Ga naar inhoud

Eva2013: 13 mei 2013: Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik heb heel lang last gehad met kleding aan trekken ,wat mn oksels betreft,ik dacht echt.......komt dit nog wel goed? :102:

Eigenlijk vind ik t vreselijk jammer dat al dat soort dingetjes niet gewoon vermeld staat in een soort van gids die je mee zou moeten krijgen na je operatie.

Maar dat word minder verdienen vd klinieken ,omdat er dan zat meiden zijn die dan wat terughoudender zullen zijn om het te laten doen.

Denk ik.......

Maar goed ik ken jouw echte gevoel natuurlijk niet,dus als je twijfelt wel even je pc bellen om t te laten checken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt voor je reactie, ik ben nu bezorgd omdat het een beetje voelt alsof mijn prothese aan een kant gedraaid is. Misschien maak ik me teveel zorgen maar het voelt aan de linkerkant sinds vandaag ineens heel raar daar. Ik kan mijn linkerarm ook niet goed tegen mijn lijf aanhouden want dan zit mijn borst ineens in de weg, dit was eerst niet zo.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, ik ben nu bezorgd omdat het een beetje voelt alsof mijn prothese aan een kant gedraaid is. Misschien maak ik me teveel zorgen maar het voelt aan de linkerkant sinds vandaag ineens heel raar daar. Ik kan mijn linkerarm ook niet goed tegen mijn lijf aanhouden want dan zit mijn borst ineens in de weg, dit was eerst niet zo.

xx

Oef... daar zou ik wel even voor bellen naar de kiniek als ik jou was.....

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eva, weet je al wat meer?

Ik lees alle verhalen mee,

in juli ben ik aan de buurt..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eva, ik heb 15 mei een bvk+ lift gehad en bij is het net of ik dikke oksels heb, kwabben zeg maar maar dan hard. Moeilijk uit te leggen maar een beetje als dat wanneer je een veel te kleine bh aanhebt en daar rollen overheen hangen, hoop dat ik het een beetje kan schetsen.....

Ik moet morgen op cô dus ik wacht nog even af.

Succes Eva!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eva.

Ik denk dat je dat dan ook wel zou zien, maar zoals eerder werd gezegd moet je gewoon ff bellen als je het niet vertrouwd.

De hechtingen verwijderen stelt niks voor hoor.

Bij mij knipte ze het knoopje los en haalde ze hem er in 1 keer uit.

Het deed geen pijn bij mij.

Succes, liefs sabine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is goed gegaan, aan de ene kant ziet het litteken er heel goed uit, aan de andere kant lijkt het nog open te zijn...

Volgende week ga ik weer werken, ik hoop dat het gaat lukken.

Ik heb nu steeds na 1,5 uur lopen heel veel pijn onder mijn oksels en in mijn borsten, dus hoop dat dat nog wegtrekt!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met je rechterhand je linkeroksel en vice versa masseert... dan kom je toch niet met je elleboog hoger dan je schouders?

Gewoon je arm die gemasseert wordt op de leuning van de bank leggen en de andere arm voor je boobs langs ;)

Ik heb het net even uitgeprobeerd en bij mij komen de ellebogen niet te hoog :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Toch even een update na 6 weken.

Ik ben heel blij met mijn borsten maar zou het denk ik niet overdoen. Ik heb nog steeds veel pijn en kan echt nog geen normale bh aan. Na een dagje werken ben ik kapot en ik slik nog zeker 4 paracetamol per dag.

Ik heb veel steken en zeurende pijn. Ook helen de littekens niet zo goed, ik kan nog geen olie smeren want ze zijn steeds nog net niet helemaal dicht of gaan weer een beetje open.

Mijn borsten zijn nog erg hard en ik hoop dat dit nog veranderd.

Ik heb de kliniek gebeld en die zei dat het normaal is en tot 3 maanden kan duren... Ik hoop dat ze gelijk hebben!

Was het bij jullie ook zo?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eva

jeetje.. ja die steken, dat komt vaak voor idd. En er zijn een paar verhalen van meiden die lang pijn gehad hebben (bijvoorbeeld Vlinder)

Dat litteken he! Zit daar een wit stipje op? Want als ik het zo hoor, zit er bij jou een draadje dat naar buiten wil! Daar mag je aan trekken! En als het los zit komt het dan naar buiten :) Daarna gaat het gaatje dicht. Komt vaker voor dat de draadjes niet oplossen. Dan komen ze naar buiten, maar omdat ze niet ver genoeg naar buiten komen, krijg je zo een gaatje en denk je steeds: hup ga dicht. Dan gaat ie dicht en daarna weer open... Dus ff goed (laten) kijken of er een draadje zit te pielen!

Verder veel sterkte! Hoop dat het snel betert!! Waarschijnlijk hebben jouw zenuwen nogal moeite met oprekken :(

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB bedankt, je had gelijk!

Het litteken is nu eindelijk mooi aan het helen.

Ik draag wel nog elke dag mijn kliniek bh en heel af en toe een paar uurtjes een normale, maar meestal doet dit nog teveel pijn en voelt het niet fijn aan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.