Ga naar inhoud

Lotjelot : 11 juli 2013 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Inderdaad spannend Birdy. Wel leuk spannend :)

Ik word om half twee geopereerd en nu vertelde ze me dat ik om zes uur een beschuitje mag eten, droog, en een half glaasje water. Maar nu lees ik overal dat je zes uur voor de operatie nog een heel licht ontbijt mag en zelfs twee uur voor de operatie wat water. Weet iemand dit???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

BLEHHH :102: Ik kan morgen niet geopereerd worden. Ik ben snipverkouden. holte ontsteking. Mag niet van de dokter.

Jeetje wat baal ik hiervan! Ik had nog zoiets van, laat ik alles maar tegelijk hebben want door de pijnstilling voor mijn borsten voel ik dalijk ook lekker mijn holtes niet meer. Maar ze doen het niet. Begrijpelijk hoor maar flink balen. Alles geregeld met de kinderen, mijn vriend vrij enzovoort.

Nu snel een andere datum zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is echt balen zeg!! Echt niet leuk..... Iets waar je zo ontzettend naar uit kijkt en dan gaat het opeens niet door..... Ik hoop voor je dat je heeeeeeel snel toch geopereerd kan worden. Maar ja...eerst van die ontsteking af.

gr. Mikje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik baalde er ook zo ontzettend van. was zo onverwachts. Ik had er ook helemaal niet bij nagedacht. Ik kan over twee weken al, maar dat komt hier echt helemaal niet uit want mijn vriend kan echt geen vrij krijgen. En ik heb echt hulp nodig met onze twee kleine kinderen. Nu kwam het ook zo goed uit dat ze vakkantie hebben, konden ze veel uit logeren. Ik kan ook 6 juni en ik denk dat ik die datum doe alleen vervoer ernaartoe moet ik dan nog regelen. Mijn vriend is die middag vrij en dan voor vier dagen en de rest komt wel goed lijkt me. Ohhhhh zo irritant! Maar het is zo en ik begrijp hun beslissing ook wel hoor. Ze stelde ook voor dat ik morgen zou komen en dat ik ze dan kijken hoe het met me ging. Maar daar is de reis iets te lang voor haha. Nu hebben we wel een heel vrij weekend zonder afspraken haha en het huis is helemaal helemaal schoon.....................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je zegt: dikke kl*** natuurlijk maar er zijn ergere dingen in het leven. Probeer het even van je af te zetten en hoe moeilijk het ook zal zijn om nieuwe regelingen te treffen, het moet lukken, het lukt altijd en al zeker voor het goeie doel!!! :35:

Veel courage meiske!!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief! Je hebt helemaal gelijk hoor, er zijn ergere dingen in het leven. Die borsten komen er wel :)

En als je 'ineens' uit de roulatie bent door bijvoorbeeld een gebroken been, hernia noem maar op, dan lost het zich vanzelf ook

allemaal wel weer op.

Nou ik wilde vanavond nog gaan strijken, maarrrrrr laat maar hahaha

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik wilde vanavond nog gaan strijken, maarrrrrr laat maar hahaha

Ieder nadeel heeft zijn voordeel...

Maar wat ontzettend balen dat het morgen niet door gaat!!! Hoop dat je gauw weet wanneer je definitief wel kunt!! Dan laat het even weten he, verander ik je datum...

Nu beterschap!! Het is natuurlijk een heel wijze beslissing ;) Maarja.. daarmee heb jij nóg geen borsten.. :wacko:

Opnieuw aftellen.. helaas.... Maar geniet van je weekend :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de nieuwe datum is definiteif 6 juni. Hoop geregel en er moet nog meer geregeld worden maar dat komt vast goed. Zal wel moeten haha. Die datum gaat gewoon door. En nu hebben we een heel vrij weekend dus morgen vertrekken we voor drie dagen naar Limburg! Mijn zusje zit daar in een huisje en ze hadden nog plek. En of ik nou hier verkouden ben of daar :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt BB! Even nog wennen aan 6 juni, 3 mei was al zo vertrouwd. Maar ik moet zeggen het wennen gaat snel 6 JUNI 6 JUNI 6 JUNI. Joepie, dan mag ik echt!

We gaan naar Weertebergen, we gaan daar wel vaker naar toe want mijn ouders wonen daar in de buurt voor een paar jaar ivm werk van mijn vader. Nu ging mijn zusje met haar gezin en ze zouden mijn kinderen meenemen omdat ik geopereerd zou worden. Nu ga ik gezellig mee, totaal onverwachts maar wel leuk!

Heuvelland is onderdaad erg erg mooi. Een aantal jaar geleden heb ik een seizoen in Gulp gewerkt en een boel gefietst in dat gebied. Ja een erg mooi stukje Nederland!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dan woon je mooi!!! Daar voelde ik ook helemaal niet dat ik in Nederland was. En het is nou ook weer niet zo dat ik Nederland niet leuk vind hoor. Maar daar was het wel erg prettig en mooi. Ik kom er nog wel eens maar veel te weinig. Mijn ouders wonen in Noord-Limburg dus als we richting Limburg vertrekken dan gaan we naar mijn ouders.

Het feest was inderdaad in augustus, zo druk druk druk maar echt een hele gave sfeer. Ik weet nog dat ik toen met mijn vriendin had afgesproken dat we daar vaker naartoe zouden gaan zo leuk was het. Is niet gebeurd maar de plannen waren leuk haha.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Esmiralda erg blij mee en het aftellen begint weer gewoon gezellig opnieuw :)

Vorige keer had ik niet één keer over borsten gedroomd en nu al TWEE keer, jeetje ben benieuwd wat voor

dromen er nog gaan komen, ikheb nog een maand haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feest was inderdaad in augustus, zo druk druk druk maar echt een hele gave sfeer. Ik weet nog dat ik toen met mijn vriendin had afgesproken dat we daar vaker naartoe zouden gaan zo leuk was het. Is niet gebeurd maar de plannen waren leuk haha.

x

Leuke plannen idd. Ik ga er ook nooit meer heen eigenlijk... Wat eigenlijk jammer is, maarja... Het komt er nooit meer van

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bedankt voor het toevoegen, wist ik niet eens meer sorry.

Die consulente was van het ACCZ. Ook al zou ik niet voor dokter Visser hebben gekozen dan was ik ook niet naar het ACCZ gegaan, gewoon een gevoel. De dokter zelf ook niet geziien terwijl dat wel zo zou zijn was me verteld. Naam van de consulente weet ik niet meer.

Misschien kan ze nu reageren , grapje!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja hoor :45:

Accz... de consulenten hebben al 1 voor 1 een neptopic hier gehad en maar zeggen dat het nog een tijdje duurt eer ze onder het mes konden en zo :45: Hele verhalen, de mutsen!

Maar goed, die topics hebben we maar aan de kant gezet, heeft toch niemand een bal aan, toch?

Meelezen is geen probleem, al schrijven ze ook nog wel hier.. Daar ben ik van overtuigd..... Maar goed.. zo lang ze geen uitbundige reclame maken, kunnen we er helaas niets aan doen...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.