Ga naar inhoud

Lotjelot : 11 juli 2013 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Je hebt ze!! wat goed!!

Gefeliciteerd!

Goede tip, ik was ook rustig maandag in string heen gegaan haha.

Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Welkom bij het boobie team haha.

Ben zo blij voor jou,lang gewacht nu heb jik eindelijk jou boobies.

Nou geniet er van rust goed uit en heel veel sterkte met het herstellen.

Wacht met smart op jou foto's.

Xxx manonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de eerste nacht zit erop en het is me echt reuze meegevallen. Ik viel om half tien al in slaap tot twee uur. Ik had de wekker gezet om twee uur voor mijn PCM, en daarna doorgeslapen tot half zeven. Nou geloof me, zoveel slaap ik nooit :D

iPad lag nog naast me gelukkig. Ik kom nu echt met geen mogelijkheid overeind. Maar mijn vriend ligt nog zo lekker te slapen en om kwart over zeven gaat de wekker!

Nu voel ik alleen mijn onderrug en ik heb hoofdpijn maar ik denk dat ik zo even een boel moet gaan drinken. Ik moest net niezen, zo dat voel je wel zeg! Maar voor de rest mag ik echt totaal niet klagen:D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyyy Lotjelot, het is eindelijk gebeurd, super zeg. Ik ben echt blij voor je. Fijn dat alles goed is gegaan( op je onderbroek na dan ;-)

Nu lekker gaan uitrusten en genieten dan het achter de rug is.

Gefeliciteerd meis! XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat slapen verbaasd me wel hoor, vannacht eiigenlijk weer erg goed geslapen. Het komt denk ik ook omdat ik al redelijk vaak op mijn rug slaap. Paar jaar geleden twee keer aan voet geopereerd en toen moest ik maanden lang op mijn rug slapen.

Pijn heb ik eigenlijk ook niet, snap er niets van haha.

Alleen vandaag wel erg benauwd door die band en bh. Band heb ik even omhoog getrokken om wat meer lucht te krijgen. Maar oh wat zit die bh strakkkkkkkkkkk, dat ga ik echt niet volhouden zes weken. Zal het door vocht komen? Ik kan hem volgens mij ook niet groter meer zetten helaas.

Iemand een idee?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou Lotje, fijn dat jij ook zo een superherstel hebt!

Heb je voor de rest vocht? Ik voelde dat duidelijk onder mijn boobs waar het verband eindigde. Weet niet hoe laag jou verband zit natuurlijk :-)

Maar ik veronderstel wel dat er vocht zal inzitten en het daardoor zo strak zit ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik blijf me verbazen over de weinige pijn die ik heb. Ik moet de diclofenackuur afmaken. maar anders was ik er maandag mee gestopt denk ik. Paracetemol heb ik sinds vannacht niet meer genomen.

Mijn verband stopt halverwege mijn sportbh en ik voel onder mijn sportbh inderdaad vocht. Af en toe hoor ik ook wat klossen haha erg grappig geluid. Dus ik ga maar weer een kop brandnetel thee nemen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.