Ga naar inhoud

Mara84 : 26 april 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Esmiralda, Marya, thanks! :D

Ik ben er zelf ook heel blij mee. Heb wel het idee dat ze nu wat kleiner lijken. Maar goed, ik ben van plan om 5kg af te vallen (hoop echt zo dat het lukt) dus dan zullen ze zowieso ook wel iets kleiner worden. Da's dan weer het nadeel van afvallen hè.

Verder heb ik geen pijn oid, maar wel nog vaak een strak gevoel. Soms 's nachts doe ik blijkbaar iets geks, dan heb ik ineens pijn rechts. Maar goed, dit gaat altijd vrij snel weer over. Meestal slaap ik nog met de sportbh aan (geen idee waarom, hoeft niet van De Meyere). Kan niet wachten tot in een 'gewone' bh aan kan. Wel zitten die nog wat vreemd op mijn ribben. Lijkt wel alsof het daar vanbinnen blauw is ofzo, heel maf. Heb nu 2 bh's van panache, dus moet toch nog eens kijken voor een van een ander merk. Deze zijn beide voorgevormd. Misschien is een 'gewone' niet voorgevormde ook wel fijn voor de afwisseling. Iemand tips van een fijn merk? Mss kan ik ook naar de hunkemoller.... Denk dat ik daar 75G nodig heb (Panache is engelse cupmaat, 75FF)

Fijn pinksterweekend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

hoef jij niet meer met de sport bh te slapen dan ? ik moet dat ding 6 wkn dag en nacht om...vannacht laatste nachtje :)

fijn te lezen dat het verder goed gaat en dat je zo tevreden bent...

ik kijk er ook wel een beetje tgn op om een normale bh te dragen,haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lady3, nee bij Dr De Meyere moet je 2 weken dag en nacht de sportbh aan, en daarna nog 2 weken alleen overdag (dus 's nachts niets). Ja een gewone bh is toch ook weer een beetje maf he. Zo anders weer ineens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauwe plekken gevoel had ik ook in het begin... Bij de ene meer dan bij de andere...

Ik heb een paar Sapphjes, die zitten heerlijk en drukken ook niet op je ribben...

Volgens mij is het zo dat de bh's nu net een beetje op een andere plek zitten, dan voor de bv en daar meoten je ribbetjes weer ff aan wennen ;)

Krijg je ervan.. al dat gewicht dat nu op 1 plekje gaat lopen duwen..

Had je maar kleinere implantaten moeten nemen :45:

:38:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha BB, dat zou zomaar kunnen :D

Wordt trouwens tijd voor nieuwe foto's, straks maar eens even doen. Littekens genezen super, smeer braaf iedere dag 2x met bio oil. Volgens mij helpt t smeren/wrijven minstens net zo goed als het feit dat er olie op gaat, maar goed. Laten we de industrie maar spekken ;)

Stomme vraag he, maar jij had toch die BH van wonderbra, die strapless? Had jij daar nou een 75G in? Is dat de engelse of de europese maat? Want ik wilde m graag ook bestellen, maar op lace staan de engelse maten vermeld, ben ik toch aan t twijfelen of ik niet een 75FF moet hebben, zelfde als die andere bh's die ik heb... moeilijk!

Sapph heb ik nog niet gevonden in mijn maat :( Ik heb een 75F geprobeerd, maar die was echt te klein, helaas. Weet niet of ze ook 75G hebben...

Heerlijk zo'n lang weekend he? Jammer van t weer vandaag, maar ik vind lekker lui binnen hangen ook echt wel prima :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in die strapless idd een 75G.. Sla me dood of dat engels of nederlands is.. Ik heb hem besteld op deze website:

http://www.bodyfashion-born.nl/ultimate-lace2-strapless-bh-met-licht-voorgevormde-cup-art-9469-p-1551.html

Die vrouw doet niet moeilijk over ruilen en je kunt haar altijd mailen als iets niet past. En je kunt haar dan haar mening vragen.. Meestal weet ze wel een oplossing ;)

En ja hahaha, of dat aaan de olie of het wrijven ligt, weet ik ook niet, maar ach, so what he ;)

Volgens mij heeft sapph ook G... dacht ik.. Je zou eens kunnen kijken bij Kaufhof als je dat kent, of bij de Bijenkorf :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb olie van bio oil. Soort oranje flesje. Kost iets van 9 euro voor een klein flesje,en je hebt telkens maar een druppel nodig. Geen idee of het echt werkt. Denk dat het niet echt veel uitmaakt waar je mee smeert. Ik geloof dat het smeren/ masseren zelf veel effectiever is dan het smeersel wat je erop doet.

Bb,staan er geen verschillende maten in t labeltje dan? Heb je de grootste maat genomen die er was? Zal eens zoeken op die sapph dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeer ook nog netjes met bio oil. Baat het niet dan schaad het niet en het feit dat je het vet en daardoor zacht en elastisch houdt komt ook weer ten goede aan het genezen.

Wat je zou kunnen proberen als je s'nachts nog niet "bloot" durft te slapen is zo'n zgn wonderbra. Dus meer zo'n elastisch bh hemdje die je vaak op de markt ziet staan. Geven toch een beetje steun maar zitten niet zo strak als een gewone BH. Ik had die toevallig nog liggen en droegen heerlijk voor de nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien domme vraag, maar die bio oil smeer je er toch pas op als de hechtingen eruit zijn he?

Ga je pas mee smeren als je hechtingen eruit zijn, EN alle korstjes verdwenen zijn. Dus wanneer je litteken POTdicht zit :)

wat mij ook lekker lijkt is zo'n half topje wat je voor te sporten hebt ..

dus niet zoals een gewone sportbh!!!!

hmm hopelijk snap je wat ik bedoel!

Dat is zoiets als Corine ook bedoelt.. Zo een aaah bra, of hoe noemen ze het bij die reclameprogramma's haha..

Een wonderbra is een merk, maar dat zal Corine niet bedoelen.. ze bedoelt deze:

zo een slap gevalletje dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, die bedoel ik. Heerlijk om in het begin even mee te slapen, als je sport/kliniek BH s'nachts uit mag. Heb je toch een klein beetje steun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon nog dag en nacht de kliniekbh aan... Ik wissel wel eens met de hema bh als ik de kliniekbh in de was heb, maar die zit niet zo lekker. Ben er een beetje aan gewend geraakt inmiddels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de fila sport bh gekocht , zit echt heerlijk ! Snachts draag ik niks ,alleen een hempje .

Ben nu 3 weken en 1 dag po , inmiddels 3 kilo aangekomen . Zit hele dag te vreten en sport natuurlijk niet , wil volgende week weer gaan beginnen want groei echt dicht zo ! Zal dat kwaad kunnen denken jullie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de fila sport bh gekocht , zit echt heerlijk ! Snachts draag ik niks ,alleen een hempje . Ben nu 3 weken en 1 dag po , inmiddels 3 kilo aangekomen . Zit hele dag te vreten en sport natuurlijk niet , wil volgende week weer gaan beginnen want groei echt dicht zo ! Zal dat kwaad kunnen denken jullie ?

Ik heb de bh wel eens uit als ik 's avonds op de bank lig, maar 's nachts wil ik echt een beetje op mn zij en dat ligt gewoon nog niet zo chill zonder bh....

Haha is het zo erg? Ik sportte hiervoor 5 a 6 keer in de week en nu niks meer, maar let enorm op met eten dus ik ben volgens mij niet bijgekomen eerder nog wat afgevallen. Alleen spieren gaan snel achteruit. Ik wou eigenlijk proberen om zondagochtend eens rustig op de crosstrainer te gaan staan.

Ik heb er bij De Meyere specifiek naar gevraagd. Je mag nu al op een hometrainer of zo. Wat je nog niet mag is erg springen en zo. Zou nu geen streetdance of zo gaan doen. Daarnaast zou ik wachten met het trainen van je borstspier. Dus effe geen benchpress/ dumbells/ bodypump en zo

Gewoon es rustig wat gaan doen.. Wat heb je zelf in gedachten?

Ik ga es beginnen met rustig crosstraineren en buikspieren/ squaten enz zonder gewichten.

Laat je weten hoe het gegaan is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha stelletje sportievelingen... Ik weet van de helft niet eens wat het is. Dumbells? Squatten? Klinkt als een enge aandoening ;)

Ik ben wel wat bijgekomen de afgelopen tijd,zeker een kilo of twee. Moeilijk hoor dat eten laten staan! Echt respect Veroo dat jij dat zo goed kan!

Vandaag 4wkn PO,maar toch nog een sportbh aan. Muts die ik ben! Morgen eens kijken of ik het aandurf een 'echte' bh aan te trekken... Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Mara , zo fanatiek ben ik niet hoor ! Maar ben 3 maanden voor de operatie gestopt met roken en sportte 2 x in de week , kickbox of b kick en nu ik dus 3 weken niks heb gedaan merk ik dat wel .

Maar komt nog t meeste doordat ik mezelf vol prop , vanmiddag 2 chocolade repen op en daarna nog 5 pannenkoeken, vanaaf zak patat met een halve kip dus gaat goed Hahah. en des te meer ik erover nadenk des te meer ik ga eten ... Miss. Toch maar weer een cig. Opsteken dan .

Spannend een gewone bh aan ! Moeilijk om de juiste maat te vinden lijkt me ?

Vero , vind dat juist heerlijk op m'n zij liggen zinder bh ! Ze vallen zo mooi mee en leg m'n voedingskussen er soms onder haha . En lijkt me een goed begin zo op de crosstrainer , heb ik helaas niet dus ga maandag maar een lesje spinnen mee doen denk ik . En buikspieren vond ik nog best wat druk geven op m'n boobs .

Ach t is toch nog geen mooi weer dus de bikini hoeft nog niet aan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de fila sport bh gekocht , zit echt heerlijk ! Snachts draag ik niks ,alleen een hempje . Ben nu 3 weken en 1 dag po , inmiddels 3 kilo aangekomen . Zit hele dag te vreten en sport natuurlijk niet , wil volgende week weer gaan beginnen want groei echt dicht zo ! Zal dat kwaad kunnen denken jullie ?

Marlie, is dat de bh van Fila met een sluiting aan de voorkant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marlie, is dat de bh van Fila met een sluiting aan de voorkant?

Ja klopt Is met voorsluiting, ideaal ! Heb gister voor t eerst weer gespint en had hem ook aan echt een aanrader hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gebruikte ik eerst ook. Super sportbh!

Hoe ging het spinnen? Geen last gehad van je borsten? Lekker dat je weer iets kunt doen.

Ik rij heel fanatiek paard maar dat kan ik de komende tijd wel vergeten. Mijn paard blij want ze mag nu zeker 4 weken de wei op haha... Zij blij, ik blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe hier ben ik ook weer eens...

Inmiddels bijna 6ekn PO. Wat ik niet had gedacht,ik vind gewone bh's helemaal niet zo lekker zitten! Ze duwen en irriteren bij de beugel,en een kantje vind ik al helemaal verschrikkelijk. Argh! Ik draag dus nog best vaak mijn sportbh en 's nachts draag ik meestal zo'n ahhh braa gedoe. Maar dan van de action. Eigenlijk gewoon een strak hemdje,maar geeft net wat extra steun. Weet iemand waar je bh's in ff/g/soms h krijgt waarbij de beugel niet tussen de borsten door loopt? Dus zodat je borsten tegen elkaar aankomen en niet gescheiden worden door een beugel zeg maar. Klinkt dat logisch?

Ik merk het nog steeds als ik bv wat meer heb bewogen,gepoetst heb oid, dan voelen ze echt strak aan,als balonnen. Is dat normaal?

Had het er daarstraks met een vriendin over,en zij was het echt met me eens dat je met kleren aan werkelijk 0 verschil ziet met mijn voor situatie. Wel balen. Het ultieme bewijs dat die maximizers van hunkemoller geweldig zijn,zullen we maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mara,

Ik was bij de hunkemoller gaan passen. Daar hadden ze die bh's in 75f, maar groter weet ik niet want die heb ik niet nodig haha. Dat stukje ertussen moet idd laag zijn anders mega irritant!!

Jij bent wat langer po maar ik heb ook nog last. Heeft tijd nodig he...

Bij mij zien mensen ook geen verschil hulde aan die maximizer...

Zal je wat laten weten als ik die gevraagde bh's tegen kom

xx Vero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook na 6 weken kan te veel doen nog wat vocht veroorzaken.. Het herstel duurt een jaar he ;)
Dat vergeten de meesten als ze maar 4 of 6 weken een sportbh aan hoeven. haha ;)

Kijk eens in mijn album. die zwarte wonderbra ;) Met schouderbandjes.. die zit laag in het midden. Zit heerlijk!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.