Ga naar inhoud

Lotjelot : 11 juli 2013 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Neeeeeeeeeeeeeee, wat ik nu ga zeggen is echt waar! De operatie kan weer niet doorgaan. Nee ik maak geen grapje. Mijn vriend kan niet op zijn benen staan, hij heeft flink de griep! En ik zit in Weert en er is niemand en ik mag natuurlijk niet alleen gaan. En ik moest o voeg melden ik kon niemand meer beken. Ik hoorde het om zes uur. Had hij het nou maar eerder gezegd!!! Ik heb twee uur gevloekt en gehuild, ja erg egoïstisch MAAR IK WIL GEOPEREERD WORDEN. Dit gebeurt toch geen tweede keer zeg! Jawel dus. Weer een nieuwe datum, weer alles plannen, weer er naar toe leven. Ik weet het heus wel, er zijn ergere dingen maar jeetje wat baal ik. De Wellnesskliniek reageerde heel goed trouwens, gelukkig ik schaam me namelijk kapot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

neeeeee lotjelot,

ik zou ook huilen,

ik zou gek worden dit meen je NIET!!!!!

wat zei de arts?

kan niemand anders jou dan ophalen ......

maar herstellen met een zieke thuis is ook risicovol

juwel schreef me gisteren nog dat vandaag eindelijk jouw dag zou worden!!!

zelfs zij is met je bezig.....

SORRY MEIS.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhhh ik vind het echt zo erg voor je. En zoals ik je in pb ook schreef: je bent niet egoïstisch, je leeft hier nu voor de tweede keer zo lang naartoe dus het is super logisch dat je flipt!!!

Wanneer is je nieuwe datum nu?

En ik maakte gister nog het stomme grapje naar je: tweemaal is scheepsrecht.......

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat super vervelend voor je! Ik zou hetzelfde gereageerd hebben in jou situatie denk ik!

Damn da's echt balen, hoop dat je heel heel heel gauw weer een nieuwe datum hebt en dat je niet heel lang moet aftellen.

Succes! Xx Tica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah wat kut voor je meid!

Heb het niet meegekregen dat het eerst niet door ging, maar heb ff terug gelezen. Wat ongelofelijk klote zeg!:(:(:(

Hoop dat je datum snel is.. Kan je het wel met je werk enzo regelen nu?? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik ben weer een beetje op de wereld. Wat een gedoe zeg. Als ik dit van een ander zou lezen, zou k het misschien een raar verhaal vinden allemaal. Maar het is echt zo. Ongelooflijk hoe ik baalde vanmorgen, vannacht. Ik dacht echt, nee dit gebeurt niet echt. En mijn vriend is echt ziek hoor dat zie ik wel, daar twijfel ik niet aan maar toch.....erg vervelend. Ik ben hem nu aan het verzorgen terwijl ik in onze frisse schoongemaakte kamer had moeten liggen :)

Zo blij en supertof dat de Welnesskliniek zo goed reageerde. Erg fijn. Dank dokter Visser. En nee ik werk niet voor ze :154: Ik kan nu donderdag de 27e. Moet ik over terugbellen want dat komt eigenlijk zo niet goed uit. Vriend is er dan niet, ik moet werken. Aan de andere kant............ik wil en kan het echt niet weer uitstellen. Morgen zou ik terugbellen.

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vervelend dat je vriend dan niet kan zeg. En ik weet dat je het ook voor jezelf gehouden hebt dus dan wordt de spoeling natuurlijk erg dun. Hè potverdrie. Kan je niet daar een nacht dan blijven en dat je vriend jou die dag erna kan ophalen. Meerdere meiden geven van te voren aan dat ze een nacht willen blijven. Kost natuurlijk wel extra maar misschien is dat een mogelijkheid.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben weer een beetje bijgekomen, jeetje wat was dat balen!!! Niemand anders kon me brengen, we zaten in Weert en daar ken ik niemand. Ik had dan mensen uit Rotterdam moeten bellen maar dat ging nooit lukken qua tijd.

Niet te geloven dat ik nu wéér naar een andere datum moet toeleven. Maar ok: er zijn ergere dingen!!!

De 27e heb ik vastgelegd en opvang en dergelijke ga ik deze week regelen, het gaat nu gewoon door!!! Mijn vriend zal zich nooit zomaar ziek melden, zelfs nu niet :(. Ik ga waarschijnlijk een paar dagen bij mijn ouders logeren.

Bedankt voor jullie lieve berichten :116: x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.