Ga naar inhoud

Lotjelot : 11 juli 2013 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou meis, je bent er weer bijna. Alleen nog even de woensdag doorkomen, nu kan er niks meer fout gaan toch meis. Ik hou mijn vingers gekruist voor je hoor.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Morgen mag je eindelijk! :)

En nu gaat het echt gebeuren hoop ik!

denk ook niet dat jij je eigen nog door iets laat tegenhouden nu haha :)

Zal aan je denken, veel sterkte en succes morgen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen!! X corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok het is waar: drie maal is scheepsrecht!Vanmorgen moest ik me om tien voor acht melden en gek genoeg was ik helemaal niet zenuwachtig, wel een lichte spanning. Ik geloof dat ik kwart over acht naar boven werd gebracht en moest me klaar maken voor de ok. Ik wil mijn onderbroek rechttrekken OJEEtrek ik gewoon de zijkant voor driekwart kapot!!! Zo hard trok ik niet hoor:DJe loopt al bijna naakt, nou toen helemaal. Deze gaat linea recta de prullenbak in. En ik was al blij dat ik een gewone onderbroek had aangetrokken want bij een vorige operatie liep ik in een string met daarboven een kort operatie jasje. In de ok was het inderdaad erg koud, er gebeurde veel om me heen. Ze hadden het druk! Voor ik het wist sliep ik, ik herinner me dat mijn arm begon te branden en dat ik even erg duizelig was en weg was ik. Ik lees wel eens, vaak, dat bij het wakker worden je klaar wakker was meteen. Nou ik niet hoor, dat ging heel langzaam. Een beetje vaag gevoel was het. Ik wilde zo ontzettend graag naar mijn vriend. Ik wilde eigenlijk gewoon meteen naar huis haha. Toen ik mijn vriend zag was ik blij, oha. Paar keer plassen , dokter Visser kwam nog langs. En toen mocht ik weg. Alleen moesten we toen best lang wachten op een verpleegster met rolstoel. Dat was jammer want ik wilde weg. Hup de auto in. ' Shit,' zei ik tegen mijn vriend, ' mijn mobiel ligt nog op bed.' Hij hem halen, duurde zooo lang voor mijn gevoel. Zag ik dat hij gewoon in mijn tas lag #schaamschaam.Mijn indruk was al goed bij deze kliniek maar dat voelt nog net zo hoor. Ik vind dokter Visser een hele leuke vrouw. Direct, grappig en ik vertrouwde haar volledig. Nou nog even afwachten of het resultaat mooi is want anders neem ik alles terug hahaha. Verpleging was een beetje verschillend, de een was heel aardig en rustig terwijl een andere verpleegkundige het wel heel druk had. Of ze dacht dat ze het heel druk had! Ik ben zo blij dat ik er eindelijk vanaf ben en het viel inderdaad reuze mee. Het gaat allemaal zo snel dat je ook niet alles door hebt, en dat kan heel fijn zijn :DPijn heb ik nog niet echt, wel een drukkend gevoel. Wel ben ik moehoe. Dus ik ga nu een uurtje slapen hoop ik. En ik heb honger, maar echt nergens trek in! Maar ben vooral blij hoor, ik hoop dat het met de andere meiden ook allemaal goed is gegaan.Xxx

Nou ik had een boel alinea's maar sorry word als 1 geheel geplaatst. Leest lekker makkelijk meiden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.