Ga naar inhoud

Lotjelot : 11 juli 2013 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Sinds een week lees ik , veeeeeel, op dit forum. Leuk om te lezen allemaal en jeetje wat weten jullie er veel van!

Hoe meer ik lees hoe moeilijker ik het vind allemaal. Ik zal me even voorstellen, ik ben Lotjelot en ik ben 36 jaar.

Ik heb 16 jaar geleden mijn borsten laten vergroten naar een B maat. Ik was nagenoeg plat en bij een lengte van 1,85 voelde ik me daar helemaal niet prettig bij. Ik was toen 21 jaar.

Nu wil ik ze verwisselen en ik heb een afspraak in april in de wellnesskliniek. Ik weet nu niet of ik voor monobloc hydrogel of monobloc silicone moet kiezen. Ik heb het idee dat er positievere verhalen zijn over de hydrogel, maar ik heb ook weer het idee dat het meer en deel voor andere implantaten kiest.

Wat is jullie mening hierover?

liefs Lotjelot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Lotje,

Welkom op het forum :35:

De implantaatkeuze is een beetje een mengelmoesje zeg maar :45:

Ik had gekozen voor een plastisch chirurg die destijds een vlekkenloos verleden had met betrekking tot complicaties ( tot zover ik dat via internet uit kon zoeken)

Automatisch zou ik dan implantaten krijgen waar hij mee werkzaam was.

Ik moet eerlijkheidshalve bekennen, dat ik me nooit verdiept heb ik merken en soorten ( ik wilde alleen geen vloeibare inhoud, in die zin.. ik wilde die 'hardere vulling' hebben)

Er zijn 2 soorten goedgekeurd door de FDA, in hoeverre je daar waarde aan moet hechten weet ik niet. Er zijn mensen die beweren dat de FDA geen andere merken meer goed dúrft te keuren ivm teveel kritiek dat ze uberhaupt ooit implantaten goedgekeurd hebben.

Maar hoe dan ook, er zijn in ieder geval 2 merken die dus zeker aan bepaald verwachtingen voldoen en die hun veiligheid op lange termijn hebben bewezen, en dat zijn de Mentor en de Natrelle.

Van andere merken weet ik te weinig af, en zou ik ook echt moeten gaan Googelen over hun betrouwbaarheid.

Veel succes met je keuze!

Misschien had je het zelf al ontdekt, maar rechtsboven zit ook een zoekvenstertje.. daar kun je eventueel ook dingetjes mee vinden :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb me heel erg verdiept in de implantaten en was in eerste instantie er van overtuigt dat ik voor de hydrogel zou gaan.

Deze zijn bewezen beter voor je lichaam als er een lek zou komen.

Uiteindelijk heb ik toch de keuze genomen om voor siliconen te gaan, omdat de kans dat deze na een tiental jaren vervangen moeten worden een heel stuk kleiner is dan de hydrogel.

Ik kan niet in andermans portemonnee kijken maar ook daarin zit best een verschil.

De Fda goedkeuringen stammen allemaal van een tijd geleden en zeggen dus eigenlijk niet zo veel meer, is mij verteld

Volg je gevoel want als je er niet achter staat zul je waarschijnlijk (al zou het misschien niet terecht zijn) spijt krijgen.

Gr. Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reactie, fijnnn.

Toen ik de eerste keer mijn borsten liet vergroten heb ik het ' gewoon' laten doen. Ik wist niet eens meer met wat voor implantaten. Heb ik echt voor moeten bellen an de week #schaamschaam#.

En nu wil ik teveel weten haha.

Guppie ik lees ook dat hydrogel het veiligste zou zijn. Maar idd ook dat je ze misschien eerder moet laten vervangen. Ik heb aanstaande maandag een consult in een ziekenhuis in Rotterdam en negen april een consult met Dr. Visser in Genk. Ik ben zoo benieuwd en ik heb er zoveel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoihoi, ik lees al een poosje allemaal operatieverslagen op dit forum. Erg leuk om te lezen!

Vandaag ben ik ook op consult geweest, bij dokter Visser. ik was al bij van Onselen geweest maar ik heb na mijn consult toch gekozen voor dokter Visser. En de operatie is drie mei al!!!

Ik heb vijftien jaar geleden mijn eerste BV gehad, van 'niets' naar 240 CC. Nu krijg ik 485 CC extra high profile, zeg me helemaal niets maar ik ga ervanuit dat het helemaal mooi wordt haha. Weet iemand toevallig op wat voor maat ik uitkom? Ik ben lang, 1.85 weeg 74 kilo en mijn bh maat is nu 80 b/c.

En ik ga helemaal onder narcose, ik dacht dat ze daar een roesje deden. Heeft iemand dat daar ook al gehad?

Liefs Lotjelot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

leuk dat je ook bij Dr. Visser gaat! Zij gaat ook mijn operatie uitvoeren!!

Raar dat ze jou onder algehele narcose zullen brengen, bij mij gaan ze de slaapverdoving toepassen.

Benieuwd waarom dit zo zou zijn!

Veel succes en proficiat met je datum!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij zei de pc ook dat ik onder narcose ging..toen ik er over door vroeg zei hij..ja je wordt helemaal in slaap gebracht..ik zei toen..ik dacht dat ik zelfstandig zou ademen...toen zei hij " klopt"... oh dan is het goed..ik wil namelijk niet beademd worden..ik wil gewoon een rowsje...wat ik dus eigenlijk wil zeggen is...in het wellniskliniek wordt je meestal of bijna altijd onder een roesje geholpen :-D.. ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!

Vreemd verhaal over de narcose. Ik had een vraagje over het roesje en toen begon ze over de narcose, dat ze dat sinds kort doet. Ik ben toch niet gek haha. Op de site staat er ook niets over dus ik ga morgen maar even bellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb gebeld en in eerste instantie zei de telefoniste dat ze met een slaapverdoving werken. Ik vertelde dat dokter Visser het toch echt over een narcose heeft gehad. Oh zei ze, je wordt op vrijdag 3 mei geopereerd. Dan is er inderdaad een anesthesist aanwezig. Iedere vrijdag. Dan krijg je dus een milde narcose. Ze zeggen dat de mensen daar beter uitkomen dan de slaapverdoving. En dokter Visser vindt het veel prettiger. Nou mij maakt het niet uit, als ik maar verdoofd wordt en slaap haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is toch iemand op dot forum die de maat ongeveer kan uitrekenen??? Ik kwam zoiets tegen maar weet niet meer wie. Wie weet het wel?

Dat ben ik, maar ik zit me suf bij te lezen, omdat ik een paar dagen niet op het forum kon, ivm een reis haha.... Zie nu je vraag pas!

Uhm.. weet je toevallig welk merk die 240 cc is en welk profile je hebt? Heb je een kaartje ervan? En zo ja, wat staat erop?

Als je dat niet hebt, zou ik graag nog weten wat je bh-maat was voor je eerste vergroting, dan kan ik ook wel ongeveer gokken. Neem aan dat je nu Monobloc silicone implantaten krijgt bij dr. Visser?

En die narcose die jij krijgt is een narcose waarbij je zelf ademt waarschijnlijk. Het is een lichte vorm van narcose. Heb het zelf ook gehad (wel bij een andere arts) maar ik vond het erg prettig. (al schijn ik altijd erg emotioneel te worden van narcoses :103: ) Maarja.. daar krijg je zelf toch niet veel van mee haha.

Laat me maar weten, mag ook in pb :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie BB. Je reageert juist snel, fijn!

Ik heb geen kaartje van mijn vorige BV, wel heb ik mijn dossier opgevraagd. Mijn protheses die er nu in zitten zijn van Eurosiliconen en ik krijg idd de monobloc siliconen implantaten. Voor mijn BV had ik echt niets. Is dat dan aa??? In ieder geval de kleinste bh maat.

Nou ben benieuwd hoe emotioneel ik dan word na de narcose haha. Zo die anesthesisten maken wat mee:)

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lotjelot

Ik ben afgelope vrijdag door dr visser geopereerd, er was ook inderdaad een anesthesist bij,

Weet nog dat ik de OK binnenkwam, en infuus kreeg en vervolgens weg was.

Toen ik wakker werd was ik juist super vrolijk.

Dus misschien heb ik ook wel die lichte narcose gehad, ik zat in ieder geval binnen een uur weer in de auto naar huis. Ben daarna nog wel een paar daagjes moe geweest.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sja emoties zijn emoties. Ik was ook liever lachend wakker geworden :45: Maar ik lach zeker al te veel als ik niet onder narcose ga, dus stond in in jankmodus na de operatie :45:

Ach en wat maakt het uit, iedereen dacht dat het tranen van geluk waren, en ik me maar afvragen waarom mijn wangen zo nat waren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt BB en natuurlijk weet ik dat je geen garantiebepaling kunt geven. Ik zal je niet aanklagen als het niet klopt :)

Nou dan ben ik benieuwd hoe ik uit de narcose kom: lachend of huilend. Of heel kwaad haha zal toch niet. Wel een raar idee dat, welke reactie het ook is, je het niet meer zo goed weet. Zal blij zijn als ik er vanaf ben dat heb ik wel, maar dat ben ik over ruim drie weken. Maar ik ga niet klagen want het is voor een goed doel :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo! Ik was aan het speuren op google en kwam dit topic tegen.
Ik ben donderdag geopereerd door dr. Visser. Dinsdag had ik mijn consultgesprek.

Ging allemaal lekker vlot!

Ben nu nog herstellende maar het is allemaal goed gegaan. Kwam weer heerlijk snel uit mijn slaap en mocht al gauw naar huis.

Heb er 425cc laten 'inzetten'..

Ik zou als nederlander zeker voor dr Visser gaan. Je wilt toch geen Fransman aan je borsten, straks ga je met niks naar huis haha



ik kwam trouwens huilend uit me narcose... was blij dat ik nog leefde en wat grotere borsten had hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! Jij bent al lekker geweest, fijn zeg! Jij dus ook al huilend uit de narcose, nou ik ben benieuwd bij mezelf haha. Ach op dat moment interesseert me dat niets.

Hoe is het met de napijn? Valt het mee voor je?

Nog een vraagje, mag je iemand meenemen als je opgeroepen wordt?

Groetjes Lotjelot

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ik ben 11 april ook door dr visser geopereerd

was voor mij de eerste keer dat ik onder narcose was en achteraf vond ik het heel grappig.

zo was ik nog aan het kletsen met de anesthesist en het volgende moment zei hij mij dat

het een beetje brandend kon aanvoelen in mijn pols en voor dat ik aah zei was ik weg van de

aardbodem, om vervolgens wakker te worden op een andere plek.

ik heb eens verdwaasd rond gekeken waar ik nu was en toen pas ging me een lampje branden

ik heb toen maar eens onder de deken gekeken en ja hoor het was al gebeurd, met een glimlach

heb ik de deken weer op me gelegd en heb ik gewacht tot ik terug mocht naar mijn kamer, ik was

klaarwakker voelde me goed en vrolijk dus voor mee geen negatieve ervaring van de slaapverdoving.

groetjes draakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanstaande vrijdag is het zover! Zo´n raar idee, ik besef het geloof ik nog niet helemaal haha ben altijd al wat later van begrip geweest.

Ik hoef me pas om half één te melden HELP dan val ik om van de honger!!! Half twee geholpen, als het niet uitloopt...

Die Belgen vieren natuurlijk geen koninginnedag! Ik nam de telefoon op terwijl mijn kinderen in de draaimolen zaten met van die hoempapamuziek hahaaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.