Ga naar inhoud

Lotjelot : 11 juli 2013 : Dr Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste Reactie

Erg fijn om te lezen dat het je zo is meegevallen!

geeft mij weer wat moed:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik zou zo graag willen dat je me nu gaat geloven met wat ik ga zeggen.

Ik vond de dagen voor de operatie veel vervelender dan daarna. Nu heb ik geluk dat ik heel weinig pijn heb, dat besef ik me ook wel. Maar ik denk dat ik hetzelfde zou zeggen als wanneer ik wel pijn had gehad. Ik wilde gewoon zo graag dat het achter de rug was en dat ik thuis was, en op veel pijn had ik me erg ingesteld. Misschien valt het daarom ook wel mee. Wat ik op dit moment heel vervelend vind is dat ik afhankelijk ben grrr. Maar ik weet ook ondersgoed dat dat moet voor een goed herstel. Even doorbijten ikke :D

En weet je wat het ook is. Ik was een uur voordat ik me moest melden ineens zo ontzettend zenuwachtig, wilde echt weglopen haha. Maar als je je eenmaal gemeld hebt dan gaat alles zo snel ineens en voor je het weet lig je te slapen op de operatietafel en dan ben je alweer wakker!!! Dit zeg ik niet om je gerust te stellen, maar het is echt zo. Ik wil je wel geruststellen hoor haha.

Gaat echt goed komen geloof me, morgen ben je zo blij als je ervan af bent en lekker thuis in je bedje ligt te herstellen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief dat je me wilt geruststellen!!

Weet je wat het rare is?

ik maak mij echt het meest druk om de grootte!

Als ik een ctje heb ga ik echt alles bij elkaar janken!

Wil zo graag die D cup, nog liever een E.

Maar ook de pijn verheug ik me niet echt op,

en idd alles loslaten.

Ik ben zon miep die na een mega zware bevalling (van de 4e) en flinke bloedtranfusie meteen bij thuiskomst de was aan het sorteren is...deed de deur open voor de kraamhulp, ze vroeg wie ik was, zus, of een vriendin..ikke nee ik ben de kraamvrouw:)

Dit geeft een mooie schets hoe ik in elkaar steek...

perfectionist en controlfreak (voor de rest wel redelijk normaal hoor hahahah)

Moet zeggen dat ik ook enorm opzie tegen die narcose,

ik ben nog nooit geopereerd lijkt me werkelijk doodeng.!

Eigenlijk is de hele borstvergroting kwestie van loslaten..moet vertrouwen op de handen van Dr. v. Onselen en maar hopen dat hij er wat moois van maakt!

Als ik morgen wakker wordt en heb grote borsten (hoe groter hoe beter!) denk ik dat ik onwijs gerustgesteld ben..

kan ik me dan suf piekeren en best_boobie stalken of alles "is dit wel goed..staan ze niet te ver uit elkaar, is de linker niet scheef"

denk dat ik na 1 uur woord geduld om n oren krijg gesmeten;P

geduld wat is dat? kun je dat eten? zelfde als loslaten komt ook niet in mijn vocublaire voor:)

Daarom ben ik best heel blij me dit forum..mijn kerel is mijn gezeur voor 10 uur al zat en mn vriendinen verklaren me voor gek:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij krijgt toch ook 400 zoveel cc??? Nou dan kom je echt niet op een c uit hoor. Kan me niet voorstellen! Ik heb 485cc dual plane en mijn sport bh is nu 80D en dan neem ik aan dat de echte bh een maat groter is. Ik weet wel dat het per persoon/ prothese verschilt maar wordt geen c.

Ben ook reuze blij met dit forum, en ik neem aan mijn vriend ook :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan ik me dan suf piekeren en best_boobie stalken of alles "is dit wel goed..staan ze niet te ver uit elkaar, is de linker niet scheef"

denk dat ik na 1 uur woord geduld om n oren krijg gesmeten;P

geduld wat is dat? kun je dat eten? zelfde als loslaten komt ook niet in mijn vocublaire voor:)

Muts :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even een vraagje over de diclofenac die ik heb meegekregen. Ik las net dat ik alle pillen op moet maken. Dat is een zetpil van 100 mg per dag. Maar ik heb geen pijn meer. Moesten jullie ook doorslikken? Ik bel morgen de kliniek wel even want ik vind het best zware medicijnen om te slikken terwijl de pijn te doen is. Ik weet ook wel dat het ontstekingen remt, maar dan nog.

Voor de rest kan ik me niet voorstellen dat het nu zondag is en ik afgelopen donderdag geopereerd ben :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus jullie krijgen schriftelijk het advies de kuur af te maken? Hm... apart...

Weet jij of je antibioticum gehad hebt tijdens de operatie, of moest je die zelf slikken?

Ik zou morgen even de kliniek bellen om te vragen of je ze moet blijven nemen.. en vraag ook even waarom ze voor die hele periode voorgeschreven worden als je wilt? Ben ik wel benieuwd naar :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar blaadjes meegekregen waarop adviezen staan en dingen waar je je aan moet houden. Het meeste wist wel maar keek het vanmiddag even door en zag dat ineens staan van de diclofenac. Misschien is het me wel verteld na de operatie, maar weet ik het niet meer :D Aan de andere kant, mijn vriend heeft er ook niets over gehoord.

Ik heb drie dagen een antibiotica pil moeten slikken. Ook nog :D

Ik laat het je morgen wel even weten :D

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook meteen mee gestopt hoor na twee dagen. Kreeg ook last van misselijkheid, weet niet zeker of dat door die pillen kwam maar daarna was het in ieder geval weg :D

Missed, het gaat goed! Ik heb echt geluk met mijn herstel want ik heb weinig last gehad. Ik mag zo niet klaagen, dan doe ik dat dus ook lekker niet haha.

Dinsdag mogen de pleisters eraf en worden de hechtingen doorgeknipt, ik hoop natuurlijk dat de wondjes er goed uit zien . Dan zal ik ook foto's plaatsen! Mijn borsten vind ik nog wel erg strak aanvoelen, die huid moet nog duidelijk meerekken zeg. Maar voor de rest bijzonder BLIJ.

Hoe is het met jou???

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedacht me net ineens als ik de protheses over 15 jaar weer moet laten vervangen in DRIE EN VIJFTIG ben. Stel dat het over vijftien jaar is.

Zou ik dan weer, of nog steeds, op dit forum zitten hahahaaha

En daarna ACHT EN ZESTIG :45:

En daarna RIE EN TACHTIG : 45: :45 :


:45:

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lot,

Had ik al gedaan maar niet op je topic GEFELICITEERD:-)!

Je gelooft het misschien niet maar ik heb Geen idee hoe ik iemand z'n topic kan vinden behalve als die bij de startpagina in het roze stukje staat (blond, zo geen electronica mens) :(..kan jij mij dat vertellen ?

Hahaha...DE WISSEL..nou daar zat ik dus ook aan te denken..moet precies met dezelfde leeftijden...Uhm..83 laat ik wel schieten..hoor..of hey dan meteen..een buiklift..facelift..kipfilet onder de armen vandaan..billen oppompen...Uhm ben ik nog wat vergeten???....LOL LOL

WAAR GA JIJ VOOR????..lol

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lot,

Had ik al gedaan maar niet op je topic GEFELICITEERD:-)!

Je gelooft het misschien niet maar ik heb Geen idee hoe ik iemand z'n topic kan vinden behalve als die bij de startpagina in het roze stukje staat (blond, zo geen electronica mens) :(..kan jij mij dat vertellen ?

Hahaha...DE WISSEL..nou daar zat ik dus ook aan te denken..moet precies met dezelfde leeftijden...Uhm..83 laat ik wel schieten..hoor..of hey dan meteen..een buiklift..facelift..kipfilet onder de armen vandaan..billen oppompen...Uhm ben ik nog wat vergeten???....LOL LOL

WAAR GA JIJ VOOR????..lol

Xxx

Tik in de zoekbalk de naam in van het lid waar je het topic van zoekt.

Zet het blokje erachter op: Leden

klik op het vergrootglas

Dan klik je op het gezochte lid

Dan zie je links een rijtje, waar je kunt kiezen voor: enkel onderwerpen.

klik daarop

en dan zie je de topics van diegene ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.