Ga naar inhoud

Eva2013: 13 mei 2013: Dr. van Onselen: ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Eva, ik denk er nu al zeker 3 jaar over om een borstvergroting te doen, ik heb kleine borsten met een redelijk groot tepelhof waardoor ik me heel erg onzeker voel. Ik ben nu op het punt dat het me echt te ver gaat en ik er iets aan wil doen.

Morgen heb ik een consult bij het CWZ en dinsdag bij ACCZ in zevenaar, hierna ga ik kiezen waar ik me laat opereren en wanneer. Ik hoop dat het zo snel mogelijk kan gebeuren omdat ik het heel eng en spannend vind.

Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Liefs, Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eva,

Welkom op het forum :35:

Je tepelhof rekt verder mee uit met een borstvergroting, dus de verhouding zal hetzelfde blijven. Of zou je tevens je tepelhof willen laten verkleinen?

Succes op de geplante consulten, ben heel benieuwd naar de adviezen die beide klinieken geven.

Mijn tepelhof is ook verkleind met een borstlift ( en vergroting) en ik ben heel blij dat ik het heb laten doen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel! Ik zou heel graag ook mijn tepelhof willen verkleinen maar ben heel bang dat je dat heel goed ziet (littekens)

Ik heb ook nog maar heel weinig foto's gezien van vrouwen met een borstvergroting én tepelhofverkleining... Daardoor vind ik het heel moeilijk om te beslissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn littekens rond het tepelhof zijn weg :43:

Maarja, misschien heb ik geluk gehad? Alhoewel ik er hier wel meer zie waarbij de littekens rond de tepels weg zijn getrokken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een datum gepland voor mijn borstvergroting, 13 mei is de dag!

Ik vind het heel spannend en eng en twijfel of 380 cc niet heel groot wordt... ik wil ze het liefst niet té groot.

Ook ben ik bang dat het uiteindelijk toch niet heel mooi word, ik heb namelijk ook een groot tepelhof en hoop stiekem dat dit wat minder opvalt als mijn borsten groter zijn.

Ik hoop dat de pijn een beetje te doen is en ik na 1 of max 2 weken weer aan het werk kan (ik werk in de zorg) ook ben ik echt een zij slaper dus ik hoop echt dat dit na een aantal weken weer kan!

Het dringt allemaal nog niet echt tot me door, over een maandje is het al zo ver! Zijn er nog meer meiden die op 13 mei worden geopereerd?

Liefs, Eva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hey en opeens ben je eruit???

Je zult wel voor accz gekozen hebben he? Ik zie nergens meer een verslag van een consult....???

Hoe waren je beide consulten, wat werd er bij beide geadviseerd??

Ik mis een stuk van het verhaal :D Misschien dat jij wat verheldering kunt brengen :)

Of heb je CWZ al geannuleerd voordat je er op consult geweest was, dat je eropeens al uit bent? hihi

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee BB!

Ik ben bij allebei op consult geweest,bij het CWZ vond ik het heel ongemakkelijk. Ze stonden met 4 man naar me te kijken dus dat vond ik wel overweldigend.

Ook is het daar veel duurder.

Bij het CWZ zeiden ze dat het wel boven de spier zou kunnen en bij het ACCZ zeiden ze dat dat ook wel zou kunnen maar dat ze bang waren dat over een aantal jaar de randen toch zichtbaar werden.

Bij het CWZ was er een wachttijd van minimaal 2 maanden en bij het ACCZ kon ik zelf een datum kiezen, wat ik erg fijn vond.

Ik heb er dus voor gekozen om op 13 mei bij het ACCZ door dr van Onselen geopereerd te worden, 380 cc dual plane. Van Onselen nam lang de tijd voor me en heeft erg goed gekeken, ook was hij heel eerlijk over wat ik kan verwachten van het resultaat. Ik neem 2 weken vrij en ga dan als het lukt weer aan het werk. Enige probleem is dat ik in de jeugdzorg werk, dus ik moet mijn collega's een excuus geven waarom ik niet kan helpen als de clienten agressief worden enzo. Ik wil ze niet vertellen dat ik een borstvergroting onderga want er wordt heel veel geroddeld en daar heb ik echt geen zin in.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eva ik wordt ook 13 mei geholpen door dr van onselen. en krijg 540cc anatomische en duel plane. ik heb tegen mijn collega's gezegd dat ik aan de borstspier wordt geholpen voor een steeds terugkerende ontsteking en dat ik dan zes weken niks mag doen met mijn armen. heb wel 6 weken vakantie genomen omdat ik nog erg veel uren heb. heb dit wel met mijn bedrijfsleider overlegd en hij weet wel van mijn bv.

vindt het ook erg spannend worden komt nu wel dicht bij. ik had mijn datum al op het laatst van januari geloof ik. het leek toen nog erg lang maar nu gaat het stiekem toch snel.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spannend he... nog 26 dagen!

Oh dat is wel slim om te zeggen ja! Hmm misschien ga ik die ook wel gebruiken. Vind het wel moeilijk maar komt vast goed.

Wel fijn dat je gewoon 6 weken lekker vrij bent, kun je lekker rustig herstellen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee, ik begin zo te twijfelen... Ik moet deze week al het geld overmaken en de formulieren terug sturen... Maar ik ben echt bang voor de reacties van mijn schoonouders en mijn oma bijvoorbeeld. En wat als het mislukt of als de pijn echt te erg is...

Ik ben echt bang :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eva, gefeliciteerd met je datum. Spannend! Ik heb zelf ook 380cc duo plane gekregen en geopereerd door Van Onselen. De zorg in Bochelt is goed. Ik heb goede ervaring. Inmiddels ben ik 5 wk po en zeer tevreden met mijn nw boobs en de maat. Hoewel het wel even heeft geduurd voordat ik gewend was. Ik vond ze nogal groot. Wat de pijn betreft.. Zolang je netjes aan de herstel regels houd, en genoeg rust dan is het te doen. De eerste week is wel heel pittig. Maar even op je tanden bijten en denk aan waar je het voor doet.. :) na die heftige week dan zul je merken dat de pijn met de dag beetje bij beetje dragelijker wordt. Ik ben zelf ook na 2,5 week gaan werken. Ook op werk moet je bij elke beweging nadenken wat je doet. En ik zit dan achter een bureau, maar had eind van de dag toch vermoeide borsten leek het. Iets oppakken was nog echt lastig en ik hield mij wel netjes aan de voorschriften. Niet meer dan een kilo ;)

Voordat je het weet is het achter de rug. En geniet je van je nw borsten.

Ik heb ook lang gewacht om het mijn ouders te vertellen omdat ik ook bang was voor hun reactie. Een week voor de bv heb ik het verteld. Aangevuld met de wens die ik al jaren had maar nooit heb laten merken. Zij reageerde juist heel lief en begripvol en dat als het mij zekerder zou maken dat ik het zeker moest doen. Ik was blij met hun reactie. Als het een negatieve reactie was geweest dan was dat waarschijnlijk uit bezorgdheid.. Toch wel begrijpelijk. Komt goed.

Veel suc6 en ben benieuwd.

Lieve groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een lieve reactie, voel me al een stuk beter.

Maar het blijft heel eng! Ik kan me ook niks voorstellen bij de pijn, ben vooral bang dat ik heel benauwd ben en weinig adem krijg..

Gelukkig ben je blij met je borsten nu Peet!

Liefs



Haha toevallig!

Kunnen we elkaar een beetje volgen haha...

Ik vind het heeeel spannend

Hoi ik krijg ook 13 mei bv bocholt whaha grappig
Ik krijg 430 cc anatomisch duel plane ik heb nu 75 a
Spannend he pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi eva ik moet zeggen ik ben er nog erg rustig onder en ik ben ook nog nooit geopereerd. kan me alleen niks bij de narcose voorstellen. dacht dat ik ook er zenuwachtig zou zijn maar heb nog nergens last van ik tel de dagen weekjes af. als het laatste weekend is aangebroken al het wel komen denk ik hahaha. heb het op het moment ook erg druk op mijn werk. een van de leidinggevende is er een paar weken niet en die moet ik dan altijd vervangen. dus moet nu 5 dagen werken ipv normaal 2 en dan nog mijn huis met de 3 kids. dus heb ook niet zoveel tijd om me druk te maken. maak me wel druk dat ik alles hier in huis wil hebben gedaan voordat ik de operatie heb. mijn man heeft dan wel 1 of 2 weekjes vrij als ik geholpen ben maar je weet wel hoe vrouwen zijn. we menen toch dat we het beter kunnen hahaha.

ben wel blij dat er meer zijn nu op 13 mei kunnen we elkaar steunen :6:

trouwens mijn zus en vriendin vinden het volgens mij spannender dan ik. ze vragen al steeds en hoe gaat het? en ik hoezo? jeh nog maar even en dan is het al zover hahaha ze zijn er net zoveel mee bezig als ik eigenlijk hoor te zijn hahaha

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik wordt 10 mei geopereerd, door dr.nio in het SLAZ en ik krijg 350 CC voor de spier. Helaas heb ik nog geen andere meiden gevonden die ook op 10 mei geopereerd worden mAar jullie zitten er dicht bij dus ik vind het erg leuk om mee te lezen. Erg spannend allemaal! En over de angst om te weinig lucht te krijgen, dat heb ik dan niet maar heb wel last van hyperventilatie bij angst en stress dus dat vind ik wel een beetje eng. Maar ik krijg een kalmeringstabletje van tevoren dus ik ga er vanuit dat het helemaal goed komt :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Misschien helpt het door te zeggen dat ik regelmatig last heb van hyperventilatie maar dat ik er rondom mijn bv geen enkele last van heb gehad. Probeer er positief in te gaan en je niet druk te maken.

Ik was (ook) nog nooit eerder onder narcose geweest maar dat was echt een heel fijn gevoel, haha.

Kortom: no worries en geniet!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.