoveel pijn gehad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eva.

Ik herken mezelf erg in je. Ook ik had de eerste week erg veel pijn en heb toen ook wel gedacht waarom heb ik dit gedaan.

De eerste tijd heb ik er ook echt niet van kunnen genieten.

En van iedereen die zegt dat het beter word denk je het zal wel.

Ik ben nu bijna 4 weken po en ik moet zeggen het wordt echt beter. Intussen heb ik niet zoveel pijn meer. Het meeste wordt veroorzaakt door de druk van de bh en band. Je moet je toch door de tijd heen slepen. Probeer wat te lezen of tv te kijken.

Ik weet hoe je je voelt.

Sterkte ermee

liefs sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eva ik heb ook nog niet durven kijken en douchen. Ik heb ze wel gisteren nog even gezien op de uitslaap kamer. Toen kreeg ik een steekende pijn in mijn rechterborst en toen heeft dr van onselen er even na gekeken alles was goed later was die pijn ook weg. Ik durf de bh nu ook niet meer uit te doen. Volgens mij zijn ze echt opgezet van het vocht nu maar dat zal er wel bij horen. Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey.

Ik heb na 2 dagen gedoucht en dus gekeken. Ik vond het ook wel eng en had me op het ergste voorbereid. Maar het viel me 100% mee. Wel vreemd om jezelf ineens met borsten te zien hoor. Ik zat natuurlijk nog onder de jodium en stiftstrepen.

Liefs sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eva en hoe gaat het vandaag met je? Ik hoop dat de pijn vandaag een beetje minder is. Bij mij gaat het een stukje beter weer als gisteren maar wel is alles opgezet. Heb me vanmorgen een beetje gewassen maar durf niet in de douche ben bang dat ik de bh niet meer aan krijg hahaha. Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee mupke,

Fijn dat het weer iets beter gaat met je.

Met mij nog niet, het blijft ontzettend pijn doen, alleen als ik lig/zit op de bank is het soms te doen.

De oefeningen doen ook zoveel pijn, bij jou ook?

Ik durf ook echt nog niet te douchen... Ben heel bang voor wat ik zie en mijn borsten voelen heel vies, alsof ze niet van mij zijn.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.